JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/47355-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonywanie nowego i odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Białegostoku w latach 2011-2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47355 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie nowego i odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Białegostoku w latach 2011-2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie i odnawianie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego  i grubowarstwowego oraz usunięcie znaków poziomych na ulicach miasta Białystok zgodnie z poniżej zamieszczonym planowanym zakresem:
a) Wykonywanie odnowienia istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym  (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni  do 90 000m2,

b) Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym (bez mikrokulek) przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2,

c) Wykonywanie nowego oznakowania cienkowarstwowego w kolorze białym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni,  w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2,

d) Wykonywanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego (bez mikrokulek) przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2,

e) Usuwanie mechaniczne istniejącego oznakowania cienkowarstwowego , w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2,

f) Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego  masami chemoutwardzalnymi, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2,

g)Wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego  strukturalnego  masami chemoutwardzalnymi, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2,

h) wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi  przez okres 2 - letni na powierzchni 2000m2

i) wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi  przez okres 2 - letni na powierzchni 2000m2

j) Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1500m2,

k) Wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2,
l) Usuwanie mechaniczne istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych lub chemoutwardzalnych  w okresie realizacji zamówienia,  na powierzchni do 1500m2.

2.Wymagania dotyczące materiałów, sprzętu transportu oraz sposobu wykonywania robót zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST):
a) Wymagania ogólne,
b) Oznakowanie poziome,
c) Remont oznakowania poziomego, 
które stanowią załącznik nr 7  do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
					
3.Zabezpieczenie terenu wykonywanych prac (odcinka drogowego).
3.1.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i bezpieczeństwa w ruchu drogowym w  okresie realizacji zadań wynikających z Umowy, aż do zakończenia prac i dokonania ich  odbioru oraz ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie robót zgodnie z wanunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.

3.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w obrębie terenu robót i w związku z wykonywanymi robotami objętymi Umową od daty przyjęcia terenu od Zamawiającego do czasu odbioru robót.

3.3.W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniające w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.

3.4.Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Urządzenia zabezpieczające użyte do tych celów powinny być zgodne z warunkami określonymi w Załączniku do Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich
  umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z dnia 23.12.2003 r. ze zmianami).

4.Warunki realizacji zamówienia.
   4.1. Wykonawca winien posiadać bazę magazynowo-sprzętową, na okres realizacji zamówienia, ze wskazaniem lokalizacji bazy na terenie Miasta Białystok lub w jego sąsiedztwie (w odległości do 20km od granic miasta) wyposażoną w co najmniej w dwa systemy łączności:
          przewodowy (telefon stacjonarny z faxem) oraz bezprzewodowy (telefon komórkowy), 
          umożliwiające roboczy kontakt w ciągu całej doby Zamawiającego z Wykonawcą.     

4.2. Zamawiający przewiduje, że większość prac objętych przedmiotem zamówienia,
       zaplanowanych do realizacji w danym roku, wykonywana będzie w okresie od 01 kwietnia do 10 lipca każdego roku. Przewiduje się zlecenie Wykonawcy w danym roku kalendarzowym ok.  50 % planowanego zakresu robót. 

   4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych   asortymentach lub zmniejszenia zakresu robót objętych Umową.

4.4.  Realizacja przedmiotu umowy następować będzie etapami (sukcesywnie), na podstawie protokołów konieczności (przekazanych faksem) określających miejsce  i zakres prac,  a w szczególności:
       - nazwę ulicy, placu, skrzyżowania,
       - odcinek od - do,
       - zakres robót do wykonania,
       - wartość prac,
       - termin realizacji,
       - inne uwagi wykonawcze.
						   
4.5. Zmiana, ustalonego protokołami konieczności, terminu realizacji robót może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego.

4.6.Nowe oznakowanie należy wykonywać zgodnie z projektami będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 

4.7.Rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu 3 dni od daty przekazania polecenia Wykonawcy.   Powyższe nie dotyczy udokumentowanych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających  wykonywanie prac malarskich (np. opady deszczu, niska temperatura) lub innych czynników mających bezpośredni wpływ na terminową realizację zadania (np. nieprzewidziane, awaryjne roboty prowadzone w pasie drogowym). 
 
   4.8.  Przekazanie polecenia jest równoznaczne z przekazaniem terenu robót. 

   4.9. Prace objęte zakresem zamówienia będą realizowane w porze nocnej tj. od godz20:00  do godz. 6: 00 (praca w dzień w uzgodnieniu z  Zamawiającym), Wykonawca  wyznaczy osobę do kontaktu tj. kierownika robót odpowiedzialnego za koordynowanie zleconych robót w terenie, współpracę z Zamawiającym oraz przekazywanie wykonanych  robót do odbioru.  

   4.10.Wykonane prace podlegają odbiorowi technicznemu po pisemnym zgłoszeniu odbioru wykonanych robót przez Wykonawcę. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie  14 dni od momentu pisemnego zgłoszenia do odbioru robót przez Wykonawcę.
   							
4.11.W celu dokonania odbioru robót Wykonawca obowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) Księgę obmiarów zawierającą:
-Nazwę ulicy, placu, skrzyżowania,
-Numer protokołu konieczności,
-Ilość wykonanych robót w poszczególnych asortymentach w rozbiciu na elementy zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załącznik do Dz. U. nr 220 poz.2181 z dnia 23.12.2003r. -zał. nr 2).
b) Kosztorys powykonawczy zawierający:
-nazwę ulicy , placu, skrzyżowania,
-numer protokołu konieczności,
-obliczoną wartość wykonanych robót w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z podpisanej Umowy i potwierdzone podpisem przez Zamawiającego księgi obmiarów.
c) Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STT.
d) Deklarację zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STT.

4.12. Zamawiający dokona oględzin (pomiarów) wykonanego lub (usuniętego) oznakowania i wniesie ewentualne uwagi do protokołu. W przypadku wniesienia uwag do protokołu Zamawiający określi jednocześnie termin wykonania robót poprawkowych lub usunięcia braków w przekazanych przez Wykonawcę dokumentach. Dokonanie odbioru robót jest równoznaczne ze zwrotem Zamawiającemu terenu robót.

4.13.Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonane roboty.
   
   4.14. Na czas przeglądów i odbioru robót samochód zapewnia Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zakresu oznakowania cienkowarstwowego  o łącznej wartości  min. 300 tys. zł i grubowarstwowego o łącznej wartości 100 tys. zł - min. 1 zamówienie z każdego zakresu robót lub min. 1 zamówienie zawierające oba zakresy robót o wymaganej wartości dla każdego asortymentu  - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem:
a) minimum 4 malowarkami do oznakowania cienkowarstwowego oraz 1 urządzeniem do usuwania oznakowania cienkowarstwowego, 
b) minimum 2 malowarkami do oznakowania grubowarstwowego oraz 1 urządzeniem do usuwania oznakowania grubowarstwowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.150 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  W przypadku  wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia:
a)  każdy  wykonawca  zobowiązany jest złożyć  oddzielnie  dokumenty określone w Sekcji III.4.2), tiret 2, 
b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia;
c) oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w  Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich,
      ul. Składowa 11, 15-950 Białystok,   Jolanta Siegieńczuk tel. 85/8696997.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich,
      ul. Składowa 11, 15-950 Białystok, sekretariat (pok.205).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com